Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 12156
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Acord aprovació oferta pública d’ocupació any 2018 (excloses les places corresponents a l’àrea de Seguretat Ciutadana)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern en sessió de dia 21 de novembre de 2018 per acord núm. 1121_01_07, va acordar el següent:

PRIMER.- Aprovar l’Oferta pública d’Ocupació per a l’any 2018 de l’Ajuntament de Palma, excloses les places de Policia Municipal i del servei de prevenció i extinció d’incendis de l’Àrea de Seguretat ciutadana, d’acord amb la normativa aplicable i les limitacions establertes a l’article 19 la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l’Estat per a l’any 2018, que serà la següent:

Per als sector regulats a l’art. 19.Ú.2 de la Llei 6/2018 a dalt esmentada, serà la següent:  

PLAÇA/CATEGORIA

TOTAL

Escala

GRUPO

Subgrup

Subescala

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

25

AG

C

C2

AUXILIAR

ENGINYER/A INDUSTRIAL

1

AE

A

A1

TECNICA

ENGINYER/A TÈCNIC/A INDUSTRIAL

1

AE

A

A2

TÈCNICA

TREBALLADOR/A SOCIAL

3

AE

A

A2

MITJA

EDUCADOR/A SOCIAL

3

AE

MITJÀ

A

A2

AUXILIAR DE BIBLIOTECA

2

AE

C

C1

TAE M. INFORMÀTICA

2

AE

A

A2

TOTAL

37

 

RESERVA PER A PERSONES EN DISCAPACITAT:

PLAÇA/CATEGORIA

TOTAL

Escala

GRUPO

Subgrup

Subescala

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

1

AG

C

C2

AUXILIAR

TÈCNICA

TREBALLADOR/A SOCIAL

1

AE

A

A2

MITJA

TOTAL

2

 

SEGON.- Publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement al que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 22 de novembre de 2018

El cap de Departament de Personal

p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Antoni Pol Coll