Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 11673
Correcció d’errades en la publicació de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 25 d’octubre de 2018 per la qual s’estableix el procediment per avaluar la tasca desenvolupada pels directors dels centres docents públics no universitaris que finalitzen el període d’exercici del càrrec el 30 de juny de 2019 i el procediment per optar a continuar en el càrrec per un nou període (BOIB núm. 134, de 27 d’octubre)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

S’han advertit una sèrie d’errades, que s’indiquen a continuació, en la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 25 d’octubre de 2018 per la qual s’estableix el procediment per avaluar la tasca desenvolupada pels directors dels centres docents públics no universitaris que finalitzen el període d’exercici del càrrec el 30 de juny de 2019 i el procediment per optar a continuar en el càrrec per un nou període (BOIB núm. 134, de 27 d’octubre).

Amb la finalitat d’esmenar-les, i de conformitat amb el que estableix l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es du a terme la correcció següent:

A  l’Annex 1 - Bases que han de regir el procediment

Allà on diu:

2. Procediment d’avaluació

El Departament d’Inspecció Educativa ha d’avaluar la tasca desenvolupada pels directors dels centres (que figuren en l’annex 2) d’acord amb els criteris d’avaluació (que s’inclouen en l’annex 3) en un termini de 90 dies naturals comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució.

Ha de dir:

2. Procediment d’avaluació

El Departament d’Inspecció Educativa ha d’avaluar la tasca desenvolupada pels directors dels centres (que figuren en l’annex 2) d’acord amb els criteris d’avaluació (que s’inclouen en l’annex 3) en un termini de 90 dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució.

Allà on diu:

4.  Proposta d’actualització del projecte de direcció

4.1. Els directors que hagin optat per continuar en el càrrec han d’elaborar la proposta d’actualització del seu projecte de direcció i l’han de remetre, en la forma indicada en el punt 4.5, al Departament d’Inspecció Educativa en un termini de 60 dies naturals comptadors des de l’endemà del dia en què es publiqui aquesta Resolució. També n’han d’enviar una còpia al Departament de Planificació i Centres de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, en format digital a l’adreça electrònica autoritzacions@dgplacen.caib.es.

4.2. D’acord amb el que estableix l’article 14.3 de l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010, la proposta d’actualització del projecte de direcció ha d’incloure almenys una valoració relativa a la consecució dels objectius plantejats en el projecte anterior, una proposta de millora i el plantejament de nous objectius per al període següent.

4.3. El director ha de donar a conèixer l’actualització del seu projecte de direcció al claustre i al consell escolar.

4.4. El projecte de direcció tindrà vigència durant el nou període de quatre anys d’exercici del càrrec.

4.5. La proposta d’actualització del projecte de direcció, adreçada al Departament d’Inspecció Educativa, s’ha de presentar al Registre de la Conselleria d’Educació i Universitat (c. del Ter, 16, de Palma) dins el termini establert en aquesta Resolució.

També es pot presentar als registres de les delegacions territorials de Menorca i d’Eivissa i Formentera, o al de qualsevol de les dependències a què fa referència l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Si la documentació es presenta a una oficina de Correus, s’ha de posar dins un sobre obert perquè el funcionari la pugui datar i segellar abans de certificar-la.

Ha de dir:

4.  Proposta d’actualització del projecte de direcció

4.1. Els directors que hagin optat per continuar en el càrrec han d’elaborar la proposta d’actualització del seu projecte de direcció i l’han de penjar al programa de gestió de centre (GestIB) a l’apartat Centre / Documents institucionals / Projecte de direcció, en un termini de 60 dies naturals comptadors des de l’endemà del dia en què es publiqui aquesta Resolució.

4.2. D’acord amb el que estableix l’article 14.3 de l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010, la proposta d’actualització del projecte de direcció ha d’incloure almenys una valoració relativa a la consecució dels objectius plantejats en el projecte anterior, una proposta de millora i el plantejament de nous objectius per al període següent.

4.3. El director ha de donar a conèixer l’actualització del seu projecte de direcció al claustre i al consell escolar.

4.4. El projecte de direcció tindrà vigència durant el nou període de quatre anys d’exercici del càrrec.

A  l’Annex 2 - Relació de centres en què el director finalitza el període d’exercici del càrrec el 30 de juny de 2019 i pot optar a continuar exercint-lo

Allà on diu:

Centres d’educació de persones adultes (CEPA)

Codi

Nom

Localitat

Municipi

Illa

Director/a

Tipologia

07013279

CEPA Amanecer

Palma

Palma

Mallorca

Francisca Estarás Ferragut

B

07008171

CEPA Artà

Artà

Artà

Mallorca

Maria Isabel Moll Alzamora

C

Ha de dir:

Centres d’educació de persones adultes (CEPA)

Codi

Nom

Localitat

Municipi

Illa

Director/a

Tipologia

07013279

CEPA Amanecer

Palma

Palma

Mallorca

Francisca Estarás Ferragut

C

07008171

CEPA Artà

Artà

Artà

Mallorca

Maria Isabel Moll Alzamora

D

  

Palma,  7 de novembre de 2018

El conseller d’Educació i Universitat,

Martí X. March Cerdà