Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS

Núm. 10390
Resolució de convocatòria per proveir mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari el lloc de treball anomenat Director/a (F00460005), adscrit al Museu de Mallorca de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Objecte

D’acord amb la Instrucció 2/2012, de 27 de març, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s’estableix la convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis de caràcter voluntari el següent lloc de treball:

MUSEU DE MALLORCA (PALMA)

C.UNITAT      C.LLOC                     LLOC                    DESTINACIÓ   NL   C.ESP.       CD   TL    FP    AP      GR          COSSOS                  OBSERV.               CAT.    RD

PTC0040003   F00460005            DIRECTOR/A             PALMA               1  16.167,87    26    C      L      A3     A1/A2         2549                 DE, HE,IN, RDT      C1       N

2. Durada

La durada de la comissió de serveis serà d’un any, sens perjudici que pugui ser prorrogada d’acord amb el que preveu el punt 4.3 de la Instrucció 2/2012.

3. Publicitat

Aquesta convocatòria es publica en el tauler d’anuncis de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, a la intranet i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

4. Requisits dels aspirants

S’hi pot presentar tot el personal funcionari de carrera que es trobi en la situació administrativa de servei actiu i que compleixi els requisits establerts en la Instrucció 2/2012 i en la relació de llocs de treball, excepte:

  1. Les persones a qui en el termini del darrer any s’hagi adjudicat un lloc de treball en una convocatòria de provisió de llocs de treball, per concurs de mèrits o per lliure designació. Aquesta limitació no és d’aplicació en els supòsits de remoció, supressió del lloc de treball o de redistribució d’efectius.

  2. Les persones a qui, en el termini del darrer any, s’hagi autoritzat una comissió de serveis. Aquesta restricció no és aplicable al personal funcionari que en aquest termini hagi cessat en la comissió per causa diferent de la de renúncia voluntària.

  3. Pel que fa al personal funcionari de nou ingrés o de promoció interna, cal ajustar-se al que disposi la convocatòria sobre el període mínim de permanència en el lloc de treball. Si no hi ha una disposició expressa en les bases corresponents o en la normativa d’aplicació, s’hi ha d’aplicar el que es preveu en la lletra a del punt 3.3 de la Instrucció 2/2012.

El personal funcionari està en la situació de servei actiu quan ocupa un lloc de treball dotat pressupostàriament amb caràcter permanent o provisional.

En els supòsits que el lloc convocat pugui ser proveït per personal funcionari de carrera d’altres administracions públiques, aquest s’hi pot presentar sempre que compleixi també la resta de requisits establerts per la relació de llocs de treball i la normativa d’aplicació.

5. Sol·licituds i termini de presentació

Les sol·licituds de participació en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s’han de presentar en el registre d’entrada de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o en qualsevol de les formes previstes en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques.

En el Portal de Serveis de Personal/Comissions de Serveis hi ha a disposició de les persones interessades el model de sol·licitud de participació en la convocatòria i el model d’índex de documents presentats.

A aquesta sol·licitud les persones interessades poden adjuntar el certificat a què fa referència el punt 5.6 de la Instrucció 2/2012, o bé una còpia compulsada de la documentació que correspongui.

El termini de presentació de sol·licituds és de set dies hàbils i comença a transcórrer a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Portal de Serveis al Personal de la intranet ( del 10 fins al 19 d'octubre de 2018).

Les persones interessades han d’adjuntar a la sol·licitud un currículum laboral, que ha d’incloure un resum (d’entre tres i cinc pàgines) de projecte de gestió del Museu de Mallorca.

6. Barem de mèrits

D’acord amb el que preveu el punt 10.3.a de la Instrucció 2/2012, no s’estableix barem de mèrits per adjudicar aquesta comissió de serveis.

7. Proposta de resolució definitiva

Després d’haver-se exhaurit el termini de presentació de sol·licituds, s’emetrà directament una proposta de resolució definitiva d’adjudicació de la comissió de serveis a favor de la persona participant que consideri més idònia, estigui o no adscrita a la conselleria convocant o a un ens del sector públic instrumental d’aquesta.

En el cas que la proposta de resolució definitiva d’adjudicació de la comissió de serveis es faci a favor d’una persona que no pertany a la conselleria convocant o a un ens instrumental que hi estigui adscrit, s’ha de disposar de la conformitat de la conselleria o de l’ens al qual estigui adscrit el funcionari o la funcionària corresponent.

La proposta de resolució es publicarà en els taulers d’anuncis de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, en els taulers dels ens del sector públic instrumental dependents i en el Portal de Serveis al Personal de la intranet durant un període mínim de 7 dies hàbils.

8. Resolució d’adjudicació

El director general de Funció Pública i Administracions Públiques és l’òrgan competent per resoldre el procediment d’adjudicació de la comissió de serveis convocada, d’acord amb la delegació de competències vigent en l’actualitat.

Contra la resolució de l’adjudicació de la comissió de serveis les persones interessades (que hagin participat en la convocatòria) podran interposar un recurs de reposició davant el director general de Funció Pública i Administracions Públiques en el termini d’un més a comptar a partir de l’endemà de la seva notificació.

9. Convocatòria deserta

La convocatòria s’ha de declarar deserta si no es presenten sol·licituds per participar-hi dins el termini establert, o quan les persones que s’hi presentin no compleixin els requisits perquè li pugui ser adjudicada.

Així mateix, la convocatòria es pot declarar deserta en el cas que es consideri que no hi ha cap persona idònia per ocupar la plaça en comissió de serveis.

La Conselleria de Cultura, Participació i Esports publicarà la resolució corresponent en el tauler d’anuncis i a la intranet.

10. Convocatòria sense efectes

Es pot dictar una resolució motivada mitjançant la qual es deixi sense efectes la convocatòria.

D’acord amb la Instrucció 2/2012, en cas de ser necessari aquesta resolució s’ha de dictar abans que finalitzi el termini per presentar sol·licituds, tret de casos de força major i de supòsits justificats en què la resolució no es pugui emetre dins aquest termini.

La resolució, en cas que es dicti, es publicarà en el tauler d’anuncis de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports i en el Portal de Serveis al Personal de la intranet, i s’especificaren els recursos que les persones interessades poden interposar en contra.

11. Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el secretari de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, de 2 d’octubre, del procediment administratiu comú, o bé un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució, d’acord amb el que disposen els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, 5 d'octubre de 2018

El secretari general

Guillem Joan Fullana Daviu

Per delegació de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques (BOIB 148/2015, de 8 d’octubre)