Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA

Núm. 10423
Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria per la qual es concedeixen i deneguen les subvencions destinades a fomentar la modernització de les empreses comercials detallistes i determinades empreses de serveis (BOIB núm. 59, de 12 de maig de 2018)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 12 de maig de 2018 es va publicar al BOIB número 59 la Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 4 de maig de 2018 per la qual s’aprova la convocatòria per concedir subvencions destinades a fomentar la modernització de les empreses comercials detallistes i determinades empreses de serveis.

2. El dia 3 de setembre de 2018 la directora general de Comerç i Empresa va dictar la Proposta de resolució de concessió dels ajuts a les entitats que figuraven a l’annex 1 i la proposta de denegació a les entitats que figuraven en l’annex 2. En aquesta proposta es concedia un termini de 10 dies perquè les entitats poguessin presentar les al·legacions que consideressin oportunes.

3. El 6 de setembre de 2018 es va publicar a la pàgina web i en el tauler d’anuncis de la direcció general de Comerç i Empresa la Proposta de resolució a la qual es fa referència a l’apartat anterior.

4. En data 20 de setembre de 2018, dins el termini establert de 10 dies, el senyor Jordi Mora Vallbona, en representació de HOSTEL PALMA 2014 SL (expedient C-DETALL 75/2018) ha presentat un escrit mitjançant el qual al·lega què, d’acord amb la proposta de resolució se’ls ha denegat la subvenció, i afegeix que els estatuts de l’entitat, en el moment de la seva creació, no estableixen una activitat principal prioritària (CNAE), sinó un conjunt, d’aplicació segons les necessitats comercials i econòmiques de l’establiment, entre les quals es troba Com. Men. Ptos. Alimentaris i begudes (647.1) i què, d’acord amb l’apartat segon, punt 3, de la Resolució de convocatòria, els beneficiaris d’aquests ajuts han d’exercir alguna de les activitats incloses en els epígrafs de l’impost sobre activitats econòmiques que es relacionen, i no en qualitat d’activitat principal.

5. En data 12 de setembre de 2018, dins l’esmentat termini per presentar al·legacions a la Proposta de resolució, Nadia Rabosio y Sedas y Joyas SLL, (expedient C-DETALL 214/2018) ha registrat telemàticament un escrit d’al·legacions al qual indica què, des de la direcció general de Comerç i Empresa no s’ha tingut en compte la factura proforma núm. 1, de 06/06/2018, del proveïdor Miquel Gelabert Zornoza, que té com a concepte la creació i millora de la pàgina web, acció què, d’acord amb la Resolució de convocatòria, es troba dins les accions subvencionables, i per tal motiu, sol·licita que l’esmentada factura sigui acceptada.

6. El 4 d’octubre de 2018 s’ha reunit la Comissió Avaluadora, regulada a l’apartat novè de la Resolució de convocatòria. En aquesta sessió s’han analitzat i valorat les esmentades al·legacions presentades a la Proposta de resolució.

Pel que fa a la primera de les al·legacions, si bé és cert que l’entitat HOSTEL PALMA 2014 SL, té un total de 5 activitats donades d’alta en l’IAE i un dels epígrafs, concretament, el 647.1 Com. Men. Ptos. Alimentaris i begudes, està inclòs en el llistat que recull la Resolució de convocatòria com a activitat de comerç detallista que han d’exercir els beneficiaris, la realització del projecte subvencionable fa referència a la climatització de l’hotel, en concret, la memòria descriptiva del projecte recull que “las características de las instalaciones propuestas en el edificio son:

Climatización hotel (calefacción y refrigeración)”, i presenta el pressupost número 17/110 del proveïdor JUMEIRA GAS SL, de data 23/06/2017, per un import de 37.103,88 euros.

L’objecte de la convocatòria que ens ocupa és el foment de la modernització i la millora de la competitivitat de les petites empreses comercials detallistes i determinades empreses de serveis, per la qual cosa, no es pot admetre l’al·legació realitzada per HOSTEL PALMA 2014 SL, ja què el projecte presentat per l’entitat no s’adequa a l’objecte que recull la Resolució de convocatòria.

