Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 11238
Resolució del director gerent del FOGAIBA de data 26 d’octubre de 2018 per a la que s’aproven les bases i la convocatòria de selecció de personal per cobrir una plaça de personal laboral interí d’Enginyer tècnic en Informàtica de Gestió de la plantilla del FOGAIBA per substituir una excedència voluntària especial

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’article 13 r) del decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, dict la següent

RESOLUCIÓ

PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L’objecte de la convocatòria és la selecció i contractació per cobrir la següent plaça:

ÀREA: Àrea d’Informàtica i Registres – Servei d’Informàtica

LLOC DE TREBALL:  Lloc base tècnic de grau mitjà

CATEGORIA: Enginyer tècnic en Informàtica de Gestió  o equivalent conforme a les noves titulacions

TIPUS DE CONTRACTE: Contracte interinitat per substitució d’excedència voluntària especial

DURADA DEL CONTRACTE: Fins que torni el titular de la plaça (entre 6 mesos i 1 any)

Nº DE PLACES A COBRIR: 1

LLOC: FGB040107

FUNCIONS: Anàlisi i disseny de sistemes d’informació seguint els estàndards de la CAIB

(entre d’altres)

Les fases del procediment seran les següents:

1.- Convocatòria mitjançant publicació en el BOIB.

2.- Valoració dels candidats al lloc amb la finalitat de comprovar aptituds, experiència professional, formació i competències dels aspirants, d’acord amb la baremació de mèrits.

3.- Realització d’entrevistes als candidats que compleixin amb els requisits.

4.- Contractació de la persona seleccionada.

Òrgan de selecció:

L’òrgan encarregat de la selecció estarà format per les següents persones: Enrique Páez Penedo (cap del Departament Jurídic) que actuarà de President, Adriana Riba Civil (cap de la Secció de Personal) que actuarà de Secretària, Joan Andreu Juan Torrens (cap del Servei d’Informàtica) que actuarà com vocal i un representant del  Comité d’empresa del FOGAIBA. 

Les persones que actuaran com a suplents seran:

María Luisa Fernández Acosta serà la suplent d’Enrique Páez Penedo.

Jerònia Cladera Serra serà la suplent d’Adriana Riba Civil.

Margarita Grimalt Falcó serà la suplent de Joan Andreu Juan Torrens.

 

SEGONA. REQUISITS DELS ASPIRANTS

  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d’altra que, de conformitat amb  l’article 57 de l’EBEP, permeti l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.

  • Tenir 16 anys  d’edat  complerts  i  no  haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

  • No haver estat  separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol   administració pública,   o   dels  òrgans constitucionals   o  estatutaris  de  les  comunitats  autònomes;  ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o  càrrecs  públics  per  resolució  judicial,  per  exercir funcions similars  a  les  que  complien,   en  el  cas  que  haguessin estat separats,  inhabilitats  o acomiadats disciplinàriament. En el cas de  ser  nacionals  d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació  equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent  que  impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes,  l’accés a una ocupació pública.

  • Tenir  les  capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s’inclou la plaça oferta.

  • Estar en possessió de la titulació següent: Enginyer/a tècnic en Informàtica de Gestió o equivalent conforme a les noves titulacions.

  • Estar en possessió de nivell B2 de català.

TERCERA. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

  • Els aspirants hauran de presentar la seva sol·licitud en el termini de 5 dies a partir de les 9:00 hores de l’endemà del dia de la publicació al BOIB en qualsevol dels registres d’entrada del FOGAIBA o en qualsevol de les formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu de les administracions públiques. En aquest darrer supòsit d’oficines que no siguin del FOGAIBA s’haurà a més de remetre un correu electrònic a ariba@fogaiba.caib.es adjuntant la sol·licitud.

El model de sol·licitud d’admissió per participar en la convocatòria està disponible a la pàgina web del FOGAIBA.

  • La sol·licitud haurà d’indicar el correu electrònic i telèfon de contacte de l’aspirant.

  • Les sol·licituds registrades fora de termini no es tendràn en compte.

  • Documentació a adjuntar a la sol·licitud d’admissió complimentada i signada :

  • Curriculum Vitae actualitzat.

  • Fotocòpia del DNI o document identificatiu en vigor.

  • Fotocòpia del títol acadèmic requerit.

  • Fotocòpia del certificat del nivell de català exigit.

  • Fotocòpia dels mèrits al·legats (experiència, titulacions i certificats).

  • No es valorarà cap mèrit que no s’hagi presentat degudament dins el termini de presentació de sol·licituds.

TERCERA. VALORACIÓ DELS MÈRITS

L’òrgan de selecció valorarà els mèrits dels sol·licitants de la següent forma:

VALORACIÓ DELS CANDIDATS

  • MÈRITS A VALORAR (màx. 90% de la puntuació global sobre 10)

Experiència professional

  1. Experiència professional en funcions en un lloc de treball similar en l’àmbit privat (P=0,10 x mes treballat). Puntuació màxima 2 punts.

  1. Experiència professional en qualsevol de les administracions públiques o sector públic instrumental en un lloc amb les funcions similars del lloc de feina ofertat.  (P=0,25 x mes treballat). Puntuació màxima 3 punts.

Formació

1. Coneixements de català. Puntuació màxima 1 punts (només s’ha de valorar un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA, en que la puntuació es pot sumar a la dels certificats C2 o C1, segons correspongui).

  • Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA 0,25 punts

  • Nivell mitjà (certificat nivell C1) 0,50 punts

  • Nivell superior (certificat nivell C2) 0,75 punts

2.Titulació acadèmica superior a la requerida. Puntuació màxima 1 punt.

  • Enginyeria Informàtica

3. Formació complementària relacionada amb el lloc de feina. Es valoraran els cursos de formació amb certificats acreditatius expedits per centres oficials (P=0,01 x hora). Puntuació màxima 2 punts.

Es valoraran:

  • Cursos de gestió de projectes
  • Cursos de Java
  • Cursos de bases de dades (Oracle, Postgres, SQLite)
  • Cursos de SQL
  • Cursos de Pentaho
  • Cursos de sensibilització en la igualtat de tracte i d’oportunitats entre homes i dones i de prevenció de violència de gènere.

- ENTREVISTA PERSONAL (màx. 10% de la puntuació global sobre 10)

Conclosa la valoració dels mèrits, l’òrgan de selecció citarà als aspirants per realitzar l’entrevista personal.

El contingut de l’entrevista estarà dirigit, únicament, a comprovar les aptituds i els coneixements dels aspirants en relació a la plaça convocada.

RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es publicarà a la pàgina web del FOGAIBA la llista d’admesos i exclosos.

Els aspirants podran formular observacions o reclamacions en el termini de 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la llista a la pàgina web del FOGAIBA.

L’òrgan de selecció procedirà a valorar els mèrits presentats i es publicarà la llista a la pàgina web. Es podran presentar reclamacions només en el registre d’entrada del FOGAIBA (C/ Foners, 10) en el termini de 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació a la pàgina web del FOGAIBA. Si no es presenten reclamacions i no hi ha modificacions, la puntuació dels mèrits serà definitiva. En el cas de que hi hagi modificacions es publicarà la llista a la pàgina web.

Es convocarà als aspirants per realitzar l’entrevista personal.

Finalitzada la fase de valoració de mèrits i de l’entrevista personal, l’òrgan de selecció proposarà al director gerent la contractació de l’aspirant amb més puntuació. La resta del personal s’integrarà en la respectiva borsa de treball per a futures contractacions amb les mateixes característiques. En el cas de renunciar al lloc, l’aspirant passarà a la darrera posició del borsí. Una segona renúncia implicarà l’exclusió de la borsa de treball.

El termini de vigència de la borsa serà de 3 anys.

En cas d’empat en la valoració dels candidats, i en el cas de que hi hagi infrarrepresentació  d’homes o dones en una categoria, se seleccionarà a la persona que pertanyi al col·lectiu menys representat (establint un equilibri comprés entre els percentatges 60% - 40%), sempre i quan no concorrin en l’altre candidat, circumstàncies que justifiquin que no s’apliqui la mesura (per exemple la pertinença a un altre col·lectiu amb dificultats especials).

  

Palma, 26 d’octubre de 2018

El director gerent Guillem Rosselló Alcina