Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Núm. 10267
Convocatòria i bases per a la concessió de les Beques de Formació 2018 de l’Ajuntament d’Algaida (Còdi BDNS: 417593)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret de Batlia de 24 de setembre de 2018, s’ha resolt aprovar les bases que regiran la convocatòria de les Beques de Formació 2018, destinades a col·laborar econòmicament amb els joves que duguin a terme estudis o activitats formatives pel lleure i l’esport (com per exemple cursos de monitor i director de temps lliure, entrenadors esportius, formació musical, etc...), així com autoritzar la despesa màxima prevista per aquesta convocatòria i publicar el seu text al Butlletí Oficial de les Illes Balears, per la qual cosa es fa públic l’esmentat acord i el text íntegre:

BASES PER A LA CONCESSIÓ DE LES BEQUES DE FORMACIÓ 2018

1. OBJECTE

La Regidoria de Joventut de l'Ajuntament d'Algaida promou les presents BEQUES DE FORMACIÓ, que tenen per objecte col·laborar econòmicament amb els joves que duguin a terme estudis o activitats formatives pel lleure i l’esport (com per exemple, cursos de monitor i director de temps lliure, entrenadors esportius, formació musical, etc...). Queden exclosos els estudis universitaris, de formació professional i els estudis que es cursin a l’Escola Municipal de Música d’Algaida o a escoles d’idiomes.

2. RÈGIM APLICABLE

La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que la desenvolupa.

Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. També es trobarà a disposició de totes les persones interessades a la seu electrònica de l’Ajuntament d’Algaida (http://ajalgaida.sedelectronica.es)

3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA

El pressupost màxim que es destinarà per a la concessió de les ajudes regulades en les presents bases reguladores serà de MIL EUROS (1.000,00 €), amb càrrec al vigent pressupost municipal 2018, aplicació pressupostària 2018/0/337/48600.

La quantia de les ajudes econòmiques serà de 60,00 € cada una.

En cas que el total d’ajudes superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.

4. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els joves que entre el dia 1 de setembre de 2017 i la data d’aprovació de les presents bases reguladores hagin realitzat el pagament de la matrícula de l’acció formativa objecte de subvenció de la present convocatòria, i que reuneixin les següents condicions:

  1. Estar empadronats al municipi d’Algaida (l’Ajuntament ho comprovarà d’ofici).

  2. Tenir edats compreses entre els 16 i els 30 anys, en el moment de fer la matrícula.

  3. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

  4. No trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

5. FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les instàncies es dirigiran a la Batlia de l’Ajuntament d’Algaida, i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament d’’Algaida o a qualsevol dels llocs previstos a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els sol·licitants hauran d’adjuntar a la sol·licitud (Annex 1) la següent documentació:

  1. Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

  2. Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

  3. Declaració responsable per part del beneficiari, si és major d’edat, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En cas de ser menor d’edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (Annex 2).

  4. Certificat de matrícula i/o justificant dels estudis o activitats formatives als quals sol·licita l’ajuda. S’acceptarà també còpia.

  5. Dades del compte bancari al qual s’ha de transferir l’import de l’ajuda econòmica que, si escau, es pot concedir al sol·licitant (Annex 3).

En cas de ser menor d’edat, la sol·licitud haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal.

El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de les presents bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

La manca de presentació d’algun dels documents exigits, o la manca de cumplimentació dins el termini d’esmena de sol·licituds, que, si escau, es pot concedir als interessats, podrà donar lloc, d’acord al que disposa l’article 68 de la Llei 39/2015, a tenir-lo per desistit de la sol·licitud presentada.

6. RÈGIM DE LES AJUDES

La concessió de les ajudes es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva. Només podran obtenir l’ajuda econòmica aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, compleixin les condicions assenyalades a la base 4.

Els ajuts objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada.

7. COMISSIÓ DE VALORACIÓ

Per a la valoració de les sol·licituds presentades es constituirà una comissió de valoració, que estarà composta per:

Presidència:

-La Batlessa o persona en qui delegui.

Vocals:

- Maria Francisca Martí Maria, Dinamitzadora Juvenil de l’Ajuntament d’Algaida, o persona en qui delegui.

- Joan Obrador Esteva, Interventor de Fons de l’Ajuntament, o persona en qui delegui.

Secretària amb veu i vot:

- Maria Magdalena Binimelis Massanet, Secretària de la Corporació, o persona en qui delegui.

Correspon a la comissió de valoració formular la proposta de resolució. La proposta, que no tindrà caràcter vinculant, haurà d’expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants per als que es proposa la concessió de les ajudes, i la seva quantia, expressant els criteris de valoració seguits para efectuar-la.

8. RESOLUCIÓ DEL PROCEDIMENT

L’òrgan competent per resoldre el procediment és la Batlessa de l’Ajuntament d’Algaida, que haurà de dictar i notificar als interessats la resolució del procediment en el termini màxim de tres mesos, comptadors des de la publicació de la present convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Els actes de tràmit del present procediment, així com la resolució d’aquest, es publicaran a la seu electrònica de l’Ajuntament d’Algaida (http://ajalgaida.sedelectronica.es)

 

Algaida, 26 de setembre de 2018

La Batlessa

Maria Antònia Mulet Vich

 

ANNEX 1 – SOL·LICITUD PER OPTAR A LES BEQUES DE FORMACIÓ 2018

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI........................................................

C/.................................................... núm ..... pis..... porta...... cp........... Localitat........................                     

Telèfon..................................  Adreça electrònica........................................................................

                       

REPRESENTANT (per a estudiants menors d’edad)

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI.......................................................

COMPAREIX I EXPOSA:

- Que m’he assabentat de la “Convocatòria de les Beques de Formació 2018”.

 (  ) Que el meu (o la meva) fill/a o pupil/l·la compleix els requisits establerts a la convocatòria per tal de gaudir de l’esmentada ajuda (en cas de estudiant menor d’edat).

(  )  Que compleixo els requisits establerts a la convocatòria per tal de gaudir de l’esmentada ajuda (en cas d’estudiant major d’edat).

- Que d’acord amb la convocatòria present la següent documentació:

  1. Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

  2. Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

  3. Declaració responsable per part del beneficiari, si és major d’edat, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, i de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En cas de ser menor d’edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (Annex 2).

  4. Certificat de matrícula i/o justificant dels estudis o activitats formatives als quals sol·licita l’ajuda. S’acceptarà també còpia.

  5. Dades del compte bancari al qual s’ha de transferir l’import de l’ajuda econòmica que, si escau, es pot concedir al sol·licitant (Annex 3).

PER LA QUAL COSA SOL·LICITA:

Que previs els tràmits que pertoquin, li  sigui concedida l’ajuda econòmica objecte de la convocatòria.

Algaida, a .... de .................de 2018

Firma (En cas de ser menor d’edat, la sol·licitud haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

 

ANNEX 2 – DECLARACIÓ RESPONSABLE

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI........................................................

C/.................................................... núm ..... pis..... porta...... cp........... Localitat........................                     

Telèfon..................................  Adreça electrònica........................................................................

                        REPRESENTANT (per a estudiants menors d’edad)

NOM  I LLINATGES......................................................................................................................................  DNI.......................................................

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

(  ) Que estic empadronat al municipi d’Algaida.

(  )  Que el meu (o la meva) fill/a o pupil/l·la  ................................................. està empadronat al municipi d’Algaida.

(  )  Que em trob al corrent del compliment de les meves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

(  )   Que no em trob incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i també que complesc els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions

La qual cosa es fa constar a l’efecte de l’article 24 del RD 887/2006 pel que s’aprova el Reglament de la Llei de general de subvencions 38/2003 .

Algaida ,a ....….. de …....………………de 2018

Firma (En cas de ser menor d’edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

 

ANNEX 3 – COMUNICACIÓ DEL COMPTE BANCARI A EFECTES DE PAGAMENTS

SOL·LICITANT (Estudiant)

Núm. DNI/NIE/Passaport

Adreça (carrer, número, pis porta)

Municipi

Codi Postal

Població

Telèfon

Telèfon mòbil

Adreça electrònica

REPRESENTAT/ADA PER (pare, mare o tutor/a)

Llinatges i nom

Núm. DNI/NIE/Passaport

Adreça (carrer, número, pis porta)

Municipi

Codi Postal

Població

Telèfon

Telèfon mòbil

Adreça electrònica

Comunica a l’Ajuntament d’Algaida, a l’efecte dels pagaments que hagi de rebre les següents DADES BANCÀRIES

Entitat

Oficina

C.C.C.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IBAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Entitat

Oficina

DC

Número de compte

Algaida ,a ....….. de …....………………de 2018

Firma (En cas de ser menor d’edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal

Diligència de conformitat de l’Entitat Bancària:

Les dades antecedents coincideixen

amb les que consten a aquesta oficina

El Director/a           

Signat:

(Datat, Signat i Segellat)

Les seves dades personals seran usades per a la nostra relació i poder prestar-li els nostres serveis. Aquestes dades són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè, la qual cosa ens permet l'ús de la seva informació dins de la legalitat. Així mateix, podran tenir coneixement del la seva informació aquelles entitats que necessitin tenir accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis aplicables. A qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació. També té dret a sol·licitar el traspàs de la seva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI: AJUNTAMENT D'ALGAIDA, CARRER DEL REI 6, CP 07120, ALGAIDA (Illes Balears). En cas que entengui que els seus drets han estat desatesos, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es)