Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 12513
Exp 4955/2018, Bases creació borsa de treball professional en treball social

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient núm.: 4955/2018

Assumpte: bases que han de regir el procés de selecció de persones aspirants a formar part d’una borsa de professionals en treball social per a poder ser contractades, si fora procedent, en règim laboral temporal per raons de necessitat i urgència

Emissora: RCS

Fem públic que per Resolució del regidor delegat número 2018-0279, de data 13/11/2018, s'ha resolt en la part suficient el que segueix: "[...] SEGON.- Publicar la convocatòria i les bases reguladores d’aquesta al BOIB, al tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Alaior, a la seu electrònica i al portal de transparència, i comunicar-ho al servei d’orientació laboral d’Alaior per a la seva difusió. Als efectes, es disposa que els serveis lingüístics municipals facin una revisió i traducció de les bases al castellà amb la finalitat de la publicació corresponent [...]". Les bases, que es poden descarregar de la seu electrònica http://alaior.sedelectronica.es/board/9753e838-f59b-11de-b600-00237da12c6a/ i del portal de transparència a l'enllaç http://alaior.sedelectronica.es/transparency/e840765f-33bf-441c-81fd-ecff32dd9c7e/, diuen literalment:

«BASES QUE HA DE REGIR EL PROCÉS DE SELECCIÓ DE PROFESSIONALS EN TREBALL SOCIAL PER A FORMAR PART D’UNA BORSA PER A PODER SER CONTRACTATS, QUAN FORA PROCEDENT, EN RÈGIM LABORAL TEMPORAL PER RAONS DE NECESSITAT I URGÈNCIA

1. Objecte

L'objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de professionals, titulats universitaris en treball social, per a formar part d’una borsa perquè aquests puguin ser contractats, si procedís, en règim laboral temporal, segons les necessitats dels serveis municipals i sempre i quan es compleixin els requisits prevists a la legislació corresponent per a poder recórrer a la contractació laboral temporal a l’àmbit de l’administració pública.

La contractació temporal, quan fora procedent, es realitzarà en règim de dret laboral, tècnic mitjà, categoria de treballador/a social, d’acord amb el que preveu l’article 15 del vigent RDL 2/2015, de 23 d’octubre, per mitjà del qual s’aprovà el text refós de la Llei de l’estatut dels treballadors i normativa de desenvolupament, per als contractes de durada determinada; tot açò tenint en compte les restriccions de contractació que puguin imposar les lleis de pressupostos generals (o qualsevol altra norma d’aplicació) que sigui vigent en el moment de la realització del contracte eventual.

S'estableix com a sistema selectiu el de concurs de mèrits, el qual es regirà per les presents bases.

2. Funcions dels llocs de treball de treballador/a social

Funcions pròpies de la categoria de treball social, a desenvolupar a l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Alaior (gestions i programes de gent gran i/o gestions i altres programes dedicats a col·lectius sensibles, com ara famílies, discapacitats, etc.).

Les tasques a desenvolupar poden consistir -entre d’altres- en: assessorament a la ciutadania sobre drets i recursos socials; donar suport als usuaris dels serveis socials municipals; derivació de famílies al serveis d’infància mitjançant el protocol corresponent; coordinació amb entitats especialitzades (fundació discapacitats, centres drogodependència, centres educatius, etc.); emissió d’informes relatius a arrelament, reagrupaments familiars i d’altres; tràmits i gestions sobre ajuts econòmics, sobre accés a centres residencials, relatius a persones amb discapacitats; visites a domicili; etc.

I qualsevol altre funció que sigui requerida al municipi d’Alaior i pròpia de la categoria a desenvolupar.

3. Condicions d'admissió dels aspirants

Les persones interessades a participar en el present procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions, d'acord amb l'article 56 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

1. Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats en els quals sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors.

2. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents al lloc de treball.

Per participar en el procediment, n’hi ha prou amb la presentació, dins del termini de presentació d’instàncies, d’una declaració jurada de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l’exercici de les funcions corresponents al lloc de treball.

