Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL
Núm. 10052
Correcció d'errades de la Publicació BOIB nº 116, de 20 de setembre de 2018, de les Bases específiques regidores de la convocatòria per a la provisió d'1 plaça de Policia Local com a funcionari de carrera en la plantilla de personal de l'Ajuntament de Mancor de la Vall
Versió PDF
Atesa la publicació BOIB nº 116 de data 20 de setembre de 2018, de les bases específiques que regiran la convocatòria per a la provisió d'1 plaça de policia local en la plantilla de personal funcionari de carrera de l'Ajuntament de Mancor de la Vall mitjançant el procediment extraordinari del Decret Llei 1/2017, de 13 de gener de 2017.
Examinades les bases de la convocatòria en relació amb la selecció de personal referenciada, i de conformitat amb l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local, i conforme a l’article 109.2 de la Llei 39/15, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, resolc que hem detectat errades en les mateixes susceptibles de ser esmenades. Conseqüentment, publicam la seva correcció:
A la Base Segona – Requisits i condicions de les persones aspirants (pàgina segona), l'apartat 2.2 in fine, diu:
2.2 (...) Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals a explicar a partir del dia de la presa de possessió, perquè la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
En realitat, ha de dir:
2.2 (...) Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals a comptar a partir del dia de la presa de possessió, perquè la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
A la Base Quarta-Sol·licitud i documentació (pàgina segona), en els dos primers paràgrafs de l'apartat 4.1 diu:
4.1. Les sol·licituds per participar en les proves de selecció es dirigiran al Batle de l'Ajuntament i hauran d'ajustar-se al model de sol·licitud (Annex IV), es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament, o en la forma establerta en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de 20 dies naturals, explicats a partir de l'endemà al de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.
Les sol·licituds que es registrin fos del termini anterior (ni abans de l'obertura ni després de la finalització del mateix) seran excloses i s'arxivaran. (...)
En realitat, ha de dir:
4.1. Les sol·licituds per participar en les proves de selecció es dirigiran al Batle de l'Ajuntament i hauran d'ajustar-se al model de sol·licitud (Annex IV), es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament, o en la forma establerta en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de 20 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.
Les sol·licituds que es registrin fora del termini anterior (ni abans de l'obertura ni després de la finalització del mateix) seran excloses i s'arxivaran. (...)
Així, a la Base Cinquena – Admissió de les persones aspirants- (pàgina 3), apartat 5.2, in limine diu:
5.2 Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de deu dies hàbils explicats des de l'endemà al de la publicació, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se'ls advertirà que es considera no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment. (...).
En realitat, ha de dir:
5.2 Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de deu dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se'ls advertirà que es considera no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment. (...).
Així, a la Base Setena- Fase d'oposició (pàgina 4), primer paràgraf, diu:
La fase d'oposició consta de tres proves de caràcter obligatori i eliminatori. S´ha de superar la prova anterior per poder passar a la següent. Les proves es duran a terme a raó de el sistema que lliurement estableixi el tribunal.
En realitat, ha de dir:
La fase d'oposició consta de tres proves de caràcter obligatori i eliminatori. S'ha de superar la prova anterior per poder passar a la següent. En tot el no regulat en aquestes bases o per normativa d'aplicació, les proves es duran a terme a raó del sistema que lliurement estableixi el tribunal.
Així, a la Base Setena – Fase d'oposició (pàgina 4), 1ª) Prova d'aptitud física, penúltim paràgraf in fine, diu:
(...) La validesa del certificat és de dos anys que s'explicaran des del dia de la superació de les proves.
En realitat, ha de dir:
(...) La validesa del certificat és de dos anys que es comptarà des del dia de la superació de les proves.
Així, a la Base Setena – Fase d'oposició (pàgina 4), 2ª) Prova de coneixement tipus test, apartat Primera fase, primer paràgraf in fine, diu:
Primera fase: (...). Les preguntes amb resposta errònia o si figura més d'una resposta es penalitzaran amb una cambra del valor assignat a la resposta correcta (-0,125 punts).
En realitat ha de dir:
Primera fase: (...). Les preguntes amb resposta errònia o si hi figura més d'una resposta es penalitzaran amb un quart del valor assignat a la resposta correcta (-0,125 punts).
Així, a la Base Setena- Fase d'oposició (pàgina 5), 2º) Prova de coneixement tipus test, apartat Segona fase, punt segon (2.), tercer paràgraf in fine, diu:
Segona fase: (...) 2. (...). Les preguntes amb resposta errònia o si figura més d'una resposta es penalitzaran amb una cambra del valor assignat a la resposta correcta.
En realitat ha de dir:
Segona fase: (...). Les preguntes amb resposta errònia o o si hi figura més d'una resposta es penalitzaran amb un quart del valor assignat a la resposta correcta.
A la Base Dotzene – Personal funcionari en pràctiques- (pàgina 7), apartat 3 in limine, diu:
3. En el cas que alguna de les personis aspirants sigui qualificada com no apta en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà a les personis aspirants resultants del procés selectiu, que hagin aprovat totes les proves, i no hagin obtengut plaça per ordre de puntuació del concurso oposició, per ser nomenat funcionari o funcionària en pràctiques. (...).
En realitat, ha de dir:
3. En cas que alguna de les persones aspirants sigui qualificada com no apta en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà a les persones aspirants resultants del procés selectiu que hagin aprovat totes les proves i no hagin obtengut plaça, per ordre de puntuació del concurs oposició, per ser nomenat funcionari o funcionària en pràctiques. (...).
Mancor de la Vall, 27 de setembre de 2018
El Batle Guillem Villalonga Ramonell