Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 10051
Bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva de l’Ajuntament d’Inca per al foment de l’ús de la llengua catalana dins l’àmbit econòmic, corresponent a l’any 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Finalitat de la subvenció

L'Ajuntament d'Inca, amb la finalitat d’avançar cap a la normalització lingüística del català i entenent que normalitzar l’ús d’una llengua consisteix a fer-la servir en qualsevol àmbit i que mentre en determinades circumstàncies aquest ús no sigui possible aquesta llengua estarà en una situació d’anormalitat, convoca aquests ajuts amb l’objectiu primordial d’aconseguir un increment en l’ús de la llengua catalana dins l’àmbit econòmic, ja que aquest constitueix una part molt important –atesa la seva influència sobre els tipus de relacions que s’estableixen– de la vida quotidiana.

És dins aquest context que l’Ajuntament d’Inca, per tal de donar un nou impuls a l’ús de la llengua catalana, estableix amb aquestes bases els criteris que se seguiran per a la concessió de subvencions a les entitats que ho sol·licitin. D’aquesta manera les empreses del terme municipal d'Inca i aquelles que, encara que no tenguin el seu domicili al terme municipal, sí que hi realitzin activitat econòmica, així com els treballadors i treballadores autònomes que compleixin els requisits establerts a les presents bases, que s’acullin a aquest pla de subvencions, ajudaran a fomentar la normalitat lingüística alhora que cobriran una mancança sobre la qual la societat segueix exigint actuacions.

2. Objecte de la subvenció

2.1. Constitueix l’objecte d’aquestes bases la regulació de la Convocatòria pública per a la concessió de subvencions per a l’elaboració d’impresos, rètols, etiquetes, bosses, paper d’embolicar, cartes de restaurant, etc. que siguin d’ús habitual i que estiguin normalitzats correctament en llengua catalana.

Amb aquesta finalitat, s’estableixen les següents línies d’ajuts:

a. Retolació comercial

b. Cartes de bar i de restaurant

c. Documents administratius

d. Activitats publicitàries

2.2. En el cas de l’edició d’impresos adreçats a un públic molt heterogeni es podrà utilitzar la versió catalana acompanyada d’altres llengües, amb la condició que el text en català estigui en primer lloc.

2.3. Seran objecte de subvenció les accions realitzades que s’ajustin a allò establert a la present Convocatòria dintre del període següent: des de l’1 de gener i fins al 31 d’octubre de 2018.

3. Destinataris o beneficiaris de la subvenció

Podran acollir-se a aquest pla de subvencions totes aquelles persones físiques i jurídiques del terme municipal d’Inca o d’un altre terme municipal, però amb activitat econòmica a Inca, després d’haver normalitzat un determinat document, rètol, etiqueta, etc.

Totes les actuacions subvencionables han de complir allò previst a la normativa local i amb la resta que hi sigui d’aplicació.

En qualsevol cas no podran ser persones beneficiàries d'aquests ajuts:

1.  Les persones autònomes col·laboradores que no estiguin integrades en alguna de les societat incloses en els requisits. S’hi consideren les persones que, sense ser titulars d’una activitat de naturalesa autònoma, col·laboren en l’activitat esmentada, encara que sigui de manera personal, habitual i directa.

2. Les administracions públiques, les societats públiques i les entitats vinculades o dependents de qualsevol d’aquestes.

3.  Les associacions, fundacions i altres entitats sense ànim de lucre que no tinguin la finalitat de portar a terme una activitat empresarial o laboral de forma estable.

4.  Projectes empresarials que resultin incongruents o desenvolupin activitats no desitjades.

5.  Empreses instrumentals.

6.  Persones beneficiàries que hagin sol·licitat i/o rebut una subvenció de l’Ajuntament d’Inca pel mateix concepte i finalitat.

7.  Persones sol·licitants que hagin estat sancionades o condemnades en els darrers tres (3) anys per exercir o tolerar pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, per resolució administrativa ferma o sentència judicial ferma.

4. Requisits de les persones beneficiàries

Són requisits de les persones beneficiàries els següents:

· Les persones jurídiques privades sol·licitants han d’estar legalment constituïdes, gaudir de capacitat jurídica i d’obrar i estar inscrites en el Registre que els hi correspongui.

· Les persones físiques sol·licitants cal que estiguin d'alta a l'IAE i a la Seguretat Social com a treballadors autònoms individuals.

· En el cas de contractació de persones treballadores, no haver tengut baixes de persones treballadores amb motiu d’acomiadament improcedent en els sis (6) mesos anteriors a la data de contractació de la persona treballadora objecte de la subvenció.

· Les persones sol·licitants han de desenvolupar una activitat econòmica i estar en possessió dels permisos exigibles relatius a l’activitat a expedir per l’Ajuntament d’Inca. En el cas d’un centre de treball en què sigui necessària i obligatòria la declaració responsable d’inici d’activitat o la llicència d’obertura, s’exigirà que estigui en vigor o haver iniciat els tràmits per a la seva obtenció en el moment en què s’aprovi la resolució de la concessió i, com a màxim, en el termini de justificació, així com, qualsevol altre document substitutiu que acrediti l’activitat en cas de no realitzar-la en un establiment permanent.

· Tenir delegació permanent i d’actuació o centre de treball al municipi d’Inca. També aquelles que, sense tenir el seu domicili en el terme municipal d’Inca, realitzin les seves activitats en el terme o, en resultin beneficiàries o beneficiaris les ciutadanes o els ciutadans d’Inca.

· No haver sol·licitat i/o rebut subvenció de l’Ajuntament d’Inca per al mateix concepte o finalitat.

· Haver justificat les subvencions concedides en exercicis anteriors.

· Estar al corrent del compliment de les seves obligacions amb l'Agència Tributària de l'Estat i amb la Tresoreria General de la Seguretat Social.

