Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 12689
Resolució núm 2018-0122 de data 3 de desembre de 2018 per la qual s'aproven les bases i la convocatòria de la constitució d'una borsa de treball d’auxiliar administratiu per cobrir amb caràcter laboral temporal necessitats urgents i inajornables de contractació al Patronat Municipal de Música de l'Ajuntament d'Eivissa, pel procediment de selecció mitjançant el sistema de concurs-oposició

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El President del Patronat, el dia 3 de desembre, ha dictat la següent resolució:

DECRET:

1.- Atesa la necessitat urgent i inajornable de la constitució d'una borsa de treball d’auxiliar administratiu per cobrir amb caràcter laboral temporal necessitats urgents i inajornables de contractació al Patronat de Música de l'Ajuntament d'Eivissa, pel procediment de selecció mitjançant el sistema de concurs-oposició.

2.- Atès que les funcions del lloc de treball d’auxiliar administratiu són de caràcter prioritari i que resulten essencials i imprescindibles per al correcte funcionament de la Corporació.

3.- Vist el que disposa l'article 19. Dos de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, que preveu el següent:"No es podrà procedir a la contractació de personal temporal, així com al nomenament de personal estatutari temporal i de funcionaris interins excepte en casos excepcionals i per cobrir necessitats urgents i inajornables".

4.- Vista la disposició transitòria primera de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, en la què s'estableixen els coneixements de llengua catalana que s'han d'exigir per a l'ingrés i per a l'ocupació de llocs de treball.

5.- D'acord amb els antecedents assenyalats i fent ús de les atribucions que em venen conferides per l’article 13.6 dels Estatuts del Patronat Municipal de Música d’Eivissa i per Decret de Presidència de data 29 de juny de 2015,

RESOLC:

PRIMER.- Aprovar la convocatòria de la constitució d'una borsa de treball d’auxiliar administratiu per cobrir amb caràcter laboral temporal necessitats urgents i inajornables de contractació al Patronat de Música de l’Ajuntament d’Eivissa, pel procediment de selecció mitjançant el sistema de concurs-oposició.

SEGON.-   Exigir com a requisit per ocupar aquest lloc de treball el nivell B2 de coneixements de llengua catalana o equivalent.

TERCER.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, i que es detallen a continuació, les quals han de complir obligatòriament el Patronat Municipal de Música, la Comissió de Valoració i les persones aspirants que hi participin.

QUART.- Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis de la seu electrònica del Patronat Municipal de Música i a la pàgina web municipal (http://www.eivissa.es).

CINQUÈ.-  Publicar un anunci de la convocatòria als diaris "Diario de Ibiza"Periódico de Ibiza y Formentera".

SISÈ.- Disposar que els successius anuncis es publiquin exclusivament al tauler d'anuncis de la seu electrònica del Patronat Municipal de Mu´sica i a la pàgina web municipal (http://www.eivissa.es/musica).

 

Eivissa, 4 de desembre de 2018

En don fe,

    EL PRESIDENT DEL PATRONAT                                       EL SECRETARI ACCTAL.

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA DE LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA PER COBRIR AMB CARÀCTER TEMPORAL NECESSITATS URGENTS DE PRESTACIÓ DE SERVEIS AL PATRONAT MUNICIPAL DE MÚSICA D'EIVISSA

PRIMERA. OBJECTE

L’objecte de les bases és regular la convocatòria de la constitució d’una borsa de treball d’auxiliar administratiu, grup de classificació C2, per cobrir amb caràcter temporal necessitats urgents i inajornables de prestació de serveis com a personal laboral del Patronat Municipal de Música d'Eivissa.

SEGONA. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

2.1. Per prendre-hi part, les persones interessades han de complir els següents requisits:

A. Tenir nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També poden ser admesos el/la cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol sigui la seva nacionalitat, sempre i quan els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, de conformitat amb l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

Per a les persones aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola i del seu origen no se'n desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com llengua estrangera (DELE); o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.

B. Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

C. Haver complit 16 anys d’edat i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.

D. Estar en possessió del títol de graduat/da en educació secundària obligatòria (LOE), graduat en educació secundària (LOGSE), graduat escolar (Llei 14/1970), batxiller elemental (Pla 1957), FP1 o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger cal aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, o d’una universitat espanyola.

La titulació s’ha d'acreditar mitjançant l’expedició dels títols corresponents per l’autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat pot declarar també l’equivalència de títols.

E. Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell B2 mitjançant el certificat emès per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent per l'Administració d'acord amb la normativa vigent.

F. Haver satisfet els drets d’examen.

G. No haver estat separat del servei o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l'exercici de les funcions públiques per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupa en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l’ocupació pública.

H. No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

2.2. Amb caràcter previ a la formalització del contracte laboral, la persona interessada ha de manifestar que no desenvolupa cap lloc o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir de la formalització del contracte laboral per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

2.3. Les persones aspirants han de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es poden efectuar les comprovacions oportunes durant tot el procés.

2.4. De conformitat amb el que disposa l'article 22.2 del Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, que aprova el Text refós de la llei general de drets de les persones amb discapacitat, en l'àmbit de l'ocupació, les condicions bàsiques d'accessibilitat i no discriminació a què es refereix el capítol V seran d'aplicació amb caràcter supletori respecte al que preveu la legislació laboral.

TERCERA. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

3.1. Persones participants

3.1.1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud i s'han de presentar al Registre d’entrada del Patronat Municipal de Música d’Eivissa dins del termini de 10 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i s’han d'adreçar a la Presidència del Patronat Municipal de Música d'Eivissa. Si el darrer dia de presentació recaigués en dissabte, diumenge o festiu el termini s’entendrà ampliat fins al dia següent hàbil. També poden presentar-se per les altres formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les instàncies que no es presentin al Registre d’entrada del Patronat Municipal de Música i es presentin per les altres formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, no seran admeses encara que consti que es lliuraren abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, salvat que es remeti al Patronat Municipal de Música la justificació de la data de remissió de la sol·licitud en al mateix dia que s’envia, per correu electrònic a l’adreça electrònica «patronatdemusica@eivissa.es».

En cas de presentació d’instàncies a les oficines de Correus, s'han de lliurar a aquestes dependències, abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades per la persona funcionària de Correus. Només així s’entendrà que van tenir la seva entrada el dia de la seva presentació a Correus i per tant podrà ser admès a la convocatòria.

La no presentació de sol·licituds en temps i forma determina la inadmissió de la persona aspirant al procés selectiu.

3.1.2. El model normalitzat de sol·licituds, que s’adjunta com a Annex III, es trobarà gratuïtament a disposició de les persones interessades al Registre d’entrada del Patronat Municipal de Música i a la seva pàgina web (http://eivissa.es/musica), a partir de l’obertura del termini per a la seva presentació.

3.1.3. A més de les dades de caràcter personal i professional que han de constar al model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades han d’acompanyar-la amb la documentació que s’assenyala a continuació:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, fotocòpia compulsada del document oficial acreditatiu de la personalitat.

b) Resguard justificatiu d’haver ingressat íntegrament els drets d’examen. D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament dels drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %. La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d’examen, en el termini de presentació de sol·licituds, determinarà l’exclusió definitiva de l’aspirant.

c) Fotocòpia compulsada del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana expedit per l’òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d’acord amb la normativa vigent. En cas de no posseir aquest certificat, s’estarà al que es disposa en el punt 2.1, lletra e), de les presents bases.

En el moment de la sol·licitud, les persones aspirants han de presentar declaració expressa i formal del fet que reuneixen tots i cadascun dels requisits de la convocatòria, referits sempre a la data d’acabament del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, independentment que ho hagin d’acreditar amb posterioritat a la finalització del procés selectiu.

El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement que es compleixen els requisits a les persones interessades per participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin els procés selectiu han de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen a la base segona amb caràcter previ a la formalització del contracte laboral.

La documentació que han d’aportar les persones aspirants per acreditar el compliment dels requisits exigits a la convocatòria i la relativa als mèrits al·legats, ha de ser mitjançant l’original o la fotocòpia compulsada.

3.2. Drets d’examen

Els drets d’examen, conforme a l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per optar a proves de selecció del personal d’aquest Patronat per a aquesta convocatòria, és de 15 euros.

