Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
PATRONAT MUNICIPAL D'ESPORTS
Núm. 11594
Bases reguladores per la concessió de subvencions a esportistes alcudienc que hagin participat a l’edició Ironman 70.3 d’ Alcúdia
En sessió ordinària dia 8 de novembre de 2018, el Consell d’Administració del Patronat Municipal d’Esports d’Alcúdia ha aprovat les bases reguladores per la concessió de subvencions a esportistes alcudienc que hagin participat a l’edició Ironman 70.3 d’ Alcúdia.
D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides al Bolletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).
De la mateixa manera, s’inicia el període de presentació de sol·licituds a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al BOIB i durant els deu (10) dies hàbils posteriors.
Alcúdia, 8 de novembre de 2018
El President Delegat del Patronat Municipal d’Esports,
Joaquín Cantalapiedra Aloy
“BASES REGULADORES PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició IRONMAN 70.3 d’Alcúdia 2018
1. Objecte de la convocatòria.
Per tal de complir amb “l’Article 3.- Constitueixen finalitats del Patronat, amb caràcter general” dels Estatuts del Patronat Municipal d’Esports tenint en compte les Competències Municipal donades a les següents lleis:
L’objecte d’aquesta convocatòria es incentivar i fomentar la participació a l’Ironman 70.3 entre els ciutadans d’Alcúdia per tal de complir amb els principis de promoció de l’esport, juntament amb els de igualtat, mèrit i capacitat.
2. Destinataris de les ajudes.
Els/les beneficiaris/-àries d'aquesta subvenció seran aquells ciutadans empadronats a Alcúdia que hagin participat al Ironman 70.3 celebrat dia 12 de maig de 2018.
3. Requisits.
Els/les beneficiaris/-àries hauran de complir amb els següents requisits:
4. Dotació pressupostària.
Per a aquesta finalitat existeix crèdit adequat i suficient de 2.000€ a la partida pressupostària ES 341 489002 per atendre les obligacions de contingut econòmic que es derivin de la concessió de les subvencions.
5. Forma i documentació de presentació de sol·licituds.
Les persones interessades a sol·licitar un ajut s’han d’adreçar al registre del Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia i aportar la següent documentació:
a. Sol·licitud (Annex 1).
b. Fotocòpia del DNI o Passaport del sol·licitant.
c. Document bancari en què constin les dades del compte on abonar la subvenció i el titular. (En el cas de ser un equip, hauran de presentar el compte bancari per cada un dels membres).
d. Autorització per a la consulta de les dades d’empadronament de la persona sol·licitant (Annex 2).
e. Document de la corresponent empresa organitzadora de l’esdeveniment on consti en el seu cas la participació mitjançant la inscripció a l’Ironman 70.3.
f. Document que demostri detalladament la despesa feta com a conseqüència de l’execució d’aquesta prova esportiva.
g. Relació d’ajudes i subvencions concedides pel mateix concepte (Annex 3).
h. Autorització per a la consulta de les dades d’estar al corrent amb les obligacions tributàries amb la Seguridad Social, l’Agència Tributaria i l’Ajuntament d’Alcúdia (Annex 4)
i. Declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (Annex 5)
j. Enviar fotografia practicant l’esport d’aquesta subvenció via correu electrònic a patronat@alcudia.net
6. Termini de presentació.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir del dia següent de la data de publicació de la convocatòria al BOIB.
7. Quantia i nombre d’ajudes.
S’estableix la quantitat global de 2.000€,. que es distribuirà de forma individualitzada per a cadascun dels beneficiaris fins un màxim de 100 euros per participant individual o per equip. En el cas de equip la quantia és repartirà entre cada un dels membres.
8. Criteris de Valoració.
Els criteris de valoració de les subvencions seran els següents:
Els 2.000 Euros es distribuiran en funció del nombre de participants alcudiencs que hagin participat en la prova d’Ironman 70.3 a Alcúdia el 12 de maig de 2018 i que a més hagin presentat la sol·licitud en el terminis que marca aquesta convocatòria i amb tots els requisits que en aquestes bases s’inclouen: justificacions, documentacions, etc.
L’ import corresponent a cada sol·licitant es calcularà de la següent manera:
En cap cas es donarà una quantitat superior als 100 Euros per sol·licitud ja sigui individual o per equip.
9. Comissió de valoració i atorgament.
La Comissió de Valoració estarà formada pels següents membres:
Les funcions de l’esmentada comissió seran les següents:
10. atorgament
Pel que fa al procés administratiu de concessió dels ajuts, la Comissió Avaluadora atendrà els següents períodes:
Una vegada finalitzat el termini de presentació i examinades totes les sol·licituds, aquesta Comissió emetrà un informe-proposta amb la llista d’admesos i exclosos i els motius d’exclusió, que ha de servir de base per elaborar la resolució provisional d’ admesos i exclosos per part del President Delegat del Patronat Municipal d’Esports, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.
Aquesta llista s’exposarà a la pàgina web i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i del Patronat Municipal d’Esports.
Els sol·licitants podran presentar, en el termini de 3 dies hàbils comptats a partir del següent a l’exposició de la resolució provisional, les oportunes reclamacions acompanyades de la documentació que estimin convenient, que haurà d’ésser presentada al registre d’entrada del Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia en horari d’atenció al públic.
11. Resolució de la convocatòria.
Una vegada la Comissió Avaluadora hagi analitzat la documentació aportada per esmenar i a la vista de les al·legacions presentades, elaborarà un informe que ha de servir de base per elaborar la resolució definitiva de concessió o denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries i la quantitat de l’ajut atorgat, i també les sol·licituds excloses amb indicació de la causa d’exclusió.
El President delegat del Patronat Municipal d’Esports, a vista de l’informe, aprovarà la resolució de la convocatòria, que serà exposada en els llocs d’informació assenyalats a les bases d’aquesta convocatòria.
12. Pagament de les subvencions.
El pagament de les subvencions es realitzarà mitjançant transferència bancària al compte indicat pel sol·licitant.
13. Compatibilitat de les subvencions.
Aquesta subvenció podrà ser compatible amb altres ajudes i subvencions amb la mateixa finalitat. En cap cas, la suma de les ajudes rebudes podran superar la despesa feta per aquest esdeveniment.
14. Règim de recurs.
Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs de reposició en el termini d’un mes des de la seva publicació o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos.
El President delegat del Patronat Municipal d’Esports El tècnic d’esports del Patronat Municipal d’Esports
Joaquin Cantalapiedra Aloy Rubén T. Alcalde Guevara
|
ANNEX 1
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició IRONMAN 70.3 d’Alcúdia.
Dades del Sol·licitant:
Nom i Llinatges |
DNI |
|||||
Adreça |
||||||
Telèfon |
Correu Electrònic |
Participant individual
Participants per equip
(Només si has marcat la casella de “PARTICIPANTS PER EQUIP”)
Nom i Llinatges |
DNI |
||
Nom i Llinatges |
DNI |
||
Nom i Llinatges |
DNI |
EXPÒS:
Que estic interessat en sol·licitar al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia la subvenció per participar al Ironman 70.3 d’Alcúdia el dia 12 de maig de 2018.
Per això, DEMAN
Que s’accepti a tràmit aquesta sol·licitud de subvenció en els termes que regula la convocatòria de SUBVENCIONS a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició IRONMAN 70.3 d’Alcúdia.
Signatura
ANNEX 2
AUTORITZACIÓ
Jo, .................................................................................................... amb DNI ..............................................
autoritzo al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia a consultar les meves dades del padró municipal d’habitants.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a,
Alcúdia, de 2018
Signatura
(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)
ANNEX 3
RELACIÓ D’AJUDES I SUBVENCIONS CONCEDIDES PEL MATEIX CONCEPTE
Jo, ........................................................................................................................ amb DNI ....................................
Declaro que
( ) Sí He sol·licitat un altre ajut per a la mateixa finalitat a una altra entitat pública.
- Entitat: ......................................... Import: ..........................................
- Entitat: ......................................... Import: ..........................................
( ) No He sol·licitat un altre ajut per a la mateixa finalitat a cap altra entitat pública.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a
Alcúdia, ........... de ....................................... de 2018
(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)
ANNEX 4
AUTORITZACIÓ CONSULTA DE LES OBLIGACIONS FISCALS AMB L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.
El sol·licitant, ............................................................................................................... amb DNI Representat per, si n’és el cas, per ...................................................................................... amb DNI ..........................
autoritzo al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia a consultar les dades d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb la Seguretat Social, l’Agència Tributària i l’Ajuntament d’Alcúdia.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a,
Alcúdia, de de 2018
Signatura
(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)
Annex 5
DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS
(BOE núm. 276, de 18.11.2003)
DADES D'IDENTIFICACIÓ DEL SOL·LICITANT
Nom del sol·licitant NIF
Adreça Codi postal
Població Telèfon/s
Adreça electrònica Fax
DADES DE LA PERSONA QUE ACTUA EN NOM DEL SOL·LICITANT
NIF
Cognoms i nom
Adreça Codi postal
Població
DECLARACIÓ
La persona signant declara que la persona jurídica que representa no es troba en cap de les circumstàncies previstes a l'article13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.1
Data
Segell de la institució, entitat o empresa Signatura del/de la representant legal
Article 13.2. No poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les persones o les entitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies següents, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora: a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics. b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, estar declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats d'acord amb la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat ala sentència de qualificació del concurs. c) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'Administració. d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d'altres persones jurídiques,estiguin incursos en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d'11 de maig, d'incompatibilitats dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries. e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament. f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal. g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament. h) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària. No poden accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes en el segon paràgraf de l'apartat 3 de l'article 11 d'aquesta Llei quan concorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres. Article 13.3. En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les associacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març,reguladora del dret d'associació. Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.
(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)”