Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

PATRONAT MUNICIPAL D'ESPORTS

Núm. 11594
Bases reguladores per la concessió de subvencions a esportistes alcudienc que hagin participat a l’edició Ironman 70.3 d’ Alcúdia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió ordinària dia 8 de novembre de 2018, el Consell d’Administració del Patronat Municipal d’Esports d’Alcúdia ha aprovat les bases reguladores per la concessió de subvencions a esportistes alcudienc que hagin participat a l’edició Ironman 70.3 d’ Alcúdia.

D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).

De la mateixa manera, s’inicia el període de presentació de sol·licituds a partir del dia següent de la  publicació de la convocatòria al BOIB i durant els deu (10) dies hàbils posteriors.

    

Alcúdia,  8 de novembre de 2018

El President Delegat del Patronat Municipal d’Esports,

Joaquín Cantalapiedra Aloy

    

“BASES REGULADORES PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició  IRONMAN 70.3 d’Alcúdia 2018

1. Objecte de la convocatòria.

Per tal de complir amb “l’Article 3.- Constitueixen finalitats del Patronat, amb caràcter general” dels Estatuts del Patronat Municipal d’Esports tenint en compte les Competències Municipal donades a les següents lleis:

  • LLEI 10/1990, DE 15 D’ OCTUBRE, DE L’ ESPORT.
  • LLEI 50/1998 de 30 desembre, de Mesures Fiscals, Administratives i de l Orde Social.
  • Estructura de l’ esport Espanyol (CSD).
  • LLEI 3/1995, de 21 de febrer, de l’ Esport de la Comunitat Autònoma de les Illess Balears.
  • LLEI 7/1985, de 2 d’ abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Modificació de la Llei 7/1985, de 2 d’ abril, reguladora de les Bases del Règim Local.

L’objecte d’aquesta convocatòria es incentivar i fomentar la participació a l’Ironman 70.3 entre els ciutadans d’Alcúdia per tal de complir amb els principis de promoció de l’esport, juntament amb els de igualtat, mèrit i capacitat.

2. Destinataris de les ajudes.

Els/les beneficiaris/-àries d'aquesta subvenció seran aquells ciutadans empadronats a Alcúdia que hagin participat al Ironman 70.3 celebrat dia 12 de maig de 2018.

3. Requisits.

Els/les beneficiaris/-àries hauran de complir amb els següents requisits:

  • Estar empadronat a Alcúdia al manco amb dos anys d'antelació a la data en que sol·licita la subvenció.
  • Poder acreditar haver participat a la prova de la mitja IRONMAN realitzada a Alcúdia el dia 12 de maig de 2018.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Seguretat Social, l’Estat i l’Ajuntament d’Alcúdia.
  • No trobar-se sotmès a cap procediment de  reintegrament de subvencions  públic.
  • No trobar-se sotmès dins cap causa de prohibició contemplada al article 13 de la Llei de Subvencions.
  • En el cas d’equip tots els membres hauran de complir amb els requisits anteriors.

4. Dotació pressupostària.

Per a aquesta finalitat existeix crèdit adequat i suficient de 2.000€ a la partida pressupostària ES 341 489002 per atendre les obligacions de contingut econòmic que es derivin de la concessió de les subvencions.

5. Forma i documentació de presentació de sol·licituds.

Les persones interessades a sol·licitar un ajut s’han d’adreçar al registre del Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia  i aportar  la següent documentació:

a. Sol·licitud (Annex 1).

b. Fotocòpia del DNI o Passaport del sol·licitant.

c. Document bancari en què constin les dades del compte on abonar la subvenció i el titular. (En el cas de ser un equip, hauran de presentar el compte bancari per cada un dels membres).

d. Autorització per a la consulta de les dades d’empadronament de la persona sol·licitant (Annex 2).

e. Document de la corresponent empresa organitzadora de l’esdeveniment on consti en el seu cas la participació mitjançant la inscripció a l’Ironman 70.3.