El pagament dels drets d’examen no suposa en cap cas el tràmit de presentació de la sol·licitud a l’Administració dins del termini establert.

No procedeix la devolució de l'import íntegre satisfet per drets d'examen, en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades. Això no obstant, es tornarà la taxa quan, per causes no imputables al subjecte passiu, l’activitat tècnica i/o administrativa que constitueixen el fet imposable de la taxa no es realitzi.

3.3. Pagament

A l’efecte de realitzar el pagament s'ha d'expedir una autoliquidació tributària en concepte de drets d’examen a les oficines del Patronat Municipal de Música o mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament d'Eivissa (http://www.eivissa.es); servei d’autoliquidacions; drets d’exàmens, realitzant el pagament conforme l’autoliquidació expressa, a l’Entitat Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona “La Caixa”, o per Internet amb targeta de crèdit o dèbit.

3.4. Tots aquells mèrits avaluables d’acord amb el barem establert al punt 6.3 de les presents bases, no s’han d’adjuntar a la sol·licitud, atès que només els han de presentar, mitjançant l’original o la fotocòpia compulsada, aquelles persones que hagin superat la fase d’oposició.

3.5. A aquest efecte la Comissió de Valoració establirà un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista definitiva de persones aprovades de la fase d’oposició, per tal que les persones aspirants presentin aquesta documentació en el Registre d’entrada del Patronat Municipal de Música. Els mèrits al·legats i no justificats per les persones aspirants en la forma indicada no es valoren. En aquest cas, els mèrits es computen a data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu.

Les persones aspirants poden retirar els documents acreditatius dels mèrits presentats en el termini de tres mesos a comptar de l’endemà d’adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment; altrament, poden ser destruïts.

3.6. Les persones aspirants, han de conservar una còpia segellada i registrada de la seua sol·licitud, per si li fos requerida en qualsevol moment de la realització de les proves selectives.

3.7. Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d’anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.

QUARTA. ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS

4.1. En el termini màxim de 10 dies hàbils, comptadors des de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds, l’autoritat convocant o la que en tengui la delegació, ha de dictar resolució per la qual s’aprova la llista provisional de persones admeses i excloses al procés selectiu. Aquesta relació es publicarà al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Patronat Municipal de Música amb expressió del número de document d’identitat de les persones aspirants admeses i excloses i, si escau de la causa de la no admissió. La corresponent resolució ha d’indicar el lloc, la data i l’hora d’inici del procés selectiu.

Als efectes de l’establert a la present base, s’entenen com a causes d’exclusió no esmenables:

- La realització del pagament dels drets d'examen fora del termini de presentació d’instàncies.

- La presentació de la sol·licitud fora de termini.

- La falta d’acompliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d’instàncies.

-Qualsevol altre que resulti de la normativa aplicable o del previst a les bases específiques de cada convocatòria.

4.2. En tot cas, amb la finalitat d’evitar errors i, si se’n produeixen, possibilitar-ne l’esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses sinó que, a més, les seves dades consten a la relació pertinent de persones admeses.

4.3. Per esmenar el possible defecte, acompanyar els documents que siguin preceptius, o presentar reclamacions, es disposarà d’un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de la resolució indicada al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Patronat Municipal de Música. Aquesta esmena no és aplicable als mèrits al·legats però no aportats.

Les persones sol·licitants que dins del termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admeses, seran definitivament excloses del procés selectiu.

Si no es presenten esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses, i no caldrà tornar-la a publicar.

4.4. Si es presenten reclamacions, seran acceptades o recusades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva, que es publicarà, així mateix, als llocs indicats per a la llista provisional.

Aquesta última publicació, servirà de notificació a efectes d’impugnacions i recursos.

4.5. Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.

CINQUENA. COMISSIÓ DE VALORACIÓ

5.1. La Comissió de Valoració estarà constituïda per tres membres, i s'ha de designar el mateix nombre de suplents. Ha de comptar amb un/a president/a, i dos vocals. A la sessió constitutiva, els membres de la Comissió han de designar un/a secretari/ària d’entre els vocals. Els membres han d’estar en possessió d’una titulació acadèmica de nivell igual o superior que l’exigit a les persones aspirants.

