Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 11717
Comunicació de l’acord del Consell Executiu d’Eivissa de 26 de setembre de 2018 en relació a l'encàrrec a l’empresa de Transformació Agrària, S. A (TRAGSA), l’execució del projecte de rehabilitació i adaptació integral del pavelló núm. 602 del antic aquarterament de "Sa Coma", exp. núm. 2018/00006528A
«.../...
EL SECRETARI GENERAL ACCIDENTAL DE CONSELL INSULAR D’EIVISSA
CERTIFICA:
Que el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, a la reunió extraordinària i urgent de data 26 de setembre de 2018, va aprovar per unanimitat dels membre assistents a la sessió, la següent proposta:
«(...)
3. Proposta del president en relació a l’encàrrec a l’empresa de transformació agrària, s.a.(tragsa) l’execució del projecte de rehabilitació i adaptació integral del pavelló nº 602 del antic aquarterament de "sa coma", exp. núm. 2018/00006528a.
Havent-se presentat la següent proposta:
«El Consell Insular d'Eivissa (d'ara en endavant CIE), conscient de la mancança d'infraestructures a l'illa d'Eivissa, va adquirir en propietat, entre d'altres immobles, els terrenys i instal·lacions de l'antic quarter de "Sa Coma" a l'illa d'Eivissa, ubicats als termes municipals de Santa Eulària des Riu i de Sant Antoni de Portmany, en virtut del conveni signat a aquests efectes amb el Ministeri de Defensa el 14 de desembre de 2009 i la posterior formalització de la corresponent escriptura pública de compravenda l'11 de gener de 2010.
Consta a la cláusula quinta de l’escriptura pública, que el CIE dedicaria de forma permanent, part de les instal·lacions de l’antic aquarterament de «Sa Coma» a l'ús de la Unitat Militar d'Emergències (U.M.E.) per possibilitar la realització d'exercicis formatius, destacaments temporals i intervencions reals a les illes d'Eivissa i Formentera. Aquestes instal·lacions, haurien de alberga-hi i ser adequades per proporcionar serveis a 50 persones i aparcament per 10 vehicles pesats.
Davant la limitació de mitjans i recursos d’emergències permanents a les illes d’Eivissa i Formentera, el 22 de novembre de 2012 es va signar un conveni marc entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Ministeri de Defensa, amb l’objectiu de fomentar la col·laboració entre ambdues administracions per donar una resposta més eficaç davant situacions d'emergències a les illes pitiüses i per atendre unes necessitats logístiques a les illes als desplaçaments dels serveis d’emergències.
Aquestes necessitats logístiques es cobriran mitjançant la habilitació d’unes instal·lacions adequades a l’antic aquarterament de «Sa Coma», tot això a l’empar del compromís adquirit pel Consell insular que consta a la clàusula quinta de l’escriptura de compravenda del dia 11 de gener del 2010 abans esmentada.
Davant d'aquesta obligació per part del CIE, es va disposar que la despesa de les obres de execució material de les obres de rehabilitació i condicionament del pavelló 602 es realitzarà a càrrec de fons propis del Consell Insular d'Eivissa i la va contemplà al pressupost de la Corporació 2018 ,a la partida pressupostaria de presidència 9220, capítol 6 inversions.
El dia 20 d’abril de 2018 el president del CIE, va disposar que es duguessin a terme tots els tràmits administratius que calguin, per a la rehabilitació del pavelló no. 602 de Sa Coma per alberga-hi "la Unitat Militar d'Emergències " en els seus desplaçaments a l'illa d'Eivissa.
A principis de l’any 2018, la conselleria d'Hisenda i Administracions públiques, va encarregà a l’empresa filial de TRAGSA, Tecnologías y Servicios Agrarios (TRAGSATEC), la redacció del projecte executiu de la rehabilitació del pavelló núm 602, que ha set redactat per l’arquitecte Sr. Ignacio Prieto Leache, amb un pressupost d’execució per contracta de la quantitat de 997.648,98€ (nou-cents noranta-set mil sis-cents quaranta-vuit euros amb noranta-vuit cèntims).
Atès que el projecte preveu una disminució de places i aparcaments, en relació a la obligació con-traïda, es compta amb la conformitat del Ministeri de Defensa al respecte del projecte redactat, segons l’escrit del dia 4 de juliol de 2018,( núm. registre d’entrada 201815340 del dia 11 d’octubre del 2018).
