Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 12523
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 13 de novembre de 2018 per la qual es convoca el procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca i d’Eivissa amb professionals que poden participar a la segona fase (període de febrer a maig) de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El 19 d’abril de 2002 el Consell de Govern va aprovar l’Acord de desenvolupament de programes d’educació per a la salut en els centres educatius (BOIB núm. 78, de 29 de juny). Segons el que estableix aquest Acord, l’actual Conselleria de Salut i la Conselleria d’Educació i Universitat han de desenvolupar programes d’educació per a la salut a tots els centres educatius de les Illes Balears.

El 4 de juny de 2014 es va signar un conveni de col·laboració entre la Conselleria de Salut, la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i el Servei de Salut per dur a terme el Programa Alerta Escolar Balear. A la clàusula 1 del conveni esmentat s’estableix, entre altres qüestions, el següent: “Establir les mesures necessàries per assegurar que els professionals de l’àmbit sanitari imparteixin la formació adequada de primers auxilis, en cas d’emergència, sobre les patologies d’asma, al·lèrgies/anafilaxi, epilèpsia / crisi convulsiva, cardiopaties congènites i diabetis als professionals (professors, educadors i altres professionals) dels centres educatius autoritzats a impartir ensenyaments d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, secundària postobligatòria i educació especial, de centres públics, privats - privats concertats, amb alumnat d’edats compreses entre 0 i 19 anys, a excepció dels centres d’educació especial (per a aquests centres s’establirà una edat màxima de 21 anys) que h- sol·licitin, mitjançant una convocatòria pública gestionada pel Servei de Suport Educatiu, amb la finalitat d’aconseguir un grau suficient de coneixements que els permeti supervisar i/- realitzar les atencions necessàries en cas d’emergència.”

Per donar compliment a aquest conveni és necessari establir el procediment per seleccionar els centres docents amb professionals que poden participar en les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Aprovar la convocatòria per seleccionar els centres docents de Mallorca i d’Eivissa amb professionals que poden participar a la segona fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019.

Segon

Establir els termes de la convocatòria, que figuren a l’annex 1 d’aquesta Resolució; la sol·licitud de participació en el procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca i d’Eivissa amb professionals que poden participar a la segona fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019, que figura a l’annex 2; la sol·licitud individual per participar a la segona fase de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019 per als auxiliars tècnics educatius - educadors dels centres, que figura a l’annex 3; la memòria de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019, que figura a l’annex 4, i la sol·licitud per optar a la concessió - a la renovació del Guardó de Centre Format en Alerta Escolar, que figura a l’annex 5.

Tercer

Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i establir que entri en vigor l’endemà d’haver-s’hi publicat.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

    

Palma, 19 de novembre de 2018

El conseller,

Martí X. March i Cerdà

  

  

ANNEX 1

Convocatòria

1. Objecte

1. Aquesta convocatòria té per objecte establir el procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca i d’Eivissa amb professionals que poden participar a la segona fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019. La formació que aquests professionals poden rebre és la que imparteixen professionals de l’àmbit sanitari adscrits al Servei de Salut de les Illes Balears en matèria de primers auxilis, per a casos d’emergència, en relació amb les patologies cròniques que poden comportar en un moment donat una situació de risc vital: asma greu, al·lèrgies amb risc d’anafilaxi, epilèpsia / crisi convulsiva, cardiopaties congènites amb risc de mort sobtada i diabetis/hipoglucèmia.

2. Per aconseguir aquest objectiu és necessària una formació específica periòdica, que poden rebre els participants dels centres que h- demanin.

2. Destinataris

Poden participar en aquesta convocatòria els centres educatius de Mallorca i d’Eivissa autoritzats a impartir ensenyaments d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, educació secundària postobligatòria i educació especial; de centres públics, privats concertats - privats; amb alumnes d’edats compreses entre els 0 i els 19 anys. En el cas dels centres d’educació especial, els alumnes poden tenir fins a una edat màxima de 21 anys.

3. Sol·licitud

1. Els centres educatius de Mallorca i d’Eivissa que vulguin participar a la segona fase de la formació específica del Programa han d’emplenar la sol·licitud corresponent, d’acord amb el model que figura a l’annex 2.

2. A la sol·licitud de l’annex 2 s’hi ha d’adjuntar la sol·licitud per participar en la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019 per als educadors - auxiliars tècnics educatius (ATE) dels centres que n- tenen accés al Portal de Serveis al Personal (annex 3).