5.2. La Comissió no pot constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les seues decisions s’han d'adoptar per majoria.

5.3. La Presidència del Patronat ha de nomenar els membres de la Comissió i els seus suplents. La Comissió de Valoració té la consideració d’òrgan dependent de la seva autoritat. La designació nominal dels membres, que ha d'incloure la dels respectius suplents, s'ha de fer per decret de la presidència i s'ha de publicar al tauler d’anuncis de la seu electrònica d’aquest Patronat.

5.4. La Comissió pot disposar la incorporació a les seues tasques de persones assessores o especialistes, que poden actuar amb veu però sense vot.

5.5. Els membres de la Comissió han d'abstenir-se d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a les places de què es tracta durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

5.6. Així mateix, les persones aspirants poden recusar els membres de la Comissió quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conforme al que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre.

5.7. Als efectes previstos al Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, la Comissió queda classificada amb la categoria de tercera.

SISENA. PROCÉS SELECTIU

El procediment de selecció és el de concurs oposició, ja que es considera el sistema més adequat atès que permet una millor aplicació dels principis de mèrit i capacitat, així com la valoració de l’experiència laboral, i garanteix a la vegada el principi d’igualtat a la selecció. Les proves de selecció s’inicien amb la fase d’oposició i continuen amb una altra posterior de concurs.

6.1. FASE D’OPOSICIÓ.

Aquesta fase consisteix en la realització del següent exercici de caràcter obligatori i eliminatori:

La prova consistirà en contestar 30 preguntes tipus test del temari annex de tipus teòric.

Les preguntes correctes es valoraran amb 1 punt, les preguntes incorrectes restaran 0,33 punts i les no contestades no descomptaran.

La durada de l’exercici serà d’un màxim de 45 minuts.

Serà necessari un mínim de 15 punts per superar la prova.

Les persones aspirants disposen d’un termini de tres dies hàbils, comptats a partir del dia següent a la publicació dels resultats, per a sol·licitar la revisió del seu examen.

Una vegada finalitzat aquest termini, l’òrgan de selecció publicarà a la pàgina web del Patronat Municipal de Música la llista definitiva de persones aprovades de la fase d’oposició.

6.2. FASE DE CONCURS

Els mèrits que la comissió valorarà en la fase de concurs, seran els que figuren a l’annex II d’aquestes bases i s’hauran de presentar conforme s’estableix a la base tercera de les bases generals.

 

SETENA. PUBLICACIÓ DE LES VALORACIONS

7.1. Conclosa la valoració del procés selectiu, la Comissió de Valoració, ha de fer públic al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Patronat de Música una llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants amb indicació del número de document d’identitat.

Aquesta s'ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

7.2. Ordre de prelació. En cas d’empat, s’ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris següents:

a) Tenir la nota més alta en la prova tipus test de la fase d’oposició.

b) Tenir la puntuació més alta de la fase de concurs.

Si persisteix finalment l’empat, s’iniciarà l’ordre per la lletra que determini el sorteig anual realitzat per la Secretaria d’Estat per a l’Administració Pública.

7.3. Les persones aspirants disposen d’un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del procés selectiu. En cas contrari, s’entendrà elevada a definitiva. La Comissió de Valoració ha d'elevar la llista definitiva a la Presidència del Patronat per a la constitució mitjançant decret de la borsa de treball. Aquesta es publicarà al tauler d’anuncis de la seu electrònica del Patronat Municipal de Música.

VUITENA. NORMES DE FUNCIONAMENT

8.1. En haver-hi una vacant, si fa falta proveir-la, o en la resta de supòsits establerts a la legislació vigent, s’ha d’oferir un lloc a les persones incloses a la borsa que es trobin en la situació de disponible prevista en el punt 8.7.3., d’acord amb l’ordre de prelació, sempre que compleixin els requisits que exigeixen les bases de la convocatòria.

Si hi ha més d’un lloc per cobrir de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible a la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s’han d’adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.

