Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 10298
Bases reguladores de la convocatòria per a la concessió de subvencions per esdeveniments esportius que contribueixin a la promoció turística de l’illa d’Eivissa 2017 – 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió ordinària del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa de data 28 de setembre de 218, s’acordà l’aprovació de les següents bases i convocatòria de concessió de subvencions per esdeveniments esportius que contribueixin a la promoció turística de l’illa d’Eivissa i s’hagin celebrat dins el seu àmbit territorial, entre l’1 d’octubre de 2017 y el 30 de juny de 2018.

1. Motivació.

L’article 148.1.18.a de la Constitució Espanyola de 1978 estableix que les comunitats autònomes poden assumir competències en matèria de promoció i ordenació del turisme en el seu àmbit territorial, i en aquesta línia, l’article 24 de l’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears, disposa que els poders públics de la comunitat autònoma han de reconèixer l’activitat turística com a element econòmic estratègic de les Illes Balears i que el foment i l’ordenació de l’activitat turística s’han de portar a terme amb l’objectiu de fer-la compatible amb el respecte al medi ambient, al patrimoni cultural i al territori, i amb polítiques generals i sectorials de foment i ordenació econòmica que tenguin com a finalitat afavorir el creixement econòmic a mitjà i a llarg termini.

Les competències en matèria de promoció turística s’exerceixen pel Consell Insular d’Eivissa com a pròpies de conformitat amb allò disposat a l’article 70.3 de la Llei Orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears, en relació al Decret 45/2015, de 22 de maig (BOIB núm. 77, de 23 de maig de 2015), en virtut del qual es van traspassar al Consell Insular d’Eivissa les funcions i els serveis inherents a les competències pròpies d’aquesta institució insular en matèria de promoció turística.

De conformitat amb allò disposat al Decret de Presidència núm. 285/2015, de 6 de juliol de 2015, d’estructura del Govern del Consell Insular d’Eivissa i creació de departaments correspon al Departament de Turisme l’activitat competencial pròpia del Consell Insular en relació amb les matèries de promoció i ordenació turística; informació turística; ordenació del sector turístic, ordenació d’activitats en zones turístiques, funció inspectora i sancionadora en matèria turística; coordinació de la política turística, promoció del turisme i relacions interadministratives en aquesta matèria i creació de productes turístics.

El Decret de Presidència núm. 287/2015, de 8 de juliol de 2015, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d’Eivissa, estableix que és competència del Consell Executiu d’aquesta institució aprovar i resoldre les convocatòries d’ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques i privades d’import superior a divuit mil euros (18.000,00 euros).

Per tot això, el Consell Insular d’Eivissa, mitjançant el seu Departament de Turisme, vol fomentar la celebració d’esdeveniments esportius que contribueixin a la promoció turística de l’illa d’Eivissa amb aquestes ajudes i, en aquest sentit, al Pressupost d’aquesta institució per a l’any 2018 i al Pla estratègic de subvencions per als anys 2018 i 2019 (BOIB núm. 37, de 24 de març de 2018) es va preveure la present convocatòria.

Atès que el termini de realització dels esdeveniments és anterior a aquesta convocatòria es considera pertinent la presentació de la documentació necessària per a la justificació de l’esdeveniment en el mateix moment de la sol·licitud de subvenció.

2. Objecte de la convocatòria.

2.1. L'objecte d'aquestes bases és regular la concessió de subvencions dineràries per a esdeveniments esportius de promoció turística de l’illa d'Eivissa i que s’hagin celebrat dins del seu àmbit territorial, entre l'1 d’octubre de 2017 i el 30 de juny de 2018, que contribueixin a la promoció turística de l’illa d’Eivissa.

2.2. Els esdeveniments que tindran dret a subvenció del Consell Insular d'Eivissa seran els considerats d'interès turístic per a la promoció de la destinació, l'execució dels quals hagi tingut lloc en el termini comprès entre l'1 d’octubre de 2017 i el 30 de juny de 2018.

2.3. Els esdeveniments que es presentin a la convocatòria hauran de complir els següents requisits:

a) Ha de tractar-se d’una activitat de caràcter esportiu.

b) Ha de tractar-se d’una acció programada, que contribueixi a la promoció turística de l’illa d’Eivissa de les indicades a l'apartat 2.4 següent.

2.4. Es consideren accions susceptibles d'obtenir subvencions del Consell Insular d'Eivissa:

a) Els esdeveniments que girin al voltant de manifestacions d'interès esportiu que contribueixin a la promoció, comercialització i diversificació de l’oferta turística de la destinació «Ibiza» i que posseeixin una especial importància com a atractiu turístic per a l'impuls econòmic de l’illa d'Eivissa.

b) L'organització d'esdeveniments esportius singulars (exemple: jornades, trobades, conferències, congressos, simposis, fòrums, etc.) de gran projecció turística que contribueixin a consolidar el posicionament turístic de l’illa d'Eivissa.

2.5. Queden expressament exclosos d’aquestes bases:

a) Els esdeveniments que no compleixin amb els requisits anteriorment exposats.

b) Els esdeveniments que no tinguin caràcter esportiu.

3. Beneficiaris.

3.1. Podran ser beneficiaris de la subvenció les persones físiques o jurídiques (públiques o privades) els esdeveniments de les quals s'ajustin a l'objecte d'aquestes bases, sempre que compleixin els requisits que, així mateix, s’hi indiquen.

3.2. A la convocatòria s’hi poden presentar un màxim de tres projectes per sol·licitant, però mai més d'una empresa o entitat per esdeveniment. A aquest efecte, es tindran en compte les següents regles:

a) En cas que un mateix sol·licitant presenti més de tres projectes, només es valoraran els tres primers, segons l’ordre de presentació per registre d'entrada.

b) En cas que dos sol·licitants diferents demanin la subvenció per a un mateix esdeveniment, només es valorarà la primera de les propostes presentades, segons el seu registre d'entrada, mentre que l'altra proposta en restarà exclosa.

c) En cas que un mateix sol·licitant presenti més d'una sol·licitud per al mateix esdeveniment, només es valorarà la primera sol·licitud d’acord amb l'ordre de presentació per registre d'entrada, i en quedaran excloses la resta de sol·licituds.

d) En el cas d'entitats que gestionin diversos esdeveniments, han de presentar una sol·licitud per a cada esdeveniment concret per al qual sol·licitin la subvenció, excepte si aquests esdeveniments conformen un programa únic de diverses actuacions. És a dir, els esdeveniments amb naturalesa pròpia que es desenvolupin en dates i llocs diferents i que es presentin en una única sol·licitud en restaran exclosos.

3.3. Resten expressament exclosos d'aquestes bases i de la convocatòria:

a) Les persones, entitats o organismes pertanyents al Consell Insular d'Eivissa.

b) Els ajuntaments de l’illa d’Eivissa.

c) Les persones, entitats o organismes que no es trobin al corrent de pagament de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa.

d) Les persones, entitats o organismes que no hagin complert les obligacions pròpies dels beneficiaris de subvencions atorgades pel Consell Insular d'Eivissa en convocatòries anteriors.

e) Les persones, entitats o organismes que hagin estat sancionades o condemnades per exercir o tolerar pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, per resolució administrativa ferma o sentència judicial ferma.

4. Dotació econòmica.

4.1. La quantitat màxima destinada a les subvencions objecte d'aquestes bases serà de 175.000,00.-€ (CENT SETANTA-CINC MIL EUROS), que es faran efectius amb càrrec a l’aplicació pressupostària 4321-48900 de l’exercici 2018.

4.2. Aquesta línia d’actuació figura prevista al pla estratègic de subvencions del Consell Insular d’Eivissa per als anys 2018 - 2019, aprovat per l’acord del Consell Executiu de data 16 de març de 2018, publicat al BOIB núm. 37, de 24 de març de 2018.

5. Règim de les ajudes i compatibilitat.

5.1. La convocatòria de subvencions es duu a terme sobre la base dels principis de publicitat, transparència, concurrència, igualtat de gènere, objectivitat i eficiència en el compliment de l'objecte de l'acció subvencionada pel Consell Insular d'Eivissa.

El règim per seleccionar les entitats beneficiàries i per concedir les ajudes serà el de concurrència competitiva.

S’entén per concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitza per comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d’establir una prelació entre si d’acord amb els criteris de valoració fixats i adjudicar, amb el límit fixat a les bases, el crèdit disponible segons la valoració obtinguda.

5.2. La convocatòria parteix de la base que són els promotors de l'esdeveniment qui n’assumeixen la totalitat del pressupost. Per això, sol·liciten una subvenció pública econòmica per donar suport a la celebració de l'esdeveniment, ja que consideren que té repercussió turística i que l'aportació pública en millora la rendibilitat, en concepte d'imatge i notorietat per l’illa d’Eivissa i la seva marca turística «Ibiza».

5.3. Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

5.4. Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes, ingressos o recursos procedents de qualsevol altra administració, ens públic o privat, nacional o de la Unió Europea o d’organismes internacionals. A tal efecte, el/la beneficiari/ària haurà de comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per al mateix esdeveniment.

En cap cas la suma total dels ajuts percebuts no podrà ser superior al cost total de l’activitat subvencionada.