En cas que la persona aspirant hagi estat seleccionada per formar part de la borsa i sigui cridada per ser contractada temporalment per necessitats dels serveis municipals, haurà de presentar en el termini màxim de 3 dies naturals des de la crida, i prèviament a la contractació, un certificat mèdic oficial acreditatiu que compta amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per realitzar les funcions del lloc de treball establertes en aquesta convocatòria. Si no es presenta el certificat mèdic oficial esmentat en el termini indicat, no es podrà procedir a la contractació en règim laboral temporal que s’hagi ofert a l’aspirant i es passarà a cridar al següent de la llista, de conformitat amb l’ordre de prelació que pertoqui.

Per altra part, les persones aspirants amb minusvalidesa han d’acreditar els requisits d’estar afectats per discapacitat en grau igual o superior al 33% i que aquesta és compatible amb les funcions pròpies de la categoria de treballador/a social, mitjançant una certificació que ha de ser emesa per part dels equips multiprofessionals de la Direcció General de Dependència, o organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents al lloc que aspira la persona candidata.

3. Tenir 16 anys d’edat i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa. En el supòsit de ser menor de divuit anys, és necessari el consentiment dels seus pares o tutors o l’autorització de la persona o institució que els tingui al seu càrrec.

4. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el que hagués estat separat o inhabilitat. En aquest cas, de ser nacional d’altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés al treball públic.

5. Estar en possessió del títol de diplomat o graduat en treball social, o bé estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.

6. Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o bé mitjançant la superació d'una prova específica d'acreditació del nivell de coneixements que s'exigeix, el resultat de la qual es qualificarà d'apte/no apte, i que en tot cas serà eliminatòria. L'aspirant sol·licitarà aquesta prova dins del termini de presentació de la sol·licitud.

7. Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

8. Disponibilitat per, si escau, incorporar-se immediatament rere una crida de feina.

10. Haver abonat els drets d’examen (10 €), d’acord amb l’Ordenança fiscal 2/4 reguladora de la taxa d’expedició de documents administratius (BOIB nº 129 de 25.09.2014).

Aquests s’han de fer efectius mitjançant ingrés al compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670, indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte “prova selectiva borsa de treballadora social” o mitjançant autoliquidació online mitjançant la carpeta ciutadana

https://www.carpetaciutadana.org/web/contingut.aspx?idpub=11573&Cono=Conexion004, 

apartat «concepte a pagar»- «tribut: taxa expedició de documents administratius» i en quin desplegable «Tarifa» trobareu «Dret d’examen en proves selectives de l’ajuntament».

No obstant, estaran exempts del pagament de la taxa els que estiguin inscrits a l'atur.

4. Forma i termini de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds per a participar en el present procés de selecció s'adreçaran a la Batlessa i es presentaran directament en el Registre General d'entrada de l’Ajuntament d’Alaior, c/ Major, núm. 11, en horari de 8:00 a 14:30 de dilluns a divendres, o bé en les demés oficines públiques assenyalades a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, o be telemàticament a través de la seu electrònica municipal http://alaior.sedelectronica.es/board/9753e838-f59b-11de-b600-00237da12c6a/.

En cas d'utilitzar l'oficina de correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament d'Alaior s'haurà de remetre còpia de la instància presentada al fax núm. 971372958 i dirigit al Registre general d'entrada de l'Ajuntament d'Alaior, dins del termini de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de dites sol·licituds serà de 15 dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el butlletí oficial de les Illes Balears. A efectes informatius, també es publicarà en el taulell d'anuncis, a la seu electrònica municipal

http://alaior.sedelectronica.es/board/9753e838-f59b-11de-b600-00237da12c6a/ 

i al portal de transparència municipal

http://alaior.sedelectronica.es/transparency/e840765f-33bf-441c-81fd-ecff32dd9c7e/

Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança Fiscal 2/4 “reguladora de la taxa per expedició de documents administratius” (BOIB 129 de 25.09.2014), estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant ingrés al compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670 tot indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte “prova selectiva borsa treball social” o mitjançant autoliquidació online a través de la carpeta ciutadana

https://www.carpetaciutadana.org/web/contingut.aspx?idpub=11573&Cono=Conexion004,

apartat «concepte a pagar»- «tribut: taxa expedició de documents administratius» i en quin desplegable «Tarifa» trobareu «Dret d’examen en proves selectives de l’ajuntament». No obstant, estaran exempts del pagament de la taxa els que estiguin inscrits a l'atur.

A les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex 1 i 2 que es podrà descarregar en la direcció

https://alaior.sedelectronica.es/catalog/t/3bbbda4d-96d2-4c3f-9ca2-952a38179af5

es farà constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de la present convocatòria, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds i, alhora, s'hi haurà d’adjuntar la següent documentació:

  1. (i) Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin, advertint que els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats. Els mèrits relatius a l’experiència professional han d’anar acompanyats del certificat de la vida laboral emès per la Seguretat social.

  2. (ii) Còpia del justificant del pagament dels drets d'examen o d’estar incurs en una causa d’exempció del pagament (targeta d’atur);

  3. (iii) Els annexos 1 i 2 degudament complimentats, que se’ls podrà descarregar en la direcció

    https://alaior.sedelectronica.es/catalog/t/3bbbda4d-96d2-4c3f-9ca2-952a38179af5.

  4. (iv) Còpia del resguard d’haver abonat els drets per a l’expedició del títol acadèmic exigit per formar part a la convocatòria (en el cas que no se li hagi emès el títol a data de finalització de presentació de sol·licituds).

  5. (v) Còpia del certificat oficial de llengua catalana nivell B2 o bé sol·licitud de voler-se sotmetre a la prova del nivell corresponent.

Els aspirants es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin. Significant que, en cas d’existir dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades, aquest Ajuntament podrà sol·licitar motivadament a l’aspirant que presenti el document original a efectes del seu acarament.

El document nacional d’identitat, el títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria i la inscripció de la persona a l’atur (per exempció de pagament de la taxa), en format document electrònic, serà comprovat d’ofici per l’Ajuntament, mitjançant la consulta a la plataforma d’intermediació de dades de la que disposa. Si bé, en cas de que aquest Ajuntament no hagi pogut obtenir els esmentats documents o informació, podrà sol·licitar novament a l’interessat la seva aportació.

5 Admissió dels aspirants

Finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, el Regidor delegat de personal dictarà la corresponent resolució en la que declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, en funció de si han presentat la sol·licitud correctament complimentada i la documentació exigida en la base 4 de la present convocatòria.

En aquesta resolució s'hi farà constar les inicials dels aspirants, el número del document nacional d'identitat i la causa per la qual no han estat admeses, s'indicarà el nomenament dels membres que formaran part del tribunal qualificador i es fixarà el lloc, data i hora en que tindran lloc les proves.

Així mateix, l’esmentada resolució es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal

http://alaior.sedelectronica.es/board/9753e838-f59b-11de-b600-00237da12c6a/

i en el portal de transparència

http://alaior.sedelectronica.es/transparency/e840765f-33bf-441c-81fd-ecff32dd9c7e/ tot concedint a les persones aspirants provisionalment excloses, un termini de 10 dies naturals per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que hagin causat l’exclusió provisional.

Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades pel regidor delegat de personal mitjançant resolució motivada. La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s’entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.

6. Tribunal qualificador

El Tribunal qualificador estarà constituït pels següents membres:

PRESIDENT: 1 empleat laboral fix de l’Administració local amb titulació igual o superior a l’exigida per a l’accés a la convocatòria.

VOCALS: 2 empleats laborals fixos de l’Administració local, amb titulació o especialització igual o superior a l’exigida per a l’accés a la convocatòria, que podran ser, o no, de la pròpia corporació, i seran designats per l’autoritat competent municipal.

SECRETARI: Una persona funcionària de carrera, designada per l'Ajuntament d’Alaior, del subgrup de titulació C2 o superior, qui actuarà sense veu ni vot.

Així mateix, es podrà incorporar l’assessorament d’assessors jurídics o de tècnics especialistes per a les proves, si s’estimés necessari, els quals tindran veu però no vot.

