Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 10500
Convocatòria de concessió d’ajudes per als centres que imparteixin educació primària i secundària que tenguin alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic o/i al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 18-19

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada el dia 4 d’octubre de 2018, aprovà la següent:

“Convocatòria de concessió d’ajudes per als centres que imparteixin educació primària i secundària que tenguin alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic o/i al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 18-19.

1. OBJECTE

Per ordre de la consellera d’Educació i Cultura, de 2 de juny de 2008, publicada en el BOIB 05-06-08, es regula la implantació del Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic per a l’educació primària en els centres docents sostinguts amb fons públics de les Illes Balears.

Segons l’article 3.2 c) altres persones o entitats públiques o privades podran fer aportacions als fons de llibres dels centres.

De les aportacions esmentades se’n beneficiarà l’alumnat adherit al Programa de Reutilització.

Per ordre de la consellera d’Educació i Cultura, de 24 d’abril de 2009, publicada en el BOIB 29-04-2009, es regula la implantació del programa de reutilització i la creació d’un fons de llibres de text i material didàctic per a l’alumnat d’educació secundària obligatòria en els centres educatius sostinguts amb fons públics de les Illes Balears.

Mitjançant la Resolució del director general d’Innovació i Comunitat Educativa de dia 8 de maig de 2018, s’aprova la convocatòria per participar en el Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC) per al curs 2018-2019 en centres docents públics que imparteixen estudis d’educació primària i d’educació secundària obligatòria dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat.

Mitjançant les instruccions 1, 2 i 3, de 21 de maig, del director general d’Innovació i Comunitat Educativa sobre l’aplicació del Programa de reutilització de Llibres de Text i Material didàctic es regula l’aplicació del Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic a l’educació primària i secundària obligatòria dels centres docents públics i a l’ensenyament primari i secundari obligatori dels centres docents privats concertats de les Illes Balears per al curs 2018-2019.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és la concessió d’ajudes als centres que imparteixen educació primària i secundària  que tenguin alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres o/i al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 18-19

L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, en relació amb la reutilització de llibres de text o/i la utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular per al curs 2018-2019, ofereix les següents ajudes econòmiques per a l’adquisició de llibres de text, material didàctic, continguts curriculars digitals, recursos digitals educatius i dels equipaments (s’entén per equipament qualsevol dispositiu electrònic per a l’ús de l’alumnat: tauletes, ordinadors portàtils, etc. que el centre decideixi utilitzar en el desenvolupament del seu projecte, destinat a al’alumnat empadronat al municipi de Sant Josep, distribuïdes de la següent manera:

  • Centres de Primària del municipi de Sant Josep
  • Centres de Primària de fora del municipi de Sant Josep
  • Centres de Secundària del municipi de Sant Josep de sa Talaia
  • Centres de Secundària de fora del municipi de Sant Josep
 

2. RÈGIM APLICABLE

2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, a l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ( BOIB núm. 66, de 30 de maig de 2017) i al Pla  estratègic de subvencions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per als anys 2018/2019 (BOIB núm. 85, de 10 de juliol de 2018).                                                                          

2.2. Aquesta convocatòria s’exposarà al tauler d’anuncis de l’Ajuntament; al  de la pàgina web de l’Ajuntament i al de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Josep  (www.santjosep.org) , i serà publicada al BOIB i a la BDNS.

2.3. Si les subvencions concedides ho fossin pel fet d’estar en una determinada situació, no s’exigirà més justificació que la de l’acreditació del compliment de les condicions per al seu atorgament, d’acord amb el que estableix l’article 30.7 de la LGS.

3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA

La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 70.000,00 €, amb càrrec a la partida 3261 48018 amb fons de finançament municipal. 

4. CONDICIONS GENERALS DELS  SOL·LICITANTS

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els centres que imparteixin educació Primària i Secundària que tenguin alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2018-2019 estiguin adherits al Programa de reutilització de llibres de text i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC) per al curs 2018-2019 en centres docents públics que imparteixen estudis d’educació primària i d’educació secundària obligatòria dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat. Els centres que vulguin acollir-se a aquesta convocatòria hauran de complir  els següents requisits:

a. Tenir alumnat de Primària o Secundària obligatòria, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherit al Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC) per al curs 2018-2019.

Les ajudes es concediran segons la següent distribució:

  • Centres de Primària del municipi de Sant Josep

Per al curs escolar 2018-2019 es concedirà als centres de Primària del municipi una ajuda de 30,00 € per infant de Primària adherit al Programa de reutilització del llibres del centre o/i al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia. Aquestes ajudes englobarien alumnat de 1r d’EP fins a 6è d’EP i  anirien destinades a l’adquisició de llibres de text, material didàctic, continguts curriculars digitals, recursos digitals educatius i dels equipaments (s’entén per equipament qualsevol dispositiu electrònic per a l’ús de l’alumnat: tauletes, ordinadors portàtils, etc. que el centre decideixi utilitzar en el desenvolupament del seu projecte).

  • Centres de Primària de fora del municipi de Sant Josep

Per al curs escolar 2018-2019 es concedirà als centres de primària de fora del municipi una ajuda de 30,00 € per infant de Primària adherit al Programa de reutilització del llibres del centre o/i al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia. Aquestes ajudes englobarien alumnat de 1r d’EP fins a 6è d’EP i  anirien destinades a l’adquisició de llibres de text, material didàctic, continguts curriculars digitals, recursos digitals educatius i dels equipaments (s’entén per equipament qualsevol dispositiu electrònic per a l’ús de l’alumnat: tauletes, ordinadors portàtils, etc. que el centre decideixi utilitzar en el desenvolupament del seu projecte).

  • Centres de Secundària del municipi de Sant Josep de sa Talaia

Per als centres de Secundària del municipi que tenen implantat el Programa de reutilització de llibres durant el curs 18-19  en cas que s’hagi produït un augment d’adhesions en els cursos 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO al Programa respecte dels cursos anteriors, l’Ajuntament subvencionarà amb 80,00 € cada lot nou de llibres de text que s’hagi hagut de comprar durant el curs 18-19 per als cursos d’ESO.

Per calcular l’augment d’adhesions, cas d’haver-n’hi, es constatarà d’ofici el nombre d’infants empadronats al municipi de Sant Josep i adherits al Programa que hi havia durant els cursos 16-17 i 17-18 a cada grup i els que hi ha en l’actual curs 18-19, així es podrà valorar de forma subjectiva el nombre de lots que s’han hagut de comprar nous destinats a alumnat empadronat al municipi de Sant Josep.

Per als centres de Secundària del municipi que implantin durant el curs 18-19 el Programa de reutilització de llibres de text de la Conselleria o/i el Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular, es concediran ajudes de  80,00 € per infant empadronat al municipi de Sant Josep adherit a un d’aquests dos programes.

a.  Centres de Secundària de fora del municipi de Sant Josep

b . Per al curs escolar 2018-2019 es concediran als centres de Secundària de fora del municipi ajudes de 80,00 € per infant empadronat al municipi de Sant Josep, adherit al Programa de reutilització de llibres del centre o/i al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que no hagi rebut ajuda per aquest concepte en cap ocasió anterior.

c. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

d.  No trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

e.  Acreditar el compliment d’obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l’art. 25 del RLGS.

RÈGIM DE LES AJUDES

5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva, per la qual cosa no és procedent establir criteris de valoració ponderativa de les sol·licituds.

5.2. Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, acompleixin les condicions assenyalades a la base 4.

5.3. S’estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i resolutoris o definitius del present procediment, el tauler d’anuncis de l’Ajuntament; el de la pàgina web de l’Ajuntament i el de la seu electrònica de l’Ajunament de Sant Josep (www.santjosep.org).

5.4. En cas que el total d’ajudes que s’hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.

5.5. Els ajuts objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada, sempre que el seu import sigui de tal quantia que aïlladament o en concurrència amb altres subvencions no superi el cost total de l’activitat. Serà obligació dels beneficiaris de les ajudes informar de totes les subvencions rebudes amb destinació a l’activitat objecte de subvenció.  

6. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ

6.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia  o  en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: normalitzacio@santjosep.org.

6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:

a. Sol·licitud per participar en el procediment de concessió d’ajudes per als centres que imparteixin educació Primària i/o Secundària que tenguin alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2018-2019  estiguin adherits al Programa de reutilització de llibres de text i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC) per al curs 2018-2019 (vegeu annex 1).

b.  Identificació del representant del centre que subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

c. CIF/NIF del centre

d. Declaració del representant legal que l’entitat que representa no es troba incursa en cap de les causes d’incompatibilitat i que compleix els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; que es troba al corrent de les obligacions amb l’Ajuntament de Sant Josep i que acredita el compliment en matèria de reintegrament de subvencions. (vegeu annex 2).

e. Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.

f. Declaració  de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat  i compromís de comunicar a l’entitat local les que s’obtenguen en el futur (annex 3)

g. Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex 4). No obstant això, l’entitat sol·licitant en podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l’entitat haurà d’aportar els certificats acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

h. Certificat del centre escolar que acrediti que la llista dels infants que s’adjunta al certificat correspon a alumnat adherit al Programa de reutilització (curs 18-19) i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC) per al curs 2018-2019, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia.

i. Llista dels infants, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherits al Programa de reutilització i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC), en què consti el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible, la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, la persona sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.

6.3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte  de la present convocatòria en el BOIB.

6.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds

Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts en la normativa de la convocatòria, l’òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.2,   a l’entitat interessada que l’esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies  i li ha d’indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que preveu l’art. 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. ÒRGAN COL·LEGIAT

7.1. L’òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elevarà l’informe a l’òrgan instructor, el qual formularà proposta de resolució, que quan sigui definitiva, elevarà a l’òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

7.2. Estarà format pels següents membres:

Presidència: la regidora d’Educació o persona en qui delegui.

Vocals:

- la regidora de Cultura o persona en qui delegui

- un/a tècnic/a d’Administració general de l’Ajuntament

- un membre del personal administratiu del Departament d’Educació i Cultura

- Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui

L’òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:

a) Analitzar i valorar les sol·licituds d’acord amb els requisits establerts a la base 4.

b) Formular l’informe d’avaluació i elevar-lo a l’òrgan instructor.

8. INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ

8.1. L’òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d’Educació, que té atribuïdes les funcions establertes a l’article 24 de la Llei general de subvencions i article 12 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.

L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i l’informe de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional degudament motivada, que haurà de notificar-se a les persones interessades concedint-los un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, per presentar al·legacions i, si escau, requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades en la declaració.

Finalitzat aquest termini i examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l’òrgan instructor, amb l’informe previ de  l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar  la relació de persones sol·licitants per a les quals es proposa la concessió de l’ajuda.  

La proposta de resolució definitiva s’elevarà a l’òrgan competent per resoldre, que  dictarà resolució definitiva amb la llista dels sol·licitants  que hagin obtingut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb l’exposat a la base 5.2.

La proposta de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor del beneficiari davant l’Administració, mentre no se li hagi notificat la resolució de la concessió.

Una vegada publicada la proposta de resolució definitiva, els beneficiaris han de comunicar a l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia si accepten la subvenció o hi renuncien. En qualsevol cas, si en el termini de vuit dies hàbils des de la publicació de la proposta de resolució definitiva el beneficiari no fa constar el contrari, s’entendrà que accepta la subvenció que se li ha adjudicat.

La resolució de concessió, d’acord amb l’article 14a) de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep, haurà de contenir la  relació de persones beneficiàries a les quals s’atorga l’ajuda amb les quanties individualitzades així com la desestimació i la no concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevinguda de les sol·licituds no ateses.

8.2. L’òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l’alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta  de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l’article 23.2a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l’article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l’article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i article 17 de  l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.

El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.

9. DIFUSIÓ DE LA SUBVENCIÓ CONCEDIDA

L’entitat beneficiària haurà de donar adequada publicitat al caràcter públic del finançament del programa, activitat, inversió o actuació objecte de subvenció. Les mesures de difusió consistiran en la inclusió de la imatge institucional de l’entitat concedent en la pàgina web del centre i/o APIMA, en la part relativa a l’apartat dedicat al Programa de reutilització de llibres de text, i/o en materials impresos dels centres, en què es farà constar la col·laboració econòmica de l’Ajuntament de Sant Josep en aquest Programa.

10. RÈGIM DE RECURSOS

Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:

- El recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que dictarà la resolució, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d’aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

- O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l’acord.

El que es fa públic perquè tothom en prengui coneixement.  

Sant Josep de sa Talaia,(Data signatura electrònica: 08/10/18)

Alcalde

Josep Marí Ribas

 

ANNEX 1

SOL·LICITUD D’AJUDES PER ALS CENTRES DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA AMB ALUMNAT, EMPADRONAT AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, ADHERIT AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES I/O PROGRAMA D’UTILITZACIÓ DE LES TECNOLOGIES DE L’APRENENTATGE I EL CONEIXEMENT EN EL DESENVOLUPAMENT CURRICULAR (TAC) PER AL CURS 2018-2019 

Centre:....................................................ambCIF/NIF:..................................representat per:....................................................DNI:...............................,

càrrec:...................................................., adreça a efecte de notificacions:................., codi postal:.........., telèfon:...................................,

fax:............................., correu electrònic: ................................................................

EXPÒS:

1. Que m’he assabentat de la convocatòria pública de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia de concessió d’ajudes per als centres de primària i secundària amb alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge (TAC), empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia (curs 18-19).

2. Que l’ajuda que sol·licit és per al següent tipus de centre (marcau l’opció que pertoqui):

( ) Centres de Primària del municipi de Sant Josep

( ) Centres de Primària de fora del municipi de Sant Josep

( ) Centres de Secundària del municipi de Sant Josep

( ) Centres de Secundària de fora del municipi de Sant Josep

3. Que em compromet a complir les condicions de l’esmentada subvenció, d’acord amb el que es preveu a les bases,

SOL·LICIT:

Una ajuda econòmica per la quantitat d............................................euros, en concepte d’ajudes per als centres de primària i secundària per infants adherits al Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic i/o al Programa de d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC), empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 18-19.

Així mateix, adjunt:

Documentació que han d’aportar tots els centres:

( ) Sol·licitud per participar en el procediment de concessió d’ajudes per als centres que imparteixin educació Primària i/o Secundària que tenguin alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2018-2019 estiguin adherits al Programa de reutilització de llibres de text i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC) per al curs 2018-2019 (vegeu annex 1).

( ) Identificació del representant del centre que subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

( ) CIF/NIF del centre

( ) Declaració del representant legal que l’entitat que representa no es troba incursa en cap de les causes d’incompatibilitat i que compleix els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; que es troba al corrent de les obligacions amb l’Ajuntament de Sant Josep i que acredita el compliment en matèria de reintegrament de subvencions.(Vegeu annex 2).

( ) Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.

( ) Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local les que s’obtenguen en el futur (annex 3)

( ) Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex 4). No obstant això, l’entitat sol·licitant en podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l’entitat haurà d’aportar els certificats acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

( ) Certificat del centre escolar que acrediti que la llista dels infants que s’adjunta al certificat correspon a alumnat adherit al Programa de reutilització (curs 18-19) i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC) per al curs 2018-2019, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia.

( )  Llista dels infants, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherits al Programa de reutilització i/o al Programa d’utilització de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement en el desenvolupament curricular (TAC), en què consti el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible, la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

I perquè així consti, sign la present sol·licitud.

Sant Josep de sa Talaia, ....d....................de 2018

(signatura)

ALCALDIA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

ANNEX 2

DECLARACIÓ DEL REPRESENTANT DEL CENTRE PER A LA SOL·LICITUD D’AJUDES PER ALS CENTRES DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA PER A ALUMNAT ADHERIT AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES I/O PROGRAMA TAC, EMPADRONAT AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, CURS 18-19. 

NOM I LLINATGES:………………………………………

DNI núm:…………………………………………………..

CÀRREC DINS EL CENTRE:……………………………

NOM DEL CENTRE:.....................................................                                 

NIF CENTRE.................................................................

DECLAR:

1. Que l’entitat que represent no es troba incursa en cap de les causes d’incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

2. Que l’entitat que represent es troba al corrent de les obligacions amb l’Ajuntament de Sant Josep, obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

3. Que l’entitat que represent acredita el compliment d’obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l’art. 25 del RLGS.

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 2018

(signatura)

ANNEX 3

Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur.

Jo................................................................amb DNI núm.......................en representació de l’entitat..................................... amb CIF núm. ........................................................, a l’efecte de sol·licitar ajudes per als centres que  imparteixin educació Primària i Secundària  i que tenguin alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 18-19, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:

DECLAR (marcau l’opció que correspongui):

1. ( ) Que fins a la data NO he sol·licitat ni obtingut subvenció d’altra entitat per a la mateixa finalitat i que, en cas de rebre’n alguna en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.

2. ( ) Que he sol·licitat o he rebut les següents ajudes per a la mateixa finalitat d’altres entitats:

          

Organisme

Data sol·licitud

Quantitat sol·licitada

Quantitat concedida

Data Concessió

Observacions

Conselleria ’Educació

Famílies/AMIPA

Atres ajuntaments o entitats públiques (especificau-los):

                                                             

( ) Que el total dels ajuts percebuts o pendents de percebre no superaran el cost total de l’activitat subvencionable.

( ) Que en cas de rebre alguna ajuda més en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.

Sant Josep de sa Talaia,               d                    de  2018

(Signatura)

ANNEX 4

AUTORITZACIÓ PER OBTENIR INFORMACIÓ SOBRE EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I DAVANT DE LA SEGURETAT SOCIAL PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA DE CONCESSIÓ D’AJUDES DEL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES I PROGRAMA TAC CURS 2018-2019.

SOL·LICITANT:

CIF:

REPRESENTAT PER:

NIF:

ADREÇA:

POBLACIÓ:

TELÈFON:                                                                                                                                                       

AUTORITZO expressament a l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

1. perquè pugui sol·licitar per mitjans telemàtics a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària informació relativa al compliment de les obligacions tributàries de la persona o entitat sol·licitant.

2. perquè pugui consultar les dades davant la TGSS d’estar al corrent del pagament amb la Seguretat Social de la persona o entitat sol·licitant.

En cas contrari, en el qual NO atorgui el consentiment per a la consulta, marqui la següent casella:

1.  ( ) No dono el meu consentiment

2.  ( ) M'hi oposo

3.  ( ) No el concedeixo

4.  ( )  El denego

Sant Josep de sa Talaia,          d               de 2018

(signatura)

Perquè la transmissió de dades es pugui fer per mitjans telemàtics, cal presentar el consentiment exprés de la persona interessada, d’acord amb l’article 6.2.b de la Llei 1/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (BOE núm. 150, de 23 de juny)