En el cas que les entitats que resultin beneficiàries d’aquestes ajudes n’hagin rebut altres d’altres administracions o d’altres entitats, hauran de tenir en compte si aquelles altres ajudes són compatibles o no amb les del Consell i, en cas que no siguin compatibles, haurien d’optar per l’ajuda que considerin més adient, i si escau, renunciar a alguna d’aquestes.

6. Criteris objectius de valoració dels projectes.

6.1. El mètode d'avaluació persegueix que els esdeveniments objecte de subvenció siguin els que contribueixin veritablement a la promoció turística de l’illa d'Eivissa. La metodologia de valoració s'aplicarà a cada esdeveniment que s’hi presenti i se n’elaborarà una llista segons la puntuació obtinguda. A aquest efecte, s'avaluaran dos aspectes:

a) Les característiques de l'esdeveniment (bloc A).

b) L'impacte mediàtic i social de l'esdeveniment (bloc B).

6.2. El bloc A avalua, en funció de les característiques de l'esdeveniment, el seu potencial benefici sobre el turisme de l’illa d'Eivissa a través de la seva capacitat per atreure fluxos de visitants i el producte que promociona. Es valoraran, entre altres, que l’esdeveniment s'hagi creat expressament per atreure turistes o que l'execució de l'esdeveniment es dugui a terme en temporada d'hivern, mitjana i/o baixa, és a dir, fora dels mesos de juliol, agost i setembre.

6.3. El bloc B avalua l'impacte mediàtic i la repercussió social en mitjans online i offline que l'esdeveniment hagi generat per si mateix, així com el valor afegit que aporta per al posicionament i reconeixement als mercats emissors de la marca turística «Ibiza».

6.4. La valoració dels esdeveniments esportius a subvencionar es fonamenta en els següents aspectes i consideracions:

a) Suport al desenvolupament d'esdeveniments esportius orientats al foment, difusió, promoció i diversificació turística a l’illa d’Eivissa.

b) Suport al desenvolupament d'esdeveniments esportius supramunicipals: valorant-se l'abast de la major extensió de territori de l’illa, creant sinergies entre diferents municipis. Es valoraran amb major puntuació aquells esdeveniments que es realitzin a més d'un municipi.

c) Suport al desenvolupament d’esdeveniments esportius que ajudin a posicionar la marca «Ibiza»: es valorarà amb major puntuació aquells projectes que apostin per un clar posicionament a través d'una comunicació i promoció exterior.

d) Suport al desenvolupament d’esdeveniments que utilitzin la tecnologia com a mitjà de comercialització i promoció: es valoraran amb major puntuació aquells esdeveniments que implementin la seva comercialització i promoció a través d'internet, ajudant a modernitzar la imatge actual i a posicionar la marca turística «Ibiza».

7. Metodologia tècnica per a la valoració dels projectes presentats.

7.1. La metodologia adoptada per a la valoració i qualificació dels esdeveniments esportius es realitzarà mitjançant criteris objectius continguts en l'annex III d'aquestes bases (Formulari de criteris de valoració).

Aquest document haurà de ser emplenat per les persones físiques o jurídiques que sol·licitin la subvenció i serà l'únic document sobre el qual es realitzarà la valoració. Aquest document s'haurà de lliurar en suport digital, segons s'estableix al punt 8 de les bases (“Presentació de sol·licituds i documentació necessària per a la justificació.”).

7.2. Els esdeveniments es valoraran de manera transversal en relació amb la resta de projectes presentats.

7.3. La puntuació atorgada en cadascun dels criteris serà la següent:

 

CODI

CRITERIS DE VALORACIÓ

PUNTUACIÓ MÀXIMA PER CRITERI

A.

BLOC A

111

A.1

Mes de l'any en el qual s’ha desenvolupat l'esdeveniment

24

A.2

Tipologia de l'esdeveniment

40

A.3

Històric temporal de les edicions de l'esdeveniment

9

A.4

Durada total de l'esdeveniment

8

A.5

Naturalesa del promotor de l'esdeveniment

20

A.6

Nombre de municipis on s’hagi realitzat o hagi transcorregut l'esdeveniment

10

B.

BLOC B

83

B.1

Accions offline específiques per a la promoció de l'esdeveniment

43

B.2

Accions online específiques per a la promoció de l'esdeveniment

40

    

PUNTUACIÓ MÀXIMA TOTAL:

194

BLOC A: CARACTERÍSTIQUES DE L'ESDEVENIMENT.

Es valoraran les propostes segons les característiques de l'esdeveniment.

A.1 Mes de l'any en el qual es desenvolupa l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar el mes de l'any en què ha tingut lloc l'esdeveniment. Es pot seleccionar fins a un màxim d'un mes. En el cas que l'esdeveniment s’hagi desenvolupat en dos mesos s'haurà d'indicar el mes en el qual s'hagi executat la major part de l'esdeveniment.

La puntuació assignada per a aquest criteri és la següent:

MES

PUNTUACIÓ

Octubre 2017

18

Novembre 2017

24

Desembre 2017

24

Gener 2018

24

Febrer 2018

24

Març 2018

24

Abril 2018

18

Maig 2018

12

Juny 2018

3

Com a màxim, per a aquest criteri es podran obtenir 24 punts.

A.2 Tipologia de l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar en quina tipologia s'incardina l'esdeveniment. Es podrà seleccionar com a màxim una tipologia de les indicades.

La puntuació assignada per a aquest criteri és la següent:

TIPOLOGIA

PUNTUACIÓ

Esdeveniment creat expressament per atreure flux de visitants no residents a l’illa d'Eivissa i que estigui format per diverses accions que es prolonguen en un temps determinat, sota un mateix esdeveniment

40

Esdeveniment creat expressament per atreure flux de visitants no residents a l’illa d'Eivissa

25

Programa format per diverses accions que es prolonguen en un temps determinat, sota un mateix esdeveniment

15

Com a màxim, per a aquest criteri es poden obtenir 40 punts.

 

A.3 Històric temporal de les edicions de l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar, en relació amb l'esdeveniment, el nombre d'edició que ha tingut lloc en 2017-2018. Es podrà seleccionar com a màxim una opció, segons correspongui, de les indicades.

La puntuació assignada per a aquest criteri és la següent:

NÚM. EDICIÓ DE L'ESDEVENIMENT EN 2017-2018

PUNTUACIÓ

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 la seva 10ª edició o més

2

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 entre la seva 5ª i 9ª edició

4

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 entre la seva 2ª i 4ªedició

6

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 la seva 1ª edició

9

Com a màxim, per a aquest criteri es podran obtenir 9 punts.

A.4 Durada total de l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar el nombre total de dies en els quals ha tingut lloc l'esdeveniment. En cas de ser un programa, s'indicarà el nombre total de dates de realització. Es podrà seleccionar com a màxim una opció de les indicades, segons correspongui.

La puntuació assignada per a aquest criteri és la següent:

DURACIÓ TOTAL DE L'ESDEVENIMENT

PUNTUACIÓ

5 dies o més

8

De 3 a 4 dies

6

De 1 a 2 dies

4

Com a màxim, per a aquest criteri es podran obtenir 8 punts.

Com a nota informativa, hauran d'indicar-se les dates de realització de l'esdeveniment, si bé aquesta circumstància no resultarà puntuable en aquest punt sinó a l’apartat A1 d’aquestes bases.

A.5 Naturalesa del promotor de l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar la naturalesa de l'entitat promotora de l'esdeveniment. Es podrà seleccionar com a màxim una opció, segons correspongui, de les indicades.

La puntuació assignada per a aquest criteri és la següent:

NATURALESA DEL PROMOTOR DE L'ESDEVENIMENT

PUNTUACIÓ

És una entitat sense ànim de lucre o club

20

És una federació esportiva

15

És una empresa o persona física especialitzada en l'organització d'esdeveniments

10

És una entitat o organisme públic

5

És una altra tipologia de les assenyalades anteriorment

4

Com a màxim, per a aquest criteri es podran obtenir 20 punts.

 

A.6 Nombre de municipis on es realitzi o transcorri l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar el nombre de municipis on s’ha realitzat l'esdeveniment. Es podrà seleccionar com a màxim una de les opcions indicades.

La puntuació assignada per a aquest criteri és la següent:

NÚM. DE MUNICIPIS

PUNTS

1

2

2

4

3

6

4

8

5

10

Com a màxim per a aquest criteri es podran obtenir 10 punts.

A nota informativa, s’hauran d'indicar els noms dels municipis en els quals es realitzi o transcorri l'esdeveniment, si bé aquesta circumstància no serà puntuable.

BLOC B: IMPACTE MEDIÀTIC I SOCIAL.

Es valoraran les propostes segons el pla de comunicació previst per a l'esdeveniment.

B.1 Accions offline específiques per a la promoció de l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar, per a cada tipologia d'acció, la dada requerida segons les premisses següents:

  • Nombre d'idiomes: indicar el nombre d'idiomes diferents en els formats indicats.
  • Nombre d'edicions: indicar el nombre de fulletons, guies o catàlegs diferents (edicions) en els formats indicats. No es comptabilitzarà el nombre d'exemplars, sinó d'edicions.
  • Nombre d'insercions: indicar el nombre d'insercions en els formats indicats.

