Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 9880
Bases i de la convocatòria per a la concessió d'ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives per a la realització de festes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 14 de setembre de 2018, adoptà, per unanimitat, el següent acord:

1. Aprovar les Bases per a la concessió d’ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre per a la realització de festes corresponents al període compres entre novembre de 2017 i octubre de 2018, les quals s’adjunten com a annex en aquest document.

2. Aprovar la convocatòria d’ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre per a la realització de festes corresponents al període compres entre novembre de 2017 i octubre de 2018.

3. Aprovar l’import de 50.000 €, amb càrrec a la partida 2018/1/334/48000/01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera, per a l’any 2018.

4. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en el tauler d’anuncis de la Corporació, i a la pàgina web del Consell, als efectes legals oportuns.

Bases per a la concessió d’ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre per a la realització de festes corresponents al període comprés entre novembre de 2017 i octubre 2018

1. Justificació

L’àrea de Cultura del Consell Insular de Formentera pretén impulsar les activitats culturals tradicionals, facilitar el manteniment de les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre que les organitzen i, facilitar, igualment, a la ciutadania, la participació en aquestes activitats que tant d’arrelament tenen en la societat de Formentera.

D’altra banda, també es té en compte que l’associacionisme és decisiu per a la defensa i creixement de la societat i la cultura de la nostra illa, i és necessari considerar l’acció dinamitzadora i la capacitat emprenedora d’aquest tipus d’associacions.

2. Convocatòria i objecte

L’objectiu d’aquesta convocatòria és donar suport, mitjançant una ajuda econòmica, a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives, sense ànim de lucre, que tinguin  domicili social i fiscal a l’illa de Formentera, que estiguin inscrites al Registre d’Entitats Ciutadanes del CIF, i  també al Registre d’Associacions del Govern de les Illes Balears, per a la realització de festes al període comprés entre novembre de 2017 i octubre 2018.

Amb les ajudes es podran finançar despeses que es realitzin durant el període compres entre novembre/2017 i octubre/2018 pels següents conceptes:

- Despeses que es derivin de les activitats pròpies de l’organització de festes.

En cap cas serà subvencionable el pagament de tributs, ni aquelles despeses per adquisició de productes, de la venda dels quals s’hagi tret un rendiment econòmic.

3. Consignació pressupostària i quantia

Aquesta convocatòria figura al Pla estratègic de subvencions del Consell Insular de Formentera per a l’any 2016/2019, aprovat pel Ple del Consell Insular de Formentera el dia 24 de juny de 2016 (BOIB núm. 93, de 23 de juliol de 2016).

La quantia màxima de les ajudes que es podran concedir en aquesta convocatòria és de 50.000,00 euros, amb càrrec a la partida 2018/1/334/48000/01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera per a l’any 2018.

4. Entitats sol·licitants

Podran acollir-se a aquesta convocatòria aquelles associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre de Formentera, que tinguin l’àmbit d’actuació a l’illa de Formentera (domicili social i fiscal), que estiguin inscrits/es al Registre d’entitats ciutadanes de Formentera i també al Registre d’Associacions del Govern de les Illes Balears, que participin en la realització de festes, i que disposin de l’estructura i capacitat suficients per garantir el compliment de l’activitat per a la qual se sol·licita l’ajuda.

5. Règim de les ajudes

La concessió de les ajudes es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva. Només podran obtenir subvenció aquelles entitats que reuneixin els requisits exigits en aquesta convocatòria.

Els ajuts no podran ser superiors al 100 % de les despeses originades per l’activitat objecte d’aquesta convocatòria. Tot això, sense perjudici de les limitacions pressupostàries.

Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en exercicis posteriors, i no es poden al·legar com a precedent.

Els ajuts objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres subvencions efectuades per qualsevol altra administració pública o institució privada. En cap cas, la suma total de les ajudes percebudes podrà ser superior al cost total de l’activitat subvencionada.

6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació

6.1. El termini màxim de presentació de sol·licituds finalitza el dia 31 d’octubre de 2018, a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). El termini de presentació de sol·licituds serà improrrogable. Les sol·licituds presentades una vegada exhaurit el termini concedit a l’efecte, seran excloses de la convocatòria i seran arxivades.

6.2. Les sol·licituds dels ajuts es formalitzaran mitjançant una instància, segons el model normalitzat que figura com a annex I d’aquesta convocatòria.

6.3. Les sol·licituds es dirigiran al president del Consell Insular de Formentera, i es presentaran al Registre General de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull, núm. 6, 07860 de Sant Francesc Xavier, tel. 971 32 10 87, fax 971 32 25 56, o bé en qualsevol forma de les establertes a l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.4. A la sol·licitud (Annex I), s’haurà d’adjuntar la següent documentació, original o compulsada:

  • DNI/NIF del representant de l’entitat.
  • CIF de l’entitat.
  • Estatuts de l’entitat.
  • Declaració que acrediti que l’associació esta donada d’alta al Registre d’associacions del Govern de les Illes Balears i al Registre d’Entitats Ciutadanes de Formentera.
  • Declaració responsable emplenada i signada (Annex II).
  • Memòria descriptiva de l’activitat realitzada que haurà d’estar signada pel representant i que comprengui el següent (antiguitat de l’activitat, descripció, extensió i diversificació del programa, públic assistent, projecció exterior, o altres accions a considerar).

A l’efecte d’aquesta convocatòria, i d’acord amb l’art. 28.3 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el cas d’associacions que tinguin aportada la documentació esmentada davant l’àrea de Participació Ciutadana del Consell Insular de Formentera, ho haurà de comunicar en la seva sol·licitud, mitjançant una declaració responsable de no haver canvis en l’esmentada documentació, i no serà necessari que l’aporti. En el cas que s’hagi modificat aquesta, s’haurà de comunicar al Consell, i s’haurà d’adjuntar la documentació pertinent.

6.5. Si la sol·licitud o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular de Formentera (CIF) en requerirà la rectificació o els complements necessaris que hauran de ser aportats en el termini de deu dies naturals, a partir del corresponent requeriment, segons l’establert a l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el CIF considerarà que desisteixen de la seua petició, després d’haver dictat la resolució pertinent, segons l’establert al ja citat article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. Criteris de valoració

Només podran obtenir subvenció aquelles associacions que obtinguin un mínim de cent (100) punts, una vegada fet el recompte de tots els criteris de valoració (7.1, 7.2, 7.3, 7.4 i 7.5)  .

7.1 Valoració del programa d’activitats

Per puntuar cada activitat del programa, s’ha considerat estipular un barem dividit en 5 blocs: A, B, C, D i E, considerats de major a menor puntuació segons el tipus d’activitat o el cost d’aquesta.

En cap cas es puntuaran activitats que comprenguin menjar o beure ni aquelles activitats organitzades pel Consell Insular de Formentera o algun altre organisme o institució que no sigui el de l’associació o entitat organitzadora de la festa o activitat.

Bloc A- Activitats tradicionals de Formentera: cantada, ballada, música, mostra d’artesania, mostra d’un ofici, fires del camp, jocs populars, fogueres de Sant Joan  etc.........................................30 punts

Bloc B- Activitats culturals, art viu o en directe dalt un escenari o carrer: teatre, dansa, poesia, actuacions musicals, animació infantil, focs artificials, correfoc, etc..........................................20 punts

Bloc C- Presentacions o projecció d’àudio, visuals, audiovisuals, sonores o escrites: còmic, conferència, exposició, cinema no comercial o documentals, actuacions musicals acústiques, presentació llibres, cantautor, coral, sessió discjòquei,  etc...........................10 punts

Bloc D- Activitats esportives organitzades per o amb la col·laboració de l’associació amb motiu de la festa: esports federats, competició col·lectiva o individual i/o esports populars, etc....................5 punts

Bloc E- Altres activitats no englobades en els altres 4 blocs: jocs de taula, jocs populars, concursos, pregó, excursions, cursos, tallers, exposicions escolars, trobades, mostres, exhibicions, música enllaunada, etc...............2,5 punts

7. 2 Antiguitat de la festa

Nombre d’anys consecutius de l’entitat celebrant aquesta activitat...........Fins a un màxim de 50 punts.