8.2. S’ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb la seva contractació en el termini d’un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres— i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat pel servei de Recursos Humans, s’entén que hi renuncia. Aquest termini ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre al dret de preavís de l’article 49.1.d) de l’Estatut dels treballadors.

8.3. Les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita —d’acord amb el punt anterior d’aquesta base— quedaran automàticament excloses de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini establert a l’apartat anterior, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:

a) Estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar serveis en una plaça de la plantilla de l'Ajuntament d'Eivissa o de qualsevol dels seus patronats municipals, com a personal funcionari o laboral amb caràcter interí en una altra categoria.

c) Prestar serveis en una plaça de la plantilla de l'Ajuntament d'Eivissa o de qualsevol dels seus patronats municipals, com a personal funcionari de carrera o laboral fix i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a la situació d’excedència voluntària per incompatibilitat per prestació de serveis en el sector públic.

d) Patir malaltia o incapacitat temporal.

e) Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.

8.4. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit al servei de Recursos Humans l’acabament de les situacions previstes en el punt 8.3, excepte la de l’apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa.

8.5. La posterior renúncia al lloc de treball que ocupa, així com l’incompliment del deure de prendre possessió o incorporació al lloc prèviament acceptat suposa l’exclusió de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar una altra categoria de l'Ajuntament d'Eivissa o de qualsevol dels seus patronats municipals o en els casos de força major.

8.6. El personal procedent de la borsa creada mitjançant aquest procediment, quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s’ha d’incorporar automàticament a les borses de les quals formi part en el lloc que li correspongui d’acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es varen formar.

8.7. Situacions de les persones aspirants a la borsa de treball.

8.7.1. Les persones aspirants a la borsa de treball, a l’efecte d’oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible.

8.7.2. Estan en la situació de no disponible, aquelles persones integrants d’una borsa de treball que estiguin prestant serveis com a personal funcionari o laboral amb caràcter interí a l'Ajuntament d'Eivissa o de qualsevol dels seus patronats municipals corresponent a la mateixa categoria o que, per concórrer alguna de les causes previstes als apartats a, b, c, d i e de l’apartat 8.3. d’aquesta base, no hagin acceptat el lloc ofert.

Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en una borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball corresponent al mateix cos, la mateixa escala o especialitat.

8.7.3. Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d’acord amb la seva posició en la borsa.

8.7.4. Les persones aspirants que, havent-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes a l’apartat 8.3 d’aquestes bases, conserven la posició obtinguda a la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible i no rebran cap més oferta mentre es mantengui la circumstància al·legada, amb l’obligació de comunicar l’acabament de les situacions esmentades en la forma i el termini prevists en l’apartat 8.4. d’aquestes bases.

El Patronat Municipal de Música pot deixar sense efecte la contractació, durant el dos primers mesos des de l’inici de la prestació de serveis, si es produeix una manifesta no idoneïtat de la persona aspirant contractada per al desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de treball i per tant es considerarà aquest període com a part integrant del procés selectiu.

NOVENA. INCIDÈNCIES

La Comissió queda facultada per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i incidències que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada en tot allò no previst a les bases. Abans de la constitució de la Comissió s'atribueix a la Presidència la facultat d'interpretar aquestes bases i de resoldre les incidències i recursos.

DESENA. IMPUGNACIÓ

Les presents bases i tots els actes administratius que se'n derivin d'aquestes i de les actuacions de la Comissió de Valoració, poden ser impugnats conforme al que estableix la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

ANNEX I Temari

Tema 1. Procediment administratiu local. El Registre d'entrada i sortida de documents. Requisits de la presentació de documents. Comunicacions i notificacions. Manera de practicar les notificacions.

Tema 2. Les ordenances i reglaments de les entitats locals. Classes. Procediment d'elaboració i aprovació.

Tema 3. Els pressupostos locals: Concepte, principis i estructura. Elaboració del pressupost. La seva liquidació.

Tema 4. Atenció al públic. Acollida i informació a l’administrat. El dret a la informació administrativa.

Tema 5. El Estatuts del Patronat Municipal de Música i la seva composició i funcionament.

Tema 6. Bases de l'Escola de Música del Patronat de Música d'Eivissa per al curs 2018-2019.

