Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 12267
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un Llicenciat/ Enginyer Informàtic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

       

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un Llicenciat/ Enginyer Informàtic (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 26 de novembre de 2018

El director gerent de la Fundació David Martínez Bestard

ANNEX 1 Convocatòria per a la provisió /contractació d'un Llicenciat/ Enginyer Informàtic de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d'un Llicenciat/ Enginyer Informàtic per el suport, desenvolupament i manteniment tecnològic de l'aplicació informàtica del Sistema d'Informació de Malalties Rares.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoco

El procés per a la contractació d’un Llicenciat/ Enginyer Informàtic per el suport, desenvolupament i manteniment tecnològic de l'aplicació informàtica del Sistema d'Informació de Malalties Rares amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

— Estar en possessió del títol de Llicenciat/ Enginyer Informàtic

— Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.

— Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.

— Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

— No haver estat acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

— Estar en possessió de la titulació exigida.

— Tenir com a mínim 1 any d'experiència en el desenvolupament d'aplicacions en tecnologia J2EE.

— Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.

— Estar en possessió del nivell B2 de català

Procediment de la selecció:

—  Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d’acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració:

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de feina

Màxim 4,5 punts

1.1 Serveis prestats a l'empresa privada en tasques pròpies del lloc de feina: 0,04 punts per mes treballat amb màxim d'1,5 punts.

1.2 Serveis prestats a administracions diferents de la informàtica sanitària, organismes i entitats públiques, en tasques pròpies del lloc de feina: 0,05 punto per mes treballat amb un màxim d'1,5 punts.

1.3 Serveis prestats en l'àmbit de la informàtica sanitària pública en tasques pròpies del lloc de feina: 0,06 punts per mes treballat amb un màxim d'1,5 punts.

2.- Formació relacionada amb el lloc de feina.

Màxim 3,5 punts

2.1 Per cada títol de màster oficial. directament relacionat amb les funciones del lloc de feina: 1 punt amb un màxim de 2 punts.

2.2 Cursos directament relacionats con amb les funciones del lloc de feina: 0,01 punts per cada 10 hores acreditades amb un màxim d'1,5 punts.

3.- Coneixements d’idiomes Màxim 1 punt.

—   Certificat de nivell mitjà (nivell C1 de Català o B2 d’Anglès): 0,25 punts per certificat.

—   Certificat superior (nivell C2-LA de Català o C1 o superior d’Anglès): 0,5 punts per certificat

—   Altres idiomes d’interès per al lloc de feina: nivell mitjà 0,1 i nivell superior 0,25 punts per certificat

 

4. Fase de entrevista (màxim 1 punt)

Es farà entrevista personal i/o demostració pràctica d’habilitats, on es valorarà l’adequació del candidat al lloc de feina específic amb un màxim d'1 punt. El dia i hora de l’entrevista  es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es

Funcions:

En relació al Registre Poblacional Malalties Rares de les Illes Balears, implementació de las actualitzacions requerides pel Registre Nacional de Malalties Rares, integració de variables, depuració, anàlisi i connexió amb fonts d'informació i aplicacions relacionades, així com a suport informàtic a les necessitats d'explotació definides pel context de vigilància epidemiològica.

Projecte:

Suport i manteniment evolutiu de l'aplicació informàtica de gestió del Registre Poblacional Malalties Rares de les Illes Balears incloses les actualitzacions requerides pel Registre Nacional de Malalties Rares (Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad), integració de variables, depuració, anàlisi i connexió amb fonts d'informació i  aplicacions relacionades.

Condicions

—   Contracte per obre i servei a temps parcial a raó de 20 hores setmanals per una duració de  14 mesos i 7 dies

Acreditació dels requisits i dels mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit

  • Presentació dels títols de formació relacionades amb el lloc de feina.

  • Presentació del certificat de vida laboral.

  • Informes o certificacions d’altres centres on s’hagi treballat o col·laborat amb anterioritat , on s’especifiqui de forma clara les funcions y tasques que s’han dut a terme  durant el període justificat.

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no han acabat el procés selectiu.

Presentació de sol·licituds: Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre de la Fundació o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d’enviar  per correu electrònic (salvador.marcus@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d’entrada dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s’envia per correu certificat, s’ha d’enviar per correu electrònic la fulla de sol·licitud datada i segellada per la oficina de correus en que consti que s’ha enviat en el termini hàbil per a la presentació

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi falta o defecte en la documentació acreditativa, donarà un termini de  3 dies hàbils para corregir las deficiències detectades.

Reserva en favor dels discapacitats: Existeix una reserva del 7% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Llei 7/2007, del EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a discapacitats.

  • Remuneració: 1.222,16€  euros bruts mensuals

Tribunal qualificador

L'IP del Projecte, Dr. Antonio Nicolau Riutort.

El cap de Serveid'Informàtica de la Secretaria General Tècnica de la Conselleria de Salut i Consum.

Recursos Humans d'IdISBa, Sr. Salvador Marcus.

Termini de recepció de sol·licituds: sis dies hàbils des de el dia següent de la data de publicació de la convocatòria.

Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

Palma, 26 de novembre de 2018

El Director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

  

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

Sr. Director gerent de la Fundació