L’assessora especialista per a la realització de la prova de coneixements de llengua catalana serà la Sra. Soledat Florit Juaneda, assessora lingüística municipal, o bé la persona que la substitueixi.

Podrà assistir un observador designat per la Junta de personal les funcions del qual seran observar el normal desenvolupament del procés selectiu, i no tindrà veu ni vot.

Cada membre del tribunal tindrà el seu corresponent suplent amb la finalitat de cobrir les possibles absències que es puguin donar.

El Tribunal queda facultat per a resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per a adoptar els acords que escaiguin per tal d’assegurar la bona marxa del procés selectiu.

El Tribunal adoptarà les decisions per majoria simple; convocarà els/les aspirants a les proves i a l’entrevista personal, i proposarà a l’òrgan competent l'ordre dels aspirants que han de constituir la borsa de treball, per ordre decreixent, tenint en compte de la major a la menor puntuació obtinguda.

L’abstenció i recusació dels membres del tribunal es realitzarà d’acord amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d’1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

Els membres del Tribunal seran personalment responsables de l’estricte compliment de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per la realització i valoració de les proves i per la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que es puguin originar amb la interpretació de l’aplicació de les bases d’aquesta convocatòria, així i com el que s’hagi de fer en els casos no previstos, seran resoltes pel Tribunal, per majoria.

El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres titulars o suplents, indistintament.

7. Procés selectiu

El procés de selecció constarà d’una ÚNICA FASE DE CONCURS, si bé les persones que no hagin acreditat documentalment que disposen del nivell B2 de coneixements de la llengua catalana i hagin manifestat en la sol·licitud que es volen sotmetre a la prova del nivell corresponent, seran convocades per fer-la. La no-superació de la prova o bé la no-presentació a la prova de nivell de català per part d’aquelles persones que no l’hagin acreditat documentalment implicarà l’exclusió automàtica del procediment selectiu

7.1. Acreditació dels coneixements de llengua catalana.

És una prova obligatòria i eliminatòria. Consistirà en la realització d’exercicis de coneixement de la llengua catalana, d’acord amb l’establert a la base tercera. N’estaran exemptes aquelles persones que hagin acreditat que estan en possessió del certificat B2 de coneixements de català expedit per l’Institut d’Estudis Baleàrics, l’Escola Balear de l’Administració Pública, l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

En cas de fer la prova, la qualificació d’aquesta podrà ser d'apte/a o no apte/a. Només les persones que acreditin els coneixements abans esmentats o que hagin estat declarades aptes podran seguir el procediment selectiu. En cas contrari, restaran eliminades.

El dia, l'hora i el lloc de la prova de nivell de coneixements de la llengua catalana i les persones que l’han de fer, seran objecte de publicació per mitjà d'una resolució que es publicarà al tauler d’anuncis i a la seu electrònica municipal

http://alaior.sedelectronica.es/board/9753e838-f59b-11de-b600-00237da12c6a/.

7.2. Fase de concurs. Valoració de mèrits (màxim 20 punts).

Es procedirà únicament a la valoració dels mèrits d'aquelles persones aspirants que hagin acreditat que disposen del nivell de llengua catalana, ja sigui documentalment, ja sigui per mitjà de la superació de la prova abans indicada.

La puntuació màxima que es podrà assolir respecte dels mèrits presentats serà de 20 punts.

Els mèrits hauran d'estar correctament i fefaentment documentats (originals o còpies autèntiques), per tal de poder ser valorats.

7.2.1.- Experiència professional (puntuació màxima 12 punts):

(i) Experiència professional per haver prestat serveis com a treballador/a social a l’empresa privada: a raó de 0’12 punts per mes treballat, fins un màxim de 6 punts.

(ii) Experiència professional per haver prestat serveis com a treballador/a social a qualsevol administració pública no municipal: a raó de 0’15 punts per mes treballat, fins un màxim de 8 punts.

(iii) Experiència professional per haver prestat serveis com a treballador/a social a qualsevol ajuntament: a raó de 0’18 punts per mes treballat, fins un màxim de 10 punts.

S'acreditarà mitjançant informe preceptiu de vida laboral o document equivalent, acompanyat de contracte de treball, nomenament, certificat d'empresa o certificat dels serveis prestats emès per l'entitat corresponent, o qualsevol altre document que l'òrgan de selecció consideri suficient, en el que s'haurà d'expressar la data d'inici, data de finalització de la relació laboral, categoria i/o lloc de treball.

Aquests documents hauran de ser presentats en original o còpia autenticada. Es considerarà únicament l'experiència laboral per compte de tercers que comporti la inclusió en el Règim General de la Seguretat Social.

7.2.2.- Formació (total puntuació màxima, 8 punts):

7.2.2.1: Per disposar de titulació universitària oficial addicional a l’exigida (puntuació màxima 2 punts) i relacionada amb les tasques a desenvolupar:

-Per disposar d’un títol universitari (llicenciatura, grau o diplomatura) relacionat amb les tasques: 1 punt.

-Per títol universitari de màster oficial relacionat directament amb les tasques: 0,5 punts per títol.

7.2.2.2.- Per formació diversa (puntuació màxima 4 punts):

Es valoraran els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta, sempre que compleixin alguna de les característiques següents:

-Han d'haver estat organitzades o impartides per alguna administració pública, d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015 o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la persona aspirant ha d'acreditar aquesta condició.

-Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.

-Activitats dutes a terme en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

a) Per estar en possessió d’alguna modalitat de títol propi (no oficial), com ara: màster, postgrau, curs o estudis d’especialització organitzats o promoguts per universitats, relacionats o d’interès per al lloc de treball: 0,005 punts per cada hora, fins un màxim de 2 punts.

b) Per l’assistència i aprofitament en cursos, seminaris, jornades, etc. sobre matèries d’interès relacionades directament amb el lloc de treball: 0,005 punts per cada hora de curs, fins a un màxim de 1’5 punts.

c) Per l’assistència i aprofitament en cursos relatius a la utilització d’aplicacions ofimàtiques i de l’ús de noves tecnologies (fulls de càlcul, processadors de textos, bases de dades, presentacions electròniques, etc.): 0,005 punts per cada hora de curs, fins un màxim de 0,5 punts.

Els cursos, jornades, etc. valorats en un subapartat no podran ser tornats a valorar en un altre.

Qualsevol curs s’acreditarà mitjançant certificat original o còpia autèntica expedits pel centre d’impartició del curs.

7.2.2.3- Coneixements de llengua catalana (puntuació màxima 1’5 punts):

Només es reconeixeran les titulacions expedides per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears:

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C1: 0,5 punts.

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell C2: 1 punt.

- Pel certificat de coneixements corresponents al nivell LA: 0,50 punts.

Es tindrà en compte només un certificat (el de nivell superior), llevat del cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA), la puntuació del qual s’acumularà a l’altre certificat que s’aporti.

Aquest mèrit s’ha d’acreditar mitjançant el certificat corresponent (en original o còpia autenticada).

7.2.2.4- Per estar en possessió del carnet de conduir tipus B: s’atorgarà una puntuació de 0,5 punts.

8. Puntuació final

La puntuació final, amb vista a fixar els aspirants que superin el procés selectiu, vindrà determinada per la suma de tots els mèrits (experiència professional i formació).

En cas d’empat, es tindrà en compte la major puntuació obtinguda en l’apartat d’experiència professional. Si l’empat encara persistís, el desempat es realitzarà mitjançant sorteig entre les persones que hagin quedat empatades.

9. Relació d'aprovats

Una vegada determinada la qualificació dels aspirants, el Tribunal publicarà, en el tauler d’anuncis, a la seu electrònica de l’ajuntament, i en el portal de transparència, la relació provisional d'aprovats per ordre de puntuació, i en el termini de 5 dies hàbils els aspirants podran formular al·legacions a la mateixa.

Passat dit termini, i de no haver-se formulat al·legacions, aquesta llista provisional dels aspirants passarà a ser definitiva, essent aquesta última la que elevarà el Tribunal al regidor delegat de personal perquè acordi la constitució de la borsa d’aspirants a ser contractats, si fora procedent, en règim laboral temporal i categoria de treballador/social, d’acord amb l’ordre de prelació proposat pel Tribunal.

10. Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d’aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els cas i en la forma legal establerta en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i demés normes d’aplicació.

11. Constitució de la borsa de treball i sistema de crides

La borsa es declararà constituïda per mitjà de resolució d’Alcaldia o del regidor delegat. Els aspirants que hagin estat seleccionats per formar-ne part i siguin cridats per ser contractats temporalment per necessitats del serveis municipals, hauran de presentar en el termini màxim de 3 dies naturals des de la crida, i prèviament a la formalització d’un contracte laboral, un certificat mèdic oficial acreditatiu que compten amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per realitzar les funcions del lloc de treball establertes en aquesta convocatòria. Si no es presenta el certificat mèdic oficial esmentat en el termini indicat no es podrà procedir a la formalització del contracte laboral temporal que s’hagi ofert a l’aspirant i es passarà a cridar el següent de la llista, de conformitat amb l’ordre de prelació que pertoqui.

Les persones que dins d’aquest termini no presentin la documentació requerida o no acreditin el compliment dels requisits de la base tercera de la convocatòria perdran el dret de formar part de la borsa de treball i totes les seves actuacions quedaran anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer per falsedat en la instància.

Els qui tinguin la condició de funcionaris o empleats contractats laboralment a l’Ajuntament d’Alaior estaran exempts de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per al seu nomenament o contracte anterior.

12. Borsa de treball i vigència de la borsa

Les persones aspirants que hagin estat seleccionades, constituiran una borsa de treball de personal treballador/a social, i podran ser cridades per ser contractades, en règim laboral temporal, d’acord amb l’ordenament jurídic vigent en el moment de formalitzar el contracte corresponent.

Si la persona aspirant que ha estat cridada no contesta o rebutja la oferta de prestació de serveis temporal, passarà a l'últim lloc de la llista, llevat que ja estigués prestant serveis per l’Ajuntament d’Alaior, cas aquest darrer en que restarà en situació de «no disponible» fins que -si fos el cas- finalitzés la seva relació laboral amb la corporació municipal.

La borsa de feina tindrà una vigència màxima de 3 anys, si bé es podrà prorrogar fins que aquest Ajuntament torni a convocar un nou procediment selectiu. La nova borsa que es convoqui anul·larà a l'anterior.

En tot cas i des del moment de la constitució de la nova borsa de treball de professionals en treball social, quedaran sense vigència les borses que haguessin estat constituïdes amb anterioritat.

    

ANNEX 1: SOL·LICITUD

1. SOL·LICITANT

Nom i llinatges o raó social: ..................................................................................... , DNI/CIF:...............................,

Adreça:............................................................................................................., Codi postal.......................................,

Municipi: ............................................................................................................,

Província:............................................................................................................,

Núm. Expedient:............................................., Telèfon fix:..........................., telèfon mòbil:........................,

@ de contacte: ......................................................... .

2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ

Mitjà preferent de notificació: (   ) Notificació en paper (   ) * Notificació telemàtica a l'@: ...............................

* Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d'un certificat digital instal·lat al navegador (DNIE, http://www.dnielectronico.es/obtencion_del_dnie/index.html; CERES – FNMT, http://www.cert.fnmt.es/?cha=cit&sec=4).

3. DECLAR:

(   ) Que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la base tercera de la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu: ................................................................................................. 

(   ) Que no he estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

(   ) Que tenc coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.

(   ) Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu.

4. SOL·LICIT:

Ser admès a la convocatòria.

5. DOCUMENTACIÓ:

Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:

(   ) Quadre resum dels mèrits a valorar (annex 2)

(   ) Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d'empresa, títols, certificat vida laboral, carnet de conduir tipus B, etc.)

(   ) Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat) o exempció del pagament de la mateixa (targeta atur)

(   ) Còpia del resguard d’haver abonat els drets per l’expedició del títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria (en cas que el títol acadèmic no li hagi estat emès).

