Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 9722
Resolució de la consellera de Presidència de 17 de setembre de 2018 per la qual s’ordena la publicació de la modificació del Reglament de funcionament de la Comissió Mixta de Transferències Govern – Consells Insulars per al traspàs de funcions i serveis
Versió PDF
Antecedents
1. El Ple de la Comissió Mixta de Transferències Govern – Consells Insulars per al traspàs de funcions i serveis, en la sessió del dia 30 de juliol de 2018, va aprovar la modificació del Reglament de funcionament d’aquest òrgan estatutari per preveure-hi expressament que tots els òrgans i les unitats internes de la Comissió Mixta, sense excepció, puguin reunir-se tant de forma presencial com a distància.
2. D’acord amb la disposició final del Reglament de funcionament de la Comissió Mixta de Transferències Govern – Consells Insulars per al traspàs de funcions i serveis, les modificacions d’aquesta norma s’han de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Ordenar la publicació de la modificació del Reglament de funcionament de la Comissió Mixta de Transferències Govern – Consells Insulars per al traspàs de funcions i serveis, el text de la qual s’adjunta com a annex a aquesta Resolució.
Palma, 17 de setembre de 2018
La consellera de Presidència
Pilar Costa i Serra
ANNEX
El Reglament de funcionament de la Comissió Mixta de Transferències Govern – Consells Insulars per al traspàs de funcions i serveis, que el Ple d’aquest òrgan col·legiat va aprovar el dia 1 d’agost de 2008 (BOIB núm. 120, de 28 d’agost) i va modificar parcialment els dies 10 de novembre de 2009 (BOIB núm. 172, de 24 de novembre) i 5 de febrer de 2015 (BOIB núm. 35, de 12 de març), queda modificat parcialment en els termes següents:
Únic
Es modifica el tenor de la disposició addicional sisena, que passa a tenir la redacció següent:
Disposició addicional sisena
Sessions per videoconferència
1. El Ple, com també les ponències, les seccions insulars i les altres unitats internes de la Comissió Mixta que es puguin crear, poden reunir-se i adoptar acords mitjançant un sistema de videoconferència que permeti el tracte igualitari entre tots els membres de l’òrgan, el reconeixement de tots els assistents i la comunicació simultània entre ells, quan ho decideixin el president o la presidenta i el vicepresident o la vicepresidenta respectius i consti en la convocatòria.
2. La realització de sessions per videoconferència no altera el règim de convocatòria, citacions, quòrums assistencial i funcional, deliberació i presa d’acords, documentació dels actes, despatx dels assumptes i custòdia de documents que preveu aquest Reglament per als òrgans i unitats de la Comissió Mixta de què es tracti.