4. Termini i llocs de presentació de la documentació

1. El termini per presentar les sol·licituds i la documentació adjunta és des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears fins al dia 18 de gener de 2019. Tots els documents s’han d’adreçar al Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat i s’han de presentar a qualsevol dels registres que s’indiquen a continuació:

a. El registre de la Conselleria d’Educació i Universitat, a Mallorca (c. del Ter, 16, edifici Alexandre Rosselló i Pastors, polígon de Son Fuster, 07009 Palma).

b. La Delegació Territorial d’Educació a Eivissa i Formentera (via Púnica, 23, 07800 Eivissa).

També es poden presentar a qualsevol dels llocs que preveu l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. Si el centre envia la petició per correu certificat, la sol·licitud i la documentació corresponent s’han de presentar en un sobre obert perquè la sol·licitud es dati i s’hi faci figurar el que es disposa a l’article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament que regula la prestació dels serveis postals. En el cas que l’oficina de Correus corresponent n- dati la sol·licitud, s’ha d’entendre com a data vàlida de presentació la d’entrada al registre de la Conselleria - a les dependències descrites anteriorment.

3. Si la sol·licitud es presenta en un lloc que n- sigui el registre de la Conselleria d’Educació i Universitat s’ha d’enviar per fax (al 971 17 68 60) el full amb el númer- de registre i la data d’entrada durant les 48 hores següents al moment en què s’hagi presentat, a l’atenció del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat.

5. Selecció dels centres educatius

1. Es crea una comissió tècnica amb les funcions següents:

a. Requerir els sol·licitants, si escau, perquè completin la documentació preceptiva - rectifiquin les deficiències detectades a la sol·licitud.

b. Comprovar que els centres compleixen els requisits i les obligacions del Programa.

c. Seleccionar i puntuar els centres que participaran al Programa Alerta Escolar Balear el curs 2018-2019, d’acord amb el barem fixat, per ordre de major a menor puntuació.

d. Aprovar les memòries finals del Programa i atorgar el guardó previst en els casos pertinents.

2. La Comissió Tècnica està formada pels membres següents:

a. Un president, que ha de ser una de les dues persones següents:

- El cap del servei GAU 061 de les Illes Balears.

- La cap del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat.

b. Dos vocals:

- Un tècnic del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat.

- Un pediatre del Servei de Salut de les Illes Balears de la Conselleria de Salut.

Un dels vocals ha d’actuar com a secretari.

3. La Comissió també pot convocar les persones que, per raons tècniques, estiguin implicades en la selecció.

6. Criteris per seleccionar els centres educatius:

Per seleccionar els centres de Mallorca i d’Eivissa s’han de valorar els aspectes següents:

a. Que en el moment que es presenti la sol·licitud el centre tengui un percentatge igual - superior al 5 % d’infants escolaritzats que estiguin diagnosticats d’alguna de les patologies objecte del Programa en relació amb el nombre total d’alumnes del centre: 3 punts.

b. Que sigui un centre d’educació infantil i/- primària - un centre d’educació especial: 2 punts. Aquest criteri es basa en el fet que aquests tipus de centres tenen un percentatge més gran d’alumnes n- autosuficients en relació amb el nombre total d’alumnes del centre.

c. Que almenys el 50 % dels participants que presenta el centre en aquesta convocatòria sigui personal docent definitiu - amb un contracte indefinit, sempre que el nombre total de participants presentats pel centre sigui, com a mínim, el 10 % del nombre total de docents que formen el claustre i d’auxiliars tècnics educatius del centre: 1 punt.

d. En el cas d’empat entre centres, s’han de prioritzar els centres amb un percentatge més gran d’alumnes diagnosticats de les patologies objecte d’aquest Programa en relació amb el nombre total d’alumnes del centre.

7. Llista provisional

1. La llista provisional dels centres seleccionats en aquesta convocatòria es podrà consultar a la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa <http://dgice.caib.es>.

2. Els centres disposen de tres dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la llista provisional, per presentar les al·legacions que considerin adients i per fer modificacions a la sol·licitud inicial. Les al·legacions s’han de presentar, mitjançant un escrit adreçat al director general d’Innovació i Comunitat Educativa, al registre de la Conselleria d’Educació i Universitat, a la Delegació Territorial d’Educació a Eivissa - a qualsevol de les dependències que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015.

Per agilitar el tràmit de les al·legacions i les modificacions a la sol·licitud inicial, també s’han de trametre a l’adreça electrònica sad@dgice.caib.es dins el termini indicat.