Per procedir a la valoració es multiplicarà el nombre d'idiomes, edicions, i/o insercions indicades per la puntuació assignada a cada tipologia, amb un màxim d'accions valorables.

NO PUNTUARAN AQUELLES CASELLES QUE CONTINGUIN:

  • Sí.
  • No.
  • En blanc.
  • Nombre d'exemplars en lloc de nombre d'edicions.
  • Formats que no s'ajustin a les característiques descrites en el quadre.

AIXÍ MATEIX TAMPOC ES PUNTUARAN:

  • Les accions que, tot i havent-se indicat correctament en l'annex III:
    • No s'ajustin en la descripció de la declaració responsable a les característiques exposades en l’annex esmentat. Exemple: les insercions hauran de ser en mitjans de comunicació nacionals i/o internacionals (annex III) i no pas locals (declaració responsable de l’annex V).
    • No s'hagin descrit, especificat i detallat clarament a la declaració responsable que acredita la realització de l'acció.
    • No s'hagin descrit a la declaració responsable, encara que si s'hagin descrit, especificat i detallat en la memòria tècnica justificativa.
  • Accions que s'hagin descrit, especificat i detallat a la declaració responsable i que no s'hagin indicat o no s'ajustin a les exposades en l'annex III.
  • No es pot comptabilitzar dues vegades un mateix format. Exemple: hem publicat un fulletó/guia i/o catàleg en català/castellà/anglès. En aquest cas només puntuarà com un fulletó, guia i/o catàleg que a més d'incloure, almenys, un dels idiomes cooficials incloguin altres idiomes estrangers.

La puntuació i nombre màxim d'accions a valorar assignada per a aquest criteri es distribuirà de la següent forma:

​​​​​

TIPOLOGIA DE LA ACCIÓ

DADA SOL·LICITADA

PUNT PER CADA DADA

NÚM. MÀXIM D'IDIOMES, EDICIONS, INSERCIONS, FIRES

PUNTUACIÓ MÀXIMA PER CRITERI

Fulletó, guia i/o catàleg que a més d'incloure, almenys, un dels idiomes cooficials incloguin altres idiomes estrangers.

Nombre d'idiomes

0,75

5

3,75

Flyers i/o pòsters.

0,75

5

3,75

Fulletó, guia i/o catàleg que a més d'incloure, almenys, un dels idiomes cooficials incloguin altres idiomes estrangers.

Nombre d'edicions

0,75

5

3,75

Flyers i/o pòsters.

0,75

5

3,75

Reportatges o insercions publicitàries en mitjans de comunicació nacionals i/o internacionals.

1,5

5

7,5

Participació com prescriptor en programa de ràdio de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes de l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment de 2017-2018.

Nombre d'insercions

1,5

4

6

Falca de com a mínim 10 segons en una ràdio de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes a l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment de 2017-2018.

1

7

7

Anunci de com a mínim 20 segons en una televisió de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes a l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment de 2017-2018

1,5

5

7,5

Com a màxim, per a aquest criteri es podran obtenir 43 punts.

B.2 Accions online específiques per a la promoció de l'esdeveniment:

S'haurà d'indicar en la casella per a cada tipologia d'acció la dada requerida segons les següents premisses:

  • Nombre d'idiomes: indicar el nombre d'idiomes diferents realitzats en els formats indicats. No es valoraran les traduccions realitzades a través d'aplicacions o serveis de traducció automàtica estadística ‘Stat MT o SMT’ (per exemple: Google Translator, o plataformes similars de traducció online).
  • Nombre d'edicions: indicar el nombre de fulletons, guies o catàlegs diferents (edicions) realitzades en els formats indicats. No es comptabilitzarà el nombre d'exemplars sinó d'edicions.
  • Nombre de suports: indicar el nombre de suports realitzats segons la tipologia de l'acció. No es tindran en compte els suports que no compleixin els requisits següents:
    • La pàgina web (tant informativa i comercial, com només informativa) de l'esdeveniment per a la qual se sol·licita la subvenció haurà d'estar associada a un domini que la identifiqui inequívocament i de manera exclusiva. No es valoraran les URL, els noms de domini de les quals siguin els de l'organitzador o el promotor de l'esdeveniment o l'empresa i/o l'entitat que sol·licita la subvenció.
    • Pàgina web comercial o plataforma web de comercialització és aquella en la qual es pot fer una compra o una reserva online per a la participació activa a l'esdeveniment. Ambdues han de complir aquest requisit per poder ser puntuables.
    • Xarxes socials: Twitter, Facebook, Google+ amb 500 seguidors o més; gestors de contingut audiovisual i gràfic: YouTube, Vimeo... (amb més de 1.000 reproduccions associades al canal), Pinterest, Instagram… (amb més de 150 seguidors). Els suports esmentats han de correspondre exclusivament a l'esdeveniment per al qual se sol·licita la subvenció, i no poden ser de l'empresa organitzadora.

Per procedir a la valoració es multiplica el nombre d'idiomes, edicions o suports indicats per la puntuació assignada a cada tipologia amb un màxim d'accions valorables.

NO PUNTUARAN AQUELLES CASELLES QUE CONTINGUIN:

  • Sí.
  • No.
  • En blanc.
  • Nombre d'exemplars en lloc de nombre d'edicions.
  • Formats que no s'ajustin a les característiques descrites en el quadre.

AIXÍ MATEIX TAMPOC ES PUNTUARAN:

  • Les accions que, tot i havent-se indicat correctament en l'annex III:
    • No s'ajustin en la descripció de la declaració responsable a les característiques exposades en l’annex esmentat. Exemple: les insercions han de ser en plataformes de comunicació nacionals i/o internacionals (annex III) i no pas locals (declaració responsable annex V).
    • No s'hagin descrit, especificat i detallat clarament en la declaració responsable que acredita la realització de l'acció.
    • No s'hagin descrit a la declaració responsable, encara que si s'hagin descrit, especificat i detallat en la memòria tècnica justificativa.
  • Accions que s'hagin descrit, especificat i detallat en la declaració responsable i que no s'hagin indicat o no s'ajustin a les exposades en l'annex III.
  • No es pot comptabilitzar dues vegades un mateix format. Exemple: hem fet una publicació online en català/castellà/anglès. Només podrà puntuar com a una publicació que, a més d'incloure almenys un dels idiomes cooficials, inclogui altres idiomes estrangers.

La puntuació i nombre màxim d'accions a valorar assignada per a aquest criteri es distribueix de la següent manera:

TIPOLOGIA DE L'ACCIÓ

DADA SOL·LICITADA

PUNTS PER CADA DADA

NÚM. MÀXIM D'IDIOMES, EDICIONS, INSERCIONS, FIRES

PUNTUACIÓ MÀXIMA PER CRITERI

Fulletó, guia, catàleg i/o publicació que a més d'incloure, almenys, un dels idiomes cooficials incloguin altres idiomes estrangers

Nombre d'idiomes

0,5

5

2,5

Fulletó, guia, catàleg i/o publicació que a més d'incloure, almenys, un dels idiomes cooficials incloguin altres idiomes estrangers

Nombre edicions

0,5

5

2,5

Pàgina web pròpia* informativa i comercial **

Nombre idiomes

1

6

6

Pàgina web pròpia* només informativa

1

3

3

Xarxes socials: Twitter, Facebook, Google+ amb 500 o més seguidors ***

Nombre de suports

2

3

6

Gestors de contingut audiovisual i gràfic: YouTube, Vimeo, Pinterest…

2,5

4

10

Presència en altres plataformes webs de comercialització **

2,5

4

10

* La pàgina web (tant informativa i comercial, com només informativa) de l'esdeveniment per a la qual se sol·licita la subvenció haurà d'estar associada a un domini que la identifiqui inequívocament i de manera exclusiva. No es valoraran aquelles URL, els noms de domini de les quals siguin els de l'organitzador i/o promotor de l'esdeveniment o de l’empresa i/o entitat que sol·licita la subvenció.

** Pàgina web comercial, o plataforma web de comercialització, és aquella en la qual es pot fer una compra o una reserva online per a la participació activa en l'esdeveniment. Ambdues han de complir aquest requisit per poder ser puntuables.

*** Xarxes socials: Twitter, Facebook, Google+ amb 500 o més seguidors; gestors de contingut audiovisual i gràfic: YouTube, Vimeo... (amb més de 1.000 reproduccions associades al canal), Pinterest, Instagram... (amb més de 150 seguidors). Els suports esmentats han de correspondre exclusivament a l'esdeveniment per al qual se sol·licita la subvenció i no poden ser de l'empresa organitzadora.

Com a màxim, per a aquest criteri es podran obtenir 40 punts.

RESUM DE ÍTEMS MÀXIMS A SELECCIONAR PER CRITERI

CODI

CRITERIS DE VALORACIÓ

NÚM. MÀXIMS D'ÍTEMS A SELECCIONAR

A.

BLOC A

A.1

Mes de l’any en què s’ha desenvolupat l'esdeveniment

1

A.2

Tipologia de l'esdeveniment

1

A.3

Històric temporal de les edicions de l'esdeveniment

1

A.4

Durada total de l'esdeveniment

1

A.5

Naturalesa del promotor de l'esdeveniment

1

A.6

Nombre de municipi/s on es realitzi o transcorri l'esdeveniment

1

B.

