Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 12450
Registre de Personal. Modificació plantilla personal eventual

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18 de juliol de 2018, es va aprovar el següent:

“1r. Modificar l’Acord de la Junta de Govern de dia 24.06.2015 en el sentit de canviar la denominació del lloc de feina, personal eventual, “Assessor de districte” (4), per "Coordinació de districte" (4), sense que aquesta modificació suposi cap variació en les seves funcions ni en les retribucions acordades anteriorment.

2n. Publicar aquest acord al BOIB, de conformitat amb l’establert a l’art. 104 de la Llei 7/1985 de Bases de Règim Local, a la Intranet municipal, i donar compte al Ple a la primera sessió ordinària que es celebri.”

I mitjançant acord de la Junta de Govern de data 21 de novembre de 2018, es va aprovar el següent:

“Primer.- Modificar l’acord de junta de govern de data 18.07.2018 en el seu punt primer, en el sentit de:

Allà on diu:

"Coordinació de districte "

Haurà de dir:

"Coordinador/a de districte"

Segon.- Modificar la plantilla dels llocs de feina del personal eventual d’aquesta Corporació per tal d’afegir un lloc de feina de Coordinador de districte, amb les mateixes retribucions i dedicació dels altres quatre llocs de treball.

LLOCS DE FEINA

5 COORDINADOR/A DE DISTRICTE

Tercer.- Publicar el present acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb allò establert a l’article 104 de la Llei 7/85, de 2 d’abril de les Bases de Règim Local, a la intranet municipal i donar compte al Ple a la primera sessió ordinària que se celebri.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 29 de novembre de 2018

Cap de secció del Registre de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar