Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 10391
Bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva de l'Ajuntament d'Inca per complementar les beques del programa europeu de mobilitat erasmus+, per a estudiants d'inca al llarg de l'any 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió ordinària celebrada el dia 27 de setembre de 2018, el Ple de l’Ajuntament d’Inca va aprovar les bases de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva per complementar les beques delprorama europeu de mobilitat ERASMUS+, per a estudiants d'Inca al llarg de l'any 2018.

D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, del 17 novembre, general de subvencions, per mitjà del present edicte es publiquen les referides bases.

Inca, 4, d'octubre de 2018

El batle

Virgilio Moreno Sarrió

1. Finalitat

L'Ajuntament d'Inca, amb la finalitat de potenciar l'educació superior dels estudiants universitaris del municipi i conscient de la importància de la internacionalització a la formació, crea aquesta línia d'ajuts.

2. Objecte

Constitueix l’objecte de la present convocatòria establir les bases per a la concessió d'ajudes complementàries amb la finalitat de donar suport econòmic a les despeses que tenen els actuals estudiants empadronats al municipi d'Inca, i que han gaudit d'una beca de mobilitat internacional Erasmus+ dins el període comprès entre l'1 de gener i el 31 d’octubre de 2018.

3. Beneficiaris

Poden ser beneficiàries d'aquestes subvencions les persones físiques que compleixin els següents requisits:

  • Estar empadronat/ada al municipi d'Inca amb una antiguitat mínima d'un any.
  • Estar matriculat/ada durant el curs 2017/18 i haver gaudit d'una beca Erasmus+ havent realitzat una estada a l'exterior dins el període comprès entre l'1 de gener i el 31 d’octubre de 2018.
  • Gaudir de capacitat jurídica i d’obrar.
  • No haver sol·licitat i/o rebut subvenció de l’Ajuntament d’Inca per al mateix concepte.
  • Haver justificat les subvencions concedides en exercicis anteriors.
  • Estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament d’Inca i no trobar-se sotmès/esa a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu.
  • No incórrer en cap supòsit contemplat a l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Haver realitzat l'activitat en una data compresa, entre l'1 de gener i el 31 d’octubre de 2018, i que aquesta s’hagi desenvolupat al llarg del curs 2017/18.

4. Naturalesa de la subvenció

Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter voluntari, excepcional i anul·lables. Són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes a la Llei o a aquestes bases. No generen cap dret en l'obtenció d'altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

Així mateix, són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre la persona sol·licitant pel mateix concepte, sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost del concepte subvencionat.

En cas de no cobrir-se el total de la quantia màxima de la subvenció es procedirà a reduir la quantia sol·licitada proporcionalment, d’acord amb la baremació que s’estableix al punt 8.

5. Dotació pressupostària

Per a aquesta finalitat existeix crèdit adequat al Pressupost general de l’Ajuntament d’Inca de l’exercici 2018, a la partida pressupostària núm. 2018-000-320-4891801, per un import de 4.000 €.

L'import de la línia d'ajuda aprovat podrà ser ampliat, en el cas que s'esgoti l'import inicial aprovat i existeixi crèdit adequat i suficient per a això a altres partides, amb la fiscalització i l’autorització prèvies de la despesa corresponent.

6. Sol·licitud i documentació a presentar

Les persones beneficiàries que compleixin els requisits que determinen aquestes bases o estiguin en condicions de complir-los en el termini de presentació de sol·licituds han de presentar la següent documentació, si escau, en cada cas específic:

a.  Sol·licitud de la subvenció (annex 1).

b.  Còpia del DNI/NIE de la persona signant de la sol·licitud o document que acrediti la representativitat amb què actua.

c.  Fotocòpia o document que acrediti la titularitat de la persona sol·licitant del compte corrent o llibreta d’estalvi de l’entitat financera objecte d’abonament de la concessió de la subvenció.

d.  Còpia de la matrícula de la persona sol·licitant (curs 2017/2018), en què s'especifiqui el nombre d'assignatures en què s’ha matriculat.

e.  Còpia de la carta d'atorgament de la beca Erasmus+, expedida pel centre d'estudis corresponent.

f. Còpia del certificat acadèmic emès pel centre d’estudis estranger (segellat o certificat pel mateix centre) on s'ha realitzat la beca Erasmus+, en el qual apareguin les dates d'inici i final de l'estada.

g. Factures oficials de les despeses directament derivades de l’acció subvencionada (pagades o degudament justificades), a nom de la persona sol·licitant de la subvenció.

h.  Declaració responsable (annex 2).

i.  Relació classificada de factures pagades (annex 3).

j.  Relació classificada d’ingressos o d’altres subvencions obtingudes (annex 4).

7. Despeses subvencionables i import

D’acord amb l’establert a l’art. 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre de 2003, general de subvencions, són despeses subvencionables aquelles que:

  • Responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada, resultin estrictament necessàries i es realitzin en el termini establert per les bases reguladores.
  • Corresponguin a factures oficials pagades o degudament justificades i hagin estat emeses a nom de la persona sol·licitant de la subvenció.

No formen part de les despeses subvencionables ni del pressupost del projecte:

  •  Les despeses l’import de les quals s’hagi adquirit a un preu superior al valor de mercat.
  • Les despeses financeres i les de gestió, les despeses notarials i registrals, les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d’Administració específiques si no hi estan directament relacionades i no són indispensables per preparar-lo ni dur-lo a terme.
  • Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.
  • Els imposts indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.

8. Criteris objectius d’atorgament de la subvenció i quantia

La concessió de les subvencions d’aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no-discriminació.

Amb caràcter general, per a la valoració de les sol·licituds presentades es tendran en compte les circumstàncies de la persona sol·licitant d’acord amb la següent valoració: la quantia destinada a cada subvenció serà de 4 € per cada dia d'estada a l'estranger dins l’any 2018, corresponent al període de l'1 de gener al 31 d’octubre.

En cas que l’import consignat a l’aplicació pressupostària amb càrrec a la qual s’ha d’abonar a subvenció no sigui suficient per cobrir totes les sol·licituds admeses a tràmit, s’aplicarà la proporció corresponent.

En cap cas l’import de la subvenció pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions de qualsevol administració pública o d’ens públics o privats, superi el 100 % del cost total de l’estada/Erasmus que ha duit a terme la persona beneficiària.

Quan la persona beneficiària sigui deutora de l’Ajuntament d’Inca, com a conseqüència d’un deute vençut, liquidat i exigible, es podrà acordar la compensació.

9. Termini de presentació de les sol·licituds

El model normalitzat de la sol·licitud i la resta de documents annexos es troben a disposició de les persones interessades a la pàgina web de l’Ajuntament d’Inca www.incaciutat.com

Les sol·licituds de subvencions es dirigiran al batle de l’Ajuntament d’Inca, i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’especifica al punt 6 d’aquestes bases, en el Registre General Municipal o per qualsevol dels mitjans i llocs assenyalats a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds serà del dia 15 d’octubre al dia 5 de novembre de 2018.

10. Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment

El procediment de concessió de les subvencions regulades a les presents bases serà el de concurrència competitiva.

10.1. Iniciació

El procediment de concessió de subvencions s’iniciarà d’ofici, mitjançant l’aprovació simultània per Ple de les bases i la convocatòria. Una vegada aprovades, aquestes seran publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web www.incaciutat.com

La convocatòria d’aquestes subvencions també es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), d’acord amb l’art. 20.8.b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Són aplicables a la instrucció i la resolució del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles del 18 al 22 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66 de dia 26 de maig de 2016).

10.2. Instrucció

La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la Regidoria d’Educació.

Les activitats d’instrucció comprendran:

a) La petició de tots els informes que s’estimin necessaris per resoldre o que siguin exigits per les normes que regulen la subvenció. El termini per a la seva emissió serà de deu (10) dies hàbils, excepte que per part de l’òrgan instructor s’acordi un altre termini.

b) L’avaluació de les sol·licituds efectuades conforme als criteris, formes i prioritats de valoració establerts en aquestes bases i convocatòria.

Per estudiar i avaluar les sol·licituds, es constitueix la Comissió d’Avaluació encarregada de la instrucció del procediment, integrada per les persones relacionades tot seguit:

- President: la persona titular de la Regidoria delegada d’Educació o persona en qui delegui.

- Vocals:

La tècnica de l’Àrea d’Educació o persona en qui delegui.

El TAE d’Intervenció o persona en qui delegui.

- Secretària: auxiliar administratiu/iva de l’Àrea d’Educació (amb veu, però sense vot).

A la Comissió d’Avaluació, li correspon examinar les sol·licituds presentades, avaluar-les i emetre l’informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució per part de la Regidoria d’Educació, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.

En qualsevol cas, la Comissió d’Avaluació pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’hagi de pronunciar la resolució, i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.

L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l'informe de l’òrgan col·legiat, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, i la notificarà a les persones interessades, amb acord previ de l’òrgan competent; s'atorgarà un termini de deu (10) dies hàbils per presentar al·legacions.