BLOC B

B.1

Accions offline per a la promoció de l'esdeveniment

Segons quadre corresponent

B.2

Accions online per a la promoció de l'esdeveniment

Segons quadre corresponent

7.4. Per al càlcul de les puntuacions es procedirà de la manera següent:

Primer.- S'assignarà la puntuació que li correspongui a l'esdeveniment en cada criteri dels blocs A i B en funció de la documentació justificativa per acreditar el criteri aportat en la memòria tècnica justificativa.

Segon.- Es sumarà la puntuació obtinguda en cadascun dels criteris seguint la fórmula següent, tenint en compte que, com a màxim, es podran obtenir 194 punts: ABF= A1 + A2 + A3 + A4 + A5 + A6 + B1 + B2

Tercer.- Una vegada avaluats els projectes presentats, es sumarà el nombre de punts obtinguts per tots ells.

Quart.- Es dividirà l'import total del crèdit assignat en aquestes bases entre el nombre total de punts, per obtenir el valor en euros per cada punt.

7.5. Llevat que la Comissió de Valoració Tècnica consideri el contrari, el procediment anterior es podrà reiterar en tant existeixi un romanent a distribuir i sempre tenint en compte que la subvenció màxima atorgada no podrà ser en cap cas superior a quaranta mil euros (40.000,00 €) per projecte subvencionat.

8. Presentació de sol·licituds i documentació necessària per a la justificació.

8.1. Les persones interessades hauran de presentar la corresponent sol·licitud mitjançant el model normalitzat que consta en l’annex I d’aquestes bases, degudament emplenat. Amb la finalitat de facilitar la valoració de les propostes presentades pels sol·licitants, aquests hauran de presentar la documentació segons s'explica a continuació.

8.2. No s'acceptaran aquells annexos que tinguin omissions, errors o ratllades que impedeixin conèixer clarament la proposta. Els annexos hauran de lliurar-se en el mateix format en el qual hagin estat facilitats pel Consell Insular d'Eivissa. Els sol·licitants hauran d'utilitzar els models d'annexos continguts en aquestes bases que es descriuen a continuació i que, a més de les formes previstes a les mateixes, també poden ser facilitats al sol·licitant via correu electrònic des del Departament de Turisme del Consell Insular d'Eivissa mitjançant sol·licitud a la següent adreça electrònica: dep.turisme@conselldeivissa.es i per telèfon al 971 195 440.

8.3. La documentació a presentar és la següent:

  • Formulari de sol·licitud (annex I), que haurà d’anar acompanyat de la documentació referent a l’entitat especificada al punt 8.4 de les presents bases.

  • Declaració responsable de la realització efectiva de l’esdeveniment (annex VII).

  • Declaració responsable de no estar sotmès a cap de les circumstàncies indicades a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i de no tenir causes d'incompatibilitat per rebre la subvenció (annex II).

  • Acreditació d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb el Consell Insular d'Eivissa, l'Administració estatal, autonòmica i la Seguretat Social (annex II).

  • Declaració responsable en què es facin constar totes les ajudes i subvencions per al mateix esdeveniment, sol·licitades a qualsevol institució pública o privada, o atorgades per aquestes institucions (annex II).

  • Declaració responsable del fet de no haver estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries en els darrers tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere (annex II).

  • Declaració jurada de què els documents corresponents als apartats 8.5. a), b), c) d), e) i f) de les bases reguladores, no s’adjunten a aquesta sol·licitud perquè s’han aportat al Consell Insular d’Eivissa amb anterioritat (amb indicació del núm. d’expedient on s’inclouen), que tenen una antiguitat inferior a cinc anys, que segueixen en vigència i que les seves dades no han sofert modificacions (annex VI).

  • Formulari de criteris de valoració (annex III). L'annex III relatiu als criteris objectius serà l'únic document sobre el qual es realitzarà la valoració tècnica.

  • Declaració jurada de la veracitat de les dades contingudes a l’annex III «Formulari de criteris de valoració» (annex IV).

  • Declaració responsable de la realització de les accions de comunicació contingudes al BLOC B de l’annex III. (annex V).

  • Autorització de l’interessat perquè el Consell Insular d’Eivissa pugui recaptar dades d’estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i de la Seguretat Social. (annex VIII).

  • Memòria econòmica de l’esdeveniment: El sol·licitant haurà de presentar una liquidació indicant els ingressos obtinguts i les despeses realitzades, signada per la persona física o responsable de l'entitat, a la qual s'acompanyaran els corresponents justificants, d'acord amb l'establert en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Amb aquesta finalitat, la persona sol·licitant haurà de presentar una relació classificada de les despeses de l'activitat (annex X), amb identificació del creditor, núm. de factura o document de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil, l'import de la despesa, la data d'emissió de la factura o document equivalent, i la data de pagament. Així mateix:

a. Les despeses s’hauran d’acreditar mitjançant factures originals que han de complir els requisits formals que assenyala la legislació vigent, i/o altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa i han d’estar pagades abans de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i de la documentació necessària per a la justificació.

b. L’acreditació de l’abonament dels justificants de les despeses aportats pels sol·licitants s’ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s’indica, depenent dels mitjans de pagament que s’hagin utilitzat:

b.1) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:

b.2) Pagament en metàl·lic:

b.4) Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit:

b.5) Pagament mitjançant domiciliació bancària:

  • Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.

  • Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta.

  • Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l’expressió “rebut en metàl·lic” o similar, signada pel proveïdor amb la data de pagament i amb indicació del nom i del DNI/NIE de la persona que signa. Sempre que no s'excedeixin els límits legalment establerts, segons la Llei 7/2012, de 29 d’octubre, de prevenció i lluita contra el frau.

    b.3) Pagament mitjançant xec nominatiu:

  • Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l’expressió “rebut en xec nominatiu” o similar, signada pel proveïdor amb la data i amb indicació del nom i del DNI/NIE de la persona que signa.

  • Extracte del compte corrent del beneficiari de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquest xec.

  • Document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l’ingrés, la data del document, l’import, les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l’emissor de la factura, respectivament.

c. És imprescindible justificar la totalitat de la despesa.

  • Memòria tècnica justificativa: La persona sol·licitant redactarà una memòria d’activitats, degudament datada i signada, amb una descripció de l'esdeveniment que s'ha dut a terme (amb expressió del mes en el qual es va desenvolupar l'esdeveniment, la tipologia de l'esdeveniment, l’històric temporal de les edicions de l'esdeveniment, la durada total de l'esdeveniment, la naturalesa del promotor de l'esdeveniment i el nombre de municipi/s on es va realitzar o va transcorre l'esdeveniment), els resultats obtinguts (amb indicació del dossier de premsa de l'esdeveniment, el nombre d'assistents i/o participants), signada per la persona física o pel responsable de l'entitat, i que haurà d’incloure l’acreditació documental dels següents aspectes:

CODI

CRITERIS

JUSTIFICACIÓ DELS CRITERIS DE VALORACIÓ

A.

BLOC A

A.1

Mes de l’any en el qual es desenvolupa l'esdeveniment

·Fulletó, catàleg, guia o programa de l'esdeveniment

A.2

Tipologia de l'esdeveniment

·En el cas d'haver seleccionat “Esdeveniment creat per dinamitzar l'agenda d'activitats dels residents a l’illa d'Eivissa” hauran d'acreditar el criteri amb un fulletó o retallada de premsa de l'edició del 2017-2018.

·En el cas d'haver seleccionat “Esdeveniment creat expressament per atreure flux de visitants no residents a l’illa d'Eivissa” hauran d'acreditar-se amb un llistat de participants a l'esdeveniment classificat per països i en els quals com a mínim constin 100 persones. Dita llista haurà de correspondre a l'edició del 2017-2018 i ha d'estar signat i segellat pel responsable de l'entitat que sol·licita la subvenció.

·En el cas d'haver seleccionat “Programa format per diversos esdeveniments que es prolonguen en un temps determinat” hauran d'acreditar el criteri amb un fulletó o retallada de premsa de l'edició del 2017-2018

A.3

Històric temporal de les edicions de l'esdeveniment

·Fulletó, catàleg, guia, programa de l'esdeveniment, publicacions en premsa on s'esmenti explícitament el nombre de l'edició celebrada en 2017-2018

A.4

Durada total de l'esdeveniment

·Fulletó, catàleg, guia, programa de l'esdeveniment, publicacions en premsa on s'esmenti explícitament la durada del mateix en l'edició celebrada en 2017-2018

A.5

Naturalesa del promotor de l'esdeveniment

·Mitjançant declaració jurada (annex IV)

A.6

Nombre de municipis on s’hagi realitzat o hagi transcorregut l'esdeveniment

·Fulletó, catàleg, guia, programa de l'esdeveniment, publicacions en premsa on s'esmenti explícitament el lloc de celebració del mateix en l'edició de 2017-2018

B.

BLOC B

  

B.1

Accions offline específiques per a la promoció de l'esdeveniment

Fulletó

1 exemplar en cadascun dels idiomes i edicions que es realitzin.

