Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 11718
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic de suport a la investigació de la RETIC redIAPP (red de investigación en actividades preventivas y de promoción)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic de suport a la investigació a atenció primària de salut (vegeu l’annex adjunt).

          

Palma, 09 de novembre de 2018

El director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

          

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’un tècnic de suport  a la investigació a Atenció Primària de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’ un tècnic de suport a la investigació  per al desenvolupament correcte del programa/projecte d’investigació Grup GRAPP-caIB, de la “ redIAPP (RD16/007/008 del ISCIII).

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoco

El procés per a la contractació d’un tècnic de suport a la investigació llicenciat/graduat en ciències, ciències de la salut, ciències socials i  enginyeries,  amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça:

-Estar en possessió del títol de llicenciat/graduat en ciències, ciències de la salut, ciències socials i  enginyeries.

-Nivell B2 de català

-Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.

-Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.

-Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

-No haver estat acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

- Estar en possessió de la titulació exigida

-Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no es valorarà el seu CV.

Procediment de la selecció:

· Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d’acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració:

1.- Experiència professional en tasques pròpies del lloc de feina (suport a la investigació en humans).

Màxim 2,5 punts.

· Serveis prestats a l’empresa privada, en tasques pròpies del lloc de feina: (0,01 punts per mes treballat)

· Serveis prestats a administracions diferents de l’àmbit sanitari, organismes i entitats públiques, en tasques pròpies del lloc de feina: (0,02 punts per mes treballat)

· Serveis prestats a l’àmbit sanitari públic en tasques pròpies de lloc de feina: (0,03 punts per mes treballat)

· Serveis prestats a l’àmbit sanitari d’atenció primària pública en tasques pròpies del lloc de feina: (0,05 punts per mes treballat.)

· Professor associat universitari  (màxim 1 punt).  Com a associat: (0,01 punts per mes treballat.)

Màxim 2 punts.

· Publicacions d’articles d’investigació (màxim 1 punt):

o Indexades al Journal Citation Report (JCR) com a primer o darrer firmant o corresponding author: 0,2 punts, com a firmant en un altre ordre: 0,1 punts.

o Publicacions científiques en ciències de la salut en revistes no indexades al JCR, llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN: com a primer firmant: 0,1 i com firmant en altre ordre: 0,05 punts.

· Projectes de recerca de convocatòria competitiva nacional o internacional (màxim 1 punt):

o Com a investigador principal: 0,5 punts per projecte.

o Com a investigador col·laborador: 0,2 punts per projecte.

· Projectes de recerca no competitius, inclosos assajos clínics, com investigador o monitor d’assajos clínics: 0,05 punts per projecte (màxim 0,5 punts).

2.- Formació relacionada amb el lloc de feina de suport a la investigació en humans.

En primer lloc es valorarà l’especialització sanitària, seguida de la formació universitària. També es valorarà la formació complementària específica relacionada.

Màxim 3,5 punts.

· Especialista sanitari (que hagi complert el període de formació sanitària especialitzada): 1,5 punts

· Doctor: 1 punt

· Màster en epidemiologia, salut pública, investigació: 0,75 punts

· Segona llicenciatura o grau relacionat amb la recerca o la salut: 0,25 punts (màxim 0,5 punts)

· Altre màster oficial relacionat: 0,25 punts (màxim 0,5 punts)

· Màster no oficial o diploma de postgrau relacionats: 0,1 punts (màxim 0,25 punts)

· Estada de recerca en humans a centre nacional o estranger (3 o més mesos): 0,02 punts per mes (màxim 0,2 punts)

· Formació complementària específica relacionada en investigació en humans: 0,005 punts per cada a 10 hores acreditades (màxim  0,75 punts).

3.-Coneixements d’idiomes:

Màxim 1 punt.

· Certificat de nivell mitjà (nivell C1 de Català o B2 d’Anglès): 0,25 punts.

· Certificat superior (nivell C2 de Català o C1 o superior d’Anglès): 0,5 punts.

· Altres idiomes d’interès: nivell mitjà 0,1 i nivell superior 0,25 punts.

4.-Fase de entrevista (màxim 1 punt)

Es farà entrevista personal i/o demostració pràctica d’habilitats, on es valorarà l’adequació del candidat al lloc de feina específic. El dia i hora de l’entrevista  es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es

Funcions:

· Tasques de suport al grup d’investigació en activitats preventives i atenció al càncer (GRAPP –caIB), de la redIAPP. En concret es tracta de donar suport en el disseny, en la recollida de dades, monitorització i gestió dels d’assajos clínics i estudis epidemiològics que porta a terme la redIAPP.

Projecte: RD16/007/008 (GRAPP-caIB, de la redIAPP). 

Condicions:

· Contracte per obra i servei  a temps complet d’un any de duració prorrogable.

· Salari Brut Anual: 21.782,04€.

Acreditació dels requisits i dels mèrits:

Experiència professional:

· Es podrà acreditar mitjançant un certificat oficial, emès per l’òrgan competent, on consti: temps de feina, categoria professional, vinculació amb l’administració i tasques desenvolupades.

· També es podrà acreditar mitjançant la presentació de fotocòpies dels nomenaments o contractes de treball, acompanyades obligatòriament del certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social. S’hi haurà de fer constar el temps de feina i la categoria professional.

Titulació exigida i altres titulacions:

· Fotocòpia acarada del títol o certificat oficial que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis.

Formació:

· Fotocòpies acarades dels certificats que acrediten les titulacions i els estudis cursats. Pel que fa als idiomes estrangers, en el cas d’haver completat cicles universitaris de postgrau d'un any o més de durada es considerarà acreditat el nivell mitjà de l’idioma d’impartició del títol.

Les contractacions es proposaran respectant l’ordre de puntuació. En cas que una contractació no arribi a bon terme o finalitzi la relació laboral abans del previst, es podrà cridar la persona que ocupi el següent lloc en el procés selectiu.

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no han acabat el procés selectiu.

Presentació de sol·licituds: Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre de la Fundació o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Si la persona sol·licitant hagués presentat la sol·licitud en un registre diferent del IdISBa, haurà d’enviar  per correu electrònic (salvador.marcus@ssib.es) la sol·licitud amb el segell d’entrada dins les 24 hores següents a la presentació en el registre de la sol·licitud. De la mateixa manera, si s’envia per correu certificat, s’ha d’enviar per correu electrònic la fulla de sol·licitud datada i segellada per la oficina de correus en que consti que s’ha enviat en el termini hàbil per a la presentació

Correcció de deficiències: En cas que el tribunal vegi que fa falta documentació ho farà saber a l’aspirant i li donarà 3 dies hàbils per a poder esmenar les deficiències.

Reserva en favor dels discapacitats: Existeix una reserva del 7% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Llei 7/2007, del EBEP.

Tribunal qualificador:

· Dr. Joan Llobera Cànaves, cap del grup de la redIAPP-ISCIII RD16/0007/008.

· Sra. Joana Ripoll Amengual, investigadora del grup de la redIAPP-ISCIII  RD16/0007/008.

· Sr. Salvador Marcús Cortés, representant de la Fundació.

Termini de recepció de sol·licituds: deu dies hàbils des del mateix dia de la data de publicació de la convocatòria.

Recursos:

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

  

Palma, 09/11/2018

Director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

  

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

Sr. Director gerent de la Fundació