Quant a la segona de les al·legacions, presentada per l’entitat Nadia Rabosio y Sedas y Joyas SLL, s’ha comprovat que en la documentació aportada juntament amb la sol·licitud hi consta l’esmentada factura i què, efectivament, es tracta d’un projecte subvencionable d’acord amb l’apartat tercer, punt 1.1 de la Resolució de convocatòria, per la qual cosa, s’ha de valorar favorablement aquesta al·legació i s’accepta la factura de l’empresa Miquel Gelabert Zornoza, per un import de 1.906 euros.

Amb l’acceptació de l’esmentada factura a Nadia Rabosio y Sedas y Joyas SLL, l’import de l’ajut queda en 2.150,64 euros (en lloc dels 1.197,64 euros que apareixien a la Proposta de resolució). Per aquest motiu, la darrera de les empreses que sortia com a beneficiaria a l’annex I de la Proposta, Vents des Migjorn SL (expedient C-DETALL 23/2018), queda ara com a expedient al qual se li concedeix un import de 5.465,07 euros, en lloc dels 6.000 euros que feia referència la Proposta de resolució, per motius de disponibilitat pressupostària (és el remanent existent), ja què es tracta de l’empresa que té menys puntuació d’entre les empreses a les quals se’ls concedeix la subvenció.

En aquest sentit, i d’acord amb el que estableix l’article 16.4 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de Subvencions, la proposta de resolució no crea cap dret a favor del beneficiari proposat, davant l’Administració, fins que no es dicti la resolució de concessió i es notifiqui o publiqui aquesta.

Fonaments de dret

1. El Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre).

2. El Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental en els procediments administratius (BOIB núm. 21, de 12 de febrer).

3. El Decret 75/2004, de 27 d’agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 31 de setembre).

4. L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis (BOIB núm. 52, de 17 d’abril).

5. L’article 2.7 del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears  (BOIB núm. 120, de 8 d'agost), modificat pel Decret 1/2016, de 16 de febrer (BOIB núm. 23, de 28 de febrer), que atribueix a la Direcció General de Comerç i Empresa el foment en matèria de comerç i empresa.

6. La Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria, de 13 de juliol de 2015, de delegació de competències i de suplència dels òrgans directius de la Conselleria (BOIB núm. 105, de 14 de juliol).

Per tot això, vista la Proposta de resolució de la directora general de Comerç i Empresa, dict la següent:

Resolució

1.  Aprovar la concessió d’una subvenció a les entitats que figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució.

2. Denegar la concessió d’una subvenció a les entitats que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.

3. Autoritzar i disposar una despesa per un import total de 750.000 € a favor de les entitats que figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució, amb càrrec a la partida pressupostària 19301 761A01 77000 00 dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2018.

4.  El pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l’activitat subvencionada, mitjançant la presentació de la documentació a la qual es fa referència en l’apartat desè de la Resolució de la convocatòria.

5. Les inversions objecte de les sol·licituds han d'estar executades i pagades en el període comprès entre l’1 de novembre de 2017 i el 31 d’octubre de 2018.

6. El termini per a justificar la realització de les activitats subvencionades i per sol·licitar el pagament de la subvenció finalitza el 31 d’octubre de 2018.

7. La falta de justificació en els termes i dins els terminis que estableix aquesta Resolució, la modificació significativa del projecte presentat sense que aquesta Conselleria l’hagi aprovada prèviament, i també la desviació de les subvencions o l’aplicació diferent a la que estableix la norma, determinen la revocació de la subvenció.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller de Treball, Comerç i Indústria en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb  l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de la Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

   

Palma, 5 d’octubre de 2018

El conseller de Treball, Comerç i Indústria,

Iago Negueruela i Vázquez

  

Annex 1

Beneficiaris als quals s’atorga la subvenció

NÚM. EXP.