f. Document que demostri detalladament la despesa feta com a conseqüència de l’execució d’aquesta prova esportiva.

g. Relació d’ajudes i subvencions concedides pel mateix concepte (Annex 3).

h. Autorització per a la consulta de les dades d’estar al corrent amb les obligacions tributàries amb la Seguridad Social, l’Agència Tributaria i l’Ajuntament d’Alcúdia (Annex 4)

i. Declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (Annex 5)

j. Enviar fotografia practicant l’esport d’aquesta subvenció via correu electrònic a patronat@alcudia.net

6. Termini de presentació.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir del dia següent de la data de publicació de la convocatòria al BOIB.

7. Quantia i nombre d’ajudes.

S’estableix la quantitat global de 2.000€,. que es distribuirà de forma individualitzada per a cadascun dels beneficiaris fins un màxim de 100 euros per participant individual o per equip. En el cas de equip la quantia és repartirà entre cada un dels membres.

8. Criteris de Valoració.

Els criteris de valoració de les subvencions seran els següents:

Els 2.000 Euros es distribuiran en funció del nombre de participants alcudiencs que hagin participat en la prova d’Ironman 70.3 a Alcúdia el 12 de maig de 2018 i que a més hagin presentat la sol·licitud en el terminis que marca aquesta convocatòria i amb tots els requisits que en aquestes bases s’inclouen: justificacions, documentacions, etc.

L’ import corresponent a cada sol·licitant es calcularà de la següent manera:

En cap cas es donarà una quantitat superior als 100 Euros per sol·licitud ja sigui individual o per equip.

 

9. Comissió de valoració i atorgament.

La Comissió de Valoració estarà formada pels següents membres:

  • Els Tècnics d’ Esports o persona en qui deleguin.
  • TAE d’Intervenció o persona en qui delegui.
  • Secretari: Auxiliar administratiu del Patronat Municipal d’Esports o persona en qui delegui (amb veu però sense vot).

Les funcions de  l’esmentada comissió seran les següents:

  • Avaluar cada una de les sol·licituds presentades.
  • Baremar cada una de les sol·licituds presentades.
  • Admetre o excloure les sol·licituds que pertoqui, en relació amb els criteris que s’emmarquen a les presents.

10. atorgament

Pel que fa al procés administratiu de concessió dels ajuts, la Comissió Avaluadora atendrà els següents períodes:

Una vegada finalitzat el termini de presentació i examinades totes les sol·licituds, aquesta Comissió emetrà un informe-proposta amb la llista d’admesos i exclosos i els motius d’exclusió, que ha de servir de base per elaborar  la resolució provisional d’ admesos i exclosos per part del President Delegat del Patronat Municipal d’Esports, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.

Aquesta llista s’exposarà a la pàgina web i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i del Patronat Municipal d’Esports.

Els sol·licitants podran presentar, en el termini de 3 dies hàbils comptats a partir del següent a l’exposició de la resolució provisional, les oportunes reclamacions acompanyades de la documentació que estimin convenient, que haurà d’ésser presentada al registre d’entrada del Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia en horari d’atenció al públic.

11. Resolució de la convocatòria.

Una vegada la Comissió Avaluadora hagi analitzat la documentació aportada per esmenar i a la vista de les al·legacions presentades, elaborarà un informe que ha de servir de base per elaborar la resolució definitiva de concessió o denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries i la quantitat de l’ajut atorgat, i també les sol·licituds excloses amb indicació de la causa d’exclusió.

El President delegat del Patronat Municipal d’Esports, a vista de l’informe, aprovarà la resolució de la convocatòria, que serà exposada en els llocs d’informació assenyalats a les bases d’aquesta convocatòria.

12. Pagament de les subvencions.

El pagament de les subvencions es realitzarà mitjançant transferència bancària al compte indicat pel sol·licitant.

13. Compatibilitat de les subvencions.

Aquesta subvenció podrà ser compatible amb altres ajudes i subvencions amb la mateixa finalitat. En cap cas, la suma de les ajudes rebudes podran superar la despesa feta per aquest esdeveniment.