Guia

1 exemplar en cadascun dels idiomes i edicions que es realitzin.

Catàleg

1 exemplar en cadascun dels idiomes i edicions que es realitzin.

Flyers i/o pòsters

1 exemplar en cadascun dels idiomes i edicions que es realitzin.

Reportatges o insercions publicitaris en mitjans de comunicació nacionals i internacionals

1 exemplar del periòdic en el qual surti l'anunci.

Participació com a prescriptor en programa de ràdio de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes de l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment del 2017-2018

Arxiu que contingui l'enregistrament de l'emissió del programa de ràdio en què s'ha participat com prescriptor de l'esdeveniment.

Falca de com a mínim 10 segons en ràdio de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes a l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment del 2017-2018

Arxiu que contingui l'enregistrament de l'emissió de la falca.

Espot de com a mínim 20 segons en televisió de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes a l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment del 2017-2018

Arxiu que contingui l'espot emès.

B.2

Accions online específiques per a la promoció de l'esdeveniment

Fulletó online

-Còpia en format digital en tots els idiomes i edicions

-URL corresponent a la versió online

Guia online

-Còpia en format digital en tots els idiomes i edicions

-URL corresponent a la versió online

Catàleg online

-Còpia en format digital en tots els idiomes i edicions

-URL corresponent a la versió online

Publicació online

-Còpia en format digital en tots els idiomes i edicions

-URL corresponent a la versió online

Pàgina web informativa i comercial

-URL de web

-Una captura de pantalla de la pàgina d'inici en cadascun dels idiomes, així com de la plataforma de comercialització de l'esdeveniment dins de la citada web.

-Declaració jurada, signada per la persona física o pel màxim responsable de la persona jurídica o entitat que sol·licita la subvenció, en la qual es declari que les traduccions no s'han realitzat utilitzant Google Translator o plataformes similars de traducció online.

Pàgina web només informativa

-URL de web

-Un captura de pantalla de la pàgina d'inici en cadascun dels idiomes.

-Declaració jurada, signada per la persona física o pel màxim responsable de la persona jurídica o entitat que sol·licita la subvenció, en la qual es declari que les traduccions no s'han realitzat utilitzant Google Translator o plataformes similars de traducció online.

Xarxes socials: Twitter, Facebook, Google+ amb 500 o més seguidors

-URL del perfil o pàgina

-Un captura de pantalla de la pàgina principal del perfil o pàgina on es pugui veure clarament els seguidors de la mateixa.

-Seguiment d'activitat dels últims 3 mesos abans de la celebració de l'esdeveniment que inclogui data, històric de comunicacions i repercussió dels comunicats.

Gestors de contingut audiovisual i gràfic: Youtube, Vimeo, (més d'1.000 reproduccions associades al canal) Pinterest, Instagram… (més de 150 seguidors)

-URL del perfil o pàgina

-Un captura de pantalla de la pàgina principal del perfil o pàgina on es pugui veure clarament els seguidors de la mateixa.

-Seguiment d'activitat d'activitat dels últims 3 mesos abans de la celebració de l'esdeveniment que inclogui data, històric de comunicacions i repercussió dels comunicats

Presencia en altres plataformes webs de comercialització en les quals es realitzin transaccions econòmiques

-URL de la web

-Seguiment d'activitat on sigui visible l'apartat destinat a la comercialització de l'esdeveniment

-Còpia de l'acord entre el sol·licitant de la subvenció i les plataformes de comercialització o carta signada pel responsable de la plataforma on s'indiqui que existeix aquest acord.

Tota la documentació requerida ha de ser presentada en format digital.

  • Declaració jurada de la veracitat de la informació continguda a les memòries econòmica i tècnica justificativa (annex IX).

8.4. Formulari de sol·licitud (annex I): Les persones interessades hauran de presentar el formulari de sol·licitud que figura en l'annex I, degudament emplenat per a cadascun dels esdeveniments per als quals sol·liciten la subvenció. Aquesta sol·licitud haurà d'anar dirigida al president del Consell Insular d'Eivissa. Així mateix s'haurà d'indicar l'import sol·licitat, impostos exclosos. En cap cas aquest import podrà superar els quaranta mil euros (40.000,00 €).

Aquesta sol·licitud ha de ser subscrita per la persona interessada o pel seu representant legalment acreditat, i formulada de conformitat amb l'article 66 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i s’haurà d’acompanyar de tots els documents acreditatius del compliment dels requisits establerts a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex I).

A més, les persones interessades hauran d’adjuntar a la sol·licitud la següent documentació:

a) Original del certificat d'inscripció en el Registre d'Associacions, en el cas d'associacions, o en el Registre Mercantil, en el cas que sigui una societat o en el cas que la seva personalitat jurídica sigui privada.*

b) Original dels estatuts dipositats al registre esmentat, si s’escau, en cas d’entitat privada.*

c) Original de la documentació acreditativa de la capacitat de la persona que representa legalment a l'entitat sol·licitant per actuar en nom seu, així com copia del seu DNI.*

d) Original de la targeta d'identificació fiscal de l'entitat sol·licitant.*

e) Model censal (036/037) d'alta en l'impost d'activitats econòmiques, a l'epígraf que es correspongui amb l'activitat a desenvolupar. I, en cas d'exempció, ha d’anar acompanyat del certificat i del model corresponent.*

f) Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments de la tresoreria del Consell Insular d’Eivissa, la qual es pot descarregar a la pàgina web del Consell d’Eivissa (www.conselldeivissa.es).*

*No serà necessària la presentació d’aquesta documentació en el cas de que ja s’hagi lliurat amb anterioritat al Consell Insular d’Eivissa. En aquest cas s’haurà d’indicar el núm. d’expedient on consta aquesta documentació, que haurà de tenir una antiguitat inferior a cinc anys, haurà de seguir en vigència i les seves dades no poden haver canviat. En el cas de no presentar aquesta documentació s’haurà de lliurar en el moment de la sol·licitud el document annex VI degudament emplenat i signat pel representat legal de l’entitat sol·licitant.

La presentació de la sol·licitud de subvenció de l’annex I comportarà l’autorització al Consell Insular d'Eivissa per sol·licitar de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, l'Agència Tributària de les Illes Balears, i de la Seguretat Social les dades relatives al compliment de les seves obligacions per verificar el compliment dels requisits establerts per obtenir, percebre i mantenir la subvenció o ajuda, sense perjudici de l'aportació de l'autorització expressa, degudament emplenada amb les dades que corresponguin i signada, segons l'annex VIII de les presents bases.

Aquesta sol·licitud (annex I) serà el document sobre el qual s'efectuarà el registre d'entrada d'acord amb el descrit en l'apartat 9 («Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds i de la documentació necessària per a la justificació») d'aquestes bases.

8.5. El Consell Insular podrà sol·licitar, en qualsevol moment, la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud i la documentació justificativa.

8.6. Serà motiu d'exclusió i no es baremaran, per tant no podran obtenir ajuda, aquelles sol·licituds en les que concorri qualsevol dels següents supòsits:

a) Els sol·licitants que no aportin tota la documentació requerida en qualsevol moment de la instrucció de l’expedient.

b) Els sol·licitants que utilitzin models d'annexos diferents als inclosos en aquestes bases així com els que no compleixin amb la resta d’obligacions establertes en aquestes bases.

c) La presentació de la documentació redactada en una altra llengua que no sigui català o castellà, llengües oficials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

9. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds i la documentació necessària per a la justificació.

9.1. El termini de presentació de les sol·licituds i la documentació necessària per a la justificació, serà de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà al de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Una vegada aprovades les bases, es publicaran al BOIB. Posteriorment es remetran la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvenciones, que donarà trasllat al BOIB de l’extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.

9.2. Les sol·licituds de subvenció i la documentació necessària per a la justificació, s'han de presentar mitjançant el registre electrònic del Consell Insular d’Eivissa (http://seu.conselldeivissa.es), d’acord amb l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

9.3. La totalitat de la documentació presentada haurà de ser en format digital.

10. Esmena i millora de la sol·licitud i de la documentació necessària per a la justificació.

El President del Consell Insular designarà l’òrgan instructor d’aquest procediment.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació necessària per a la justificació, l’òrgan instructor del procediment exposarà al taulell d’anuncis del Consell Insular i al taulell electrònic d’anuncis d’aquesta institució http://seu.conselldeivissa.es, durant un termini de 5 dies, una relació informativa de les persones que han formulat sol·licituds de subvenció i han presentat la documentació necessària per a la justificació, per ordre de registre d’entrada, per tal que les persones interessades puguin manifestar el que estimin oportú i adoptarà les mesures que pertoquin.

Finalitzat el tràmit de l’apartat anterior, l’òrgan instructor examinarà la totalitat de la documentació per tal de verificar que es compleixen els requisits exigits a les presents bases. En el cas que sigui necessària l'esmena d'algun document, s'exposarà aquesta circumstància a la persona interessada i serà requerida per tal que, dins del termini de deu dies hàbils presenti la documentació o rectificació requerida, amb l'advertiment exprés que, en cas de no fer-ho així, se la considerarà desistida i la seva sol·licitud s'arxivarà, segons el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

11. Comissió de Valoració Tècnica.

El President del Consell Insular d’Eivissa designarà els integrants de la Comissió de Valoració Tècnica que es compondrà d’un president, un secretari i un nombre de vocals no inferior a tres, així com els seus corresponents suplents, designats a la resolució de convocatòria d'acord amb criteris de competència professional i d'experiència.

La Comissió de Valoració Tècnica és l’òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

  • Estudiar, avaluar i qualificar les sol·licituds i la documentació necessària per a la justificació, d’acord amb els criteris establerts en aquestes bases.
  • Emetre una acta amb un informe preceptiu i no vinculant que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució. Aquest informe tindrà com a contingut mínim una relació de sol·licitants, el resultat de la valoració i l’import corresponent a cada sol·licitant.

La Comissió de Valoració Tècnica pot instar l’òrgan instructor perquè requereixi a les persones sol·licitants els informes o els aclariments que es considerin convenients.

La comissió estarà autoritzada a resoldre els dubtes que es presentin i a adoptar els acords necessaris per al bon ordre del procés previst en aquestes bases.

En la seva condició d'òrgan col·legiat, la Comissió de Valoració Tècnica es regirà pel que es disposa en la secció 3a del capítol II del títol preliminar de la Llei 40/2015, d’1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

12. Instrucció i resolució del procediment.

Vista la documentació aportada pels sol·licitants, tant la relativa a l’esdeveniment com la justificativa i amb fonament en l’informe de la Comissió de Valoració Tècnica, i de conformitat amb l’article 24.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, considerant-se com a motivació suficient la ressenya a l’informe de la Comissió de Valoració Tècnica, que expressarà la relació d’entitats beneficiàries per a les quals es proposa la subvenció i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la denegació, s’indicarà la causa d’exclusió o denegació. Aquesta proposta de resolució provisional s’exposarà al tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa i a la seu electrònica d’aquesta institució http://seu.conselldeivissa.es al tauler electrònic d’anuncis i s’obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions.

Vista la proposta de resolució provisional, les persones interesades podran desistir de la seva sol·licitud mitjançant escrit dirigit al President del Consell Insular d’Eivissa.

Si alguna de les entitats sol·licitants presenta al·legacions dins del termini establert, la Comissió de Valoració Tècnica les examinarà i emetrà un nou informe en què, de manera raonada, les estimarà o desestimarà. Basant-se en aquest nou informe l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva.

Si no hi ha cap al·legació a la proposta de resolució provisional, l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva.

Amb fonament en la proposta de resolució definitiva de l’òrgan instructor, les ajudes es concediran, per resolució del Consell Executiu, a proposta del President i expressarà la relació d’entitats subvencionades i la quantia de l’ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i denegades, s’indicarà la causa d’exclusió i de denegació.

Si en el termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de la resolució definitiva els interessats no manifesten el contrari, es considerà tàcitament acceptada l’ajuda concedida.

D’acord amb l’article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el BOIB.

La notificació de la resolució s’ha de fer amb les exigències i en la forma prevista en els articles 40 a 46 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

13. Forma de pagament.

13.1. El pagament de l’ajuda es realitzarà mitjançant transferència bancària i al núm. de compte bancari que consti a l’imprès de sol·licitud de transferència bancària.

13.2. El pagament de les despeses realitzades amb motiu de l’esdeveniment haurà d’haver-se realitzat abans de la finalització del període de presentació de sol·licituds i de la documentació necessària per a la justificació.

13.3. Si amb la documentació presentada no s’arriba a justificar el 100 % de l’activitat per la qual es sol·licita l’ajuda, la quantitat d’ajuda concedida es reduirà proporcionalment a la despesa justificada, de manera que les ajudes cobriran només les despeses justificades.

13.4. Tenint en compte que, com a norma general, l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, estableix que seran despeses justificatives de l'esdeveniment subvencionat aquelles:

a) Que de manera indubtable responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada.

b) Que es realitzin en el termini establert per les bases reguladores i/o la convocatòria.

c) Que el seu cost no sigui superior al valor de mercat.

d) Que es trobin efectivament pagades amb anterioritat abans de la finalització del període de presentació de sol·licituds i de la documentació necessària per a la justificació.

13.5. Sense perjudici del que es disposa als apartats 13.6, 13.7 i 13.8 d’aquestes bases, els conceptes subvencionables són els següents:

a) Serveis d'impremta, marxandatge o promoció comercial, edició de material àudio-visual.

b) Serveis de transport de material.

c) Serveis d'allotjament.

d) Serveis de desplaçament.

i) Serveis de càtering i restauració.

f) Serveis de guia turístic.

g) Serveis de traducció i interpretació.

h) Insercions publicitàries en mitjans de comunicació.

i) Les despeses indirectes (llum, aigua, telèfon, i nòmines de personal) a què es refereixen els apartats 13.7 i 13.8 d’aquestes bases.

13.6. Així mateix seran subvencionables aquelles despeses incloses al punt 13.5 d’aquestes bases que de manera indubtable responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada i que hagin estat efectuades abans de la data de realització de l’esdeveniment pel qual es sol·licita la subvenció sempre que se’n justifiqui, de manera indubtable, la seva necessitat per al correcte desenvolupament de l’esdeveniment i sempre que s’incloguin en els exercicis 2017 i/o 2018.

13.7. Les despeses financeres, les despeses d'assessoria jurídica o financera, les despeses notarials i registrals i despeses pericials per a la realització de l'esdeveniment subvencionat, i les despeses d'administració específiques es consideraran justificatives del projecte subvencionat si estan directament relacionades amb l'esdeveniment subvencionat i són indispensables per a l'adequada preparació o execució del mateix, circumstàncies que haurà de fonamentar la persona beneficiària.

13.8. En cas de costos indirectes (llum, aigua, telèfon i nòmines) s'ha d'adjuntar una declaració responsable de la persona beneficiària que expliqui quin és el criteri d'imputació que s'ha fet per determinar el percentatge del cost indirecte que correspon a l'execució del projecte, el qual ha de ser conforme amb els principis i les normes de comptabilitat general admeses, tal com estableix l'article 31.9 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i que haurà de ser acceptat per la Comissió de Valoració Tècnica.

13.9. En qualsevol cas, el cost relatiu als salaris del personal corresponents a l'organització del projecte no pot superar el 15% del cost total de l’esdeveniment.

13.10. Amb caràcter general, no són despeses susceptibles de ser aportades com a justificació els següents:

  • Les que no siguin reals, o no hagin estat efectivament fetes i pagades.
  • Aquelles el pagament de les quals no pugui acreditar-se documentalment.

13.11. En cap cas seran despeses imputables:

  • Els interessos deutors de comptes bancaris.
  • Interessos, recàrrecs i sancions administratives o penals.
  • Les despeses derivades d'una subcontractació quan aquesta estigui prohibida o no s'hagi realitzat d'acord amb els requisits exigibles.
  • Les que suposin duplicitat de despesa, sense que es justifiqui aquesta duplicitat.
  • Les despeses de procediments judicials.
  • L'IVA i altres impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, l'IRPF ni l'impost de societats.
  • Les memòries descriptives, pressupostos o qualsevol documentació tècnica necessària per a la valoració del projecte.

14. Obligacions dels beneficiaris

14.1. Els beneficiaris han de complir les obligacions establertes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, les recollides en aquestes bases i la resta que sigui aplicable.

14.2. A més, els beneficiaris hauran de complir les següents obligacions:

a) Donar l’adequada publicitat del caràcter públic del finançament a programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguen objecte de subvenció.

b) Instal·lar enllaç de la web de promoció turística del Consell Insular d'Eivissa (www.ibiza.travel) a la pàgina web de l'entitat subvencionada, si escau.

c) Presentar la documentació preceptiva dins del termini indicat.

14.3. La forma d’acreditar les obligacions relacionades en els apartats b) i c) anteriors es durà a terme mitjançant la presentació d’un exemplar del material publicitari, de la documentació escrita o dels anuncis, en format digital.

15. Difusió pública de l'activitat subvencionada.

La publicitat, documentació escrita o anuncis, així com qualsevol tipus d'informació en suport electrònic, informàtic o telemàtic que es deriva de l'objecte de l'activitat subvencionada, ha de reflectir la col·laboració del Consell Insular d'Eivissa.

16. Règim de recursos

L’acord del Consell Executiu que aprovi les bases reguladores d’aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.

La resolució del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa per la qual s'atorgués o denegués la subvenció no posarà fi a la via administrativa, i es notificarà a les persones interessades de conformitat amb el que es disposa en l'article 45.b) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, mitjançant publicació al tauler d’anuncis d'aquesta entitat i al taulell electrònic d’anuncis (http://seu.conselldeivissa.es), en substitució de les notificacions individuals, els interessats podran interposar contra la mateixa recurs d'alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d'Eivissa, dins del termini d'un mes, comptador des de l'endemà al de la publicació, si l'acte fos exprés i, si no ho fos, el termini serà de tres mesos comptadors des de l'endemà a aquell en què es produeixin els efectes del silenci administratiu, de conformitat amb el que es disposa en els articles 112, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars.