 

ANNEX II Barem de mèrits

El barem de mèrits s’estructura en quatre blocs: experiència professional, mèrits acadèmics, accions formatives i coneixements de la llengua catalana.

1. Experiència professional

1.1 Valoració de mèrits

La puntuació màxima d’aquesta apartat és de 13 punts.

1.1.1. Per cada més complet de serveis efectius prestats a l’Administració Pública Local, en el mateix grup de classificació, subescala i categoria que es convoca: 0,12 punts

1.1.2. Per cada mes complet de serveis efectius prestats a l’Administració Pública Autonòmica o Estatal en el mateix grup de classificació, subescala i categoria que es convoca: 0,06 punts.

1.1.3. Per cada mes complet de serveis efectius prestats en una empresa o entitat privada com a auxiliar administratiu, justificats amb certificat de cotitzacions en la Seguretat Social (Fe de vida laboral) junt amb la còpia compulsada del contracte de treball: 0,03 punts.

1.1.4. En el cas de promoció interna l’experiència professional es valorarà amb 1 punt per cada any complet de serveis prestats en el grup de titulació immediatament inferior al de la plaça a la qual es pretengui accedir amb un màxim de 13 punts.

1.2. S’entendrà com experiència professional els serveis prestats i justificats amb certificat expedit per les administracions públiques que s’esmenten, sempre que hagin estat com a conseqüència d’una relació laboral o funcionarial. S’exclouran els càrrecs en comissions, juntes, etc. en organismes públics o privats. Els serveis prestats es comptabilitzaran en dies treballats a jornada completa, i en el cas de realització d’altre tipus de jornades, els serveis prestats es comptabilitzaran proporcionalment al temps treballat.

No obstant, en els casos establerts en l’article 56 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes (règim d’excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis amb tal de protegir la maternitat i la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, així com el permís de paternitat) es computarà en tot cas, com a jornada completa.

2. Mèrits acadèmics

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts.

No es valorarà la titulació acadèmica exigida per a l’accés a la plaça corresponent. Les titulacions inferiors no seran acumulatives quan siguin necessàries per aconseguir les titulacions superiors al·legades.

2.1. Per estar en possessió de les següents titulacions acadèmiques oficials:

- Títol de doctor/a: 2 punts

- Titulació acadèmica de llicenciatura universitària: 1,5 punts

- Titulació acadèmica de diplomatura universitària: 1 punts

- Títol de tècnic/a de grau superior de formació professional o equivalent: 0,5 punts

- Títol de tècnic/a de grau mitjà de formació professional, batxillerat superior, BUP o equivalent: 0,25 punts.

3.- Accions formatives

3.1. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts

3.1.1 Les accions formatives estaran constituïdes per:

a) Els cursos de formació o perfeccionament impartits o promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l’Administració i els agents socials, així com els homologats per l’Ebap, i els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Conselleria de Treball i Formació, i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la plaça a la qual opta, llevat dels cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de informàtica a nivell d’usuari (Word. Excel, Acces, correu electrònic i Internet), el curs bàsic de prevenció de riscos laborals i els de l’àrea de qualitat, que s’han de valorar en tot cas.

b) Els diplomes, títols oficials o certificats expedits per centres o organismes del mateix caràcter anterior, referits a seminaris, congressos i jornades, relacionats directament amb les funcions de la plaça a la qual opta. Aquests es valoraran amb la mateixa puntuació establerta en l’apartat de cursos rebuts amb certificat d’assistència.

c) Coneixements de llengües estrangeres.

 

3.1.2. En tots els casos es valoraran una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que s’hagi repetit la seva participació. Quan el certificat no especifiqui l’aprofitament es valorarà amb la mateixa puntuació establerta en l’apartat de cursos rebuts amb certificat d’assistència.

La valoració de les accions formatives s’efectuarà de la manera següent:

3.2. Cursos rebuts

3.2.1. Cursos amb certificat d’aprofitament: 0,005 punts per cada hora de duració del curs. No es valoraran els cursos de duració inferior a 10 hores, així com aquells en els quals no s’especifiqui la duració.