14. Règim de recurs.

Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs de reposició en el termini d’un mes des de la seva publicació o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos.

El President delegat del Patronat Municipal d’Esports                    El tècnic d’esports del Patronat Municipal d’Esports

                         Joaquin Cantalapiedra Aloy                                                                Rubén T. Alcalde Guevara

 

Registre d’entrada

 

   

ANNEX 1

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició  IRONMAN 70.3 d’Alcúdia.

Dades del Sol·licitant:

Nom i Llinatges

DNI

Adreça

Telèfon

Correu Electrònic

Participant individual

Participants per equip

(Només si has marcat la casella de “PARTICIPANTS PER EQUIP”)

Nom i Llinatges

DNI

Nom i Llinatges

DNI

Nom i Llinatges

DNI

EXPÒS:

Que estic interessat en sol·licitar al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia la subvenció per participar al Ironman 70.3 d’Alcúdia el dia 12 de maig de 2018.

Per això, DEMAN

Que s’accepti a tràmit aquesta sol·licitud de subvenció en els termes que regula la convocatòria de SUBVENCIONS a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició  IRONMAN 70.3 d’Alcúdia.

Signatura

  

ANNEX 2

AUTORITZACIÓ

Jo, ....................................................................................................   amb DNI   ..............................................

autoritzo al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia a consultar les meves dades del padró municipal d’habitants.

I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a,

Alcúdia,                                        de 2018

Signatura

(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)

  

ANNEX 3

RELACIÓ D’AJUDES I SUBVENCIONS CONCEDIDES PEL MATEIX CONCEPTE

Jo, ........................................................................................................................ amb DNI ....................................   

Declaro que 

(   )               He sol·licitat un altre ajut per a la mateixa finalitat a una altra entitat pública.

- Entitat: .........................................          Import: ..........................................

- Entitat: .........................................          Import: ..........................................

(   ) No             He sol·licitat un altre ajut per a la mateixa finalitat a cap altra entitat pública.

 I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a

Alcúdia,  ........... de ....................................... de 2018

(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)

  

ANNEX 4

AUTORITZACIÓ CONSULTA DE LES OBLIGACIONS FISCALS AMB L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.

El sol·licitant, ............................................................................................................... amb DNI   Representat per, si n’és el cas, per ......................................................................................  amb DNI ..........................

autoritzo al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia a consultar les dades d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb la Seguretat Social, l’Agència Tributària i l’Ajuntament d’Alcúdia.

I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a,

Alcúdia,         de                                           de 2018

Signatura

(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)

  

Annex 5

DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS

(BOE núm. 276, de 18.11.2003)

DADES D'IDENTIFICACIÓ DEL SOL·LICITANT

Nom del sol·licitant                                                                                                            NIF

Adreça                                                                                                                                Codi postal

Població                                                                                                                              Telèfon/s

Adreça electrònica                                                                                                            Fax

DADES DE LA PERSONA QUE ACTUA EN NOM DEL SOL·LICITANT

NIF                                                                                                                       

Cognoms i nom

Adreça                                                                                                                 Codi postal

Població

DECLARACIÓ

La persona signant declara que la persona jurídica que representa no es troba en cap de les circumstàncies previstes a l'article13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.1

Data

Segell de la institució, entitat o empresa                                       Signatura del/de la representant legal

Article 13.2. No poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les persones o les entitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies següents, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora: a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics. b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, estar declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats d'acord amb la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat ala sentència de qualificació del concurs. c) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'Administració. d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d'altres persones jurídiques,estiguin incursos en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d'11 de maig, d'incompatibilitats dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries. e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament. f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal. g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament. h) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària. No poden accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes en el segon paràgraf de l'apartat 3 de l'article 11 d'aquesta Llei quan concorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres. Article 13.3. En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les associacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març,reguladora del dret d'associació. Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.

(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)”