NOM

VALORACIÓ COMISSIÓ

INVERSIÓ ADMESA

SUBVENCIÓ

C-DETALL 111/18

IBOLIP DISEÑO, SL

46

       12.096,00  

     6.000,00  

C-DETALL 087/18

M. DE LOS ANGELES TUR MARI

45

       26.106,09  

     6.000,00  

C-DETALL 144/18

SAN CRISPIN, S.COOP

45

       41.540,00  

     6.000,00  

C-DETALL 034/18

ESPORTS KENIA 2010, SL

41

          9.411,46  

     4.705,73  

C-DETALL 058/18

ÒPTICA CIUTADELLA, SL

41

       13.055,16  

     6.000,00  

C-DETALL 122/18

CATALINA VINENT PONS

41

          6.848,72  

     3.424,36  

C-DETALL 181/18

JUANA TORRES PONS

41

          2.701,48  

     1.350,74  

C-DETALL 076/18

MUEBLES RIERA, SL

40

       64.732,10  

     6.000,00  

C-DETALL 196/18

ANTONIO GUASCH SERRA

40

       17.104,34  

     6.000,00  

C-DETALL 210/18

TINTORERIA LAVANDERIA SUPREMA, SA

40

       17.977,20  

     6.000,00  

C-DETALL 007/18

ILLES SOL, SL

39

       16.306,43  

     6.000,00  

C-DETALL 039/18

MARIA MAGDALENA MULET COLL (OPTICA LLUCMAJOR)

39

          6.439,40  

     3.219,70  

C-DETALL 100/18

IDYNE, SL

39

       16.540,27  

     6.000,00  

C-DETALL 037/18

MOBLES I TAPISSERIES SOLER, SL

38

       22.903,87  

     6.000,00  

C-DETALL 197/18

BEATRIZ CASADO MILLAN

38

          9.213,74  

     4.606,87  

C-DETALL 123/18

LUEMLO, SL

37

       19.459,00  

     6.000,00  

C-DETALL 081/18

ROBERTO AGUILO BONNIN

36

          7.293,04  

     3.646,52  

C-DETALL 190/18

COMPUSOFT ENGINYERIA, SL

36

       12.391,52  

     6.000,00  

C-DETALL 177/18

PONS ROMAN, SL

36

12961,76  

     6.000,00  

C-DETALL 028/18

JAUME BARCELÓ COVAS

35

          4.300,00  

     2.150,00  

C-DETALL 036/18

JAUME GELABERT FELIU

35

          4.399,90  

     2.199,95  

C-DETALL 046/18

BERNARDINO SALOM TORRES

35

       26.150,00  

     6.000,00  

C-DETALL 048/18

VALLORI CERDA, SL

35

       12.477,00  

     6.000,00  

C-DETALL 054/18

FORN I PASTISSERIA TERRASA, SL

35

          6.910,00  

     3.455,00  

C-DETALL 062/18

SOUVENIRS JOAN, CB

35

       20.160,59  

     6.000,00  

C-DETALL 092/18

JOYERIAS CALA MILLOR KATIA,SL

35

          6.818,14  

     3.409,07  

C-DETALL 093/18

SON VIVOT, SL

35

       16.938,75  

     6.000,00  

C-DETALL 099/18

MARIA NIEVES RIBAS BONET JAIME RIBAS SOLER JOSEFA RIBAS BONET, CB

35

          7.041,52  

     3.520,76  

C-DETALL 119/18

MARIA DEL CARMEN ROSER RAMIS

35

          3.618,00  

     1.809,00  

C-DETALL 129/18

X. M. EQUIPAMENTS SL

35

          7.514,72  

     3.757,36  

C-DETALL 130/18

FERRETERIA NURA, SL

35

          3.307,98  

     1.653,99  

C-DETALL 135/18

CENTRO DE JARDINERIA TRUVI, SL

35

          9.387,26  

     4.693,63  

C-DETALL 145/18

XIM SORELL VIDAL

35

          2.240,00  

     1.120,00  

C-DETALL 148/18

CARNICERIA MARICARMEN, SL

35

       28.918,56  

     6.000,00  

C-DETALL 165/18

FOTO ESTUDIO HERNANDO, SL

35

          2.310,00  

     1.155,00  

C-DETALL 199/18

JEAN CLAUDE CHAPEL

35

       12.894,00  

     6.000,00  

C-DETALL 006/18

FLAIXLLUCMAJOR, SL

34

       55.434,56  

     6.000,00  

C-DETALL 109/18

FUSTER GALLEGO,CB

34

       10.853,34  

     5.426,67  

C-DETALL 128/18

GALERIA ARTARA, SL

34

       15.711,54  

     6.000,00  

C-DETALL 138/18

FRANCISCA GILI GINARD

34

          2.215,84  

     1.107,92  

C-DETALL 147/18

FORN I PASTISSERIA SA FARINERA CB

34

          3.205,22  

     1.602,61  

C-DETALL 163/18

JAUME CABRER SILVA

34

       13.778,79  

     6.000,00  

C-DETALL 003/18

MARIA TRINIDAD NACHEER

33

       15.800,40  

     6.000,00  

C-DETALL 041/18

SAMPOL MORRO SAMPOL, CB

32

          7.753,20  

     3.876,60  

C-DETALL 131/18

BERNAT PETRUS, SL

32

       15.402,79  

     6.000,00  

C-DETALL 154/18

MUEBLES DUCAL, SL

32

       14.498,00  

     6.000,00  

C-DETALL 010/18

CHAROL CIUTAT, SL

31

       10.141,34  

     5.070,67  

C-DETALL 014/18

FORN I PASTISSERIA TRIAS, SL

31

       12.976,76  

     6.000,00  

C-DETALL 040/18

AMADOR ADROVER BERGAS

31

       16.004,47  

     6.000,00  

C-DETALL 055/18

ANTONIA GELABERT PERELLO

31

       15.118,42  

     6.000,00  

C-DETALL 074/18

ICE WORLD 2018

31

       32.888,99  

     6.000,00  

C-DETALL 103/18

RAFAELA GARAU OBRADOR

31

       13.390,73  

     6.000,00  

C-DETALL 005/18

VICENTE PERAL RECUERO (TITO-JOS SOUVENIRS)

30

          5.829,14  

     2.914,57  

C-DETALL 009/18

SUPERPLAYAS, SA

30

          9.313,88  

     4.656,94  

C-DETALL 031/18

MARGARITA ALOMAR VICENS

30

          3.772,72  

     1.886,36  

C-DETALL 063/18

JAIME ANDREU OLIVES

30

          6.418,62  

     3.209,31  

C-DETALL 067/18

FORN FONDO, SL

30

       12.234,72  

     6.000,00  

C-DETALL 086/18

ALGALIA, SL

30

          2.820,58  

     1.410,29  

C-DETALL 090/18

PIÑA GRAU, SA

30

       32.874,58  

     6.000,00  

C-DETALL 095/18

CENTRE OPTIC BELLAVISTA, SL

30

          2.948,22  

     1.474,11  

C-DETALL 110/18

FERRETERIA SON GARRIT, SL

30

          5.360,82  

     2.680,41  

C-DETALL 116/18

ANDRES ISERN SANTANDREU

30

          7.819,00  

     3.909,50  

C-DETALL 140/18

CREJOYA SL

30

          6.348,22  

     3.174,11  

C-DETALL 141/18

SUPERMERCADO PUNTA PRIMA, SL

30

          8.487,00  

     4.243,50  

C-DETALL 186/18

FORN DEL RANXO, SL

30

          7.761,84  

     3.880,92  

C-DETALL 193/18

EL PALADAR JAMONERIA & DELICATESSEN, SL

30

       25.611,33  

     6.000,00  

C-DETALL 203/18

CONSTRUCCIONES METÁLICAS FITA, SL

30

       11.447,00  

     5.723,50  

C-DETALL 208/18

SUPERMERCADO PUNTA PRIMA, SL

30

          7.145,00  

     1.756,50  

C-DETALL 209/18

DEPEKES TODO PARA EL BEBE, SL

30

          5.554,48  

     2.777,24  

C-DETALL 066/18

GLORIA GOMILA PELEGRÍ

29

          8.469,56  

     4.234,78  

C-DETALL 068/18

FRANCISCO GELABERT MOYÀ

29

       10.973,46  

     5.486,73  

C-DETALL 107/18

ALAN FREED, SL

29

       20.165,78  

     6.000,00  

C-DETALL 029/18

MAREAS DE CRISTAL, SL

28

       31.337,00  

     6.000,00  

C-DETALL 038/18

GABRIEL SOLER SASTRE

28

          3.966,94  

     1.983,47  

C-DETALL 070/18

MAGDALENA PERELLÓ JAUME

28

       68.635,79  

     6.000,00  

C-DETALL 102/18

UNITIENDA, SL

28

          2.950,96  

     1.475,48  

C-DETALL 153/18

ANTONIO LECHADO ROMERO

28

          3.925,32  

     1.962,66  

C-DETALL 013/18

ANGEL CARRETERO PONS

27

          9.805,10  

     4.902,55  

C-DETALL 024/18

JAM MENORCA, SL

27

       11.984,52  

     5.992,26  

C-DETALL 045/18

LORENZO AMENGUAL CERDÁ

27

       10.244,60  

     5.122,30  

C-DETALL 061/18

LAURA LINERO MARTIN

27

          9.880,00  

     4.940,00  

C-DETALL 083/18

ESPECIAS CRESPI, SA

27

          2.350,00  

     1.175,00  

C-DETALL 158/18

FERRETERIA FUSTER, SL

27

          5.098,00  

     2.549,00  

C-DETALL 167/18

INFOTELECOM NETWORKS, SL

27

          3.917,88  

     1.958,94  

C-DETALL 018/18

MIGUEL MUT VALLES

26

       16.890,25  

     6.000,00  

C-DETALL 022/18

MARIANO MAYANS CASTELLÓ

26

          9.528,12  

     4.764,06  

C-DETALL 033/18

SALVADOR NICOLAU RIUS

26

       16.000,97  

     6.000,00  

C-DETALL 085/18

ANTONIA FUSTER CAMPS

26

       13.547,00  

     6.000,00  

C-DETALL 089/18

NEUS OLIVER SAMPOL

26

       14.659,74  

     6.000,00  

C-DETALL 137/18

MARIA AUXILIADORA PASCUAL MOLL

26

          8.712,76  

     4.356,38  

C-DETALL 151/18

CATALINA FRANCISCA MESTRE QUETGLAS

26

       11.561,88  

     5.780,94  

C-DETALL 164/18

PANADERIA PEDRO, SL

26

          7.683,70  

     3.841,85  

C-DETALL 166/18

MENORCA COMERÇ, SL

26

       15.224,84  

     6.000,00  

C-DETALL 096/18

PINTURAS FIONA,SL

25

       12.483,54  

     6.000,00  

C-DETALL 101/18

GALERIES VICENS, SAU

25

          7.845,26  

     3.922,63  

C-DETALL 108/18

MARIA ANTONIA MAS BARCELLÓ

25

          2.086,84  

     1.043,42  

C-DETALL 126/18

GEMMA OLIVES TUDURÍ

25

          2.084,16  

     1.042,08  

C-DETALL 183/18

BOSCO PONS TRUYOLS

25

          2.694,60  

     1.347,30  

C-DETALL 030/18

PASTELERIA ANGEL, SL

24

       29.812,33  

     6.000,00  

C-DETALL 098/18

MARGALIDA ALZANILLAS GARCIAS

24

       14.343,02  

     6.000,00  

C-DETALL 104/18

MIGUEL LUIS ROIG LOPEZ

24

       14.997,40  

     6.000,00  

C-DETALL 178/18

MARGARITA ESPINOSA OLEA

24

          8.052,73  

     4.026,37  

C-DETALL 011/18

SA BOTIGA DE SANTA MARIA, CB

23

          2.505,24  

     1.252,62  

C-DETALL 017/18

FERRETERIA GARCIA E HIJO, CB

23

       10.023,90  

     5.011,95  

C-DETALL 097/18

ANTONIO RIBAS RIBAS

23

          7.686,56  

     3.843,28  

C-DETALL 106/18

ANTONIO BONET TUR

23

          7.845,00  

     3.922,50  

C-DETALL 132/18

BERNAT PETRUS PITIUSES, SLU

23

       22.433,84  

     6.000,00  

C-DETALL 204/18

LISSIMAR IBIZA, CB

23

          6.956,98  

     3.478,49  

C-DETALL 020/18

CUINES EGIDOS, CB

22

          3.994,82  

     1.997,41  

C-DETALL 021/18

ESTEFANIA RIGO SERRA

22

          9.875,00  

     4.937,50  

C-DETALL 027/18

SERBA 100, SLU

22

       12.525,50  

     6.000,00  

C-DETALL 080/18

PEDRO JOSÉ ZALBA DE ESTEBAN

22

       20.178,00  

     6.000,00  

C-DETALL 115/18

PJROS XIII, SL

22

          8.548,78  

     4.274,39  

C-DETALL 133/18

SILVIA CAMPS PINEDA

22

          2.494,30  

     1.247,15  

C-DETALL 182/18

NURKA KIDS, CB

22

          4.508,04  

     2.254,02  

C-DETALL 064/18

SCL AGRÍCOLA Y GANADERA SAN SALVADOR

21

          5.390,00  

     2.695,00  

C-DETALL 082/18

FLORISTERIA NICOLAU, CB

21

          3.716,00  

     1.858,00  

C-DETALL 160/18

MANUEL MUÑOZ PEREZ

21

       32.159,50  

     6.000,00  

C-DETALL 176/18

MARGARITA FERNANDEZ DALMAU

21

          2.559,00  

     1.279,50  

C-DETALL 094/18

ALICIA GOMEZ MOLINA

20

       13.058,38  

     6.000,00  

C-DETALL 120/18

OLIVER ROIG, SL

20

          2.996,30  

     1.498,15  

C-DETALL 142/18

FORN DE SA PLAÇA,SL

20

          2.760,36  

     1.380,18  

C-DETALL 143/18

CARLOS TELLECHEA VOIRON

20

          2.909,54  

     1.454,77  

C-DETALL 212/18

ARNAU RAYO TORRENS

20

       15.718,40  

     6.000,00  

C-DETALL 043/18

EMBULLS SERVICIOS DE BELLEZA Y SALUD, SL

19

          4.710,74  

     2.355,37  

C-DETALL 047/18

CATALINA SEGURA ROIG

19

          2.010,00  

     1.005,00  

C-DETALL 052/18

MARTA ISERN CLAR

19

       14.231,00  

     6.000,00  

C-DETALL 088/18

MIGUEL ANGEL NAVARRO NAVARRO

19

          5.035,92  

     2.517,96  

C-DETALL 134/18

EL DIAMANTE BC GRUP, CB

19

          3.358,52  

     1.679,26  

C-DETALL 172/18

BASIC CIUTADELLA, SL

19

       15.799,86  

     6.000,00  

C-DETALL 175/18

PERRUQUERIA I ESTÈTICA UNISEX DESCAMBUIX, CB

19

          3.240,84  

     1.620,42  

C-DETALL 198/18

DIEGO CARNICERIAS PITIUSAS, SL

19

       79.284,00  

     6.000,00  

C-DETALL 004/18

ISABEL CUADRADO BAUTISTA

18

          4.666,07  

     2.333,04  

C-DETALL 035/18

FATIMA BLAZQUEZ LOZANO

18

          5.475,00  

     2.737,50  

C-DETALL 044/18

FRANCISCA BAUZA RAMIS

18

          4.857,28  

     2.428,64  

C-DETALL 049/18

VORA-MAR, CB

18

          2.768,02  

     1.384,01  

C-DETALL 077/18

MARIA DEL CARMEN PEDREGOSA MORAL

18

          3.091,78  

     1.545,89  

C-DETALL 169/18

SIROCO AUTO-RECAMBIOS, SLU

18

       21.241,58  

     6.000,00  

C-DETALL 170/18

ESTACION DE SERVICIO MENORCA, SL

18

       14.031,16  

     6.000,00  

C-DETALL 191/18

PASTISSERIA CAN PONS, SL

18

          6.844,69  

     3.422,35  

C-DETALL 015/18

SASKIA REDONDO BAUER

17

          6.392,34  

     3.196,17  

C-DETALL 025/18

TOT SON GUSTOS, SL

17

       10.004,14  

     5.002,07  

C-DETALL 059/18

SERGIO ARRIAZA GARCIA

17

          3.899,02  

     1.949,51  

C-DETALL 060/18

JONATAN PEREZ COBO

17

       10.089,74  

     5.044,87  

C-DETALL 105/18

FOTO ROCHA, CB

17

          9.825,00  

     4.912,50  

C-DETALL 161/18

ARIANA PARRA CARRANZA

17

          3.169,98  

     1.584,99  

C-DETALL 185/18

CARNDETALL, SL

17

          2.089,00  

     1.044,50  

C-DETALL 211/18

SOUVENIRS SA TORRE, SL

17

          4.082,47  

     2.041,24  

C-DETALL 001/18

TENDENCIES FELANITX, SC

16

          9.292,00  

     4.646,00  

C-DETALL 026/18

ES MAGATZEM ECOLÒGIC, SC

16

       45.567,20  

     6.000,00  

C-DETALL 032/18

INMACULADA MUT VALLES

16

          4.246,84  

     2.123,42  

C-DETALL 042/18

MIQUEL JOAN ESTEVA REUS

16

       10.079,00  

     5.039,50  

C-DETALL 050/18

JUSTYNA DABROWSKA

16

          2.819,98  

     1.409,99  

C-DETALL 057/18

SILVIA MESTRES JUSTO

16

       19.579,33  

     6.000,00  

C-DETALL 065/18

RAYOLAMPAGO, SL

16

          5.378,92  

     2.689,46  

C-DETALL 156/18

JOAN FEBRER SANSÓ

16

          3.422,70  

     1.711,35  

C-DETALL 157/18

ELDAREY RIVERA MENDEZ

16

          8.000,00  

     4.000,00  

C-DETALL 184/18

CATALINA SUREDA CANTALLOPS

16

          6.595,98  

     3.297,99  

C-DETALL 189/18

JOSE TORRES ALLES

16

          8.504,62  

     4.252,31  

C-DETALL 207/18

SES OLIVERES VELLES, SL

16

       15.870,07  

     6.000,00  

C-DETALL 124/18

TINO TROSKA

15

       13.304,39  

     6.000,00  

C-DETALL 139/18

FORN DE PA CAN MANOLO ESPJ

15

       12.183,44  

     6.000,00  

C-DETALL 146/18

PEDRO HUGUET BONET

15

       27.235,60  

     6.000,00  

C-DETALL 155/18

CAN RAMIRO, SL

15

       12.450,00  

     6.000,00  

C-DETALL 171/18

GASOLINA Y GASOILS LOW COST MENORCA, SL

15

       15.706,79  

     6.000,00  

C-DETALL 136/18

PASTISSERIA CAN SINTES CB

14

          5.670,10  

     2.835,05  

C-DETALL 173/18

DIETETICA Y SALUT FONOLL MARI, SL

14

          6.781,68  

     3.390,84  

C-DETALL 174/18

HERBERA BAKERY, SL

14

          9.425,80  

     4.712,90  

C-DETALL 180/18

EMBUTIDOS TORRES BARCELÓ, SL

14

          5.063,97  

     2.531,99  

C-DETALL 117/18

ROSA SUREDA JAUME

13

          2.930,92  

     1.465,46  

C-DETALL 179/18

 FRANCISCO JAVIER PERAL SAN ANASTASIO

13

          2.440,00  

     1.220,00  

C-DETALL 079/18

ANDREA VERONICA BARREYRO DELUCHI

12

          6.164,00  

     3.082,00  

C-DETALL 125/18

MIQUEL SOCIAS BALLESTER

12

          9.441,54  

     4.720,77  

C-DETALL 150/18

NUMAKIDS, SC

12

       10.803,96  

     5.401,98  

C-DETALL 159/18

COQUETES DOLCES, SL

12

       10.828,00  

     5.414,00  

C-DETALL 002/18

CHIP Y CHOP ALIMENTACION, SL

11

          3.560,26  

     1.780,13  

C-DETALL 016/18

JOSE MANUEL MOYA FERNANDEZ

11

          3.318,46  

     1.659,23  

C-DETALL 069/18

GLOSA MARINA MALLORCA, SL

11

          3.297,10  

     1.648,55  

C-DETALL 071/18

LUÍS SÁNCHEZ MARTÍN

11

          3.976,00  

     1.988,00  

C-DETALL 072/18

SEBASTIÁN DIEGO TRUJILLO LAPORTE

11

          8.516,00  

     4.258,00  

C-DETALL 127/18

SOCIETAT D'ARMADORS I MARISCADORS PORT MAÓ, SL

11

          2.899,00  

     1.449,50  

C-DETALL 195/18

WOMAN STORY IBIZA CB

11

          5.422,80  

     2.711,40  

C-DETALL 205/18

JUDITH ARTIGA MOLINA

11

          6.009,30  

     3.004,65  

C-DETALL 213/18

PICO-VILLALONGA, CB

11

          6.364,02  

     3.182,01  

C-DETALL 214/18

NADIA RABOSIO SEDAS Y JOYAS, SL

11

          4.301,28  

     2.150,64  

C-DETALL 023/18

VENTS DES MIGJORN, SL

8

12.152,33  

5.465,07  

  

Annex 2

Expedients als quals se'ls denega la subvenció

NÚM. EXP.

NOM

VALORACIÓ COMISSIÓ

OBSERVACIONS

C-DETALL 206/18

SIROCO MALLORCA

7

Denegar per insuficiència de crèdit

C-DETALL 112/18

ASSOCIACIO ESTEL DE LLEVANT

7

Denegar per insuficiència de crèdit

C-DETALL 008/18

ILLES SOL, SL

Ha assolit el màxim de subvenció per empresa

C-DETALL 012/18

DECOR MENORCA, SLU

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 019/18

COLL DOLS, CB

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 051/18

CUESTA RAMOS, SL

 -

Activitat no inclosa a la convocatòria (majorista)

C-DETALL 053/18

JAUME VERMELL NAUTICA, SL

 -

Activitat no inclosa a la convocatòria (IAE 6544)

C-DETALL 056/18

CARLOS ROBERTO GEREZ SAINS

-

Inversió elegible inferior a 2.000,00 euros

C-DETALL 073/18

COOOPERATIVA AGRÍCOLA SANT BARTOMEU, SCL

Activitat no inclosa en la convocatòria (majorista). Alta IAE (minorista) posterior a la presentació de la sol·licitud.

C-DETALL 075/18

HOSTEL PALMA 2014,SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria. No adequació del projecte a l’objecte de la convocatòria

C-DETALL 078/18

CAFES BAY, SL

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 084/18

EUROSERVEIS TAPARERES 21,SRL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 091/18

ANA BELEN REY LOPEZ

 -

Alta IAE posterior a la presentació de la sol·licitud.

C-DETALL 113/18

PALMA TREND, SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 114/18

ARCONYMER, SL

 -

Inversió elegible inferiro a 2.000,00 euros

C-DETALL 121/18

GESTORIA ADMINISTRATIVA GARCIA GARRIGA, SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 149/18

COMERCIAL JUAN PONS CARDONA, SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 152/18

ALICIA GOMEZ MANZANEQUE

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 162/18

NOGUERA SERVEIS GRÀFICS, SL

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 168/18

INFORMATICA SA MURALLA, SL

Inversió elegible inferior a 2.000,00 euros

C-DETALL 187/18

THE TAPAS GASTROBAR, SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 188/18

MARIA ANTONIA TORRENT LLUFRIU (MERCERIA CASASNOVAS)

Inversió elegible inferior a 2.000,00 euros

C-DETALL 192/18

INTRAMURS, CB

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 200/18

CENTRE D'EDUCACIÓ INFANTIL CORRILLOS, SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 201/18

KIDS4FUN IBIZA, SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 202/18

IBIZA COUNTRY, SL

 -

Activitat no inclosa en la convocatòria

C-DETALL 194/18

GUASMA, SA

 -

Presentació de la sol·licitud fora de termini

C-DETALL 215/18

TORRALBA SIMULACIONES, SL

 -

Presentació de la sol·licitud fora de termini

C-DETALL 216/18

SA BASSETA,SAT

 -

Presentació de la sol·licitud fora de termini