Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 10562
Aprovació definitiva del Reglament d'Ordenació i Promoció Turística de Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària de 28 de setembre de 2018 acordà la aprovació definitiva del Reglamentd´OrdenacióiPromoció Turística de Formentera. El textaprovatdefinitivamentés el següent:

PRIMER.-ESTIMAR LES AL·LEGACIONS FORMULADES PELS GRUPS POLÍTICS PSOE, PP, COMPROMÍS PER FORMENTERA al Ple de data 29 de juny de 2018, així com les formulades pels membres de la Comissió d´Ordenació Turística de Formentera de data 17 d´agost de 2018, sobre la base de l’argumentació exposada a l’informe de 20 de setembre de 2018.

SEGON.- Aprovar amb caràcter definitiu, la redacció final del text del REGLAMENT DE LA COMISSIÓ D´ORDENACIÓ I PROMOCIÓ TURÍSTICA DE FORMETERA, amb la redacció que a continuació s’exposa a l’annex.

TERCER.-Publicar l’esmentat acord definitiu amb el text íntegre del Reglament al BOIB, tauler d'anuncis i pàgina web de la corporació, entrant en vigor segons el que preveu l'article 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i, l’article 103 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.

  

REGLAMENT DE LA COMISSIÓ D´ORDENACIÓ I PROMOCIÓ TURÍSTICA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Exposició de motius

Mitjançant la Llei 3/1996, de 29 de novembre, d’atribució de competències als consells insulars de Menorca i d’Eivissa i Formentera en matèria d’ordenació turística, es transferí, dins del seu àmbit territorial, i amb carácter de pròpies, totes les competències executives i de gestió asumides pel Govern de la Comunitat Autónoma de les Illes Balears, en relació amb les matèries d’ordenació turística que en aquesta disposició s’indiquen.

Per efecte de l’entrada en vigor de La Llei Orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears (BOE núm. 52 d’1 de març i BOIB núm. 32 EXT., de 01-03-2007), articles 39 i 61, es va preveure la creació del Consell Insular a Formentera, el qual disposa de les competències en matèria d’ordenació turística. D’acord amb aquestes previsions, i també d’acord amb el punt tres de la disposició transitòria setena de l’Estatut, aquell Consell es constituí el passat 10 de juliol de 2007.

Per acord del Ple del Consell Insular de Formentera de 31 de març de 2010, s’aprovà definitivament el Reglament de la Comissió Insular d’Ordenació Turística (BOIB núm. 70, de 8 de maig de 2010), comissió que actua com a òrgan col·legiat, de caràcter deliberant i consultiu, sense personalitat jurídica, adscrit al departament d´ordenació Turística del Consell Insular de Formentera, amb les funcions que s´enumeren a l´article 1 d´aquest reglament.

Com a òrgan consultiu, la seva funció és assessorar, analitzar, estudiar i, si n’és el cas, adoptar els acords corresponents sobre els temes que el/la Conseller/a competent en matèria d’ordenació i promoció turística li sotmeti a consideració en tots aquells assumptes relacionats amb les matèries que siguin objecte de les seccions que es contemplen a l’article 3 d’aquest reglament, així com informar sobre les matèries i disposicions generals que directament puguin afectar l’activitat turística de l’illa de Formentera.

Aquesta comissió té també per objecte assessorar i participar de forma activa en la presa de decisions que, relacionades amb la promoció turística de l´illa de Formentera i la recerca de nous productes turístics, tinguin per objecte el foment de la desestacionalització i la millora de la qualitat del serveis turístics.

En compliment de l´article 91 de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears, es crea l´òrgan gestor de places turístiques, participat per l’administració turística competent, pel sector empresarial d’allotjament turístic i pels agents socials més representatius,  amb l’objectiu d´assessorar i gestionar  la borsa de places turístiques corresponents a allotjaments turístics i les places corresponents a estades turístiques dutes a terme a habitatges d’ús residencial.

La persona interessada a presentar la declaració responsable de l’inici d’activitat turística que necessiti de places turístiques pot recórrer a aquest organisme per adquirir-les, la qual cosa s’ha d’acreditar mitjançant certificat expedit a aquest efecte.