17. Règim jurídic.

El marc legal pel qual es regeixen aquestes subvencions està constituït per:

a) La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

b) La Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

c) La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

d) El Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

e) El Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei general de subvencions.

f) El Reglament Orgànic del Consell Insular d'Eivissa.

g) El Tractat de la Unió Europea, el Reial Decret 1755/1987, de 23 de desembre.

h) Les presents bases reguladores.

i) La resta de la normativa que sigui aplicable.

Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats objecte d’aquesta convocatòria s’han d’observar les prescripcions contingudes en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4.5.2016), al Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, a la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), en tot allò que no contradigui el Reglament esmentat, a més, del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre pel qual s’aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei orgànica 15/1999.

18. Revocació i reintegrament de les ajudes.

Les ajudes concedides es podran revocar, per resolució del Consell Executiu a proposta del President del Consell Insular d’Eivissa quan posteriorment a la resolució de la concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi total o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als que està condicionada l'eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció.

Com a conseqüència de la revocació de la subvenció, queda sense efecte, total o parcialment, l’acte de concessió i correspon el reintegrament de les quantitats percebudes indegudament.

El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s’ha de garantir l’audiència a les entitats interessades.

19. Criteris de graduació dels possibles incompliments.

Els criteris de graduació dels possibles incompliments de les condicions imposades amb motiu de la concessió de les subvencions resulten d’aplicació a l’hora de determinar la quantitat que finalment hagi de percebre la persona o entitat beneficiària i per tant, donat el cas, l’import a reintegrar.

Si en la realització de la comprovació o control per part de l’administració es posa de manifest la falta de pagament de totes o part de les despeses justificades, una vegada cobrada la subvenció, sent aquestes exigibles pels respectius creditors, s’exigirà el reintegrament aplicant el principi de proporcionalitat, a efectes del qual es considerarà reintegrable la subvenció en proporció a les despeses impagades.

Per establir les causes de reintegrament de la subvenció es tindrà en compte allò establert a l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la resta de normativa que sigui aplicable.

20. Règim d’infraccions i sancions

El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

Eivissa, 4 d’octubre de 2018

La secretària tècnica de Turisme, Interior, Territori i Mobilitat

Margarita Planells Torres

ANNEX I FORMULARI DE SOL·LICITUD

Nom de l'empresa, persona o entitat que sol·licita la subvenció:

Nom de l'esdeveniment pel qual se sol·licita la subvenció:

CIF:

Adreça: núm.: pis:

Localitat: Província: País:

Telèfon: Fax: Correu electrònic:

Representant legal de l'entitat sol·licitant

Nom i cognoms:

Càrrec: DNI:

Persona de contacte

Nom i cognoms:

Càrrec: Telèfon:

Correu electrònic:

Pressupost total de l'esdeveniment pel qual se sol·licita subvenció (impostos exclosos):

                    

Import sol·licitat al Departament de Turisme del Consell Insular d’Eivissa (impostos exclosos):

                    

Percentatge sobre el pressupost total de l'esdeveniment:

                           %

Així mateix, s'adjunta a aquesta sol·licitud documentació respecte a l’entitat i esdeveniment pel qual es sol·licita subvenció.

El sotasignat, Sr./Sra. amb DNI , com a representant legal de l'entitat , organitzadora o promotora de l'esdeveniment denominat , declara que són certes totes les dades reflectides en aquest document de sol·licitud de subvencions per a esdeveniments esportius que contribueixin a la promoció turística de l’illa d'Eivissa.

I per deixar-ne constància davant el Consell Insular d'Eivissa, expedeixo i signo aquesta sol·licitud a

Eivissa, de de 2018.

(signatura i segell de l'empresa)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 (RGPD) i la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, el Consell Insular d’Eivissa l’informa que les dades personals aportades per a la tramitació de la sol·licitud de subvenció que realitzau, passaran a formar part de fitxers de dades sota la responsabilitat d'aquesta entitat sent tractats d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal. La finalitat d'aquest fitxer és dur a terme les gestions necessàries per tramitar de forma integral el procediment administratiu relatiu a la sol·licitud i/o gestió d'ajudes i subvencions a la qual al·ludeix la convocatòria a la qual concorreu. Vostè podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició que li assisteixen respecte a les seves dades de caràcter personal de conformitat amb els termes que estableix el RGPD.

ANNEX II

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO INCÓRRER EN LES PROHIBICIONS PER SER BENEFICIÀRIA D'UNA SUBVENCIÓ, AUTORITZACIÓ PER A LA SOL·LICITUD DE CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT DE LES SEVES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES, DE SEGURETAT SOCIAL I DAVANT EL CONSELL INSULAR D’EIVISSA, DE SER O NO BENEFICIARI D'ALTRES SUBVENCIONS, I DE NO HAVER ESTAT MAI OBJECTE DE SANCIONS ADMINISTRATIVES FERMES NI DE SENTÈNCIES FERMES CONDEMNATÒRIES PER RAÓ DE SEXE O DE GÈNERE.

D/Dª ________________________________________________________, major d'edat, amb domicili en _____________________________ i amb N.I.F. _____________________________ en qualitat de representant legal de l'entitat ________________________________________ amb CIF núm. ___________________ i seu social en C/ __________________________, CP _______, del terme municipal de ___________________________________________,

DECLARA:

- Que l'entitat o persona indicada anteriorment i els seus representants no estan sotmesos a cap de les circumstàncies indicades en l'article 10 del text refós de la Llei de Subvencions, aprovada per Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i de no tenir causes d'incompatibilitat per rebre la subvenció.

- Que l'entitat o persona esmentada es troba al corrent del compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Administració de l'Estat, la Seguretat Social, la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb el Consell Insular d’Eivissa, imposades per les disposicions vigents, i autoritza al Consell Insular d’Eivissa per recaptar en el seu nom aquestes dades de conformitat amb el que es disposa a l'art. 23.3 de la LGS.

- Que l'entitat o persona indicada anteriorment i els seus representants no han estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries en els darrers tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere.

- Que l’entitat o persona indicada està al corrent de les obligacions tributàries amb el Consell Insular d’Eivissa, l’Administració local, l’Administració autonòmica i la Seguretat Social.

- Així mateix declara sota la seva expressa responsabilitat (marqui amb una “X” l'opció que correspongui):

  • Que no he sol·licitat ni obtingut cap altra subvenció, ajuda, ingrés o recurs, per a la mateixa finalitat procedent de qualssevol Administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals.
  • Que he sol·licitat i/o obtingut altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, segons indico a continuació:

SOL·LICITADES:

Data/Any

Organisme atorgant

Import €

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ATORGADES:

Data/Any

Organisme atorgant

Import €

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ES COMPROMET:

A comunicar per escrit al Consell Insular d’Eivissa l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades, procedents de qualsevol Administració o ens públic o privat, nacional, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, en el termini màxim de 15 dies des de la notificació de la concessió de les mateixes.

El que faig constar als efectes corresponents.

A Eivissa, a de de 2018.

Signatura del/la sol·licitant o representant legal

Sgt.: ...............................................................

DNI: .: ............................................

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX III

FORMULARI DE CRITERIS DE VALORACIÓ

Nom de l'empresa, persona o entitat:

Nom de l'esdeveniment:

Pressupost de l'esdeveniment (€):

Import sol·licitat (€):

Percentatge sol·licitat (%):

BLOC A. CARACTERÍSTIQUES DE L'ESDEVENIMENT

A1. Mes de l’any en què es desenvolupa l’esdeveniment (únicament pot marcar-se una casella):

Octubre 2017

Gener 2018

Abril 2018

Novembre 2017

Febrer 2018

Maig 2018

Desembre 2017

Març 2018

Juny 2018

A2. Tipologia de l'esdeveniment (únicament pot marcar-se una casella):

  

Esdeveniment creat expressament per atreure flux de visitants no residents a l’illa d'Eivissa i que estigui format per diverses accions que es prolonguen en un temps determinat, sota un mateix esdeveniment

  

Esdeveniment creat expressament per atreure flux de visitants no residents a l’illa d'Eivissa

Programa format per diverses accions que es prolonguen en un temps determinat, sota un mateix esdeveniment

A3. Històric temporal de les edicions de l'esdeveniment (únicament pot marcar-se una casella):

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 la seva 10ª edició o més.

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 entre la seva 5ª i 9ª edició.

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 entre la seva 2ª i 4ª edició.

L'esdeveniment celebra en 2017-2018 la seva 1ª edició.

A4. Durada total de l'esdeveniment (únicament pot marcar-se una casella):

5 dies o més.

De 3 a 4 dies.

De 1 a 2 dies.

A5. Naturalesa del promotor de l'esdeveniment (únicament pot marcar-se una casella):

És una entitat sense ànim de lucre

És una federació esportiva o club

És una empresa o persona física especialitzada en l'organització d'esdeveniments

És una entitat o organisme públic

És una altra tipologia de les assenyalades anteriorment

A6. Nombre de municipi/s on es realitzi o transcorri l'esdeveniment (Màxim 1 casella):

NÚM. DE MUNICIPIS

1

2

3

4

5

Nom del/dels municipi/s on es realitzi o transcorri l'esdeveniment:

  • ……………………………………………………………………………………………….......
  • ……………………………………………………………………………………………….......
  • ……………………………………………………………………………………………….......
  • …………………………………………………………………………………………………...
  • …………………………………………………………………………………………………...

