Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 9887
Bases específiques que regiran el procés selectiu per constituir una borsa per cobrir amb caràcter d’interinitat llocs de feina de la categoria d’Operador d’Ordinador(OP01-18)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.

Segona.- S’ofereix un contracte d’interinitat, grup de classificació C, salari brut anual de 21.264,78 .-€, temps complet, amb el següent horari rotatiu, de dilluns a divendres de 8:00h a 15:00h o de 14:00h a 21:00h.                               

La feina consisteix en donar Suport informàtic a l’usuari, mantenint l’equipament informàtic i de xarxa.

Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ EBEP.
  • Tenir 16 anys d’ edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta.
  • Estar en possessió d’una titulació de tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior en Informàtica o Telecomunicacions o titulació equivalent..
  • Certificat de català nivell B2

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

President: Victoria Feliu de la Peña Pons (titular) Tècnic Grau Mitjà, Ana Ballester Torres (suplent), Tècnic Grau Mitjà

Vocal: Ángel Martín Recio (titular), Operador Ordinador, Esteban Bardolet Richter (suplent), Responsable Sistemes

Secretari: Raquel Díaz Martín (titular) Responsable Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans

Quinta.- El procés selectiu constarà de 3 fases:

Fase 1

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n -Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l’horari de 09:00h a 13:00h, tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d’ 1 d’ octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la entitat)

  • Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).
  • Curriculum Vitae
  • Titulació de tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior en Informàtica o Telecomunicacions o títol equivalent.
  • Certificat B2 de català (s’ha d’aportar certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat)

Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de

l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d’admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

El Gerent de la entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d’admesos i començarà la següent fase

Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2

1- PROVA DE CONEIXEMENTS

Prova tipus test amb 20 preguntes amb 4 respostes cadascuna. De cada pregunta només una resposta de les quatre possibles serà correcta. Es platejaran preguntes tretes del següent contingut:

                  Sistemes operatius Windows i Linux.

                  Eines ofimàtiques.

                  Equipament de xarxa.

Aquesta prova tindrà una durada màxima de 60 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,5 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,167 punts.

2- ENTREVISTA PERSONAL

Es realitzarà una entrevista personal amb els candidats, orientada a l‘avaluació de les aptituds quant a la seva capacitat de treballar en equip, i d’interpretar i implementar requeriments complexes en un entorn canviant.

3- PROVA D’ ATENCIÓ TELEFÒNICA

Es realitzarà una prova pràctica d’ atenció telefònica, on es valorarà la:

Dicció

Expressió oral            

Vocabulari

Escolta activa

Capacitat d’ adaptació a l’usuari

Durada màxima: 20 minuts

Fase 3

Els barems s'estableixen de la següent manera:

1. PROVA DE CONEIXEMENTS : Màxim 3 punts si el candidat treu un 10 en la prova i la part proporcional de punts en funció de la nota treta.           

2. ENTREVISTA PERSONAL: Màxim 1 punt

3. PROVA D’ ATENCIÓ TELEFÒNICA: Màxim 5 punts si el candidat treu un 10 en la prova i la part proporcional de punts en funció de la nota treta

4. CONEIXEMENT DE CATALÀ:

Certificat de català nivell C1 o superior: 0,5 punts

El nivell de català es justificarà amb un certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat

5. EXPERIÈNCIA LABORAL:

Experiència laboral en llocs de treball relacionats amb el suport informàtic, 0,04 punts per cada mes de feina amb un màxim de 0,5 punts.

L’experiència laboral es demostrarà amb un certificat  de l’ ocupador amb indicació de les funcions o amb un contracte de treball o amb un document adient que justifiqui la realització de tasques de suport informàtic.

Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s’ obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s’elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

En el cas que varis candidats obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per establir l’ordre de prelació a la puntuació final, serà el següent:

  1. Puntuació de la prova d’atenció telefònica
  2. Puntuació a l’entrevista personal

Tota la informació del procés de selecció (convocatòries dels exàmens, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit

L’ ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’ aquestes bases, d’ acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’ octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s’hi pugui presentar una reclamació davant l’ òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit  

  

  Palma 24 de setembre de 2018

El Gerent de la Fundació Balear d’ Innovació i Tecnologia

Gabriel Frontera Borrueco