Per tant la creació d’aquesta Comissió gestora de places turístiques per part del Consell Insular de Formentera és una potestat d’aquesta corporació, que té les competències en matèria d’ordenació turística en el seu àmbit insular.

A aquesta Comissió d´Ordenació i Promoció Turística, com a òrgan consultiu i deliberant de caràcter sectorial en la resta de funcions que li són encomanades, li són d’aplicació els preceptes 173 i següents del Capítol II del Reglament Orgànic de Funcionament del Consell Insular de Formentera.

Article 1

Naturalesa i funcions

1.- La Comissió d’ordenació i promoció turística de Formentera és òrgan col·legiat, de caràcter deliberant i consultiu, sense personalitat jurídica, amb la composició, l’estructura i les funcions que s’estableixen a continuació:

a)  Assessorar, analitzar, estudiar i, si n’és el cas, adoptar els acords corresponents sobre els temes que el/la Conseller/a competent en matèria d’ordenació i promoció turística li sotmeti a consideració en tots aquells assumptes relacionats amb les matèries que siguin objecte de les seccions que es contemplen a l’article 3 d’aquest Reglament.

b)  Formular, a petició del/la Conseller/a competent en matèria d’ordenació turística, les propostes de normes o actes adients per a l’ordenació del turisme, així com informar sobre les matèries i disposicions generals que directament puguin afectar l’activitat turística de l’illa de Formentera.

c)  També emetrà l’informe sobre l’exoneració de determinats requisits de classificació als establiments i/o activitats turístics, ponderant les seues especials característiques o les circumstàncies concurrents.

d) Assumir les funcions d’assessorament i la gestió d’operacions destinades a la presentació de la declaració responsable d’inici d’activitat turística que necessiti la baixa definitiva d’un establiment turístic dins del mateix àmbit insular, així com el tractament de la/les borsa/es de places que es puguin crear, fons recaptats i destinació.

2.- S’adscriu al departament competent en matèria d’ordenació i promoció turística del Consell Insular de Formentera.

Article 2

Règim jurídic

1.  La Comissió s’ha d’ajustar en les seues actuacions, la composició i el funcionament al que determina aquest Reglament.

2.  En tot el que no regula expressament aquest reglament, s’ha d’aplicar supletòriament el que disposa la legislació prevista per als òrgans col·legiats.

Article 3

Seccions de la Comissió

La Comissió d’Ordenació i Promoció Turística de Formentera té les següents seccions:

a. De prestació de serveis turístics en el medi rural.

b. D’oferta de restauració.

c. De millora i modernització de les infraestructures turístiques i pel foment de la desestacionalització de l’oferta de l’illa de Formentera.

d. D’elaboració de normes reglamentàries en matèria d’ordenació turística.

e. De comercialització d’estades turístiques.

f.  De valoració de dispenses.

g. De promoció turística i recerca de nous productes.

Article 4 Objecte de les seccions:

4.1.- Objecte de la secció de serveis turístics en medi rural

a. Assessorar, analitzar, estudiar i, si n’és el cas, adoptar els acords corresponents sobre els temes relacionats amb els serveis turístics en medi rural.

b.  Formular, a petició del o de la Consellera competent en matèria d’ordenació turística, les propostes de normes o actes adients per a l’ordenació del turisme rural, així com informar sobre les matèries i disposicions generals que directament puguin afectar l’activitat turística en medi rural de l’illa de Formentera.

4.2.- Objecte de la secció d´oferta de restauració

a. Assessorar, analitzar, estudiar i, si n’és el cas, adoptar els acords corresponents sobre els temes relacionats amb l´oferta de restauració.

b.   Formular, a petició del/la Conseller/a competent en matèria d’ordenació turística, les propostes de normes o actes adients per a l’ordenació de l´oferta de restauració, així com informar sobre les matèries i disposicions generals que directament puguin afectar a aquesta activitat de l’illa de Formentera.

4.3.- Objecte de la secció de millora i modernització de les infraestructures turístiques i pel foment de la desestacionalització.

1.- L’objecte de la secció de millora de les infraestructures turístiques de l’oferta de l’illa de Formentera és el següent:

a) L’assessorament i la gestió en les operacions destinades a l’obtenció de noves places turístiques corresponents a allotjaments turístics i les places corresponents a estades turístiques dutes a terme a habitatges d’ús residencial dins l’àmbit territorial de l’illa de Formentera.

b)  L’emissió d’un informe previ, preceptiu i vinculant, de qualificació de les sol·licituds que presentin els establiments turístics legalment existents d’allotjament, turístic-residencials, de restauració, entreteniment, esbarjo, esportiu, cultural o lúdic i que tinguin per objecte la millora dels serveis i les instal·lacions.

S´entendrà que les sol·licituds de modernització i el corresponent projecte tenen suficient entitat i rellevància quan la seva finalitat sigui la reducció de l’estacionalitat, la recerca o consolidació de nous segments de mercat o la millora dels serveis turístics complementaris. A més d’això, la modernització no podrà suposar un augment de consum d’aigua potable ni energètic d’origen no renovable, i haurà de millorar algun o diversos dels següents aspectes de l’establiment: la qualitat, la sostenibilitat mediambiental, la seguretat o l’accessibilitat. En tot cas, junt amb les sol·licituds de modernització, s’haurà d’aportar un informe del servei de prevenció o de la modalitat preventiva elegida per l’empresa, que valori l’impacte que el projecte té sobre la seguretat i la salut dels/les treballadors/es, així com les propostes de millores.

c) Gestionar la borsa de places turístiques corresponents a allotjaments turístics i les places corresponents a estades turístiques dutes a terme a habitatges d’ús residencial i que estarà integrada per:

c.1) Les places corresponents a establiments o habitatges residencials objecte de comercialització turística donades de baixa definitiva per les persones titulars voluntàriament i no transmeses a un tercer, de conformitat amb la disposició addicional catorzena de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del Turisme de les Illes Balears.

c.2) Les places corresponents a establiments turístics o habitatges residencials objecte de comercialització turística donades de baixa definitiva d’ofici per l’administració competent.

c.3) Les places corresponents a establiments turístics o a habitatges objecte de comercialització turística donades de baixa definitiva i no utilitzades en la totalitat per les persones interessades que presentin la declaració responsable d’inici d’activitat turística corresponent a un establiment d’allotjament turístic o a un habitatge objecte de comercialització turística.

c.4) Les places adquirides a particulars, si les administracions turístiques o els organismes gestors decideixen adquirir-les exercint el dret de tempteig o retracte, de conformitat amb la disposició addicional catorzena de la Llei 8/2012,

De conformitat amb l´article 91.2  de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, de les Illes Balears, no s’han d’entendre compreses en els apartats anteriors, i per tant no s’han d’integrar en les borses de places, les corresponents a allotjaments turístics o habitatges comercialitzats turísticament que, a l’empara del Decret 9/1998, de 23 de gener, d’aprovació de mesures transitòries relatives al procediment d’expedició d’autorització prèvia i d’obertura de construccions, obres i instal·lacions d’empreses i activitats turístiques, de la Llei 2/1999, de 24 de març, general turística de les Illes Balears, de la Llei 2/2005, de 22 de març, de comercialització d’estades turístiques a habitatges, o de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears, no hagin hagut d’aportar places en el moment de l’obertura.

d) Proposar al CIF la destinació dels fons recaptats mitjançant la gestió de la borsa de places, de conformitat amb allò establert a l’article 92 de la Llei 8/2012, del turisme de les Illes Balears.

e) Elaboració d’informes i propostes, així com l’estudi, anàlisi i valoració dels plans de qualitat o modernització que puguin ser objecte de reconeixement o homologació per part del Consell Insular de Formentera.

f)Totes les altres que per norma legal o reglamentària, li siguin atribuïdes.

2.  En compliment de les seues finalitats, la Comissió ha d’emetre, quan pertoqui, el certificat a què es refereix l’article 91.3 de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de  les Illes Balears.

3.  De conformitat amb l´article 92.1 de la Llei 8/2012, els ingressos obtinguts amb la gestió de la borsa de places el Consell Insular de Formentera els destinarà en exclusiva a la realització, de forma total o parcial i sempre en l’àmbit territorial de l’illa de Formentera, d’alguna de les següents activitats:

a)  Rehabilitar zones turístiques mitjançant operacions d’esponjament, entre d’altres.

b)  Incentivar la reconversió d’establiments d’allotjament turístic obsolets en projectes socials, culturals, educatius o lúdics i esportius que, en tot cas, han de preservar el medi ambient.

c)  Fomentar, de manera directa o indirecta, qualsevol activitat que persegueixi la diversificació i la desestacionalització de l’oferta turística a l’illa de Formentera.

d) Desenvolupar projectes per incrementar la qualitat de l’oferta turística.

e)  Impulsar projectes d’investigació científica, desenvolupament i innovació tecnològica (I+D+I) que tinguin relació amb l’àmbit turístic.

f)  Dur a terme qualssevol altres activitats que tenguin per objecte millorar la qualitat de les infraestructures turístiques, diversificar i desestacionalitzar l’oferta, i consolidar la posició de lideratge en matèria turística.

4.  La Comissió seleccionarà les activitats i els projectes que es vulguin desenvolupar, i podrà sol·licitar el parer de les entitats, persones i organismes assessors i/o tècnics que consideri oportú.

5.  La Comissió vetllarà perquè totes les activitats i els projectes que, directament o indirectament, dugui a terme compleixin la normativa vigent i respectin els legítims drets socials i laborals dels/les treballadors/res.

6.  El control i la fiscalització interna de la gestió econòmicofinancera i pressupostària i la comptabilitat, tresoreria i recaptació serà desenvolupada pels òrgans corresponents del Consell Insular de Formentera.

4.4.- Objecte de la secció d’elaboració de normes reglamentàries en matèria d’ordenació turística.

a. Assessorar, analitzar, estudiar i, si n’és el cas, adoptar els acords corresponents a l´elaboració de normes reglamentàries en matèria d´ordenació turística.

b.  Formular, a petició del/la Conseller/a competent en matèria d’ordenació turística, les propostes de normes o actes adients en matèria d´ordenació turística.

4.5.- Objecte de la secció de comercialització d’estades turístiques.

a) Assessorar, analitzar, estudiar i, si n’és el cas, adoptar els acords corresponents sobre els temes relacionats amb la comercialització d´estades turístiques.

b) Formular, a petició del/la Conseller/a competent en matèria d’ordenació turística, les propostes de normes o actes adients per a l’ordenació de la comercialització d´estades turístiques, així com informar sobre les matèries i disposicions generals que directament puguin afectar aquesta  activitat.         

4.6.- Objecte de la Secció de dispenses de la Comissió.

1.- La Secció de Comissió de Dispenses es reunirà quan es presenti al Consell Insular de Formentera un projecte o documentació tècnica en el qual consti la petició raonada del titular d’acollir-se a la possibilitat de dispenses de l’article 25 de la Llei del turisme de les Illes Balears.

2.- Són funcions de la Secció de la Comissió de Dispenses de Caràcter Turístic:

a. Informar sobre la possibilitat de dispensa del compliment d’algun dels requisits normatius de caràcter turístic, quan d’una valoració conjunta de les instal·lacions, els serveis i les millores introduïdes en els projectes inclosos en les declaracions responsables d’inici d’activitat turística o comunicacions prèvies, es consideri possible compensar l’incompliment de manera que resulti convenient per a l’interès general.

b. Totes les altres que per norma legal o reglamentària li siguin atribuïdes.

4.7.- Objecte de la Secció de promoció turística i recerca de nous productes.

1.- Són funcions de la Secció de Promoció Turística l´assessorament, la valoració i presentació de propostes i/o iniciatives que tinguin per objecte, entre altres:

a)  La promoció turística de Formentera a fires, exposicions, certàmens, etc, coordinant tots els esforços i iniciatives que es realitzin amb una visió de conjunt sense perjudici de les facultats que corresponen a les entitats respectives.

b)  La promoció d’activitats dirigides a potenciar l’increment i la qualitat de l’oferta turística de Formentera tant a nivell nacional com internacional, amb especial atenció als mesos de temporada baixa.

c)  La protecció́ i exaltació del medi ambient, conservant i promocionant els indrets de major bellesa d’aquest municipi.

d) La creació de nous productes turístics que fomentin la desestacionalització.

2.- Serà competent aquesta comissió pel seguiment de les diferents campanyes i accions promocionals que es portin a terme en compliment del punt anterior.

3.- També li correspondrà l´anàlisi i valoració, a la finalització de cada temporada, del resultats de les campanyes promocionals i de la difusió dels resultats a la resta del sector econòmic i teixit associatiu de l´illa.

Article 5

Composició de la Comissió d´ Ordenació i Promoció Turística

1.  La Comissió està integrada pels següents membres permanents:

El/la president/a, que serà el/la president/a del Consell Insular de Formentera o el/la conseller/a del departament competent en matèria d’ordenació i promoció turística.

El/la vicepresident/a, que serà el/la conseller/a designat pel/per la president/a del Consell Insular de Formentera.

Els vocals, els quals exerciran les representacions següents:

Un/a representant de cadascun dels grups polítics que composen el plenari de la corporació del Consell Insular de Formentera.

Un/a representant de la Petita i Mitjana Empresa d’Eivissa i Formentera.

Un/a representant de l´Associació Hotelera de Formentera.

Un/a representant de l’Agrupació empresarial d’agències de viatges de Formentera.

Un/a representant de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació d’Eivissa i Formentera.

Un/a representant de la Confederació d’associacions empresarials de Balears.

El/la cap de servei del Departament de Turisme.

El/la Secretari/ària, amb veu però sense vot: El/la Secretari/ària del Consell Insular de Formentera o funcionari/ària en qui delegui.

2.  A més, com a vocals, amb veu i vot, en qualitat de membres específics de cada secció d’aquesta Comissió, s’hi troben:

a)  Per a la secció de prestació de serveis turístics en el medi rural, un/a representant de l’Associació de turisme rural de Formentera,.

b)  Per a la secció de millora de les infraestructures turístiques i pel foment de la desestacionalització de l’oferta de l’illa de Formentera:

Un/a representant del sindicat Unió General de Treballadors/res (UGT).

Un/a representant del sindicat Comissions Obreres (CCOO).

Un/a representant del sindicat CSIF.

c) Per a la secció de comercialització d’estades turístiques:

un/a representant de cadascuna de les associacions, d’àmbit insular, de comercialització d’estades turístiques, 

un/a representant de cadascuna de les associacions  o agrupacions  d´ immobiliàries de Formentera.

e)  Per a la secció Comissió de valoració de dispenses:

Cap d´ inspecció de turisme.

Un/a arquitecte/a de l´àrea d’urbanisme del Consell Insular de Formentera.

d) Per a la secció de promoció turística,

Cap de promoció Turística de l´illa de Formentera

f)  Per a la secció de restauració :

Un representant de cada agrupació o associació de restauració de l’àmbit de Formentera.

3.-  La designació dels vocals, que s’ha de dur a terme segons les regles de funcionament i el règim jurídic de cada entitat, ha d’incloure titulars i suplents.

4.  El president o la presidenta de la Comissió, per si sola o a proposta de qualsevol dels membres, en podrà autoritzar l’assistència d’altres representants de les institucions, organismes i entitats, representatius de la pluralitat d’interessos de la societat de l’illa, o d’altres autoritats, associacions o professionals que es considerin necessaris per al seu millor assessorament, així com de la col·laboració de tècnics competents en la matèria o d’altres administracions publiques, amb veu però sense vot.

Article 6

Règim de sessions i funcionament

1. La Comissió celebrarà sessions ordinàries sempre que siguin convocades per la seua presidència. Es consideraran sessions extraordinàries aquelles que convoqui la presidència amb tal caràcter, quan així ho sol·liciti la quarta part, almenys, del nombre de membres de la Comissió. En aquest supòsit tal sol·licitud haurà de formular-se per escrit raonat de qui ho sol·licitin i la celebració de la convocatòria haurà d’efectuar-se dins del termini de quinze dies naturals, i no pot demorar-se durant més d’un mes des que va tenir entrada al registre general de la corporació.

2. Correspon a la presidència de la Comissió fixar l’ordre del dia, especificant, si n’és el cas, la secció a la qual l’assumpte ha de ser sotmès a consideració, i l’hora en què ha de celebrar-se la sessió, així com la convocatòria, la qual haurà de ser notificada als membres permanents i/o als de la/les secció/ns corresponent/s de la Comissió amb una antelació mínima de dos dies hàbils, llevat de les urgents. En tot cas, s’acompanyarà l’ordre del dia.

Les sessions de la Comissió es duran a terme a la seu del Consell Insular, encara que poden fer les sessions en altres llocs, prèvia comunicació a l’efecte inclosa a la corresponent convocatòria.

3. Les persones membres de la Comissió podran proposar incloure a l’inici de cada sessió nous punts a l’ordre del dia, acompanyats del corresponent informe. Per a la seua acceptació, serà necessari declarar, per unanimitat dels membres assistents, el caràcter urgent de la seua inclusió.

4. En primera convocatòria, és exigible l’assistència de la majoria absoluta dels membres de la Comissió. En segona convocatòria, que s’ha de dur a terme una hora després, el quòrum d’assistència necessària serà de la tercera part dels seus membres.

5. El secretari o la secretària, que assisteix a la Comissió amb veu i sense vot, és la persona encarregada de cursar les notificacions, d’estendre acta de les reunions de la Comissió i certificar els acords.

6. Correspon al vicepresident o vicepresidenta de la Comissió substituir al president o la presidenta en totes les seues funcions en casos d’absència, malaltia o qualsevol altre impediment que l’impossibiliti temporalment per exercir-les.

7. Es podrà convocar mes d’una secció a la vegada per tractar temes diversos que puguin ser d’interès de diferents seccions

Article 7. Adopció d’acords

1.- Els informes, propostes, suggeriments i demés acords de la Comissió s’adoptaran conforme a la regla bàsica de decisió consensuada. Només en cas d’impossibilitat de consens, apreciada lliurement per la Presidència, es procedirà a la corresponent votació, essent necessari aleshores el vot favorable de la majoria simple dels membres de la Comissió.

2.- En cas d’empat, la Presidènciao, en el seu cas, la Vicepresidència gaudeix de vot de qualitat.

Article 8. Naturalesa dels acords

Essent les funcions de la Comissió amb caràcter general de caràcter consultiu, els acords que adopti tenen el caràcter de propostes, per tant, no són susceptibles de recurs.

Article 9. Pèrdua de la condició de membre

Son causes de la pèrdua de la condició de membre de la Comissió:

a)  La pèrdua de la qualitat o posició que n’hagi determinat la condició de membre de la Comissió.

b)  La renúncia expressa, manifestada mitjançant escrit adreçat a la Presidència del Consell Insular de Formentera.

Disposició final primera. Títol competencial

Aquest reglament organitzatiu es dicta a l’empar del que estableix l’article 100 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

Disposició final segona

Pel que fa al funcionament de la Comissió, s’aplicarà supletòriament allò establert a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic

Disposició final tercera

Aquest reglament entrarà en vigor a partir de la data de publicació en el BOIB i un cop transcorregut el termini que assenyalen els articles 49 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i l’article 103 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

Disposició Derogatòria

A partir de l’entrada en vigor d’aquesta norma, es considerarà derogat el Reglament de la Comissió d’ordenació i Promoció Turística del Consell Insular de Formentera publicat al BOIB nº 70, de data 31 de març de 2010.

 

Així mateix, queden derogats els reglaments i altres normes dictades pel Consell Insular de Formentera en tot allò que s’oposi o sigui incompatible amb el que es regula en el present reglament.

              

Formentera, a 10 d'octubre de 2018.

El President,

Jaume Ferrer Ribas