En compliment a allò previst a la Disposició Addicional onzena, apartat 1.3 de la Llei 7/2012 de 13 juny de mesures urgents d’ordenació urbanística sostenible, modificat per la llei 12/2016 de 17 d'agost d'avaluació ambiental de les Illes Balears, el Ple del consell Insular d’Eivissa, oït el Consell d'Alcaldes d'Eivissa, va acordar per unanimitat el dia 28 de juny del 2018, l’aprovació de la concreció del projectes a executar dins de la ordenació del sistema general d’equipaments i infraestructures supramunicipal de "Sa Coma a l’illa d’Eivissa", entre els quals es troba Adequació d'un pavelló per a la instal·lació de la Unitat Militar d'Emergències. També, en el mateix plenari, es va aprovar inicialment el seu el projecte bàsic i d’execució.
Aprovat inicialment dit projecte, pel Ple ordinari del CIE el dia 28 de juny de 2018, es va publicà al BOIB núm 83 del dia 5 de juliol de 2018, edicte del Consell Insular d’Eivissa pel qual es va exposar al públic el Projecte bàsic i d’execució de la rehabilitació de l’edifici “antic magatzem de baixa i capella” com a residència temporal per a la Unitat Militar d’Emergències, a «Sa Coma», i transcorregut el termini d'exposició i sense al·legacions, el projecte va quedar aprovat definitivament el dia 2 d’agost de 2018.
Ates la memòria tècnica, el text de l’encomana i informe proposta, a on es justifica l’elecció de TRAGSA per l’execució d’aquesta obra de rehabilitació i perquè el CIE no disposa dels mitjans materials i humans per dur a terme l'execució de les obres de la rehabilitació de l’edifici “antic magatzem de baixa i capella”, pavelló 602, com a residència temporal per a la Unitat Militar d’Emergències,(UME), a «Sa Coma» .
Consta a l'expedient, els informes que avalen que l’execució del projecte de rehabilitació i adaptació integral del pavelló nº 602 del antic aquarterament de "sa coma, està plenament inclosa dintre de l'activitat que s’encarrega a TRAGSA, dins del seu marc funcional i competencial, segons l'apartat 4, de la disposició vigèsima quarta de la llei 9/2017, de 8 de novembre: « la realització de tot tipus d’actuacions per a la millora dels serveis públics i recursos públics sempre i quan no impliquin l’exercici d’autoritat inherent als poders públics.
Atès que TRAGSA es considera mitjà propi de l’Administració, en aquest cas el Consell Insular d'Eivissa, en els termes de la disposició addicional vint-i-quatre de la llei 9/2017 de 8 de novembre de contractes del sector públic.
Atès que des des del 4 de maig de 2018 el Consell Insular d'Eivissa, participa en el capital social d'aquesta societat TRAGSA, amb la compra a la direcció General del Patrimoni del Estat de la acció núm. dos mil nou-cents cinquanta de la entitat.
Atès-sos els informe tècnic, jurídic i text de l’encàrrec favorables a l'encomana a TRAGSA que consten a l'expedient
Considerant que les actuacions a realitzar consistents en l’execució del projecte de rehabilitació i adaptació integral del pavelló nº 602 del antic aquarterament de "sa Coma", ja preveu la quantia determinada del cost de l’encomanda, en concret, per un import de 997.648,98€ (nou-cents noranta-set mil sis-cents quaranta-vuit euros amb noranta-vuit cèntims) a aportar a TRAGSA, i que de conformitat amb a l'apartat segon, lletra c del Decret de Presidència núm. 287/2015, de determinacions de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm.103, de 10 de juliol de 2015), correspon al Consell Executiu del Consell Insular l'aprovació de la present encomanda de gestió a proposta de la Presidència.
Atès que es tracta d’una despesa de caràcter plurianual i que segons l’art 174.3 del RD 2/2004, de 5 de març,3. El número de ejercicios a que pueden aplicarse los gastos referidos en los párrafos a), b) y e) del apartado anterior no será superior a cuatro. Asimismo, en los casos incluidos en los párrafos a) y e), el gasto que se impute a cada uno de los ejercicios futuros autorizados no podrá exceder de la cantidad que resulte de aplicar al crédito correspondiente del año en que la operación se comprometió los siguientes porcentajes: en el ejercicio inmediato siguiente, el 70 por ciento; en el segundo ejercicio, el 60 por ciento, y en el tercero y cuarto, el 50 por ciento. I a l’art 174.5 En casos excepcionales el Pleno de la corporación podrá ampliar el número de anualidades así como elevar los porcentajes a que se refiere el apartado 3 de este artículo.