BLOC B. IMPACTE EN MITJANS DE COMUNICACIÓ

B1. Accions offline específiques per a la promoció de l'esdeveniment

TIPOLOGIA DE L'ACCIÓ

Nombre d’idiomes

Nombre d'edicions

Fulletó, guia i/o catàleg que a més d'incloure, almenys, un dels idiomes cooficials incloguin altres idiomes estrangers

Flyers i/o pòsters

Nombre d'insercions

Reportatges o insercions publicitàries en mitjans de comunicació nacionals i internacionals

Participació com a prescriptor en programa de ràdio de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes de l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment de 2017-2018

Falca de com a mínim 10 segons en una ràdio de cobertura nacional en un mercat emissor de turistes a l’illa d'Eivissa per a la promoció de l'esdeveniment de 2017-2018

*No es puntua la promoció en mitjans locals de les Illes Balears.

B2. Accions online específiques per a la promoció de l'esdeveniment.

TIPOLOGIA DE L'ACCIÓ

Nombre d'idiomes

Nombre d'edicions

Fulletó, guia,catàleg i/o publicació que, a més d'incloure, almenys un dels idiomes cooficials, incloguin altres idiomes estrangers

Pàgina web pròpia* informativa i comercial **

Pàgina web pròpia* només informativa

Nombre de suports

Xarxes socials: Twitter, Facebook, Google+ amb 500 o més seguidors ***

Gestors de contingut audiovisual i gràfic: Youtube, Vimeo, Pinterest…

Presència en altres plataformes webs de comercialització **

I per deixar-ne constància i que tingui els efectes oportuns, davant el Consell Insular d'Eivissa, expedeixo i signo la present a Eivissa, a de de 2018.

(signatura i segell de l'empresa)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX IV

DECLARACIÓ JURADA

Sr./Sra. , amb DNI , en nom i representació de la persona jurídica denominada amb NIF i domiciliada a núm , pis , població , província , país , codi postal .

DECLARO SOTA JURAMENT:

Que totes les dades contingudes a l’annex III «Formulari de criteris de valoració» (indicar el bloc A o B, el codi numèric del criteri i el títol) , és a dir (especificar breument els apartats que s'han seleccionat en el criteri esmentat) , són certes.

I per deixar-ne constància i que tingui els efectes oportuns, davant el Consell Insular d'Eivissa, expedeixo i signo el present document a Eivissa, a de de 2018.

(signatura i segell de l'empresa)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX V

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Sr./Sra.

DNI

en nom i representació de la persona jurídica amb NIF i domiciliada a núm , pis , població , província , país , codi postal .

DECLARO:

Que totes les accions contingudes en el BLOC B de l'Annex III estan contemplades al pla de comunicació de l'esdeveniment (nom de l'esdeveniment) per a l'any 2017-2018 i, per tant, s’han executat com a promoció del mateix a mitjans nacionals i/o internacionals.

Descripció de les accions executades i que es corresponen amb les indicades al bloc B1 de l'Annex III:

Acció promocional:

Data d'execució de l'acció promocional:

Descripció:

Descripció de les accions executades i que es corresponen amb les indicades en el bloc B2 de l'Annex III:

Acció promocional:

Data d'execució de l'acció promocional:

Descripció:

I per deixar-ne constància i que tingui els efectes oportuns, davant el Consell Insular d'Eivissa, expedeixo i signo el present document a Eivissa, a de de 2018.

(signatura i segell de l'empresa)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX VI

DECLARACIÓ JURADA

El/La sotasignat, Sr./Sra. amb DNI , com a representant legal de l'entitat , organitzadora o promotora de l'esdeveniment denominat .

DECLARO SOTA JURAMENT:

Que els documents corresponents als apartats 8.5. a), b), c) d), e) i f) de les bases reguladores, no s’adjunten a aquesta sol·licitud perquè s’han aportat al Consell Insular d’Eivissa amb anterioritat i estan inclosos a l’expedient o expedients núm. , que tenen una antiguitat inferior a cinc anys, que segueixen en vigència i que les seves dades no han sofert modificacions.

I per deixar-ne constància i que tingui els efectes oportuns, davant el Consell Insular d'Eivissa, expedeixo i signo el present document a Eivissa, a de de 2018.

(signatura i segell de l'empresa)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX VII

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE CELEBRACIÓ EFECTIVA DE L'ESDEVENIMENT

Sr./Sra. amb DNI en nom i representació de la persona jurídica amb NIF i domicili núm. , pis , població , província país , codi postal

DECLARO:

Que l'esdeveniment (nom de l'esdeveniment)

S’ha portat a terme en l'edició que se s’ha celebrat l'any 2017-2018, i així s'ha indicat a l'annex III «Formulari criteris de valoració».

I per deixar-ne constància i que tingui els efectes oportuns, davant el Consell Insular d’Eivissa, expedeixo i signo aquest document.

A Eivissa, a de de 2018

(signatura i segell de l'empresa)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

ANNEX VIII

AUTORITZACIÓ DE L'INTERESSAT PERQUÈ EL CONSELL INSULAR D'EIVISSA PUGUI RECAPTAR DADES D'ESTAR AL CORRENT EN EL COMPLIMENT DE LES SEVES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I DE LA SEGURETAT SOCIAL (CONCESSIÓ D'AJUDES I SUBVENCIONS)

La persona sotasignat, conforme al que es disposa en la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls a la productivitat, autoritza al Consell Insular d'Eivissa a sol·licitar certificats i verificar les dades relatives al compliment de les seves obligacions fiscals amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), l'Agència Tributària de les Illes Balears, la Tresoreria General de la Seguretat Social i la hisenda del Consell Insular d’Eivissa, per comprovar el compliment dels requisits establerts per obtenir, percebre i mantenir la subvenció o ajuda que s'indica:

APLICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA: 4321-48900

EXERCICI PRESSUPOSTARI: 2018

DESCRIPCIÓ DE LA SUBVENCIÓ: SUBVENCIONS PER A ESDEVENIMENTS QUE CONTRIBUEIXIN A LA PROMOCIÓ TURÍSTICA DE L’ILLA D'EIVISSA

La present autorització s'atorga exclusivament a l'efecte del reconeixement, seguiment i control de la subvenció o ajuda esmentada anteriorment i en aplicació del que es disposa tant en l'article 95.1.k) de la Llei 58/2003, General Tributària que permet, prèvia autorització de l'interessat, la cessió de dades tributàries que precisin les Administracions Públiques per al desenvolupament de les seves funcions, com per l'establert en el Reial decret 209/2003, de 21 de febrer, pel qual es regulen els registres i les notificacions telemàtiques, així com la utilització de mitjans telemàtics per a la substitució de l'aportació de certificats pels ciutadans.

DADES DEL SOL·LICITANT DE LA SUBVENCIÓ/AJUDA DETALLADA:

COGNOMS I NOM / RAÓ SOCIAL:

NIF:

REPRESENTANT:

DNI/NIE/NIF:

A …………………………., a.................. de...................................... de 2018

Signatura i segell ………………………………………

NOTA: L'autorització concedida pel signant pot ser revocada a qualsevol moment mitjançant escrit dirigit al Consell Insular d'Eivissa, Av. Espanya, núm. 49, 07800 Eivissa.

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX IX

DECLARACIÓ JURADA

El/La sotasignat, Sr./Sra. amb DNI , com a representant legal de l'entitat , organitzadora o promotora de l'esdeveniment denominat .

DECLARA SOTA JURAMENT:

Que totes les dades contingudes a la memòria econòmica i a la memòria tècnica justificativa que acompanyen aquesta sol·licitud son certes.

I per deixar-ne constància i que tingui els efectes oportuns, davant el Consell Insular d'Eivissa, expedeixo i signo el present document a Eivissa, a de de 2018.

(signatura i segell de l'empresa)

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

ANNEX X

RELACIÓ DE FACTURES JUSTIFICATIVES DE L'ESDEVENIMENT

NOM DE LA PERSONA BENEFICIÀRIA:

IMPORT SOL·LICITAT:

IMPORT JUSTIFICAT:

RELACIÓ DE FACTURES:

NÚM.

(1)

NOM/RAÓ SOCIAL

(2)

DNI/NIF

(3)

FAC.NÚM.

(4)

DATA FAC.

(5)

DATA PAG.

(6)

CONCEPTE

(7)

IMPORT

(8)

  

  

  

  

  

  

  

  

  • NÚM: s’haurà de numerar correlativament cadascuna de les factures que es presentin.

(2) NOM/RAÓ SOCIAL: indicar la identitat del creditor o persona que emet la factura.

(3) DNI/NIF: document nacional d’identitat o nombre d’identificació fiscal de l’emissor de la factura.

(4) FAC. NÚM.: nombre de la factura emesa o document de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil.

(5) DATA FAC.: data d'emissió de la factura o document de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil.

(6) DATA PAG.: data de pagament que apareix en el comprovant que es presenta.

(7) CONCEPTE: servei o subministrament prestat.

(8) IMPORT: import de la factura exclosos els impostos.

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA