Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)
Núm. 10478
Resolució del director gerent de l’Escola Balear d’Administració Pública de 8 d’octubre de 2018 per la qual es convoquen proves d’acreditació de l’aptitud física dels membres dels cossos de policia local adequades a l’exercici de la funció policial
Versió PDF
Antecedents
L’article 149.1.29 de la Constitució espanyola reserva a l’Estat la competència exclusiva sobre seguretat pública, mentre que l’article 148.1.22 atribueix a les comunitat autònomes la competència en matèria de coordinació i la resta de facultats en relació a les policies locals en els termes que estableixi una llei orgànica.
L’article 30.19 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, aprovat per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, estableix que la Comunitat Autònoma té la competència exclusiva en matèria de coordinació i altres facultats en relació amb les policies locals, en els termes que estableixi una llei orgànica.
La Llei orgànica 2/1986, de 13 de març, de forces i cossos de seguretat, regula, entre altres qüestions, diversos aspectes fonamentals relatius als principis bàsics d’actuació, a l’organització i a les funcions de les policies locals, que constitueixen el marc d’actuació de la Comunitat Autònoma en aquesta matèria.
L’article 28 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears —modificada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre—, a fi d’establir els criteris bàsics per coordinar l’actuació de les policies locals de l’àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, disposa, pel que fa a la formació, que correspon a la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, mitjançant l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), l’exercici de les competències relacionades amb la formació dels membres dels cossos de policia local per assegurar la homogeneïtzació i coordinació, entre altres que tengui atribuïdes.
L’article 4 dels Estatuts de l’Escola Balear d’Administració Pública, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d’abril, estableix com un dels objectius de l’EBAP la formació i avaluació, la capacitació i el perfeccionament del personal de l’àmbit de la policia local, entre d’altres, i l’article 5.9 disposa que l’EBAP ha de promoure, organitzar i gestionar la formació de capacitació, reciclatge i perfeccionament del personal dels cossos de policia local en l’àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
L’article 145.2 a) del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 28/2015, atès que regula la prova d’aptitud física que forma part de la fase d’oposició en els sistemes de selecció per a l’accés a les diferents categories dels cossos de policia local, estableix que les persones que acreditin el certificat en vigor d’aptitud física de l’EBAP de l’article 163.3 resten exemptes de dur a terme les proves físiques en qualsevol procés selectiu en el que participin.
De conformitat amb l’article 163 del Reglament esmentat:
1. Correspon a l’EBAP la realització de proves d’acreditació de l’aptitud física dels membres dels cossos de la policia local adequades a l’exercici de la funció policial.
2. El contingut i el barem de puntuació de les proves són els que consten en l’annex 3 del Decret 28/2012.
3. L’EBAP ha d’expedir els certificats d’aptitud física dels agents de policia local que hagin superat la prova corresponent, amb la qualificació final. La validesa dels certificats és de dos anys comptadors des del dia de la superació de les proves.
4. Les persones que acreditin aquest certificat amb la vigència del punt anterior resten exemptes de realitzar les proves físiques en qualsevol procés de selecció en què participin.
5. La superació del curs bàsic de policia local té el mateix efecte que l’obtenció d’aquest certificat i es comptarà des de la data de la finalització del curs bàsic.
A més, l’article 163 preveu l’obligació que l’EBAP convoqui anualment proves d’avaluació, amb la finalitat d’oferir l’adequada cobertura del servei al personal dels cossos de policia local amb vista a la futura celebració de processos selectius. Atès que el Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i la Llei 3/20017, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, preveuen que els ajuntaments de les Illes Balears duguin a terme un procediment extraordinari d’accés a les plantilles de les policies locals de les Illes Balears, resulta convenient per a l’interès públic reduir la durada del procediment per obtenir el certificat d’aptitud física, d’acord amb el que estableix l’article 33 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Fonaments de dret
1. La Constitució espanyola.
2. L’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, aprovat per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer.
3. La Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
4. La Llei 11/2017, de 20 de desembre, de modificació de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
5. La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
6. Els Estatuts de l’Escola Balear d’Administració Pública, aprovats pel Decret 31/2012, de 13 d’abril.
7. El Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 28/2015, de 30 d’abril.
8. El Decret llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
Proposta de resolució
Propòs al director gerent de l’EBAP que dicti una resolució en els termes següents:
1. Aprovar la convocatòria de les proves d’acreditació de l’aptitud física dels membres dels cossos de policia local, de conformitat amb el contingut i el barem de puntuació que estableix l’annex 3 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que consten en l’annex 1.
3. Designar la Comissió Tècnica de Valoració de les proves d’acreditació de l’aptitud física, que consten en l’annex 2.
4. Aprovar el model de sol·licitud i de declaració de responsable, que figura en l’annex 3.
5. Declarar l’aplicació de la tramitació d’urgència al procediment, a fi de reduir a la meitat els terminis establerts en el procediment ordinari, excepte els de presentació de sol·licituds i d’interposició de recursos.
6. Publicar aquesta Resolució en la pàgina web de l’EBAP (http://ebap.caib.es) i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra l’acte de declaració de l’aplicació de la tramitació d’urgència al procediment no es pot interposar cap recurs.
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la presidenta de l’EBAP en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la publicació de la resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i de l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 8 d’octubre de 2018
La cap del Departament de Formació i Selecció
Silvia E. Loriente Ducret
Conforme amb la proposta. En dict resolució.
El director gerent de l’EBAP
Jaime Tovar Jover
Annex 1
Bases
1. Objecte
L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria per a l’any 2018 de les proves per acreditar i certificar l’aptitud física dels membres dels cossos de la policia local.
El contingut de les proves objecte d’aquesta convocatòria i el barem per puntuar-les són els que estableix l’annex 3 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, Decret 28/2012, de 30 d’abril.
2. Requisits i condicions de les persones aspirants
1. Per poder participar en les proves, les persones interessades han de ser membres dels cossos de la policia local de la comunitat autònoma de les Illes Balears en actiu o que hagin estat en actiu durant l’any immediatament anterior.
2. L’EBAP es reserva la facultat de comprovar que les persones sol·licitants compleixen els requisits mitjançant la consulta del Registre de Policies Locals de la Direcció General d’Emergències i Interior o de les prefectures de policia local corresponents. A aquest efecte, les persones interessades hi hauran donat el seu consentiment previ marcant l’opció corresponent en la sol·licitud per participar en les proves.
3. Les persones en situació d’incapacitat temporal no poden participar en les proves d’acreditació de l’aptitud física objecte d’aquesta convocatòria. Aquest requisit s’ha de mantenir durant tot el procés de tramitació de les proves. Si hi ha canvis en relació amb la situació declarada, s’hauran de comunicar a l’EBAP.
4. D’acord amb el que estableix l’annex 3 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, per participar en les proves d’acreditació de l’aptitud física objecte d’aquesta convocatòria és un requisit indispensable la presentació d’un certificat mèdic oficial en què es faci constar que la persona aspirant reuneix les condicions físiques necessàries per dur-les a terme. El fet de no presentar aquest certificat comportarà l’exclusió automàtica de la persona aspirant, tant de la realització de la prova com del procés selectiu.
5. La persona aspirant pot optar per presentar el certificat mèdic juntament amb la sol·licitud o en el moment de la realització de la prova; en aquest darrer cas, la seva admissió queda condicionada a l’acreditació del compliment d’aquest requisit en el moment esmentat.
3. Calendari i llocs de realització de les proves
El dies, les hores i els llocs de realització de les proves objecte d’aquesta convocatòria seran anunciades amb una antelació mínima de 3 dies en la web de l’EBAP (http://ebap.caib.es), que es duran a terme, de manera descentralitzada, de conformitat amb les dades següents:
EIVISSA
Dia i hora: per determinar (durant el mes de novembre de 2018)
Llocs: instal·lacions esportives de Can Misses (c. Campanitx, 26, Eivissa)
Proves de natació: complex esportiu i piscina des Viver (c. de Sant Francesc de Ses Salines, s/n, Eivissa)
MENORCA
Dia i hora: per determinar (durant el mes de novembre de 2018)
Lloc: Poliesportiu Municipal de Maó (c. de ses Quatre Boques, s/n, Maó)
Proves de natació: per determinar
MALLORCA
Dia i hora: per determinar (durant el mes de novembre de 2018)
Lloc: Poliesportiu Municipal Mateu Cañellas (ctra. d’Alcúdia, s/n, Inca)
Proves de natació: piscina municipal coberta (c. de Gabriel Alomar, s/n, Inca)
4. Sol·licituds i documentació
1. El termini per presentar sol·licituds és de quinze dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. No s’admetran les sol·licituds presentades fora d’aquest termini.
2. Les persones interessades poden tramitar la sol·licitud per mitjà de dos procediments:
a) Inscripció telemàtica. Per inscriure’s a les proves, s’ha d’accedir a la pàgina web de l’EBAP (http://ebap.caib.es); a continuació, s’ha d’accedir a la inscripció mitjançant la fitxa de cada convocatòria.
b) Imprès habilitat a aquest efecte, en el qual s’han de fer constar totes les dades que es demanen, inclosa l’adreça electrònica. La manca de les dades requerides és motiu d’exclusió.
Les sol·licituds, juntament amb la resta de documentació requerida, d’acord amb la base 2, s’han de presentar en el Registre General de l’EBAP o en el de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, o bé per qualsevol de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3. Les persones interessades declaren amb la presentació de la sol·licitud que són certes les dades aportades i que compleixen els requisits d’aquesta convocatòria. A la sol·licitud han de fer constar el lloc on volen realitzar les proves d’entre els que preveu el punt 3 d’aquestes bases.
5. Admissió de les persones aspirants
1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovat el compliment dels requisits exigits en aquesta convocatòria, el cap d’Estudis de Seguretat i Emergències de l’EBAP publicarà en a la pàgina web de l’EBAP (http://ebap.caib.es) la llista provisional de persones admeses i excloses per participar en les proves.
2. Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d’un termini de cinc dies des de l’endemà de la publicació de la llista provisional per esmenar els defectes o presentar els documents preceptius. Si la persona aspirant no compleix aquest requeriment, es considerarà que desisteix de la sol·licitud.
3. Una vegada acabat el termini esmentat i esmenades, si escau, les sol·licituds, el cap d’estudis de Seguretat i Emergències de l’EBAP publicarà la llista definitiva de les persones admeses i excloses a la pàgina web de l’EBAP (http://ebap.caib.es), la qual serà elevada al director gerent de l’EBAP perquè dicti la resolució corresponent, i es convocarà a les persones admeses a la realització de les proves.
El dies, les hores i els llocs de realització de les proves objecte d’aquesta convocatòria seran s’anunciaran amb una antelació mínima de tres dies a la pàgina web de l’EBAP (http://ebap.caib.es).
6. Comissió Tècnica de Valoració
La Comissió Tècnica de Valoració és l’òrgan encarregat d’avaluar les proves i la seva composició és la que s’indica en l’annex 2.
Els membres de la Comissió Tècnica de Valoració han d’abstenir-se d’intervenir si hi concorren els motius que preveu l’article 23.2 la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, i han de comunicar-ho a l’autoritat que els hagi nomenar.
Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament i a l’efecte de dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d’acords, es requereix sempre la presència a les sessions del president, del secretari i de la majoria dels vocals.
La Comissió Tècnica de Valoració disposarà la incorporació a les proves, com a assessors o col·laboradors i amb la condició de jutges o monitors, de les persones que consideri necessàries per tal que duguin a terme les tasques de col·laboració, de coordinació o altres de similars que siguin necessàries en el desenvolupament de les proves esmentades.
En qualsevol moment del procediment, si la Comissió Tècnica de Valoració té coneixement que alguna de les persones aspirants no compleix algun dels requisits exigits per la convocatòria, n’haurà de proposar l’exclusió al director gerent de l’EBAP. Amb aquesta finalitat ha de fer constar en acta les causes que justifiquin la seva proposta. S’ha de garantir l’audiència prèvia a la persona interessada i atorgar-li un termini de cinc dies per presentar les al·legacions que consideri oportunes. El director gerent de l’EBAP resoldrà el que sigui procedent en dret.
L’EBAP pot decidir la realització de proves de consum de substàncies o grups farmacològics prohibits, d’estimulants o de qualsevol tipus de dopatge destinats a augmentar la capacitat física o a modificar els resultats de la prova; les persones aspirants que donin positiu en el consum d’aquestes substàncies quedaran eliminades.
Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:
- Valorar les proves que són l’objecte d’aquesta convocatòria en la forma que estableixen les bases de la convocatòria.
- Fer constar en acta els fets i els resultats de la seva actuació i les decisions que en cada moment adopti, així com totes les actuacions i les possibles incidències derivades de la realització de les proves.
- Elaborar la llista de persones que han superat les proves per acreditar l’aptitud física després de revisar les al·legacions que es presentin en el termini establert.
- Proposar al director gerent de l’EBAP que resolgui aprovar la llista de persones que han superat les proves d’aptitud física.
- Vetlar pel compliment d’aquestes bases i, en especial, de les normes que regeixen el desenvolupament de les proves, de conformitat amb la base 7.
- Proposar al director gerent de l’EBAP l’exclusió de les persones a les quals s’hagi aplicat la base 8.
7. Requisits d’accés, comportament i indumentària
Les normes que regiran el desenvolupament de les proves per acreditar l’aptitud física, i que són de compliment obligat per a les persones aspirants convocades, són les següents:
- Només es permetrà l’accés al recinte on es desenvoluparan les proves a les persones convocades i als membres de la Comissió i als jutges o monitors que aquesta hagi designat.
- És obligatori desconnectar els telèfons mòbils abans d’entrar al recinte de les proves.
El comportament de les persones convocades ha de ser respectuós amb els instructors o monitors i amb la resta d’aspirants.
- La indumentària esportiva ha de ser adequada a cada tipus de prova i ha d’ajustar-se als requisits de les instal·lacions esportives. No està permesa l’exhibició de logotips de tipus polític, sexista, racista, etc. Pel que fa al calçat, no està permès l’ús d’esportives amb claus, ni tampoc de cap element d’ajuda a les mans. Per a la prova de natació és obligatori l’ús de banyador, casquet de bany i xancletes.
- En el transcurs de les proves, no es permetrà l’enregistrament de les proves per cap mitjà audiovisual que pugui afectar la seguretat, el dret a la intimitat personal i la pròpia imatge dels participants, dels membres de la Comissió Tècnica de Valoració o dels col·laboradors.
- Les persones aspirants han d’accedir amb el DNI o qualsevol altre document acreditatiu d’identitat, si bé els policies poden fer-ho amb el seu carnet professional. La no presentació d’aquesta documentació suposa la impossibilitat de dur a terme les proves.
- Les persones aspirants no podran abandonar els llocs habilitats per dur a terme les proves amb l’excepció de les que resultin no aptes o siguin eliminades.
En cas que la Comissió Tècnica de Valoració detecti l’incompliment d’alguna d’aquestes normes per part de les persones aspirants, farà constar aquest fet en acta i en proposarà l’exclusió al director gerent de l’EBAP, amb l’audiència prèvia de la persona interessada.
En cas de lesió o necessitat d’assistència mèdica, les persones aspirants hauran d’acudir als centres mèdics concertats per les seves administracions.
8. Exclusions
Les circumstàncies que impossibiliten la realització de les proves i que, prèvia consideració de la Comissió de Tècnica de Valoració, determinaran l’exclusió automàtica de les persones aspirants convocades, són les següents:
- No presentar-se a la prova en el dia, l’hora i el lloc assenyalats a aquests efectes.
- No portar la indumentària adequada, el calçat exigit i el casquet, o portar-ne d’inadequats o no permesos.
- Negar-se a fer les proves antidopatge o donar-hi positiu.
- No presentar el DNI o qualsevol altre document acreditatiu d’identitat en el moment de la realització de les proves.
- No haver aportat el certificat mèdic oficial que preveu la base 2.
- Estar en situació d’incapacitat temporal declarada.
- Incomplir les normes que estableix el punt 7 d’aquestes bases.
- Falsejar qualsevol de les dades declarades en la declaració responsable.
9. Criteris generals d’avaluació
- Les persones encarregades de fer de jutges o monitors en les proves d’aptitud física seran les que l’EBAP determini a petició de la Comissió Tècnica de Valoració,.
- La Comissió Tècnica de Valoració ha de fer una lectura lenta i clara de cada prova abans de l’inici de l’avaluació per unificar criteris i, si és necessari, farà una demostració.
- El jutge serà la persona encarregada de fixar la marca obtinguda per la persona aspirant en l’execució de cada prova.
- Totes les persones aspirants han de dur a terme les proves en la mateixa posició i condicions.
- La valoració de cadascuna de les proves físiques serà de 0 a 10 punts.
- Les proves físiques s’han de superar globalment, d’acord amb el barem que s’assenyala. La nota final serà la mitjana obtinguda en les puntuacions de cadascuna de les proves, si bé el resultat global d’aquesta prova s’ha d’atorgar sempre que la persona aspirant hagi superat un mínim de 4 de les proves parcials amb una nota mínima de 5 punts o superior i que, en l’altra prova parcial, la nota sigui de 3 punts o superior. La nota mitjana per ser apte s’atorgarà sempre que el resultat sigui de 5 punts o superior; si és inferior a 5 punts, la qualificació serà no apte.
- El jutge interpretarà totes les qüestions esportives no recollides en aquestes bases que puguin sorgir durant la realització de cada prova.
- Tot el material usat en els exercicis, amb excepció, òbviament, de la indumentària esportiva personal, serà el que l’organització hagi disposat per a aquest fi.
- No es considerarà motiu per repetir les proves el fet que durant l’execució qualsevol aspirant pateixi una indisposició o lesió esportiva.
- L’ordre de les proves s’estableix per valorar, per aquest ordre, la velocitat, la força i la resistència, i serà el següent:
1. Velocitat (50 metres)
2. Força explosiva del tren superior (llançament de pilota medicinal)
3. Força explosiva del tren inferior (salt amb els peus junts)
4. Resistència (1.000 metres)
5. Natació (50 metres estil lliure)
10. Llista de persones que han superat les proves i resolució de convocatòria
1. La Comissió Tècnica de Valoració, un cop finalitzades les proves objecte d’aquesta convocatòria, publicarà a la pàgina web de l’EBAP (http://ebap.caib.es) la relació provisional de persones aspirants que les han superades, amb indicació de la puntuació obtinguda i del número de DNI.
2. Les persones aspirants disposaran d’un termini de dos dies des de la publicació de la llista per efectuar les reclamacions oportunes.
3. La Comissió Tècnica de Valoració, en un termini de set dies, ha de resoldre les reclamacions i fer pública la llista definitiva d’aspirants que han superat les proves, amb indicació de la puntuació obtinguda i del número de DNI.
4. La Comissió Tècnica de Valoració elevarà aquesta proposta definitiva ala director gerent de l’EBAP, que dictarà la resolució corresponents, la qual serà publicada a la pàgina web de l’EBAP (http://ebap.caib.es).
11. Certificats
L’Escola Balear d’Administració Pública expedirà els certificats d’aptitud física de les persones que hagin superat les proves objecte d’aquesta convocatòria, amb indicació de la qualificació final obtinguda.
La validesa dels certificats és de dos anys des del dia de la superació de les proves.
Annex 2
Comissió Tècnica de Valoració
President:
- Titular: Josep Maria Aguiló Roig
- Suplent: Silvia Loriente Ducret
Secretari:
- Titular: José Manuel Moya Marco
- Suplent: Ángeles Ruiz Vich
Vocal 1:
- Titular: Enrique F. Hidalgo Coch
- Suplent: Ramón José Mulet Pacis
Annex 3
Model de sol·licitud i declaració de responsable
|
SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ A LES PROVES D’ACREDITACIÓ DE L’APTITUD FÍSICA 2018 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
LLINATGES |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
NOM |
DNI |
TEL. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ADREÇA |
DATA NAIXEMENT |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
LOCALITAT |
ILLA |
CP |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
LLOC PEL QUAL OPTA PER A LA REALITZACIÓ DE LES PROVES: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
INCA |
MAÓ |
EIVISSA |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
RELACIÓ DE DOCUMENTS ANNEXOS A LA SOL·LICITUD |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
FOTOCÒPIA DEL DNI (només en cas de no donar el consentiment per a la consulta). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
CERTIFICAT MÈDIC OFICIAL DE CONDICIONS FÍSIQUES I SANITÀRIES NECESSÀRIES I SUFICIENTS. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ADREÇA ELECTRÒNICA: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
SOL·LICIT: l’admissió a les proves a les quals fa referència aquesta sol·licitud. DECLAR: que són certes totes les dades d’aquest document i que complesc els requisits i les condicions que exigeix la convocatòria, especialment, pel que fa al deure de comunicar les situacions d’incapacitat temporal. DON el consentiment: 1. Perquè l’EBAP comprovi el compliment dels requisits dels sol·licitants mitjançant l’accés electrònic als registres o a les bases de dades corresponents d’altres òrgans o ens de l’Administració, en concret, el DNI. (Marcau la casella amb una X si hi donau el consentiment exprés) 2. Perquè l’Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d’aquesta convocatòria. D’acord amb el que preveu la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, la persona interessada pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit adreçat al titular de l’Escola Balear d’Administració Pública. …………………………………., …….. d…………………………………………….. de 2018 [rúbrica] ESCOLA BALEAR D’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||