 

8. Resolució d’aprovació de la llista definitiva

1. La llista definitiva dels centres seleccionats en aquesta convocatòria s’ha d’aprovar mitjançant una resolució del director general d’Innovació i Comunitat Educativa, que es podrà consultar a la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa <http://dgice.caib.es>.

2. Per a qualsevol consulta, es pot telefonar al 971 17 78 00 (ext. 62388) - enviar un missatge a l’adreça de correu electrònic sad@dgice.caib.es.

3. Contra aquesta resolució es pot interposar un recurs d’alçada en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data en què s’hagi publicat, d’acord amb l’article 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

9. Activitats de formació i reconeixement d’hores de formació

1. Els docents dels centres interessats a rebre aquesta formació han d’emplenar i signar la graella amb la relació de participants del centre educatiu de l’annex 2, que coordina la direcció del seu centre. Els auxiliars tècnics educatius i els educadors que n- tenguin accés al Portal de Serveis al Personal han d’emplenar i signar l’annex 3, que s’ha de presentar adjunt a la sol·licitud de participació del centre (annex 2).

2. Per tal d’assegurar una formació adequada amb els recursos existents els centres seleccionats en aquesta convocatòria poden participar en la formació específica d’aquest Programa amb un màxim del 25 % del nombre total de docents i auxiliars tècnics educatius de cada centre, a excepció dels centres d’educació infantil, que hi poden participar amb un màxim del 75 %. Hi ha una temporalització en l’oferta d’aquesta formació específica determinada pels recursos existents.

3. La formació consisteix en la impartició de diversos cursos per part del personal adscrit al Servei de Salut, cadascun dels quals està format pels tallers següents:

- “Asma-anafilaxi” (5 hores de durada): el dilluns de 15.30 h a 20.30 h.

- “Reanimació cardiopulmonar, primers auxilis i crisi convulsiva” (4 hores de durada): el dimarts - dimecres de 16.00 h a 20.00 h.

- “Diabetis” (4 hores de durada): el dijous de 16.00 h a 20.00 h.

4. Està previst que la segona fase de la formació s’imparteixi de març a maig de 2019, en horari d’horabaixa, per a grups de 30 persones com a màxim. Per al taller de “Reanimació cardiopulmonar” es faran dos grups de 15 persones (un grup hi assistirà el dimarts i l’altre el dimecres).

5. Durant la segona fase de la formació es preveu impartir un mínim de tres edicions de les accions formatives. Es preveu fer-ne una edició a Eivissa i dues a Mallorca (a Palma). N- obstant això, atès el nombre de centres educatius adherits al Programa, es podran impartir més cursos, sempre que h- permeti la disponibilitat pressupostària.

6. Aquesta convocatòria correspon a la segona fase de les accions formatives, que es duran a terme de març a maig de 2019, ambdós inclosos.

7. Els tallers s’impartiran a les dependències dels CEP de les Illes Balears, excepte el taller de “Reanimació cardiopulmonar, primers auxilis i crisi convulsiva”, que s’impartirà a les dependències de l’Hospital Can Misses, a Eivissa, i a l’Hospital Universitari Son Espases, a Palma.

8. Es recomana que hi hagi una persona per cada etapa educativa responsable de les actuacions següents:

- Controlar la caducitat de la medicació aportada per la família - el tutor legal.

- Fer arribar al tutor de l’alumne objecte del Programa el corresponent pla d’actuació aportat per la família.

- Rebre la formació sanitària d’atenció d’urgència derivada del Programa.

9. S’atorgaran hores de formació als participants a la formació que compleixin els criteris d’avaluació establerts a la convocatòria. Es poden reconèixer fins a 13 hores de formació.

10. Les hores de formació apareixeran al Portal de Serveis al Personal.

10. Inscripció individual dels participants dels centres seleccionats

1. Una vegada seleccionats els centres que poden participar en aquesta convocatòria, els docents i els educadors d’aquests centres interessats a rebre la formació específica s’hi podran inscriure mitjançant el Portal de Serveis al Personal <http://portaldelpersonal.caib.es> (Formació dels docents / Sol·licitud de cursos / DG de Formació Professional i Formació del Professorat / Inscriu-t’hi). Els participants podran triar entre les diverses edicions, de març a maig de 2019, ambdós inclosos, segons la disponibilitat horària de cadascú.

2. En el cas dels auxiliars tècnics educatius i els educadors sense accés al Portal de Serveis al Personal, la inscripció s’ha de fer mitjançant la sol·licitud que figura a l’annex 3 d’aquesta convocatòria i també enviant un correu electrònic des del centre educatiu al Servei d’Atenció a la Diversitat (a l’adreça de correu electrònic sad@dgice.caib.es) sol·licitant participar al curs.

3. S’han de prioritzar els educadors i el personal docent dels centres educatius seleccionats que n- hagin participat en edicions anteriors d’aquesta formació.

11. Documentació final

1. En acabar el curs escolar, abans del 3 de juny de 2019, els centres que hagin participat a les accions formatives del Programa durant el curs 2018-2019 han de trametre la memòria del Programa Alerta Escolar Balear (annex 4) per correu electrònic a l’adreça sad@dgice.caib.es, - per fax al 971 17 68 60, al Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat.

2. A la memòria final hi han de constar el nom i el DNI de la persona responsable del pla d’actuació sanitari previst per al centre educatiu i de la medicació lligada al pla, en el cas que n’hi hagi.

3. És indispensable presentar aquesta memòria per optar a ser un centre candidat al Guardó de Centre Format en Alerta Escolar.

4. En el cas de ser un centre candidat al guardó, és necessari enviar l’annex 5 de la mateixa forma que l’annex 4 (per correu electrònic - per fax) en el termini comprès entre l’1 i el 30 de setembre de 2019.

12. Compromisos del centre educatiu

El centre educatiu es compromet a:

a. Incloure aquest Programa a la programació general anual (PGA) i h- ha de fer constar a l’annex 2, a l’apartat corresponent al compromís d’incorporar el programa a la PGA.

b. Elaborar i presentar la memòria final (annex 4) segons el que s’estableix al punt 11 d’aquesta convocatòria.

c. Emplenar i ha de presentar l’annex 5, en el cas de ser candidat al guardó, segons el que s’estableix al punt 11 d’aquesta convocatòria.

13. Actuacions complementàries de la Conselleria d’Educació i Universitat i la Conselleria de Salut

Des de les pàgines web de les dues conselleries es difondran esdeveniments, informació i materials d’educació sanitària que poden ser d’interès per als centres educatius.

14. Guardó de Centre Format en Alerta Escolar

1. El Guardó de Centre Format en Alerta Escolar és un reconeixement públic de caràcter anual que atorga l’Administració als centres educatius.

2. Els centres que vulguin optar a la concessió - a la renovació del Guardó de Centre Format en Alerta Escolar han de presentar la memòria (annex 4) i han de tenir una relació definitiva de membres que hagin participat al Programa i hagin obtingut una avaluació positiva de, com a mínim, un 20 % del nombre total de professors del mateix centre (annex 5). En el cas dels centres d’educació infantil es recomana que un 75 % dels educadors rebin la formació. En el cas que aconsegueixin l’avaluació positiva, aquests centres podran obtenir el guardó. Aquest guardó té una vigència d’un curs escolar i és de caràcter renovable, sempre que es compleixin les actuacions pertinents. Es preveu l’actualització dels documents adquirits de forma anual.

3. La Comissió Tècnica, a partir de la memòria (annex 4), que s’ha de presentar abans del 3 de juny de 2019, i del document de l’annex 5, que s’ha de presentar entre l’1 i el 30 de setembre de 2019, ha de valorar si el centre és mereixedor del guardó. Si n- es presenten aquests dos documents és impossible obtenir-lo.

   

 

ANNEX 2

Sol·licitud de participació al procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca i d’Eivissa amb professionals que poden participar a la segona fase (període de febrer a maig de 2019) de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019

[Nom i llinatges] ...................................................................................................................................................., director/a del centre ........................................................................................., amb el codi .................. , amb les dades següents:

1.  Dades del centre:

Centre:..........................................................................................................................................

Codi del centre:...........................................................................................................................

Adreça:.........................................................................................................................................

Localitat.......................................................Codi postal:............................................................

Centre de professorat de referència (CEP):.............................................................................

Telèfon:.................................................................Fax:................................................................

Adreça electrònica:....................................................................................................................

Nombre de docents i auxiliars tècnics educatius que formen el claustre: .....................................................................................................

2.  Percentatge d’infants diagnosticats de les patologies objecte d’aquest Programa que estan escolaritzats al centre actualment en relació amb el nombre total d’alumnes del centre: ................................

SOL·LICIT:

Que aquest centre participi en la convocatòria de selecció de centres docents de Mallorca i d’Eivissa amb professionals que poden participar a la segona fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019.