Examinades, si escau, les al·legacions presentades per les persones interessades, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar el/la sol·licitant o la relació de sol·licitants per als quals es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

Excepcionalment, es podrà prorratejar, entre les persones sol·licitants, l'import global màxim destinat a subvenció.

L’expedient de concessió de la subvenció contindrà l'informe de l’òrgan instructor en el qual consti que, de la informació que obra en el seu poder, es desprèn que les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions.

La proposta de resolució definitiva, quan resulti procedent d’acord amb l'establert en aquestes bases i convocatòria, es publicarà al tauler d’anuncis de l'Ajuntament i inclourà la relació de les persones sol·licitants que hagin estat proposades com a beneficiàries a la fase d’instrucció perquè en el termini de deu (10) dies hàbils puguin formular les al·legacions pertinents; en cas que no ho facin, s'entendrà que han acceptat les subvencions concedides.

Mentre no s’hagi notificat la resolució de concessió, les propostes de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada davant l'Administració.

10.3. Resolució

Aprovada la proposta de resolució definitiva, l’òrgan competent resoldrà el procediment de concessió de forma motivada.

La resolució, a més d’expressar la persona sol·licitant o relació de sol·licitants als quals es concedeix la subvenció, farà constar, de forma expressa, la desestimació de la resta de les sol·licituds, tot indicant la persona sol·licitant o relació de sol·licitants als quals es desestima la subvenció.

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis (6) mesos, a comptar des de la publicació de la corresponent convocatòria, tret que aquesta ajorni els seus efectes a una data posterior.

El venciment del termini màxim sense que s’hagi notificat la resolució legitima les persones interessades per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un (1) mes comptador des que s’hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos (2) mesos des que s’hagi notificat.

11. Obligacions de les persones beneficiàries

Són obligacions de les persones beneficiàries de les subvencions, d’acord amb l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66, de dia 26 de maig de 2016), les següents:

a.  Justificar davant l’òrgan concedent el compliment dels requisits i condicions, així com la realització de l’activitat i el compliment de la finalitat que determinen la concessió de la subvenció.

b. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, a efectuar per l’òrgan concedent, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, amb l’aportació de tota la informació que els sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.

c. Comunicar a l’òrgan atorgant l’obtenció d’altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades.

d. Acreditar, abans que es dicti la proposta de resolució definitiva de concessió, que es troben al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

e. Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, en la mesura en què puguin ser objecte de comprovació i control.

f.  Reintegrar els fons rebuts en els casos en què procedeixi per concórrer causa de reintegrament.

12. Justificació i pagament

Són aplicables a la justificació i al cobrament del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles del 23 al 25 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66, de dia 26 de maig de 2016).

Només en casos justificats d’impossibilitat de presentar originals, s’admetran fotocòpies.

Les despeses s’han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa. Si s’han de retornar les factures o els justificants originals, a petició de la persona beneficiària, s’hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció, així com l’import del justificant que s’imputa a la subvenció.

Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el seu NIF, han d’expressar clarament:

  • Data d’emissió, que haurà de correspondre al període d’activitats subvencionable.
  • Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l’entitat emissora i de l’entitat pagadora.
  • Número de la factura.
  • Concepte detallat pel qual s’expedeix, que haurà de ser suficientment clar.
  •  Les factures hauran d’estar pagades i degudament justificades (segell, justificant bancari…).
  • Les factures han d’estar datades durant l’any escolar 2017-18.
  • Import, desglossant la part que correspon a l'IVA, si procedeix. Si l’operació està exempta d’IVA, s’ha d’esmentar a la factura.

Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s’indiquen, es requerirà la persona beneficiària perquè, dins el termini de deu (10) dies hàbils, esmeni la mancança o aporti els documents preceptius amb la indicació que, si no ho fa, desisteix de la subvenció.

El dret a cobrar totalment o parcialment la subvenció s’extingirà en els supòsits en què no es justifiqui o quan concorri alguna de les causes que donin lloc al reintegrament.

13. Revocació i reintegrament

13.1. Invalidesa de la resolució de concessió

Són causes de nul·litat de la resolució de la concessió:

a. Les indicades a l’article 47 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

b. La inexistència o insuficiència de crèdit pressupostari.

Són causes d’anul·labilitat de la resolució de la concessió la resta d'infraccions de l’ordenament jurídic, especialment de les regles contingudes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, de conformitat amb l'establert amb l’article 48 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Quan concorri algun dels supòsits indicats en els articles anteriors, l’òrgan atorgant procedirà a la seva revisió d’ofici o, en el seu cas, a la declaració de lesivitat i ulterior impugnació, de conformitat amb l'establert en els articles 106 i 107 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La declaració judicial o administrativa de nul·litat o anul·lació implica el reintegrament de les quantitats entregades.