3.2.2. Cursos amb certificat d’assistència: 0,003 punts per cada hora de duració del curs. No es valoraran els cursos de duració inferior a 10 hores, així com aquells en els quals no s’especifiqui la seva duració

3.3. Coneixements de llengües estrangeres:

La puntuació màxima d’aquest apartat 3.3 és de 0,5 punts

Títols i certificacions expedits per l’IBAP o equivalents:

  • Nivell elemental: 0,05 punts
  • Nivell mitjà: 0,07 punts
  • Nivell superior: 0,10 punts
  • Títols o certificacions expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes o equivalents:
  • Nivell bàsic o equivalent en el marc europeu A2 : 0,05 punts
  • Nivell intermedi o equivalent en el marc europeu B1: 0,07 punts
  • Nivell avançat o equivalent en el marc europeu B2: 0,10 punts
  • Nivell C1 o equivalent en el marc europeu: 0,15 punts
  • Nivell C2 o equivalent en el marc europeu: 0,25 punts

En cas de presentar més d’un títol o certificació només es valorarà el de major puntuació.

4.- Coneixements orals i escrits de català

4.1 Valoració:

  • La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,5 punts
  • Es valoraran els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:
  • Coneixements mitjans (certificat C o equivalent): 0,25 punts
  • Coneixements superiors (certificat D o equivalent): 0,35 punts
  • Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E o equivalent): 0,15 punts

Es valorarà només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada, sempre que sigui superior al qual constitueix un requisit per accedir a la plaça a la qual opta, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en el qual la puntuació es pot acumular a la de l’altre certificat que s’acrediti, sempre que sigui superior al nivell exigit com requisit.

4.2. Acreditació: Els mèrits als quals es refereix l’apartat anterior s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la còpia acarada de certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació i Cultura del Govern Balear.

 

ANNEX III SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ PER PRENDRE PART EN EL PROCÉS SELECTIU D’UNA BORSA DE TREBALL DE AUXILIAR ADMINISTRATIU PER A COBRIR AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL NECESSITATS URGENTS DE CONTRACTACIÓ AL PATRONAT MUNICIPAL DE MÚSICA D’EIVISSA

PERSONA SOL·LICITANT

1r llinatge:

2n llinatge:

Nom:

Doc. d’identitat:

Data de naixement:

Telèfon 1:

Telèfon 2:

Nacionalitat:

Adreça:

Núm.:

Pis:

Municipi:

Província:

C.P.:

Altres (polígon, nom de la casa, etc.):

Correu electrònic (*):

Grau discapacitat:

Descripció:

Adaptació que sol·licita:

(*)Adreça de correu electrònic per l’enviament dels avisos regulats en l’article 41 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

DADES DE NOTIFICACIÓ

Mitjà preferent de notificació: ¨ Notificació en paper ¨ Notificació telemàtica(**)

(**) Es requereix certificat electrònic vàlid. No és el correu electrònic.

EXPÓS

Que, vistes les bases de la convocatòria d'una borsa de treball de d’Auxiliar Administratiu/va per cobrir amb caràcter laboral temporal necessitats urgents i inajornables de contractació al Patronat Municipal de Música d’Eivissa.

DECLARACIÓ JURADA

Declar que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits a la base segona de la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen.

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016,

Dono el meu consentiment perquè l'àrea de Recursos Humans de l'Ajuntament d'Eivissa utilitzi les meves dades de caràcter personal per a la seva gestió, disposant en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes previstos en la legislació vigent.

SI (  )

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA (marcau amb una X la documentació que es presenta)

(  ) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat en vigor o en cas de no posseir nacionalitat espanyola, fotocòpia compulsada del document oficial acreditatiu de la personalitat.

(  ) Resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament els drets d'examen.

(  ) Acreditació del nivell de català exigit a la convocatòria.

SOL·LICIT

Ser admès/esa en el procés selectiu.

Eivissa, ___ de/d’ ______________ de 20 ___

(Signatura)

EXCM. AJUNTAMENT D’EIVISSA”

 

Eivissa, 4 de desembre de 2018

EL PRESIDENT DEL PATRONAT Jose Juan Cardona Tur Cardona