I atès que es necessari modificar els percentatges que preveu l’article 174.3 i en aplicació de la base d’execució núm.33 del pressupost del Consell Insular que diu: En la tramitació de la despesa d’aquells expedients plurianuals en els quals la competència per a l’aprovació de la despesa no correspongui al Ple del Consell Insular, el Ple del Consell Insular d’Eivissa delega a l’òrgan competent en funció de la despesa la competència per a la variació dels percentatges que estableix l’article 174.5 del RDLEG 2/2004 abans esmentat.
Resulta que és el Consell Executiu l’òrgan competent per autoritzar la variació dels percentatges en les despeses plurianuals que es proposaran en aquest cas i per aprovar l’encàrrec a TRAGSA.
Per tot l'anterior, vistos els informes que consten a l'expedient, en ús de les facultats que tenc conferides, es PROPOSA al Consell Executiu l’adopció dels següents:
ACORDS
PRIMER.- APROVAR la variació del percentatges que preveu l’article 174.5 del RD 2/2004, de 5 de març, per despeses plurianuals en el sentit següent:
Anualitat 2018 la quantia de 150.000,00 euros i per a al anualitat 2019 la quantia de 847.648,98 euros que suposa un (565,10%) sobre la primera anualitat.
SEGON.- APROVAR la despesa i l’encàrrec de gestió directa i eventual a l’empresa de Transformació agrària, Societat Anònima (TRAGSA) per a l’execució l’execució del projecte de rehabilitació del pavelló núm 602 del antic aquarterament de Sa Coma, per un import de 997.648,98€ (nou-cents noranta-set mil sis-cents quaranta-vuit euros amb noranta-vuit cèntims), amb les condicions que figuren a les clàusules del text de l’encomana.
Aquesta quantitat, anirà a càrrec de l’aplicació pressupostària 9220.60900, i tendrà el caràcter d’aportació màxima, en els termes i condicions del text de l’encomana .
«TEXT DE L’ENCOMANDA
CONDICIONS DE L’ENCOMANDA A TRAGSA DE REHABILITACIÓ DE L’EDIFICI“ANTIC MAGATZEM I CAPELLA” COM A RESIDÈNCIA TEMPORAL PER A LA UNITAT MILITAR D’EMERGÈNCIES.
Primera.- Objecte de l’encomanda
El Consell Insular d'Eivissa encomana a TRAGSA, tenint en compte la seva condició de mitjà propi instrumental, l'execució del projecte tècnic d'obres denominat “Proyecto Básico y de Ejecución para la REHABILITACIÓN DEL EDIFICIO “ANTIGUO ALMACÉN DE BAJA Y CAPILLA” COMO RESIDENCIA TEMPORAL PARA LA UNIDAD MILITAR DE EMERGENCIA” aprovat inicialment pel Ple del Consell Insular d'Eivissa del dia 28 de juny de 2018 (BOIB núm 83, de 5 de juliol 2018).
Els treballs encarregats a TRAGSA consisteixen en l'execució material de les obres de conformitat amb la definició, especificacions i condicions tècniques contingudes al projecte i d'acord amb les ordres de la direcció facultativa.
Per a la realització dels treballs que s'encarreguen a TRAGSA, aquesta disposarà els mitjans personals, recursos humans, materials i tècnics que consideri necessaris per desenvolupar correctament els treballs i garanteixi el correcte compliment del calendari previst d'acord amb el projecte d'execució aprovat pel Consell Insular d'Eivissa.
Es consideren incloses totes les despeses que resultin necessàries per a l'execució del contracte.
Seran a compte de TRAGSA: els impostos, les taxes dels treballs facultatius de replanteig, les despeses de la realització d'assajos i anàlisi de materials i unitats d'obra o d'informes específics sobre els mateixos, d'inspecció i de liquidació de l'obra i altres que siguin aplicables segons les disposicions vigents; les despeses derivades del subministrament elèctric utilitzat pel contractista durant l'execució de les obres; i el cost de la gestió de residus produïts amb motiu de l'execució de les obres, de conformitat amb la normativa aplicable.
Segona.- Mitjà propi destinatari de l’encàrrec.
L'Empresa de Transformació Agrària, S.A., S.M.E., M.P. (d'ara endavant TRAGSA) és una societat mercantil estatal que té la consideració de mitjà propi instrumental i servei tècnic de l'Administració General de l'Estat, les Comunitats Autònomes i els poders adjudicadors depenents d'elles, d'acord amb l'establert en els articles 86 i 111 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, en la disposició addicional vint-i -quatrena de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i pel Reial decret 1072/2010, de 20 d'agost, pel qual es desenvolupa el règim jurídic de l'Empresa de Transformació Agrària, S.A.
Tercera.- Justificació i necessitat.
Aquest punt es justifica a l’expedient a l’informe signat per la Cap de Negociat de Projectes Estratègics i Serveis Ad, de data 20 de setembre 2018.
Quarta.- Pressupost, tarifes, aplicació pressupostària i forma de pagament.
El pressupost d'execució de les obres és de 997.648,98€ (nou cents noranta-set mil sis-cents quaranta-vuit euros i noranta-vuit cèntims) i ha estat calculat conforme a la Tarifes TRAGSA aplicables per actuacions no subjectes a impostos, que resulten de la Resolució de 12 d’abril de 2018, (BOE núm 92 del dilluns 16/04/2018) de la Sotssecretaria del Ministeri d’Hisenda i Funció Pública per la qual es publica l’Acord de la Comissió per a la determinació de les tarifes de TRAGSA, per la qual s’actualitzen els preus simples de les Tarifes 2015 i es revisen els coeficients per a l’actualització dels preus simples en actuacions no subjectes a impostos i per la qual s’adapta a la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
Partida pressupostària: 9220.60900
Forma de pagament: la Direcció Facultativa expedirà mensualment, en els deu primers dies següents al mes en què correspongui, les certificacions que comprenguin a l'obra executada durant el període de temps esmentat. El pagament de les certificacions d'obra es realitzarà contra factura expedidad'acord amb la normativa vigent degudament conformada per la Direcció Facultativa i supervisada per el director de l’encomana.
TRAGSA facturarà d’acord al sistema de tarifes aprovat per l'Administració de conformitat amb el que es disposa en la Disposició Addicional 24ª de la Llei de Contractes del Sector Públic 9/2017 i als apartats 3 i 4 de l'article 3 del Reial decret 1072/2010, de 20 d'agost, pel qual es desenvolupa el règim jurídic de TRAGSA i de les seves filials.
Les factures es presentaran d'acord amb la base 28 de les Bases d'Execució del pressupost general integrat del Consell Insular d'Eivissa i de conformitat amb tot el que disposa la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al sector públic, així com la seva legislació de desenvolupament, i de l'acord plenari sobre el punt general d'entrades d'aquest Consell Insular, a través del Punt General d'Entrada de Factures Electròniques de l'Administració de l'Estat (endavant FACe, https://cie.face.gob.es).
Les factures, a nom del Consell Insular d'Eivissa, NIF: S0733001B, han de contenir les dades següents:
Cinquena.- Director de l’encomana.
El Consell Insular d'Eivissa designa per a la inspecció, comprovació i vigilància de la correcta realització de l’encomana a TRAGSA a Josep Torres Torres, arquitecte, personal adscrit als seus serveis tècnics, el qual serà el responsable de conèixer la marxa de l'encomana i concórrer a la recepció de les obres i, si escau, tenir-les per rebudes.
TRAGSA designarà a una persona que, en qualitat de Delegat d'Obra, serà el responsable per part d'aquesta del desenvolupament dels treballs, actuant com a interlocutor amb el Consell Insular d'Eivissa i la Direcció facultativa.
El personal de TRAGSA, en cap cas, podrà dependre orgànica ni funcionalment del Consell Insular d'Eivissa, ni rebre ordres o instruccions del personal d'aquest amb l'excepció de casos d'incomunicació del Delegat d'Obra o el seu substitut, o d'urgència.TRAGSA assumeix l'obligació d'exercir de manera real, efectiva i continua, sobre el personal integrant de l'equip de treball encarregat de l'execució de l'encomana, el poder director inherent a tot empresari. En particular, assumirà la negociació i pagament dels salaris, la concessió de permisos,llicències i vacances, les substitucions dels treballadors en casos de baixa o absència, les obligacions legals en matèria de Seguretat Social, inclòs l'abonament de cotitzacions i el pagament de prestacions, quan escaigui, les obligacions legals en matèria de prevenció de riscos laborals, l'exercici de la potestat disciplinària, així com quants drets i obligacions es derivin de la relació contractual entre empleat i ocupador.
TRAGSA vetllarà especialment perquè el personal adscrit a l'execució del contracte desenvolupi la seva activitat sense extralimitar-se en les funcions exercides respecte de l'activitat delimitada com a objecte de la present encomana.
