Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 11166
Modificació i ampliació redacció delegacions de Junta de Govern

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient núm. 2382/2018

Feim públic, per a coneixement general, la Resolució d'Alcaldia núm. 2018-0413, de data 18 d’octubre de 2018, s’ha modificat i ampliat la delegacions de competències en la Junta de Govern que literalment diu:

«Vist el Decret d’Alcaldia 2015-0630 de data 2/07/2015 i el Decret 2018-0192 de data 18/04/2018, pel qual es deleguen les competències de la Junta de Govern, es considera convenient modificar-la i ampliar-la;

és pel que RESOLC:

Modificar-lo i ampliar-la, quedant amb la redacció següent:

«Atès l’article 23.1 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim Local, que disposa que “la Junta de Govern està integrada pel batle i un nombre de regidors no superior al terç del nombre legal d’aquest, nomenats i separats lliurement per aquell, donant-ne compte al Ple”, i sent que són tretze els regidors d’aquest Ajuntament, correspon que siguin cinc el nombre de membres de la Junta de Govern.

Atès el disposat en l’article 23 i següents de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears.

En virtut de les facultats atribuïdes en aquests articles i el disposat en l’article 53 i següents del ROF i en aplicació del Reglament orgànic municipal, es delegaran en la Junta de Govern les competències que més endavant es diran i, en conseqüència,

RESOLC:

Primer. Constituir la Junta de Govern que haurà de quedar integrada, sota la presidència de la batlessa, Misericordia Sugrañes Barenys, pels regidors Arturo Pons Reurer, Isabel Rodríguez Anglada, Roger Ferrer Kemp i Cristòbal Marquès Palliser

Segon. A més de l’assistència permanent a la batlessa en l’exercici de les seves competències i aquelles que per llei se li atribueixen per caràcter específic, exercirà les següents per delegació expressa d’aquesta Alcaldia:

  1. El desenvolupament de la gestió econòmica conforme amb el pressupost aprovat, la disposició de despeses per quantia superior a 50.000 € (IVA no inclòs) i la concertació d’operacions de crèdit i de tresoreria, sempre que siguin competència de l’Alcaldia.

  2. Les contractacions i les concessions de tot tipus quan l’import no superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost, ni els altres límits marcats per la legislació vigent, ni sigui inferior a 50.000 € (IVA no inclòs), incloses les de caràcter plurianual, quan la seva durada no sigui superior a 4 anys, sempre que la suma global de les anualitats no superi els límits anteriors (les despeses des de 18.000 €, IVA no inclòs, fins a aquest import queden reservades a l’Alcaldia).

  3. L’aprovació dels projectes d’obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i estiguin previst en el pressupost.

  4. L’adquisició de béns i drets, i l’alienació del patrimoni competència d’aquesta Alcaldia el preu de la qual superi els 50.000 € (IVA no inclòs).

  5. L'atorgament de llicències d'obres regulades a l'article 146.1 apartats 1.b, 1.c., 1.d, 1.e, 1.f, 1.g, 1h, 1.k., 1.o de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d’urbanisme de les Illes Balears i qualsevol acte que es realitzi en sòl rústic protegit i en edificis declarats béns d'interès cultural o catalogats, si requereixen projecte o afecten a elements catalogats, així com les incloses en l'art. 128 de caràcter provisional.”

  6. Les activitats que necessiten permís d’instal·lació regulades als articles 37.1 i 38.1 de la llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears.

  7. Les resolucions de recursos i reclamacions objecte de la matèria delegada.

Tercer. Aquesta alcaldia es reserva les atribucions no expressament delegades o no atribuïdes a la Junta de Govern.

Quart. Notificar aquesta resolució en forma legal a les persones interessades, donar compte al Ple en la primera sessió que faci i publicar-la per a general coneixement al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauló d'anuncis de l'Ajuntament, a la pàgina web municipal i al Portal de Transparència.»

La qual cosa se sotmet a informació pública per a coneixement general.

 

Alaior, 18 d’octubre de 2018

La Alcaldesa

Misericordia Sugrañes Barenys