Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 12490
Extracte de l'aprovació, per Junta de Govern Local, de 15 de novembre de 2018, de la convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d'una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 17/18
BDNS (Identif: 426338)
De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l’Administració de l’Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l’extracte de la convocatòria d’ajudes més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 148, de 27 de novembre de 2018.
CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
1. La quantia màxima dels premis que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 10.000,00 €, amb càrrec a la partida 3261 480 36, amb fons de finançament municipal.
CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS
2. Podran acollir-se a aquesta convocatòria els estudiants, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que hagin finalitzat els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 17/18, i que compleixin els següents requisits:
Estar empadronats de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d’abans de l’1 de gener de 2014.
Haver finalitzat els estudis universitaris o de CFGS durant el curs acadèmic 2017/18, en qualsevol de les convocatòries legalment establertes per a cada curs acadèmic i tenir, com a mínim, una mitjana d’expedient acadèmic de 8,0 o equivalent.
Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
No trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Acreditar el compliment d’obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l’art. 25 del RLGS.
3. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ
3.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia o en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: normalitzacio@santjosep.org.
3.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.
3.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats des del dia següent al de la publicació de l’extracte de la present convocatòria al BOIB.
Sant Josep de sa Talaia, (Data signatura electrònica: 28/11/18)
Alcalde
Josep Marí Ribas