13.2. Causes de reintegrament

A més dels casos en què es declari la invalidesa de la resolució de concessió, també serà procedent el reintegrament de les quantitats rebudes més l'interès de demora corresponent des del moment del pagament de la subvenció fins a la data que s’acordi la procedència del reintegrament, en els següents supòsits:

a.  Obtenció de la subvenció falsejant les condicions requerides per a això o ocultant aquelles que, d'haver-se conegut, haguessin impedit l’obtenció de la subvenció.

b.  Incompliment total o parcial de l’objectiu, l’activitat, el projecte o la no-adopció del comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

c. Incompliment de l’obligació de justificació o la justificació insuficient en els termes establerts per l’Ordenança i per les bases reguladores o la convocatòria de la subvenció.

d.   ncompliment de les obligacions d’adoptar les mesures de difusió exigides a les bases reguladores.

e.  Resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control financer, així com incompliment de les obligacions comptables, registrals o de conservació de documents quan d’això es derivi la impossibilitat de verificar la utilització que s’ha donat als fons rebuts, el compliment de l’objectiu, la realitat i la regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals.

f.   Incompliment de les obligacions imposades per l’Administració a les entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos assumits per aquests, amb motiu de la concessió de la subvenció, sempre que afectin o facin referència a la forma d’acord amb la qual s’han d’aconseguir els objectius, realitzar l’activitat, executar el projecte o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

g.  Incompliment de les obligacions imposades per l’Administració a les entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos assumits per aquests, amb motiu de la concessió de la subvenció, distints dels anteriors, quan d'això es derivi la impossibilitat de verificar la utilització que s’ha donat als fons rebuts, el compliment de l’objectiu, la realitat i la regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals.

h. L’adopció, en virtut d'allò establert en els articles del 87 al 89 del Tractat de la Unió Europea, d’una decisió de la qual es derivi una necessitat de reintegrament.

i.  La resta de supòsits previstos a les bases reguladores de la subvenció.

En el supòsit que l'import de la subvenció superi el cost de l’activitat subvencionada, serà procedent el reintegrament de l’excés, incrementat amb l'interès de demora.

13.3. Naturalesa dels crèdits a reintegrar

Les quantitats a reintegrar tendran la consideració d’ingressos de dret públic; resultarà d’aplicació per al seu cobrament allò establert a la Llei general pressupostària.

L'interès de demora aplicable en matèria de subvencions serà l'interès legal dels diners incrementat en un 25 %, excepte que la Llei de pressuposts generals de l'Estat n’estableixi un altre.

13.4. Procediment de reintegrament

El procediment per exigir el reintegrament de les subvencions tendrà caràcter administratiu i, com a tal, es regirà per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En tot cas, en el procediment de reintegrament s’observaran les següents fases:

a) Acord d’inici del procediment. Es podrà iniciar d'ofici, amb denúncia prèvia o com a conseqüència de l'informe emès per l’òrgan de control financer de la Intervenció.

L’òrgan competent per iniciar el procediment serà l'òrgan atorgant de la subvenció.

b)  Tràmit d’al·legacions, tot garantint el dret d’audiència de la persona interessada.

c)  Si escau, informe de valoració de les al·legacions.

d)  Informe-proposta emès per l’òrgan de control financer.

e)  Resolució del procediment que posarà fi a la via administrativa. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de dotze (12) mesos des de l’acord d’inici.

L’obligació de reintegrament que en el seu cas s’aprovi serà independent de les sancions que, si escau, resultin exigibles.

14. Règim jurídic

En tot allò no previst en aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i el Reglament general de subvencions 887/2006, aprovat el 21 de juliol; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reglament de serveis de les corporacions locals de 17 de juny de 1955; el Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca; les bases d’execució del Pressupost municipal per a 2018; i la normativa per a la concessió de subvencions públiques, així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.

15. Recursos

Contra l’acord de resolució de la convocatòria es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, o bé recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu. No obstant això, es pot presentar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent.

Tot d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

16. Protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), s’informa les persones sol·licitants que les dades facilitades seran incloses en un fitxer propietat de l’Ajuntament d’Inca, amb la finalitat única i exclusiva de gestionar i tramitar el procediment de concessió de subvencions establert en aquesta convocatòria de la Regidoria delegada de Batlia d’Educació, d’acord amb els principis de seguretat i confidencialitat de les dades que la normativa de protecció de dades estableix.