Sisena.- Termini de duració de l’encomanda
La present encomanda de gestió tindrà efectes des de la notificació de l’encomana fins a la finalització del termini d'execució de les obres. El termini d'execució de l'obres és de sis (6 MESOS)
aplicats des de l'endemà al de la signatura de l'Acta de comprovació del replanteig. L'Acta de comprovació del Replanteig haurà de signar-se dins del termini màxim d'un mes des de la data de la notificació de l'encomanda, excepte casos excepcionals justificats.
TRAGSA haurà de presentar, en termini no superior a 15 dies des de la comunicació a TRAGSA de l'encomana , un programa de treball relatiu als extrems que s'indiquen en la normativa de desenvolupament del TRLCSP. Aquest programa de treball no podrà introduir cap modificació, si bé podrà proposar reducció en el termini total i modificacions en els terminis parcials d'execució de l'obra, sempre que les disponibilitats de crèdit de l'Administració permetin efectuar els reajustaments d'anualitats que es poguessin derivar de tals modificacions, i sense que, en cap cas, pugui suposar increment del pressupost total d'adjudicació de l'obra.
L'encomanda s'entendrà complerta per TRAGSA quan aquest hagi realitzat la totalitat del seu objecte, de conformitat amb l'establert en les presents condicions, en el projecte i a satisfacció de l'Administració, la conformitat de la qual es farà constar de forma expressa mitjançant la recepció de les obres dins del termini d'un mes des de la finalització de l'obra i procedint-se al seu mesurament general i expedició de la certificació final de les obres en el termini de tres mesos següents.
Si s’escau, es comunicarà a la Intervenció General del Consell Insular d'Eivissa el dia de la recepció de les obres, per a la seva assistència en les seves funcions de comprovació de la inversió.
Quan les obres no es trobin en estat de ser rebudes es farà constar així en l'acta, i la Direcció facultativa assenyalarà els defectes observats i detallarà les instruccions precises fixant un termini per remeiar aquells. Si transcorregut aquest termini el contractista no ho hagués efectuat, podrà concedirse-li un altre nou termini improrrogable o declarar resolta l'encomanda.
Setena.- Obligacions generals de TRAGSA
Per a la prestació efectiva de l'objecte de l'encomana, TRAGSA es compromet a:
a) Executar les obres amb estricta subjecció a les estipulacions contingudes en el present text de l'encomanda, i en el projecte tècnic d'obres i conforme a les instruccions que en interpretació tècnica del projecte es donin a TRAGSA per la Direcció Facultativa. Seran de compte de TRAGSA els impostos, les taxes dels treballs facultatius de replanteig, les despeses de la realització d'assajos i anàlisis.
b) Complir el termini d'execució previst en la clàusula cinquena de l'encomanda.
c) Responsabilitzar-se durant el desenvolupament de les obres i fins que es compleixi el termini de garantia dels defectes que en la construcció puguin advertir-se.
Si l'obra s'arruïna amb posterioritat a l'expiració del termini de garantia per vicis ocults de la construcció, a causa de l'incompliment de l'encomanda per part de TRAGSA, respondrà aquest dels danys i perjudicis que es manifestin durant un termini de quinze anys a explicar des de la recepció.
d) Reparar, durant la durada del termini de garantia, d'un any, aquells defectes imputables a l'execució de les obres i que es manifestin amb posterioritat a l'acte de recepció. Aquesta garantia no cobrirà els desperfectes per un ús inadequat de les instal·lacions, ni els deguts a actes vandàlics, ni a l’envelliment degut al pas del temps, ni el desgast propi d'un normal funcionament.
e) L'execució de l'encomanda es realitzarà a risc i perill de TRAGSA, sense perjudici de la possible indemnització que correspongui a TRAGSA per als casos de força major.
Serà obligació de TRAGSA indemnitzar tots els danys i perjudicis que es causin, per si o per personal o mitjans dependents del mateix, a tercers com a conseqüència de les operacions que requereixi l'execució de l'encomanda. Si aquesta s'executés de forma compartida amb més d'una empresa, tots respondran solidàriament.
f) TRAGSA haurà de complir, sota la seva exclusiva responsabilitat, les disposicions vigents en matèria laboral, de seguretat social i de seguretat i higiene en el treball, havent de tenir al seu càrrec el personal necessari per a la realització de l'objecte de l'encomanda, respecte del que ostentarà, amb caràcter general, la condició d'empresari. Així mateix haurà de complir les disposicions vigents en matèria de gestió de residus i donar compliment a les actuacions que exigeix aquesta normativa, informant puntualment d'això a la Direcció facultativa.
g) TRAGSA haurà de guardar sigil respecte a les dades o antecedents que, no sent públics o notoris, estiguin relacionats amb l'objecte de l'encomana i hagin arribat al seu coneixement en ocasió del mateix.
h) TRAGSA està obligat a subministrar a l'Administració, previ requeriment, tota la informació necessària per al compliment per aquella de les obligacions previstes en el Títol II de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
i) TRAGSA, al final de l’encomana, entregarà en suport digital, format PDF i DWG, planos complerts de l’obra realitzada incloses les instal·lacions, documents «as built».
Vuitena.- Possibilitat de pròrroga o modificacions i resolució
Podrà autoritzar-se la modificació de l'encomanda, amb o sense variació pressupostària, d'acord amb el previst en el Reial decret 1072/2010, de 20 d'agost, pel qual es desenvolupa el règim jurídic de l'Empresa de Transformació Agrària, S.A., i de les seves filials, així com en els supòsits previstos a la Llei 9/2017 de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic, que serà aplicable per als dubtes i llacunes que poguessin presentar-se.
Aquesta modificació serà aprovada, si escau, per l'òrgan competent i sempre dins del seu termini de vigència.
Igualment es podrà ampliar el termini d'execució de les obres, prèvia petició, que serà igualment autoritzada per l'òrgan competent.
No obstant això, de conformitat amb el punt 8 de l'article 4 del Reial decret 1072/2010, de 20 d'agost, que desenvolupa el règim jurídic de l'Empresa de Transformació Agrària, S.A. i de les seves filials, es liquidaran a TRAGSA els excessos d'obra executada, sense necessitat que s'hagi tramitat una modificació de l'encomana, quan les variacions consisteixin en el nombre d'unitats realment executades sobre les previstes en els mesuraments del projecte, sempre que no representin un increment de la despesa superior al 10% de l'import inicial de l'encomana. A més dels supòsits de compliment, l'encomanda podrà deixar-se sense efecte de manera anticipada quan es doni alguna de les circumstàncies següents:
a) Impossibilitat sobrevinguda legal o material d'executar els treballs objecte de l'encomanda.
b) Desistiment de l'administració motivat per causes d'interès públic, sense perjudici de la continuïtat d'aquelles actuacions que es trobessin en execució al moment de la resolució.
c) Incompliment greu o reiterat de les condicions essencials de l'encomana o incompliment dels terminis establerts en la clàusula cinquena.
Novena.- Subcontractació
TRAGSA podrà subcontractar amb tercers particulars l'execució parcial de l'obra. L'import de la part de la prestació a càrrec dels subcontractistes haurà de ser inferior al 50 per 100 de l'import total de projecte, d'acord amb l'establert en la disposició addicional 24ª del LCSP.
Desena.- Titularitat de competències
La present encomana de gestió no suposa cessió de titularitat de les competències ni dels elements
Aquest text es comunicarà a TRAGSA per al seu coneixement i efectes oportuns.
L’arquitecte dels Serveis Tècnics,
Josep Torres Torres,
Eivissa, 21 de setembre de 2018»
TERCER.- Abonar a TRAGSA, la quantitat de 997.648,98€ (nou-cents noranta-set mil sis-cents quaranta-vuit euros amb noranta-vuit cèntims) per l’encàrrec de l’execució del projecte d'obres de la rehabilitació del pavelló núm 602 del antic aquarterament de Sa Coma , conforme es vagi certificant i facturant els treballs realitzats en la forma prevista a la clàusula tercera del text de l’encàrrec, sempre i quan hagi crèdit adequat i suficient.
QUART.- Nomenar com a representant de la corporació i per a la inspecció, comprovació i vigilància de la correcta realització de l’encàrrec a TRAGSA a Josep Torres Torres, arquitecte, personal adscrit als serveis tècnics.
CINQUÈ.- Comunicar, el present acord i el seu annex a l'empresa TRAGSA per a la seua execució.
SISÉ.- Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) íntegrament els acords adoptats, als efectes de l'article 8,1.b de la llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i art.11.3.a de la llei 40/2015 d'1 d'octubre de règim jurídic del sector públic.
I vist l’informe de la Intervenció favorable de fiscalització limitada prèvia, la qual és merament formal i no material.
El Consell Executiu fa seua la proposta, i l’aprova per unanimitat dels membres presents.
…/...”
Tot això pel vostre coneixement i als efectes oportuns.