· Estar al corrent del compliment de les seves obligacions amb l’Ajuntament d’Inca i no trobar-se sotmeses en cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o en cap procediment sancionador incoat per aquest motiu.

· No incórrer en cap supòsit contemplat a l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

· Disposar dels permisos i autoritzacions que, si n’és el cas, siguin exigibles per la legislació vigent per a la realització de l’objecte de la subvenció. En el cas de persones beneficiàries de la línia a) Retolació comercial, a més, disposar dels permisos exigibles relatius a l’adequació i embelliment de l’estètica exterior dels locals comercials.

5. Naturalesa de la subvenció

Les subvencions d’aquesta Convocatòria són de caràcter voluntari, excepcional i anul·lables. Són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes a la Llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

Així mateix, són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix concepte, sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost del concepte subvencionat.

El fet de rebre una subvenció implica l’obligatorietat de dur a terme el concepte subvencionat.

En cas de no cobrir-se el total de la quantia màxima de la subvenció es procedirà a reduir la quantitat sol·licitada proporcionalment.

6. Dotació pressupostària

Per a aquesta finalitat existeix crèdit adequat al Pressupost general de l'Ajuntament d'Inca de l’exercici 2018 a la partida pressupostària 2018 / 000 / 330 / 48938 / 01 per un import de tres mil (3.000 €) euros. Una vegada esgotada aquesta partida no es podran concedir més subvencions.

7. Criteris per a la concessió de subvencions

La concessió de les subvencions d’aquesta Convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no-discriminació.

7.1. Criteris generals

7.1.1. Tots els elements objecte de subvenció hauran de ser revisats pel Servei Lingüístic de l’Ajuntament d’Inca per tal d’assegurar-ne la correcció ortogràfica i la subjecció a les normes que aquí s’estableixen.

7.1.2. Per obtenir aquest ajut econòmic s’haurà de lliurar la factura corresponent –després que l’empresa l’hagi pagada– i un exemplar d’allò que hagi estat objecte de subvenció, llevat que la subvenció sigui per a retolació, cas en què s’haurà de lliurar una fotografia del lloc on s’ha d’instal·lar el rètol; en el cas que es col·loqui un rètol en català en substitució d’un anterior en una altra llengua, es presentarà, a més, una fotografia del rètol que es retira.

7.1.3. En general la subvenció consistirà en un 50 % del total de la factura; els criteris poden canviar segons quin sigui l’objecte de la subvenció, tal com es pot comprovar a diferents apartats d’aquest article.

7.1.4. Es recomanarà que el material que s’empri per a l’elaboració dels diferents productes objecte de subvenció sigui respectuós amb el medi ambient i, si pot ser, que sigui reciclat.

7.1.5. No es podrà rebre la subvenció si ja s’ha atorgada anteriorment per a la normalització del mateix producte.

7.1.6. En el cas que no es pugui concedir una subvenció a totes les persones que la sol·licitin es donarà prioritat a aquelles que encara no n’hagin rebut cap. Les peticions s’atendran per estricte ordre d’entrada al Registre de l’Ajuntament.

8. Sol·licitud i documentació

Les persones físiques i jurídiques interessades que compleixin els requisits que determinen aquestes bases o estiguin en condicions de complir-los en el termini de presentació de sol·licituds han de presentar la següent documentació:

1. Sol·licitud de la subvenció. Es presentarà una sol·licitud per a cada línia subvencionable (annex 1).

2. Fotocòpia del DNI de la persona signant de la sol·licitud o document que acrediti la representativitat en què actua, tant si actua com a persona física sol·licitant com si ho fa com a representant legal de la persona jurídica sol·licitant.

3. Si es tracta d’una persona jurídica, fotocòpia del document que acrediti la representativitat en què actua, Estatuts de l’entitat, poders o qualsevol altre document de valor probatori equivalent mitjançant el qual es pugui comprovar el requisit d’estar capacitada, tant la societat com els seus representants, i que està legalment constituïda i registrada. A més, fotocòpia del CIF de la persona jurídica sol·licitant si no s’acredita mitjançant l’escriptura de constitució de la societat.

4. Declaració responsable del compliment dels requisits, relacionats, establerts en les bases reguladores de la Convocatòria de subvencions per a normalització a realitzar per l'Àrea de Cultura i Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Inca per a l'any 2018 amb la indicació dels que es compleixen (annex 2).

5. Declaració responsable de no estar incurs/a en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari assenyalades en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex 2).

6. Declaració responsable amb la indicació dels criteris de valoració. No es valoraran els mèrits que no es presentin a la fase de justificació (annex 2).

7. Declaració responsable del/de la representant de la persona jurídica beneficiària en la qual es manifesten els imports dels ajuts econòmics sol·licitats per a la mateixa finalitat tant a institucions públiques com privades (annex 2).

8. Les persones sol·licitants han de presentar, juntament amb la sol·licitud de la subvenció, una declaració responsable del fet de no haver estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries en els darrers tres (3) anys per exercir o tolerar pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere (annex 2).

9. Breu explicació de les actuacions, activitats i despeses per a les quals se sol·licita la subvenció, amb la indicació, entre d’altres, de les dades de la persona sol·licitant, breu descripció de l’activitat relacionada amb l’objecte de la subvenció, data d’inici i lloc on radica el centre de treball, previsió de creixement, altres aspectes de l’activitat a destacar, recursos humans.

10. Pressupost de les despeses subvencionables previstes i dels ingressos prevists (annex 3).

11. Document de dades bancàries (annex 4).

12. Declaració responsable de veracitat dels documents presentats (annex 5).

13. En el cas de persones físiques en qualitat de treballadors o treballadores autònomes: informe de vida laboral i certificació de l’alta a l’IAE.

A banda de la documentació esmentada anteriorment, cal aportar la següent:

a) Certificació d'estar al corrent en el compliment de les seves obligacions amb la Tresoreria General de la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària de l'Estat, si no s’ha autoritzat per a obtenir-los.

b) Acreditació de la llicència d'obertura o declaració responsable d'inici d'activitat, si escau, i dels permisos necessaris segons la normativa vigent.

9. Criteris objectius d’atorgament de la subvenció

La concessió de les subvencions d’aquesta Convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no-discriminació.

Les subvencions es concediran per ordre cronològic d’arribada de les sol·licituds al Registre d’Entrada de l’Àrea de Cultura municipal.

10. Línies d’ajuts i el seu import

S’estableixen les següents línies d’ajuts d’acord amb la base 2, amb els imports que s’especifiquen en cada cas:

a) Retolació comercial

a.1. S’entén per rètol comercial aquell que, construït amb materials duradors i instal·lat a l’interior, a l’exterior o als vehicles de l’empresa, n’assenyali la identitat i/o en doni informació.

a.2. El nom del local que ha de portar el rètol objecte de subvenció ha de ser traduïble al català; no s’atorgaran subvencions per a rètols que utilitzin onomatopeies o qualssevol altres paraules no traduïbles o que tenguin la mateixa grafia en català que en una altra llengua.

a.3. Tots els rètols informatius que siguin accessoris al principal hauran de ser també en català.

a.4. Per obtenir la subvenció per a un rètol, les seves característiques i col·locació s’hauran d’avenir amb les exigències municipals i amb les dels organismes competents en la matèria.

a.5. La subvenció consistirà en un 50 % de la factura i mai no serà superior a 450,00 €.

b) Cartes de bar i de restaurant

b.1. S’entén per carta de bar o de restaurant qualsevol imprès en el qual es fa constar la llista i els preus dels menjars i begudes que l’establiment (restaurant, bar, cafeteria...) ofereix als clients.

b.2. L’Ajuntament d’Inca es farà càrrec de pagar el que costi l’edició de la versió catalana si la factura és inferior a 250,00 €.

b.3. La versió catalana ha d’ocupar un lloc preferent, i si hi ha una part de la carta que sigui d’informació general i vagi en un sol idioma, aquest ha de ser el català.

b.4. A la factura s’ha de desglossar el cost de l’edició de cada un dels idiomes en què es presenta la carta.

b.5. En el cas que la carta es realitzi únicament en català, l’Ajuntament es farà càrrec del cost total fins a un màxim de 350,00 €.

c) Documents administratius

c.1. Són documents administratius aquells que serveixen per dur la gestió de l’empresa (p. e. albarans, factures, contractes, rebuts, etc.).

c.2. Tot i no ser documents, els segells s’inclouen en aquest apartat.

c.3. L’Ajuntament d’Inca atorgarà una subvenció d’un 50 %, i no es podrà sobrepassar la quantitat de 150,00 € per document.

c.4. Per tal de poder sol·licitar la subvenció, aquests documents hauran d’estar en català.

d) Activitats publicitàries

d.1. Es consideren activitats publicitàries aquelles que les empreses fan servir per donar-se a conèixer o per informar d’actuacions puntuals (p. e. llocs web, catàlegs, fulls d’ofertes, anuncis, targetes de canvi d’oli dels vehicles, bosses, paper d’embolicar, etiquetes de productes, calendaris, etc.). Aquestes activitats es poden dur a terme mitjançant paper imprès o a través de la pàgina web de la pròpia empresa o comerç.

d.2. L’Ajuntament atorgarà una subvenció del total de la factura sempre que el seu import no sobrepassi la quantitat de 350.00 € per activitat publicitària.

d.3. Per poder optar a la subvenció aquests impresos o el text del web hauran d’anar en català, i el lloc web s’haurà de mantenir, com a mínim, durant dotze mesos.

11. Despeses subvencionables

D’acord amb allò establert a l’art. 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre de 2003, general de subvencions, són despeses subvencionables aquelles:

· Que són estrictament necessàries per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte d’activitats, que s’hagi duit a terme durant la temporalització prevista a la base 2 i respongui a la naturalesa del projecte subvencionat, sense la necessitat que s’hagin abonat o no encara les factures o altres documents que les acrediten.

· Que siguin raonables i compleixin els principis de bona gestió financera i, en especial, de rendibilitat i eficàcia de costs.

· Que no superin el valor de mercat.

· Que responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada, resultin estrictament necessaris i es realitzin en el termini establert per les bases reguladores.

· Que s'hagin pagat dintre del període subvencionable (de l’1 de gener al 31 d’octubre de 2018).

· Que no superin el cost de la despesa subvencionable, en cada cas.

No formen part de les despeses subvencionables ni del pressupost del projecte:

· Les despeses l’import de les quals s’hagi adquirit a un preu superior al valor de mercat.

· Les despeses financeres i les de gestió, les despeses notarials i registrals, les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d’administració específiques si no hi estan directament relacionades i no són indispensables per preparar-lo ni dur-lo a terme.

· Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.

· Els imposts indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.

12. Termini i lloc de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds de subvencions d’aquesta Convocatòria es podran presentar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i fins al 31 d’octubre de 2018.

Durant aquest termini les bases estaran publicades en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Inca, així com a la seva pàgina web, www.incaciutat.com

Les sol·licituds de subvencions es dirigiran al batle de l’Ajuntament d’Inca i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’especifica al punt 8 (annex 0) d’aquestes bases, en el Registre de l’Àrea de Cultura, en el Registre General Municipal, o per qualsevol dels mitjans i llocs assenyalats a l’article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

13. Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment

El procediment de concessió de les subvencions regulades a les presents bases serà el de concurrència competitiva.

13.1. Iniciació

El procediment de concessió de subvencions s’iniciarà d’ofici, mitjançant l’aprovació simultània per Ple de les bases i la Convocatòria. Una vegada aprovades, aquestes seran publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web www.incaciutat.com

La Convocatòria d’aquestes subvencions també es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions, BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Són aplicables a la instrucció i la resolució del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles del 18 al 22 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66 de dia 26 de maig de 2016).

13.2. Instrucció

La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la Regidoria de Cultura.

Les activitats d’instrucció comprendran:

a) La petició de tots els informes que s’estimin necessaris per resoldre o que siguin exigits per les normes que regulen la subvenció. El termini per a la seva emissió serà de deu (10) dies hàbils, excepte que per part de l’òrgan instructor se n’acordi un altre.

b) L’avaluació de les sol·licituds efectuada conforme a les bases de la Convocatòria.

Per estudiar i avaluar les sol·licituds, es constitueix la Comissió d’Avaluació encarregada de la instrucció del procediment, integrada per les persones relacionades tot seguit:

President: el regidor delegat/ada de Batlia de Cultura o persona en qui delegui.

Vocals:

-La tècnica de normalització lingüística  o persona en qui delegui.

-El TAE d’intervenció o persona en qui delegui.

Secretària: auxiliar administrativa del departament de Cultura (amb veu, però sense vot).

A la Comissió d’Avaluació, li correspon examinar les sol·licituds presentades, avaluar-les i emetre l’informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució per part de la Regidoria de Cultura, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.

En qualsevol cas, la Comissió d’Avaluació pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’hagi de pronunciar la resolució, i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.

L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l'informe de l’òrgan col·legiat, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, i la notificarà a les persones interessades, amb acord previ de la Junta de Govern; s’atorgarà un termini de deu (10) dies hàbils per presentar al·legacions.

Examinades, si escau, les al·legacions presentades per les persones interessades, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar la persona sol·licitant o la relació de sol·licitants per als quals es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

Excepcionalment, es podrà dur a terme el prorrateig, entre les persones sol·licitants, de l’import global màxim destinat a subvenció.

L’expedient de concessió de la subvenció contindrà l'informe de l’òrgan instructor en el qual consti que, de la informació que obra en el seu poder, es desprèn que les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions.

La proposta de resolució definitiva, quan resulti procedent d’acord amb allò establert en aquestes bases i Convocatòria, es publicarà al tauler d’anuncis de l'Ajuntament i inclourà la relació de les persones sol·licitants que hagin estat proposades com a beneficiàries a la fase d’instrucció perquè en el termini de deu (10) dies hàbils puguin formular les al·legacions pertinents; en cas que no ho facin, s'entendrà que han acceptat les subvencions concedides.

Mentre no s’hagi notificat la resolució de concessió, les propostes de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada davant l'Administració.

13.3. Resolució

Aprovada la proposta de resolució definitiva, l’òrgan competent resoldrà el procediment de concessió de forma motivada. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s’atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop formulada la proposta de resolució per part de l’òrgan instructor.

La resolució, a més d’expressar la persona sol·licitant o relació de sol·licitants als quals es concedeix la subvenció, farà constar, de forma expressa, la desestimació de la resta de les sol·licituds, tot indicant la persona sol·licitant o relació de sol·licitants als quals es desestima la subvenció.

La resolució podrà incloure una relació ordenada de totes les sol·licituds que, complint amb les condicions administratives i tècniques establertes a les bases i a la Convocatòria per adquirir la condició de beneficiari/ària, no hagin estat estimades per sobrepassar-se la quantia màxima del crèdit fixat a la Convocatòria, amb indicació de la puntuació atorgada a cada una d’elles en funció dels criteris de valoració previstos. En aquest supòsit, si una persona beneficiària renuncia de forma expressa a la subvenció, l’òrgan atorgant acordarà, sense necessitat de nova convocatòria, la concessió de la subvenció a la persona sol·licitant següent, segons l’ordre de puntuació, sempre que hi hagi crèdit suficient.

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis (6) mesos, a comptar des de la publicació de la corresponent convocatòria, tret que aquesta ajorni els seus efectes a una data posterior.

El venciment del termini màxim sense que s’hagi notificat la resolució legitima les persones interessades per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un (1) mes comptador des que s’hagi notificat, o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos (2) mesos des que s’hagi notificat.

14. Obligacions de les persones beneficiàries

Són obligacions de les persones beneficiàries de les subvencions, d’acord amb l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66 de dia 26 de maig de 2016), les següents:

a. Complir l’objectiu, executar el projecte, realitzar l’activitat o adoptar el comportament que fomenta la concessió de les subvencions.

b. Justificar davant l’òrgan atorgant el compliment dels requisits i les condicions, així com la realització de l’activitat i el compliment de la finalitat que determinen la concessió de la subvenció.

c. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, a efectuar per l’òrgan atorgant, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, amb l’aportació de tota la informació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.

d. Comunicar a l’òrgan atorgant l’obtenció d’altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades. Aquesta comunicació s’haurà d’efectuar com a molt tard abans de justificar l’aplicació donada als fons rebuts.

e. Acreditar, abans que es dicti la proposta de resolució definitiva de concessió, que es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la seguretat social.

f. Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i altres documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable a les persones beneficiàries.

g. Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, en la mesura en què puguin ser objecte de comprovació i control.

h. Adoptar les mesures de difusió fixades a les bases reguladores del caràcter públic del finançament de programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguin objecte de subvenció.

i. Reintegrar els fons rebuts en els casos en què procedeixi per concórrer causa de reintegrament.

15. Justificació i pagament

El termini de justificació de les subvencions concedides serà de quinze (15) dies hàbils des de la publicació de la relació de les persones beneficiàries junt amb els imports de la subvenció.

Les persones beneficiàries per justificar la subvenció hauran de presentar la documentació següent:

1. Declaració responsable d’exactitud dels justificants de les despeses (annex 6).

2. Compte justificatiu de la subvenció: pressupost de despeses realitzades i pagades i pressupost d’ingressos obtinguts (annex 7).

3. Relació classificada de despeses subvencionables (annex 8).

4. Relació classificada d’ingressos o d’altres subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat, si escau (annex 9).

5. Factures oficials acreditatives de la despesa subvencionada degudament confeccionades i justificant de pagament; les despeses s’han d’haver abonat abans de la finalització del període de justificació.

1. Un exemplar del material que hagi estat objecte de subvenció de les línies b) Cartes de bar i de restaurant, c) Documents administratius i d) Activitats publicitàries; en el cas de la línia a) Retolació comercial, caldrà lliurar una fotografia del lloc on s’ha d’instal·lat el rètol; en el cas que es col·loqui un rètol en català en substitució d’un anterior en una altra llengua, cal presentar, a més, una fotografia del rètol que es retira.

Les despeses s’han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s’han de retornar les factures o justificants originals, a petició de l’entitat o persona beneficiària, s’hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció, així com l’import del justificant que s’imputa a la subvenció.

Només en casos justificats d'impossibilitat de presentar originals, s’admetran fotocòpies.

Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones subvencionades i amb el seu NIF, han d’expressar clarament:

· Data d’emissió, que haurà de correspondre al període d’activitats subvencionable.

· Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l’entitat emissora i de l’entitat pagadora.

· Número de la factura.

· Les factures hauran d’estar pagades i degudament justificades (segell, justificant bancari…).

· Les factures han d’estar datades durant l’any en curs.

· Concepte detallat pel qual s’expedeix, que haurà de ser suficientment clar.

· Import, desglossant la part que correspon a l'IVA, si procedeix. Si l’operació està exempta d’IVA, s’ha d’esmentar a la factura.

Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s’indiquen, es requerirà la persona interessada perquè, dins el termini de deu (10) dies hàbils, esmeni la mancança o aporti els documents preceptius amb la indicació que, si no ho fa, desisteix de la subvenció.

El pagament de la subvenció es realitzarà amb justificació prèvia, per part de la persona beneficiària, de la realització de l’activitat per la qual es va concedir la subvenció.

El dret a cobrar totalment o parcialment la subvenció s’extingirà en els supòsits en què no es justifiqui o quan concorri alguna de les causes que donin lloc al reintegrament.

L’import de la subvenció s’abonarà després que l’entitat beneficiària hagi justificat la realització de l’activitat subvencionada i hagi complert la seva finalitat i el 100 % de la despesa.

Si l’entitat o persona beneficiària únicament disposa de la factura o document justificatiu que acredita la despesa rebuda per correu electrònic, s’admetrà sempre que a la impressió de la factura s’adjunti un certificat signat pel representant legal de l’entitat en què manifesti la impossibilitat o dificultat greu per obtenir el document original i declari que la factura ni s’ha utilitzat ni s’utilitzarà per justificar cap altra subvenció.

No obstant això, l’Ajuntament d’Inca podrà demanar qualsevol altra documentació que consideri adient, ateses les circumstàncies i característiques del cas.

Són aplicables a la justificació i al cobrament del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles del 23 al 25 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66 de dia 26 de maig de 2016).

16. Revocació i reintegrament

16.1. Invalidesa de la resolució de concessió

Són causes de nul·litat de la resolució de la concessió:

a) Les indicades a l’article 47.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment  administratiu comú de les administracions públiques.

b) La inexistència o insuficiència de crèdit pressupostari.

Són causes d’anul·labilitat de la resolució de la concessió la resta d’infraccions de l’ordenament jurídic, especialment de les regles contingudes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, de conformitat amb l'establert amb l’article 48 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment     administratiu comú de les administracions públiques.

Quan concorri algun dels supòsits indicats en els articles anteriors, l’òrgan atorgant procedirà a la seva revisió d’ofici o, en el seu cas, a la declaració de lesivitat i ulterior impugnació, de conformitat amb l'establert en els articles 106 i 107 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La declaració judicial o administrativa de nul·litat o anul·lació implica el reintegrament de les quantitats entregades.

16.2. Causes de reintegrament

A més dels casos en què es declari la invalidesa de la resolució de concessió, també procedirà el reintegrament de les quantitats rebudes més l'interès de demora corresponent des del moment del pagament de la subvenció fins a la data que s’acordi la procedència del reintegrament, en els següents supòsits:

a. Obtenció de la subvenció falsejant les condicions requerides per a això o ocultant aquelles que, d'haver-se conegut, haguessin impedit l’obtenció de la subvenció.

b. Incompliment total o parcial de l’objectiu, l’activitat, el projecte o la no-adopció del comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

c. Incompliment de l’obligació de justificació o la justificació insuficient en els termes establerts per aquesta ordenança i per les bases reguladores o la Convocatòria de la subvenció.

d. Incompliment de les obligacions d’adoptar les mesures de difusió exigides a les bases reguladores.

e. Resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control financer, així com incompliment de les obligacions comptables, registrals o de conservació de documents quan d’això es derivi la impossibilitat de verificar la utilització que s’han donat el fons rebuts, el compliment de l’objectiu, la realitat i la regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals.

f. Incompliment de les obligacions imposades per l’Administració a les entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos assumits per aquests, amb motiu de la concessió de la subvenció, sempre que afectin o facin referència a la forma d’acord amb la qual s’han d’aconseguir els objectius, realitzar l’activitat, executar el projecte o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

g. Incompliment de les obligacions imposades per l’Administració a les entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos assumits per aquests, amb motiu de la concessió de la subvenció, distints dels anteriors, quan d'això es derivi la impossibilitat de verificar la utilització que s’ha donat als fons rebuts, el compliment de l’objectiu, la realitat i regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals.

h. L’adopció, en virtut d'allò establert en els articles del 87 al 89 del Tractat de la Unió Europea, d’una decisió de la qual es derivi una necessitat de reintegrament.

a. Resta de supòsits previstos a les bases reguladores de la subvenció.

En el supòsit que l'import de la subvenció superi el cost de l’activitat subvencionada, procedirà el reintegrament de l’excés, incrementat amb l'interès de demora.

16.3. Naturalesa dels crèdits a reintegrar

Les quantitats a reintegrar tendran la consideració d’ingressos de dret públic; resultarà d’aplicació per al seu cobrament allò establert a la Llei general pressupostària.

L'interès de demora aplicable en matèria de subvencions serà l'interès legal dels doblers incrementat en un 25 %, excepte que la Llei de Pressuposts Generals de l'Estat n’estableixi un altre.

16.4. Procediment de reintegrament

El procediment per exigir el reintegrament de les subvencions tendrà caràcter administratiu i, com a tal, es regirà per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En tot cas, en el procediment de reintegrament s’observaran les següents fases:

a. Acord d’inici del procediment. Es podrà iniciar d'ofici, amb denúncia prèvia o com a conseqüència de l'informe emès per l’òrgan de control financer de la Intervenció.

L’òrgan competent per iniciar el procediment serà l'òrgan atorgant de la subvenció.

b. Tràmit d’al·legacions, tot garantint el dret d’audiència de la persona interessada.

c. Si escau, informe de valoració de les al·legacions.

d. Informe-proposta emès per l’òrgan de control financer.

e. Resolució del procediment que posarà fi a la via administrativa. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de dotze (12) mesos des de l’acord d’inici.

L’obligació de reintegrament que en el seu cas s’aprovi serà independent de les sancions que, si escau, resultin exigibles.

17. Mesures de difusió del finançament públic

Les entitats beneficiàries hauran de fer constar la col·laboració de l’Ajuntament d’Inca en l’execució del projecte d’activitats, a tota la documentació i publicitat generada per l’esmentat projecte, en particular en els cartells, fullets, anuncis i altres elements de propaganda utilitzats per donar-lo a conèixer, i als vídeos, programes informàtics o qualsevol altre mitjà de difusió que serveixi de suport del producte resultant de la col·laboració, mitjançant la inclusió del logotip de l’Ajuntament d’Inca (la imatge corporativa està disponible a la web municipal: www.incaciutat.com).

18. Règim jurídic

En el que no preveuen aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el Reglament general de subvencions 887/2006, aprovat el 21 de juliol, la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, el Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, les Bases d’execució del pressupost municipal per al 2018 així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.

19. Recursos

Contra l’acord de resolució de la Convocatòria es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució, o bé recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu. No obstant això, s’hi pot presentar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent.

Tot d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

19. Protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), s’informa les persones sol·licitants que les dades facilitades seran incloses en un fitxer propietat de l’Ajuntament d’Inca, amb la finalitat única i exclusiva de gestionar i tramitar el procediment de concessió de subvencions establert en aquesta Convocatòria de la Regidoria delegada de Batlia de Cultura, d’acord amb els principis de seguretat i confidencialitat de les dades que la normativa de protecció de dades estableix.

Així mateix, s’informa la persona interessada de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes inclosos a la legislació vigent, mitjançant escrit presentat en el Registre de l’Ajuntament d’Inca.

La presentació de la sol·licitud de subvenció implicarà l'acceptació de la cessió de les dades contingudes en ella, així com la informació relativa a l'ajuda atorgada, a l'Ajuntament d'Inca i organismes dependents amb finalitat estadística, d'avaluació i seguiment, i per a la comunicació a les persones sol·licitants dels diferents programes i actuacions per al desenvolupament empresarial.

  Información sobre protección de datos Conforme a la Ley orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de protección de datos de carácter personal, os informamos de que los datos personales que aportáis se incorporarán y tratarán en el fichero del Àrea de Promoció Econòmica i Mercats de l’Ajuntament d’Inca al objeto de llevar el control y gestión de los pagos a personas beneficiarias de las subvenciones y de transferencias a las entidades financieras. Para el ejercicio del derecho de acceso, rectificación, cancelación y oposición al tratamiento de estos datos podéis dirigiros al centro gestor al que se refiere esta Declaración según las condiciones previstas en la legislación vigente.

ANNEX 0

DOCUMENTACIÓ APORTADA PER LA PERSONA SOL·LICITANT:

(  ) Sol·licitud de la subvenció (annex 1).

(  ) Fotocòpia del DNI de la persona signant de la sol·licitud o document que acrediti la representativitat en què actua, tant si actua com a persona física sol·licitant com si ho fa com a representant legal de la persona jurídica sol·licitant. Si es tracta d’una persona jurídica, fotocòpia del document que acrediti la representativitat en què actua, Estatuts de l’entitat, poders o qualsevol altre document de valor probatori equivalent mitjançant el qual es pugui comprovar el requisit d’estar capacitada, tant la societat com els seus representants, i que està legalment constituïda i registrada. A més, fotocòpia del CIF de la persona jurídica sol·licitant si no s’acredita mitjançant l’escriptura de constitució de la societat.

(  ) Declaració responsable (annex 2).

(  ) Breu explicació de les actuacions, activitats i despeses per a les quals se sol·licita la subvenció.

(  ) Pressupost de les despeses subvencionables previstes i dels ingressos prevists (annex 3).

(  ) Document de dades bancàries (annex 4).

(  ) Declaració responsable sobre la veracitat dels documents presentats (annex 5).

(  ) Certificació d'estar al corrent en el compliment de les seves obligacions amb la Tresoreria General de la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària de l'Estat, si no s’ha autoritzat per obtenir-los.

(  ) Acreditació de la llicència d'obertura o declaració responsable d'inici d'activitat, si escau, i dels permisos necessaris segons la normativa vigent.

(  ) Acreditació dels permisos exigibles relatius a l’adequació i l’embelliment de l’estètica exterior dels locals comercials (només en el cas de persones beneficiàries de la línia a) Retolació comercial).

(  ) En el cas de persones físiques en qualitat de treballadors o treballadores autònomes: informe de vida laboral i certificació de l’alta a l’IAE.

DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA APORTADA PER LA PERSONA BENEFICIÀRIA EN EL TERMINI DE JUSTIFICACIÓ

(  ) Declaració responsable d’exactitud dels justificants de les despeses (annex 6).

(  ) Compte justificatiu de la subvenció: pressupost de despeses realitzades i pagades, i pressupost d’ingressos obtinguts (annex 7).

(  ) Relació classificada de despeses subvencionables (annex 8).

(  ) Relació classificada d’ingressos o d’altres subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat, si escau (annex 9).

(  ) Factures oficials acreditatives de la despesa subvencionada degudament confeccionades i justificant de pagament; les despeses s’han d’haver abonat abans de la finalització del període de justificació.

(  ) Un exemplar del material que hagi estat objecte de subvenció (línies b) Cartes de bar i de restaurant, c) Documents administratius i d) Activitats publicitàries); en el cas de la línia a) Retolació comercial, una fotografia del lloc on s’ha d’instal·lat el rètol (si s’ha col·locat un rètol en català en substitució d’un anterior en una altra llengua, cal  presentar, a més, una fotografia del rètol que es retira).

   

 

ANNEX 1

SOL·LICITUD DE LA SUBVENCIÓ

__________________________________________(nom i llinatges / raó social), amb domicili al carrer/plaça ____________________________, número____________, pis_______, d’Inca, telèfon___________ i amb DNI número ____________________, en representació de l’empresa ________________________, constituïda l’any _________, amb CIF________________

EXPÒS:

1. Que, publicades les bases reguladores de la Convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva de l’Ajuntament d’Inca per al foment de l’ús de la llengua catalana dins l’àmbit econòmic, corresponent a l’any 2018, reunesc les condicions per prendre-hi part.

2. Que adjunt la documentació indicada a l’annex 0.

3. Que autoritz l’Ajuntament a fer les comprovacions i certificacions necessàries per a la tramitació de la concessió de les subvencions per al foment de l’ús de la llengua catalana dins l’àmbit econòmic corresponent a l’any 2018 per part d’aquest ajuntament.

(  ) SÍ                                                 (  ) NO

4. Que autoritz l’Ajuntament a comprovar el compliment de les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

(  ) SÍ                                                  (  ) NO

(En cas de no autoritzar aquesta consulta, s’ha d’aportar la documentació oficial original i/o còpia perquè consti a l’expedient administratiu.)

Per això,

SOL·LICIT:   l’atorgament de la següent subvenció per al foment de l’ús de la llengua catalana dins l’àmbit econòmic, corresponent a l’any 2018:

Línies d’ajut

Concepte

 Import de la despesa

a) Retolació comercial

 

 

b) Cartes de bar i de restaurant

 

 

c) Documents administratius

 

 

d) Activitats publicitàries

 

 

 

Per tot això, s’adjunta la documentació anteriorment especificada.

Inca, _______ de ___________________ de 2018

Nom i cognoms

(firma)

  

ANNEX 2

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Nom i llinatges de la persona sol·licitant:

____________________________________, en nom i representació de ____________________________________________________________________

Domicili: ____________________________________________________________

CP: ____________

DNI:    ________________________    

Tel. fix: __________________________

Tel. mòbil: ________________________

DECLAR:

· Que complesc els requisits, relacionats, establerts en les bases reguladores de la Convocatòria de subvencions per a normalització a realitzar per l'Àrea de Cultura i Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Inca per a l'any 2018.

· Que no he desfigurat la veritat ni ocultat informació pel que fa a les dades que consten a la present sol·licitud.

· Que no he sol·licitat o rebut cap altra subvenció o ajut de cap altre organisme o entitat, per finançar els materials per als quals sol·licit la subvenció.

· Que les despeses que es presenten per justificar la subvenció concedida per l’Ajuntament d’Inca no han estat emprades per justificar cap altra subvenció.

· Que no estic incurs/a en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari/ària assenyalades en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

· Que no he estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries en els darrers tres (3) anys per exercir o tolerar pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere.

· Que conec el contingut íntegre de les bases objecte d’aquesta Convocatòria i que aport informació relativa als criteris de valoració que s’hi estableixen.

Inca, ______ de __________________ de 2018

(Signatura)

   

ANNEX 3

PREVISIÓ DE LES DESPESES SUBVENCIONABLES: ................................................

PERSONA SOL·LICITANT: .............................................................................................

NIF/CIF: ............................................................................................................................

PRESSUPOST DE DESPESES PREVISTES: ................................................................

RELACIÓ DE DESPESES PREVISTES

QUANTIA EN EUROS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL DESPESES EN EUROS

 

PREVISIÓ D’INGRESSOS PREVISTS RELATIUS A LES DESPESES SUBVENCIONABLES

PROPIS

QUANTIA EN EUROS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ALTRES INGRESSOS

QUANTIA EN EUROS

SUBVENCIÓ SOL·LICITADA

a l’Ajuntament d’Inca

 

Subvencions d’altres administracions (cal especificar l'Administració, l'import i l'estat: a sol·licitar, pendent de resolució o concedida)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL D’INGRESSOS EN EUROS

 

Ajuts obtinguts i la seva quantia: en cas de desconèixer-se si la subvenció sol·licitada està concedida i la seva quantia, s’indicarà la quantitat sol·licitada i s'afegirà la següent nota: "en tramitació".

Inca, ............ de ....................................... de 2018

(Signatura i segell originals)

  

ANNEX 4

DOCUMENT DE DADES BANCÀRIES I DECLARACIÓ RESPONSABLE DE VERACITAT DE LES DADES APORTADES

Dades aportades relacionades amb el tràmit: sol·licitud de subvenció amb motiu de la Convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva de l’Ajuntament d’Inca per al foment de l’ús de la llengua catalana dins l’àmbit econòmic, corresponent a l’any 2018.

Declarant

Nom i llinatges:

DNI/NIF:

Adreça de notificació o dades del mitjà preferent (posau les dades de l’opció escollida):

Localitat:

Codi postal:

Municipi:

Província:

Telèfon:

Fax:

Adreça electrònica:

 

Representant

Nom i llinatges:

DNI/NIF:

Adreça de notificació o dades del mitjà preferent (posau les dades de l’opció escollida):

Localitat:

Municipi:

Telèfon:

Adreça electrònica:

De conformitat amb les mesures de simplificació documental dels procediments administratius, i de simplificació documental substituïble per la presentació d’aquesta declaració,

DECLAR:

1. La titularitat del compte bancari corresponent a les dades següents, a l’efecte de l’ingrés derivat del procediment esmentat a l’inici d’aquesta declaració:

Dades de l’entitat bancària

Nom entitat

 

Domicili sucursal o oficina

 

Codi BIC o SWIFT

 

 

BIC: codi internacional d’identificació de l’entitat bancària o codi swift (màxim 11 caràcters)

Codi IBAN: té 24 dígits per a Espanya i fins a un màxim de 34 dígits per a d’altres països

Dades del compte

IBAN DEL COMPTE

País

Control IBAN

Codi entitat

Codi sucursal-oficina

DC

Núm de compte o llibreta

E

S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. La possibilitat d’acreditar documentalment les dades que s’esmenten en el punt 1, en cas que se m’exigeixin.

3. L’Ajuntament d’Inca, una vegada fets els ingressos en el compte indicat en el punt 1 d’aquesta Declaració queda eximit de responsabilitat per les actuacions que es derivin d’errors en les dades indicades per la persona declarant.

Inca, .............. de .................................... de 2018

(Signatura)

Informació sobre protecció de dades. D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informam que les dades personals que aporteu s’incorporaran i es tractaran en el fitxer de l’Àrea de Cultura i Normalització Lingüística de l’Ajuntament d’Inca amb la finalitat de dur el control i la gestió dels pagaments a persones beneficiàries de les subvencions i de transferències a les entitats financeres. Per exercir el dret d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament d’aquestes dades podeu adreçar-vos al centre gestor a què es refereix aquesta Declaració segons les condicions que preveu la legislació vigent.

     

ANNEX 5

DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA VERACITAT DELS DOCUMENTS PRESENTATS

Nom i llinatges de la persona sol·licitant: ____________________________________, en nom i representació de ________________________________________________________________Domicili: _________________________________________________________

CP: ____________

DNI: ________________________    

Tel. fix: __________________________

Tel. mòbil: ________________________

DECLAR:

Que les fotocòpies aportades amb motiu de la presentació de documentació en el marc de la Convocatòria de subvencions per al foment de l’ús de la llengua catalana dins l’àmbit econòmic per a l’any 2018 són còpia dels respectius documents originals.

Inca, _______ de ___________________ de 201_

  

ANNEX 6

DECLARACIÓ RESPONSABLE D’EXACTITUD DELS JUSTIFICANTS DE LES DESPESES

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

Sr./Sra.         ...............................................................

Amb DNI        ...............................................................

Amb domicili a ..............................................................

Núm. de telèfon ..............................................................

Correu electrònic..............................................................

En qualitat de representant legal de l’entitat .........................................................

Domiciliada a ..............................................................

Amb CIF        ..............................................................

DECLAR:

Que els justificants de despeses que s’adjunten són còpies, en el seu cas, dels respectius originals i que es varen generar com a conseqüència de l’execució de l’acció o la finalitat prevista. Els originals es trobaran disponibles per a qualsevol control financer posterior que s’estimi oportú.

Inca, ………… de ………………………….. de 2018

(Signatura i segell originals)

  

ANNEX 7

COMPTE JUSTIFICATIU DE LA SUBVENCIÓ

Resum de despeses i ingressos realitzats (a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

Acció subvencionada .......................................................................................

Persona beneficiària.......................................................................................

CIF/NIF ...................................................................................…

PRESSUPOST DE DESPESES REALITZADES I PAGADES

NOMÉS DESPESES COMPUTABLES

QUANTIA EN EUROS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL DESPESES EN EUROS

 

PRESSUPOST D’INGRESSOS OBTINGUTS

ALTRES INGRESSOS

QUANTIA  EN EUROS

SUBVENCIÓ SOL·LICITADA a l’Ajuntament d’Inca

 

Subvencions d’altres administracions (cal especificar l'Administració, l'import i l'estat: a sol·licitar, pendent de resolució o concedida)

 

 

 

 

 

TOTAL D’INGRESSOS EN EUROS

 

 Inca, ............ de ........................................ de 201......

(Signatura i segell originals)

   

ANNEX 8

RELACIÓ CLASSIFICADA DE DESPESES SUBVENCIONABLES

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

Persona sol·licitant:.........................................................................................................

Identificació dels justificants

Núm. d’ordre

Data

Concedent

CIF/NIF

Import

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

                                                                      

Inca, _______ de ___________________ de 2018

Nom i llinatges

(signatura)

  

ANNEX 9

RELACIÓ CLASSIFICADA D’INGRESSOS O D’ALTRES SUBVENCIONS OBTINGUDES

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

Persona beneficiària: ........................................................................................................

NIF/CIF .............................................................................................................................

Identificació dels justificants

Núm. d’ordre

Data

Concedent

CIF/NIF

Import

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

                                                                      

Inca, ............. de ............................................ de 2018

(Signatura i segell originals)