Així mateix, s’informa la persona interessada de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes inclosos a la legislació vigent, mitjançant escrit presentat en el Registre de l’Ajuntament d’Inca.

La presentació de la sol·licitud de subvenció implicarà l'acceptació de la cessió de les dades que s’hi contenen, així com la informació relativa a l'ajuda atorgada a l'Ajuntament d'Inca i organismes dependents amb finalitat estadística, d'avaluació i seguiment, i per a la comunicació a les persones sol·licitants dels diferents programes i actuacions per al desenvolupament empresarial.

Inca, 27 de setembre de 2018

El batle president

Virgilio Moreno Sarrió

  

ANNEX 1

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ

__________________________________________(nom i llinatges / raó social), amb domicili al carrer/plaça ____________________________, número____________, pis_______, d’Inca, telèfon______________________ i amb DNI número ____________________, 

Dades acadèmiques

Estudis realitzats (2017/2018):

Curs:

Dies d’estada:

Centre de referència on la persona sol·licitant està matriculada durant el curs 2017/2018:

Municipi i comunitat autònoma on està situat el centre de referència:

Universitat i país d'aprofitament de la beca Erasmus+:

 EXPÒS:  

1.   Que, publicades les bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva de l’Ajuntament d’Inca per complementar les beques del programa europeu de mobilitat Erasmus+, per a estudiants d'Inca al llarg de l'any 2018, reunesc les condicions per prendre-hi part.

2.   Que adjunt la documentació següent:

(  )  Fotocòpia del DNI/NIF de la persona sol·licitant o document equivalent. 

(  ) Fotocòpia o document que acrediti la titularitat de la persona sol·licitant del compte corrent o llibreta d’estalvi de l’entitat financera objecte d’abonament de la concessió de la subvenció. 

( ) Fotocòpia de la matrícula de la persona sol·licitant (curs 2017/2018), en què s'especifiqui el nombre d'assignatures de què està matriculada. 

(  )  Fotocòpia de la carta de concessió de la beca Erasmus+ expedida pel centre d'estudis corresponent.

(  ) Fotocòpia del certificat acadèmic emès pel centre d'estudis estranger (segellat o certificada pel mateix centre) on s'ha realitzat la beca Erasmus+ . 

(  ) Declaració responsable de no estar sotmès/esa a cap de les prohibicions que preveu l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex 2). 

Segons l’article 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’entén atorgat el consentiment per a la consulta de les dades relatives a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social, a fi d’acreditar el compliment dels requisits exigits en els articles 13.2 e), 14 i 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a fi de demostrar el compliment dels requisits exigits per a la tramitació dels procediments de subvencions. En cas de no autoritzar aquesta consulta, s’ha d’aportar la documentació oficial original i/o còpia perquè consti a l’expedient administratiu.

Per això,

SOL·LICIT:    

L’atorgament d’una subvenció per complementar les beques del programa europeu de mobilitat Erasmus+, per a estudiants d'Inca al llarg de l'any 2018.

Inca,                 de                       de 2018

Signatura

 

ANNEX 2

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Sr./Sra.                                   ................................................................

Amb DNI/NIE                          ................................................................

Amb domicili a                       ................................................................

Núm. de telèfon                      ................................................................

En qualitat de representant

legal                                        ................................................................

Domiciliada a                         ................................................................

Amb CIF                                 ................................................................

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

1.   Que conec el contingut íntegre i accept les bases de la present convocatòria i, a més, que les dades aportades s'avenen totalment amb la realitat.

2.   Que no estic incurs/a en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari/ària assenyalades en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/2003).

3.   Que les fotocòpies aportades amb motiu de la presentació de documentació en el marc de la convocatòria de subvencions per complementar les beques del programa europeu de mobilitat Erasmus+, per a estudiants d'Inca al llarg de l'any 2018, són còpia dels respectius documents originals.

Inca,     de            de 2018

Nom i cognoms

(firma i segells originals)

 

ANNEX 3

RELACIÓ CLASSIFICADA DE FACTURES PAGADES

Nom i llinatges: ___________________________________________________

Identificació dels justificants

Núm. d’ordre

Núm. de factura

Data

Proveïdor

CIF/NIF

Concepte

Import

Data de pagament

% d’imputació al projecte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 Inca,       de               de 2018

(signatura)

ANNEX 4

RELACIÓ CLASSIFICADA D’INGRESSOS O D’ALTRES SUBVENCIONS OBTINGUDES

Nom i llinatges: ___________________________________________________

Identificació dels justificants 

Núm. d’ordre

Data

Concedent

CIF/NIF

Import

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 Inca,       de               de 2018

(signatura)