Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 10531
Departament de Personal. Acord de la Junta de Govern relatiu a l’horari de conciliació laboral, personal i familiar pel personal adscrit a les brigades del Departament d’Infraestructures i Accessibilitat i de la resta de personal d’oficis
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Palma en sessió de 10 d’octubre de 2018 va adoptar el següent acord:
" Primer. Aprovar l’horari de conciliació laboral, personal i familiar pel personal adscrit a les brigades del Departament d’Infraestructures i Accessibilitat i de la resta de personal d’oficis amb el mateix horari de la següent manera:
Permanència obligatòria entre les 7:30 hores i les 13.30 hores. La resta d’horari fins a arribar a la jornada mensual exigible en cada cas es pot distribuir amb flexibilitat entre les 6:30 hores i les 15:00 hores. De dilluns a divendres, sense perjudici de les excepcions de treball en caps de setmana.
El còmput serà per mes natural.
Tot això, de conformitat amb els Acords presos en la Mesa General Extraordinària de Negociació de l’Ajuntament de Palma de 3 de maig de 2018 i la de 19 de juliol de 2018.
Segon. Modificar l’horari d’entrada i de sortida del personal adscrit a les brigades del Departament d’Infraestructures i Accessibilitat, així com de la resta de personal d’oficis amb assignació del mateix horari, en el sentit següent:
Jornada de 40 hores setmanals. Permanència obligatòria entre les 6:50 i les 13:55 hores. La resta d’horari fins a arribar a la jornada mensual exigible en cada cas es pot distribuir amb flexibilitat entre les 6:30 hores i les 15:00 hores. De dilluns a divendres, sense perjudici de les excepcions de treball en dissabte.
El còmput serà per mes natural.
Això de conformitat amb l’Acord pres en la Mesa General de Negociació de l’Ajuntament de Palma de 19 de juliol de 2018.
Tercer. Adaptar el vigent Acord regulador de les condicions de treball del personal funcionari, eventual i dels òrgans directius de l’Ajuntament de Palma per tal de que reculli aquest horari.
Quart. Notificar aquest Acord a la Secció de Registre de Personal tal de que duguin a terme les actuacions administratives escaients per tal d’assignar dit horari al personal afectat.
Cinquè. Publicar aquesta Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears pel seu coneixement i efectes."
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 6.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 10 d’octubre de 2018
El cap de departament de Personal
(Decret de batllia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014, publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014)
Antoni Pol Coll