(   ) Còpia del certificat oficial llengua catalana nivell B2.

* En cas d’existir dubtes derivats de la qualitat de les copies presentades dels documents relacionats, es sol·licitarà a l’aspirant el document original a efectes del seu acarament.

6. NO* [ ] autoritzo a l’Ajuntament d’Alaior a consultar en la plataforma d’intermediació de dades de la que disposa la següent documentació de la que en soc titular: document nacional d’identitat, títol acadèmic exigit per formar part de la convocatòria, inscripció de la persona a l’atur (per exempció de pagament taxa), en format document electrònic.

* En cas de que no voler que l’administració comprovi d’ofici la documentació relacionada haureu de marcar la casella amb una creu. Recordar que en aquest cas haureu de presentar obligatòriament dita documentació en paper a l’Ajuntament.

7. AVÍS LEGAL

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de març, de Protecció de Dades de Caràcter Temporal, se us informa del següent:

(   ) les dades de caràcter personal que s'obtinguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

(   ) Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

(   ) Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició, o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

ALAIOR, ....... DE ......................................... DE 20__ .

SRA. BATLESSA PRESIDENTA

   

ANNEX 2 :

AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS

1. SOL·LICITANT

Nom i Cognoms o raó social: ..................................................................................., DNI/CIF:.....................,

Adreça: .........................................................................................................................................................,

Codi postal: ....................................., Municipi: ........................................, Província:....................................,

Núm. Expedient: ..................................................., Telèfon fix:.........................., Telèfon mòbil:....................,

@ de contacte: .......................................................................................... .

A continuació relaciono els mèrits que s'han de puntuar per la present convocatòria amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les bases **.

• Base 7.2.1: Experiència professional** (puntuació màxima possible: 12 punts):

Pàg. Admin./empresa Especialitat data inici Data fi Puntuació

1....................................................................................................................................

2....................................................................................................................................

3....................................................................................................................................

4....................................................................................................................................

(...) ................................................................................................................................

• Base 7.2.2: Formació** (puntuació màxima possible: 8 punts):

• Base 7.2.2.1: Títols universitaris addicionals** (puntuació màxima possible: 2 punts):

Pàg. Organisme impartidor Títol Any finalització Puntuació

1. ....................................................................................................................................

2. ....................................................................................................................................

3. ....................................................................................................................................

4. ....................................................................................................................................

(...). .................................................................................................................................

• Base 7.2.2.1: formació diversa** (puntuació màxima possible: 4 punts):

Pàg. Organisme impartidor Certificat Any finalització Puntuació

1. ....................................................................................................................................

2. ....................................................................................................................................

3. ....................................................................................................................................

4. ....................................................................................................................................

(...). .................................................................................................................................

• Base 7.2.2.3: Coneixements llengua catalana ** (puntuació màx. possible 1’5 punts):

Pàg. Centre / organisme certificat data Puntuació

1. ....................................................................................................................................

2. ....................................................................................................................................

3. ....................................................................................................................................

(...). .................................................................................................................................

• Base 7.2.2.4: Per estar en possessió del carnet de conduir tipus B ** (puntuació màxima possible 0,5 punts):

​​​​​​​Pàg. Centre / organisme certificat data Puntuació

1. ................................................................. ............. ....................

2. ................................................................. ............. ....................

(...) ................................................................. ............. ....................

(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tingui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.

(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa, la vida laboral.

(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.

Alaior, ......... de..............................., de 20__.

SRA. BATLESSA PRESIDENTA»

Contra aquestes bases -que esgoten la via administrativa- es pot interposar alternativament un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació del present anunci davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament d'Alaior, de conformitat amb els articles 116 i 117 de Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si s'opta per recórrer en reposició, el recurs contenciós administratiu no es podrà interposar fins que el recurs de reposició es resolgui expressament o es desestimi per silenci. Tot això, sens perjudici de poder exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.

  

Alaior, 22 de novembre de 2018.

La batlessa,

Misericordia Sugrañes Barenys