Relació de docents i educadors/ATE que sol·liciten participar a les accions de formació específica del Programa Alerta Escolar Balear

Llinatges i nom

DNI

Docents /

edu./ATE

Definitiu

(sí/no)

Signatura

EM COMPROMET A:

- Incorporar el Programa Alerta Escolar Balear a la programació general anual (PGA).

- Elaborar i presentar una memòria d’acord amb el que s’estableix al punt 11 d’aquesta convocatòria.

………………………. , ……. d.................. de 20....

[rúbrica]

SERVEI D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT.

DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ I COMUNITAT EDUCATIVA.

CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

  

ANNEX 3

Sol·licitud individual per participar a la segona fase (període de febrer a maig de 2019) de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019 per als auxiliars tècnics educatius (ATE) - educadors dels centres

[Nom i llinatges] ............................................................................................................................................, ATE - educador/a del centre ..............................................................................., amb el codi ........................... ,

SOL·LICIT:

Participar a la segona fase de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019.

Nom i llinatges: ....................................................................................................................

ATE - educador/a (s’ha d’especificar): ...............................................................................

DNI (s’ha d’adjuntar un fotocòpia del DNI): ........................................................................

Telèfon: ................................................ Adreça electrònica: ...............................................

(Per rebre aquesta formació és necessari inscriure-s’hi a través del Portal de Serveis al personal. En el cas dels auxiliars tècnics educatius i els educadors, s’ha d’adjuntar una fotocòpia del seu DNI i, a més, el director del centre ha d’aportar un certificat en què consti que els ATE - els educadors interessats fan feina al centre. En el cas que manqui aquesta documentació, la sol·licitud n- serà vàlida.)

………………………. , ……. d................ de 20....

[rúbrica]

SERVEI D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT.

DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ I COMUNITAT EDUCATIVA.

CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

  

ANNEX 4

Memòria de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2018-2019

Nom del centre: ......................................................................

Codi: ......................................

Població: ...................................................................................

1. Relació definitiva de participants a la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear (curs 2018-2019)

Nom i llinatges

Docent / ATE /educador/a (s’ha d’especificar)

DNI

Avaluació positiva de la formació

(h- emplena l’Administració)

Ensenyament impartit

 

2. Formació rebuda pel centre educatiu i activitats sanitàries que se’n deriven (s’ha de fer referència a les activitats sanitàries que s’hagin produït durant el transcurs de l’any escolar, amb casos reals d’alumnes):

a. Plans d’actuació sanitària que s’han duit a terme el curs 2018-2019.

 

Data

Pla d’actuació sanitària

b. Avaluació i persones responsables del pla d’actuació sanitària:

- Avaluació de la formació rebuda.

- Avaluació dels resultats i de les possibles actuacions sanitàries derivades.

- Nom i DNI de les persones responsables del pla d’actuació sanitària i de la medicació lligada al pla.

3. Coordinació amb agents externs:

a. Marcau amb una creu si les accions esmentades s’han duit a terme i, en cas afirmatiu, especificau quines actuacions s’han fet:

Hi ha hagut alguna actuació sanitària a la qual han participat altres institucions de la Comunitat.

Quines? ...............................................................................................................................................................................................

.....................................................

b. Valoració de la coordinació amb el 061 (encerclau una opció):

Insuficient                 Acceptable                 Bona               Molt bona

Observacions:

....................................................................................................................................

......................., ...... d.................. de 20...

El director / La directora del centre

[rúbrica]

Nom i llinatges:

SERVEI D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT.

DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ I COMUNITAT EDUCATIVA.

CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

  

ANNEX 5

Sol·licitud de concessió - renovació del Guardó de Centre Format en Alerta Escolar

[Nom i llinatges] .................................................................................................................................................., director/a del centre ..............................................................................., amb el codi ........................... ,

FAIG CONSTAR:

Que, actualment, el centre ..............................................................................................., amb el codi ..........................., té una dotació de membres participants amb avaluació positiva en la formació derivada del Programa Alerta Escolar Balear de, com a mínim, un 20 % del nombre total de professors del mateix centre (un 75 % dels educadors, en el cas dels centres d’educació infantil).

 

SOL·LICIT:

La concessió - la renovació del Guardó de Centre Format en Alerta Escolar.

......................., ...... d.................. de 20...

[rúbrica]

SERVEI D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT.

DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ I COMUNITAT EDUCATIVA.

CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT