Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 10992
Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 19 d’octubre de 2018 per la qual s’ordena la publicació de la llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos superior de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es fa pública la llista de llocs vacants que s’ofereixen a l’efecte de l’adjudicació
Antecedents
1. Mitjançant la Resolució de 5 de maig de 2016 es van aprovar les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de les places vacants de personal funcionari, de l’àmbit dels serveis generals, previstes en les ofertes públiques d’ocupació que aprovi la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, incloses les ofertes d’ocupació pública aprovades per Acord del Consell de Govern per als anys 2014 i 2015 (BOIB núm. 60, de 12 de maig).
2. Per la Resolució de 26 d’octubre de 2017 es van aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos superior de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 132, de 28 d’octubre).
3. Una vegada finalitzades les proves selectives per a l’ingrés al cos superior de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el Tribunal Qualificador ha elevat a la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques la llista definitiva de persones aspirants seleccionades amb l’ordre de prelació final.
Fonaments de dret
1. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. El Decret 27/1994, d’11 de març, pel qual s’aprova el Reglament d’ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma.
4. El Decret 36/2004, de 16 d’abril, pel qual es regula l’accés, la promoció interna i la provisió de llocs de treball de persones amb discapacitat a la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
5. Les bases 12 i 13 de la Resolució de 5 de maig de 2016, per la qual s’aproven les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de les places vacants de personal funcionari, de l’àmbit dels serveis generals, previstes en les ofertes públiques d’ocupació que aprovi la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, incloses les ofertes d’ocupació pública aprovades per Acord del Consell de Govern per als anys 2014 i 2015.
6. La base 17 de la Resolució de 26 d’octubre de 2017 per la qual es van aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació del Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos superior de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la llistes definitives de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés al cos superior de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, separades per torns i per illes, amb l’ordre de prelació final que figura en l’annex I d’aquesta Resolució.
2. Publicar com a annex II la llista de llocs de treball vacants que s’ofereixen a les persones aspirants que han superat les proves selectives esmentades, a l’efecte que sol·licitin la destinació.
3. Establir que, en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears d’aquesta Resolució, les persones aspirants seleccionades han de presentar, en el Registre General de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents següents:
a) Una fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol.
b) Una fotocòpia compulsada del certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana.
c) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir al cos o escala del funcionariat del qual haguessin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública, que s’adjunta a aquesta Resolució com a annex III.
En el cas de ser nacionals d’un altre estat, han d’acreditar no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i les aptituds necessàries per a l’exercici de les funcions del cos, escala o especialitat quan es tracti de personal funcionari de nou ingrés. Quan es tracti de personal funcionari que hi hagi participat en la modalitat de promoció interna, pot presentar un certificat expedit pel Servei de Prevenció de Riscs Laborals de la conselleria competent en matèria de vigilància de la salut dels empleats públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
e) Escrit en què s’elegeixen, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud ha d’incloure tots els llocs (annex IV).
f) Certificació acreditativa del reconeixement de la condició legal de discapacitat en un nivell igual o superior al 33% a què fa referència la base 4 de la Resolució de 5 de maig de 2016 per la qual s’aproven les bases generals, quan es tracti de persones que hagin aprovat pel torn de reserva per a persones amb discapacitat a que fa referència l’article 2 del Decret 36/2004.
g) Mitjançant la sol·licitud corresponent, les persones que hagin aprovat pel torn de promoció interna i que ocupin, com a destinació definitiva, la categoria inferior d’un lloc de treball que estigui adscrit a dos grups funcionarials poden optar per continuar en el mateix lloc de treball, si així ho permet la relació de llocs de treball. La sol·licitud s’ha de presentar en el mateix termini que l’establert per la resta de documentació.
4. Ordenar que, si la persona aspirant seleccionada no presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament constatats i, si escau, apreciats per l’Administració mitjançant una resolució motivada, o si en examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no pot ser nomenada funcionària i resten anul·lades les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.
5. Establir que les places s’han d’adjudicar d’ acord amb els criteris següents:
- La adjudicació s’efectuarà segons l’ordre final de prelació de les persones aprovades per a cada una de les illes, d’acord amb la petició de destinació i segons els llocs vacants que s’ofereixin.
- Les persones seleccionades que hagin accedit al procés selectiu mitjançant el sistema de promoció interna tenen preferència, respecte de les persones que no procedeixin d’aquest torn, per cobrir els llocs de treball vacants que s’ofereixin, en la forma següent:
En primer lloc, han de triar les persones seleccionades de la modalitat vertical; en segon lloc, les persones de la modalitat creuada.
Les persones seleccionades de la reserva per a persones amb discapacitat elegiran segon l’ordre de prelació que els correspongui en la llista general de torn lliure o del torn de promoció interna.
Això no obstant, d’acord amb el que disposa l’article 5 del Decret 36/2004, s’han d’oferir a les persones amb discapacitat que hagin superat les proves selectives llocs de treball adaptats o adaptables a la seva discapacitat.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador a partir de l’endemà que s’hagi publicat, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà que s’hagi publicat la Resolució, d’acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 19 d’octubre de 2018
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí
ANNEX I
Llista de persones aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, al cos superior de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Mallorca Torn lliure
DNI | Llinatges, Nom | Total | Posició | ||||
*1980 |
BLANCO MONTAÑES, ABEL |
24,658 |
1 |
||||
*2226 |
COLL PONS, LAURA MARIA |
23,533 |
2 |
||||
*8142 |
RAMOS BESTARD, DAVID |
19,958 |
3 |
||||
*0812 |
PROHENS PUIGSERVER, ANDREU |
19,799 |
4 |
||||
*9341 |
VERGER SIQUIER, PAULA |
19,411 |
5 |
||||
*4389 |
PICO GARCIA, DAVID |
19,140 |
6 |
||||
*5195 |
BOIX GALMÉS, ALÍCIA |
18,882 |
7 |
||||
*7520 |
TRUEBA RIERA, IGNACIO |
18,768 |
8 |
||||
*7973 |
NIELL CRESPI, LAURA |
18,696 |
9 |
||||
*3195 |
MILIAN CALATAYUD, JAVIER |
18,406 |
10 |
||||
*1849 |
SUAU MOLINA, BERNAT |
18,151 |
11 |
||||
*3362 |
SALAS SOLER, MARIA LUISA |
18,054 |
12 |
||||
*1627 |
CASTELL TOMÁS, ANTONIO |
17,692 |
13 |
||||
*2569 |
GÓMEZ MARTÍ, ALBERTO |
17,422 |
14 |
||||
*5192 |
COMPANY NICOLAU, MARIA SALOME |
17,402 |
15 |
||||
*5765 |
LLULL GONZALEZ, JUAN JOSE |
17,333 |
16 |
||||
*5674 |
MAYOL GÓMEZ, SILVIA |
17,209 |
17 |
||||
*7942 |
ROMERA MARTINEZ, TERESA |
16,863 |
18 |
||||
*3843 |
RUBIO AGUILO, FERNANDO |
16,464 |
19 |
||||
*4703 |
MORATA CASELLAS, HUGO |
16,448 |
20 |
||||
*8152 |
OLIVER FONSECA, ELORA |
15,854 |
21 |
||||
*3517 |
ARAMBURU-ZABALA RIERA, MARINA |
15,840 |
22 |
||||
*2260 |
AYMAT GUAL DE TORRELLA, ANTONIO |
15,577 |
23 |
||||
*0660 |
MARTI ALBERTI, MATEU |
15,556 |
24 |
Mallorca Torn de reserva de persones amb discapacitat
DNI |
Llinatges, Nom |
Total |
Posició |
|||||
*5457 |
AMENGUAL PIZARRO, MARIA DEL CARMEN |
19,393 |
1 |
|||||
Mallorca |
Promoció interna vertical |
|||||||
DNI |
Llinatges, Nom |
Total |
Posició |
|||||
*1153 |
SAEZ FONT, EUGENIO |
29,602 |
1 |
|||||
*7310 |
ARNAO SAEZ, AMPARO |
27,350 |
2 |
|||||
*5060 |
SAN GIL LÓPEZ-QUESADA, IRENE |
27,116 |
3 |
|||||
*5650 |
SAURA AGUILO, MARIA DEL CARME |
25,653 |
4 |
|||||
*7830 |
MARTI BALLESTEROS, FRANCISCA |
24,033 |
5 |
|||||
*1330 |
CORREDOR IBAÑEZ, MERCEDES |
23,599 |
6 |
|||||
*9540 |
RIPOLL MARTÍNEZ DE BEDOYA, BLANCA CATALINA |
22,748 |
7 |
|||||
*3918 |
CLADERA TORRES, PAULA |
21,133 |
8 |
|||||
Mallorca |
Promoció interna creuada |
|||||||
DNI |
Llinatges, Nom |
Total |
Posició |
|||||
*6098 |
TROYA ENRIQUEZ, JESUS MIGUEL |
22,783 |
1 |