Les activitats amb més trajectòria rebran la màxima puntuació, i la resta rebrà una puntuació amb gradació fins a 0

7.3  Organització de l’activitat

7.3.1 Diversificació i complexitat del cartell..............................................Fins a un màxim de 25 punts

(5 punts per cadascun dels blocs del punt 7.1)

7.3.2. Calendari de festes

Puntuació segons els dies en què es fan activitats organitzades per l’entitat o associació. ...................Fins a un màxim de 25 punts amb les següents fraccions:

5   punts = 1 dia

10 punts = 2-4 dies

15 punts = 5-9 dies

25 punts = 10 dies o més

7.3.3 Per realitzar la festa el dia estipulat pel calendari. 5 punts

Festes de Sant Francesc, 3 de desembre

Festes del dia d’Andalusia, 28 de febrer

Festes de l’Olimpíada pagesa, entre el primer i segon cap de setmana de març

Festes de Sant Ferran, 30 de maig

Festes de Sant Joan, 23 de juny

Festes del Carme a la Savina, 16 de juliol

Festes del Carme as Pujols, el diumenge següent al 16 de juliol

Festes de Santa Maria, 5 d’agost

Festes des Caló de Sant Agustí, 28 d’agost,

Festes del Turisme, 27 de setembre

Festes del Pilar, 12 d’octubre

7.4 Mobilitat de cadascun dels grups que participen de les activitats del programa

Vinguts d’Eivissa: 2,5 punts

Vinguts de fora les Pitiüses: 10 punts.

7.5 Ús de la llengua vehicular. Fins a un màxim de 50 punts.

-10 punts. Els programes que emprin com a llengua vehicular el català, en virtut dels articles 37 i 38 de la Llei de normalització lingüística de les Illes Balears de 28 d’abril de 1986 (BOCAIB. Núm.16, 30-05-86).

-10 punts. Per cada activitat que usi la llengua catalana, com ara conferències, actuacions musicals, cantada, pregó, animacions infantils, etc.,

8. Comissió Tècnica Avaluadora

Es constituirà una Comissió Tècnica Avaluadora, que estarà formada pels següents membres:

  • President/a: Tècnic de la Conselleria de Cultura del CIF o persona en qui delegui.
  • Secretari: el secretari de la corporació o funcionari/ària en qui delegui
  • Tres vocals: tres tècnics del Consell Insular de Formentera

La Comissió Tècnica Avaluadora té atribuïdes les següents funcions:

-Examinar les sol·licituds i la documentació presentada i comprovar les dades en virtut de les quals s’haurà d’adoptar la resolució.

-Analitzar i valorar les sol·licituds d’acord amb el barem establert a la base 7 d’aquesta convocatòria

-Formular una proposta de concessió i/o denegació de les ajudes, degudament motivada, que ha de servir de base per elaborar la resolució de concessió de subvencions, per part de l’òrgan competent.

9. Instrucció i resolució

Els expedients es resoldran en un termini màxim de 3 mesos des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria.

L’òrgan instructor del procediment és l’Àrea de Cultura del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

En concret, correspon a l’òrgan instructor:

a) Determinar les associacions/entitats admeses a la convocatòria.

b) Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.

c) Sol·licitar l’informe proposta de la Comissió avaluadora.

d) Sol·licitar els informes econòmics i jurídics que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.

e) Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

La comissió avaluadora puntua i proposa a la consellera les associacions que poden obtenir la subvenció.

10. Resolució i notificació

Amb fonament en l’informe proposta de la Comissió avaluadora, la consellera de Cultura, Educació i patrimoni del CIF, elevarà la proposta de concessió de subvencions a la Comissió de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l’encarregada de decidir la concessió o denegació de les ajudes, i elaborarà  la llista de beneficiaris als quals se’ls atorgarà de l’ajuda i la seva quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió.

L’acord resolutori de la Comissió de Govern, es farà públic en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), el tauler d’anuncis de la Corporació, a l’efecte previst a l’art. 45. a) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i de conformitat amb l’art. 34. 2 c) del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i també a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat.

11. Publicitat dels projectes subvencionats

Cada associació o entitat reflectirà en les activitats que realitzi la col·laboració del Consell Insular de Formentera i expressarà que ha estat subvencionada per l’àrea de Festes del Consell Insular de Formentera. Es farà constar en un indret privilegiat i visible del cartell de festes, l’escut oficial de la corporació, amb el següent text: Consell Insular de Formentera.

12. Variació de les activitats subvencionades

Les entitats subvencionades queden obligades a comunicar al CIF qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada, a fi que es pugui procedir, si s’estimen de suficient importància, a modificar tant el contingut i la quantia de l’activitat subvencionada com la forma i els terminis d’execució i justificació de les corresponents despeses.

13. Presentació de la justificació de les despeses  

Una vegada rebuda la notificació de l’acord de la Comissió de Govern on s’aprova la proposta inicial de concessió de l’ajuda, cada associació o entitat haurà de presentar en el termini de deu dies naturals, la documentació justificativa de les despeses i els annexos corresponents que consten en aquestes bases, al Registre General de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull, núm. 6, 07860 Sant Francesc Xavier.

La documentació és la següent (Annex II):

- Justificació de l’activitat realitzada (balanç de l’activitat amb els ingressos i despeses ocasionades per l’activitat realitzada).

 - Compte justificatiu simplificat. Relació de despeses realitzades (ANNEX VI).

- Detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat les actuacions, amb indicació de l’import i de la seva procedència.

- En el cas de rebre una ajuda de quantia superior a 3.000,00 € haurà de presentar-se certificat d’estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social o marcar la casella corresponent per autoritzar al Consell Insular de Formentera a acreditar d’estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social.

- Autoritzar el Consell Insular a acreditar d’estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

- Dades de l’entitat bancària a la qual hem de transferir l’import de l’ajuda (Annex IV). Aquest annex ha d’estar segellat per l’entitat bancària.

14. Pagament

El Consell Insular de Formentera realitzarà els tràmits necessaris per al seu pagament, de la següent forma:

- Pagament de l’ajuda atorgada, una vegada arribi al departament d’intervenció i tresoreria del CIF la relació de les entitats subvencionables i la documentació del compte justificatiu de cada associació o entitat del període 2017/2018.

- Si les despeses efectivament realitzades per l’entitat beneficiària resulten inferiors a la quantitat atorgada, es procedirà a reduir la quantia de l’ajuda.

15. Obligacions de les associacions i/o entitats beneficiàries

Les entitats i/o associacions beneficiàries de les ajudes, en compliment del que disposa el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les obligacions següents:

a) Dur a terme l’activitat o la inversió o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de l’ajuda.

b) Justificar la realització de l’activitat, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de l’ajuda.

c) Presentar una memòria explicativa de l’execució de l’activitat objecte de l’ajuda.

d) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que dugui a terme el Consell Insular de Formentera.

e) Comunicar a aquest Consell Insular l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat, dins el termini de tres dies hàbils des de l’obtenció de la subvenció concurrent i, en qualsevol cas, abans de justificar l’aplicació que s’hagi de donar als fons percebuts.

f) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.

g) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previst en l’article 44 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi sigui d’aplicació.

16. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquestes ajudes serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, el representant de l’entitat autoritza al Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

17. Règim d’infraccions i sancions

L’ incompliment de les obligacions que contreuen les entitats beneficiaries establert al punt 15 d’aquestes bases, pot donar lloc al règim sancionador previst a la normativa vigent.

18. Règim de recursos

La resolució de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa i davant d’aquesta es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, segons l’establert a l’article 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé, recurs contenciós administratiu davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació, segons l’establert a l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

19. Règim jurídic i publicació

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases, i en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i subsidiàriament per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i tota la normativa vigent que sigui d’aplicació.

Aquestes bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i entraran en vigor l’endemà de la seva publicació.

ANNEX I

Nom associació o entitat:

CIF:

Nom i llinatges del representant o responsable:

DNI:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

Activitat cultural o festa:

  

Exposició:

Vull acreditar i adjuntar tota la següent documentació, original o compulsada, necessària per a obtenir una ajuda econòmica:

  • DNI/NIF del representant de l’entitat
  • CIF de l’entitat
  • Estatuts de l’entitat o associació
  • Memòria descriptiva de l’activitat realitzada que haurà d’estar signada pel representant i que comprengui el següent (antiguitat de l’activitat, descripció, extensió i diversificació del programa, públic assistent, projecció exterior o altres accions a considerar).
  • Declaració que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’Associacions del Govern Balear i al Registre d’Entitats Ciutadanes de Formentera.

En cas d’haver aportat aquesta documentació al Registre d’Entitats Ciutadanes del CIF, s’haurà d’indicar en quin expedient consta (segons la Llei 39/2015 d’1 d’octubre) i s’ha de marcar la casella corresponent:

  • Autoritzo el CIF a comprovar que he aportat la documentació esmentada davant l’àrea de Participació Ciutadana.

Formentera, _______, d ________________ de 20_____                        

(signatura)

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

  

ANNEX II

Sr./Sra. .....................................................................amb DNI......................... i domicili a..................................................., Formentera, Illes Balears, en representació de................................

DECLAR sota la meva responsabilitat que no concor en cap de les següents circumstàncies:

  • Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions o ajudes públiques.
  • Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estat inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d’inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.
  • Haver donat lloc, per causa de la qual hagués estat declarat culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l’Administració.
  • Ser culpable la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d’altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d’11 maig, d’Incompatibilitats dels Membres del Govern de la Nació i dels Alts Càrrecs de l’Administració General de l’Estat, de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en aquesta o en la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  • Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com paradís fiscal.
  • Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions.
  • No trobar-se al corrent de les obligacions tributàries o amb la Seguretat Social en el moment de presentació d’aquesta sol·licitud.
  • No trobar-se al corrent de pagament d’obligacions per reintegrament de subvencions anteriorment concedides o no haver-les justificat degudament, en ambdós casos, segons resolució de l’òrgan municipal competent.
  • No haver presentat la justificació d’altres subvencions concedides per aquest Consell Insular de Formentera en la data de presentació d’aquesta sol·licitud.

En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000,00 € S’HAURÀ DE PRESENTAR CERTIFICAT D’ESTAR AL CORRENT ENVERS LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL

Formentera ...... d.........................de ..........                

Signatura

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

           

ANNEX III

Nom de l’associació o l’entitat:

CIF:

Nom i llinatges del representant o responsable:

DNI/NIF:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

Activitat cultural o festa:

  

Import atorgat:

Exposició:

Voldria acreditar i adjuntar tota la següent documentació necessària per obtenir una ajuda econòmica:

  • Justificació de l’activitat realitzada (balanç de l’activitat amb els ingressos i despeses ocasionades per l’activitat realitzada)
  • Compte justificatiu simplificat. Relació de despeses realitzades (ANNEX VI)
  • Detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat les actuacions, amb indicació de l’import i de la seva procedència.
  • En el cas de rebre una ajuda de quantia superior a 3.000,00 € haurà de presentar-se certificat d’estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social o marcar la casella corresponent per autoritzar al Consell Insular de Formentera a acreditar d’estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social.
  • Autoritzar el Consell Insular a acreditar d’estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la seguretat social.
  • Dades de l’entitat bancària a la qual hem de transferir l’import de l’ajuda (Annex IV). Aquest annex ha d’estar segellat per l’entitat bancària.

Formentera, _____d'/de ____________ de _____

Signatura

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

  

ANNEX IV

DADES DE LA ENTITAT BANCARIA A LA QUAL TRANSFERIR L'IMPORT DE LA SUBVENCIÓ

Nom i llinatges del representant o responsable:

DNI/NIF:

SIGNATURA:

Nom de l'associació o entitat:

CIF:

Entitat bancària:

Domicili:                                                                                              C.P.:

Localitat:                                                                                      Província:

A EMPLENAR PER L'ENTITAT BANCARIA

Titular/s de la compta corrent:

IBAN

BANC

SUCURSAL

DC

NÚM. COMPTE

Certific l'existència referenciada en l'ALTA DE DADES BANCARIES oberta a nom del titular que es reflexa a “Titular/s de la compta corrent”

DILIGÈNCIA DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCARIA

Les dades antecedents coincideixen amb els que consten a aquesta oficina

Signat: El Director

(segell de la entitat)

Formentera, ________ d'/de ____________________ de ________

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

ANNEX V

BENEFICIARI

Entitat:

NIF:

Representant:

Càrrec:

Adreça:

Població:

CP:

Telèfon:

ACTUACIÓ SUBVENCIONADA

Codi Expedient:

Resolució d’atorgament:

Títol de l’actuació:

Cost de l’actuació a realitzar:

Import de la subvenció:

En/Na.......................................................................................................................................

Secretari/ària de l’entitat: ........................................................................................................

CERTIFICO:

  • Que s’ha atorgat per part del Consell Insular de Formentera la subvenció que es detalla anteriorment.
  • Aquesta subvenció ha estat acceptada per part de la nostra entitat i l’actuació subvencionada s’ha dut a terme d’acord amb les obligacions imposades en les bases de la subvenció i la seva convocatòria.
  • Que les despeses relacionades en el compte justificatiu que s’adjunta tenen una relació directa amb l’objecte de l’actuació subvencionada.
  • Que la despesa de l’actuació ha estat pagada amb fons de l’entitat i que compta amb els documents acreditatius corresponents.
  • Que els imports dels justificants consignats en la relació de despesa adjunta no s’ha inclòs l’IVA deduïble.
  • Que tots els documents originals que es fan constar en la relació de despeses adjunta, es troben arxivats i a la disposició del Consell Insular de Formentera, i es conservaran per un període de 6 anys.
  • Que aquesta entitat està al corrent de pagament respecte del Consell Insular de Formentera i als corrent d’obligacions tributàries i amb la Seguritat Social.
  • S’autoritza al Consell Insular de Formentera a obtenir els corresponents certificats telemàtics de l’Agència Estatal d’Administració Tributària i Seguretat Social

Formentera,

Signat,

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX VI

COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT. MEMÒRIA ECONÒMICA DE L'ACTUACIÓ

RELACIÓ DE DESPESES

Núm.

ordre

Tipus

 documento

Núm.

document

Data

Proveïdor o Tercer

NIF o CIF

Objecte de la Factura

Import

%

Import

Imputat

   

  

Total

(1) Indicar si son factures, nòmines butlletins de seguretat social, dietes desplaçaments....

(2) Indicar obligatòriament  número de factura

(3)Detallar l'objecte de la factura relacionant-lo amb l'activitat subvencionada

(4) Només es pot incloure l'IVA que no sigui deduïble. En cas de nòmina, l'import que s'ha d'indicar es l'import total meritat 

(5) Indicar imputació  parcial de la despesa  (<100%)

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

Formentera, 21 de setembre de 2018

President del Consell Insular de Formentera

Jaume Ferrer Ribas