Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

MANCOMUNITAT DES RAIGUER

Núm. 9308
Convocatòria i bases especifiques reguladores per a la creació d’una borsa, mitjançant el sistema de concurs-oposició, amb caràcter de personal laboral, d’un/a tècnic/a de medi ambient a la Mancomunitat des Raiguer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local d’aquesta Mancomunitat va acordar, en data 4 de setembre de 2018, i modificar, en data 11 de setembre de 2018, la constitució, pel procediment de concurs-oposició, d’una borsa de treball de Tècnic/a de Medi Ambient, amb caràcter laboral temporal, amb subjecció a les següents bases les quals es transcriuen a continuació:

Convocatòria i bases especifiques reguladores per a la creació d’una borsa, mitjançant el sistema de concurs-oposició, amb caràcter de personal laboral, d’un/a tècnic/a de medi ambient a la mancomunitat des raiguer

PRIMERA.-OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.

L’objecte de la present convocatòria és la creació d’una borsa de treball de la categoria professional tècnic en medi ambient (Nivell 1) en règim de personal laboral de caràcter temporal, pel procediment de CONCURS-OPOSICIÓ; per a la cobertura de vacants per necessitats urgents i inajornables derivades de l’activitat de la Mancomunitat, les suplències temporals per baixes laborals, maternitat, entres d’altres.

D'acord amb els articles 11 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant TREBEP) i 19.Dos de la Llei 6/2018 de 3 de juliol, de Pressuposts generals de l’estat per al 2018 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears (d'ara endavant LFPIB).

La present convocatòria es publicarà en el BOIB i la seva publicació serà la que regirà els terminis per la presentació de sol·licitud, les demès publicacions es faran mitjançant el tauler d’anuncis i la pàgina web d’aquesta entitat  (www.mancomunitatdesraiguer.net).

SEGONA.-REQUISITS DELS ASPIRANTS.

Per prendre part a la convocatòria es requereix els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici de l’establert a l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, sobre l’accés a l’ocupació de nacionals d’altres Estats.

b) Tenir complerts 16 anys a la data de la convocatòria i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. L’acreditació s’efectuarà mitjançant fotocòpia del DNI o document identificatiu legal equivalent vigent.

c) Estar en possessió de qualsevol de les següents llicenciatures o graus relacionats: Ciències Ambientals, Biologia, Geografia, Física, Química, Enginyeries superiors relacionades o altres titulacions similars que acreditin estudis ambientals. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar, en data límit per a la presentació d’instàncies, la credencial que acrediti la seva homologació per l’Estat Espanyol. En el cas de presentar una titulació equivalent a l’exigida com a requisit, correspon a l’aspirant, acreditar-ne la seva equivalència mitjançant norma legal, estudis de postgrau o expedient acadèmic a on es demostri que ha cursat assignatures que mostren relació amb medi ambient .

d) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.

e) No haver estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de les funcions públiques per resolució judicial. En el cas de pertànyer a un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.

 f) Acreditar el requisit de coneixement de la llengua catalana, nivell C1, de conformitat amb l’article 5 del Decret 11/2017, de 24 de març, que regula l’exigència de coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d’accés a la funció publica a l’ocupació de llocs de treball que es convoquin en l’àmbit de l’administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant l’aportació dins el termini per presentar sol·licituds del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l’Escola Balear d’Administració Publica o homologat per la Direcció General de Política Lingüística que acrediti posseir el nivell C1 de coneixements de llengua catalana.

g) Estar en possessió del carnet de conduir classe B i vehicle propi.

h) Per a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, un certificat dels equips multiprofessionals de l’organisme públic corresponent sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen segons el parer de l’administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.

Aquests requisits s’han de reunir a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.

Abans de la signatura del contracte, la persona interessada ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic, delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies següents a la signatura del contracte, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

TERCERA.- FUNCIONS.

1. El control i seguiment a l’empresa concessionària de la recollida selectiva de residus, amb tots els aspectes inclosos en el contracte de gestió vigent.

2. Control i seguiment de la gestió de residus municipal, amb cada un del municipis beneficiaris del servei prestat per la Mancomunitat des Raiguer; així com la tramitació i gestió de les queixes del usuaris, suport en la gestió dels parcs i punts verds, etc.

3. Coordinació de la campanya anual de comunicació i informació als usuaris.

4. Elaboració dels projectes i seguiment, de les convocatòries d’ajuts a les que, els ajuntaments directament, o bé a través de la mancomunitat, s’hi puguin adherir referents a la recollida de residus.

5. Coordinació amb els tècnics del departament de Gestió de residus del Consell de Mallorca, amb TIRME, i amb altres gestors autoritzats de residus.

6. Assessorament i emissió d’informes per la Mancomunitat i els municipis amb el servei de recollida de residus mancomunat, en els temes medi ambientals que se li sol·licitin.

7. El lloc de feina té per objecte desenvolupar les tasques de control i seguiment de la Recollida selectiva de residus, que la Mancomunitat des Raiguer gestiona per a nou municipis.

8. També l’assessorament a la Mancomunitat i als ajuntaments que conformen la mateixa, en els temes medi ambientals i/o relacionats amb aquests que així se li requereixin. Totes les previstes al Plec de condicions tècniques regulador d’aquesta contractació.

9. Elaboració de material informatiu i divulgatiu de temàtica mediambiental.

10. Qualsevol altra funció relacionada amb la gestió mediambiental que li assignin els seus superiors.

Es preveu, de manera esporàdica, que part de les seves tasques es puguin desenvolupar en horari nocturn i de cap de setmana, atès que els sistema de gestió de residus implantat a la mancomunitat i objecte del seu control i seguiment, s’estén a dit horari i calendari.

QUARTA.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES.

Les sol·licituds per participar a les proves selectives, segons el model que figura a l’Annex I, seran presentades en el Registre General d’aquesta Mancomunitat en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.

Les instàncies també podran presentar-se, d’acord amb l’article 16.4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú. En aquest cas, necessàriament s’haurà d’enviar, mitjançant correu electrònic a la Mancomunitat des Raiguer còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement de la presentació (correu electrònic mancomunitat@mancomunitatdesraiguer.net).

Per ésser admès, i en el seu cas, prendre part en les proves selectives corresponents, bastarà que els aspirants manifestin a la seva instància (d’acord amb l’Annex I d’aquestes bases) que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base segona i la seva sol·licitud ha d’anar acompanyada del Projecte que el candidat presenti i que valorarà el tribunal en la fase de concurs.

CINQUENA.- ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS.

Expirat el termini de presentació d’instàncies, el  President dictarà resolució en el termini màxim de 10 dies hàbils aprovant la llista d’admesos i exclosos provisional. L’anunci d’aquesta resolució aprovarà el tribunal i recollirà el lloc, data i hora de la fase d’oposició; tot això es farà públic en el tauler de la Mancomunitat, atorgant-se, un termini de 3 dies hàbils, per poder esmenar el defecte que hagi motivat l’exclusió.

Les reclamacions seran acceptades o rebutjades per resolució de la Presidència a la qual s’aprovi la llista definitiva, i es publicarà en el tauler d’anuncis de la Mancomunitat

Si no hi ha reclamacions, la llista provisional es considerarà elevada a definitiva el dia següent al de la finalització del termini per reclamar.

SISENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR.

El Tribunal qualificador es constituirà en la forma que determina l’article 60 de la Llei 7/2007, Estatut bàsic de l’empleat públic, i, supletòriament, l’article 51 de la Llei 3/2007, de la funció pública de la CAIB i l’article 4 del Reial Decret 896/1991, de 7 de juny.

Els membres del Tribunal han de ser personal laboral o funcionaris de carrera d’igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d’igual o superior nivell a l’exigit per a la plaça convocada. Estarà format per:

- Un president,

- Tres vocals,

- Secretari/a, el qual actuarà amb veu i sense vot.

Així mateix es nomenarà un suplent per a cadascun dels membres del Tribunal qualificador.

Podrà assistir-hi un representant sindical designat de personal laboral de la Mancomunitat des Raiguer, als efectes de vetllar pel bon desenvolupament del procés.

La composició del Tribunal serà predominantment tècnica i els vocals hauran de posseir una titulació o especialització igual o superior a l’exigida per a l’accés a les places convocades.

En la designació del Tribunal es procurarà garantir, en tot cas, el compliment del principi d’especialitat i d’idoneïtat per valorar els coneixements i les aptituds requerides dels aspirants.

Els membres del Tribunal s’hauran d’abstenir d’intervenir, per la qual cosa ho notificaran a l’autoritat convocant, quan es doni alguna de les circumstàncies previstes a l’article 23 de la Llei 40/2015 de Règim Jurídic del Sector Públic.

Igualment els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’apartat anterior.

El President convocarà als membres titulars i suplents per tal de constituir el Tribunal.

La constitució i l’actuació del Tribunal s’ajustarà al que preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del Sector Públic.

Els acords s’adoptaran per majoria d’assistents i el vot del President dirimirà els empats.

El Tribunal podrà disposar la incorporació d’assessors especialistes per a aquelles proves en què sigui necessària i també de col·laboradors en tasques de vigilància i de control pel desenvolupament dels distints exercicis. Aquests assessors i col·laboradors es limitaran a prestar l’assistència i la col·laboració que se’ls sol·liciti i tindran veu, però no vot.

Correspon al Tribunal qualificador resoldre totes les qüestions derivades de l’aplicació d’aquestes bases i també allò que pertoqui en els casos no prevists.

SETENA.- PROCÉS DE SELECCIÓ.

La fase de concurs i la d’oposició es realitzaran amb l’ordre establert en aquestes bases, havent-se de procedir a la valoració dels documents presentats pels aspirants conforme al següent barem:

FASE D’OPOSICIÓ: (de caràcter obligatori i eliminatori), aquest consistirà en dues fases:

La primera fase consistirà en la presentació d’un projecte. Juntament amb la instància per a participar en el procés, els candidats/es hauran de presentar un projecte relacionat amb el tema següent: “Sistema de recollida selectiva de residus porta a porta: experiències, estratègies d’implementació i Pla d’acció d’optimització”.

El projecte es presentarà en format Dina-4, lletra Arial tamany 12, espai 1,5, i la seva extensió no pot excedir de 30 pàgina en total (inclosa la caràtula).

Si els projectes són presentats fora del termini de presentació de sol·licituds, els /les aspirants quedaran exclosos de la convocatòria.

La segona fase consistirà en la defensa de la ponència del projecte pels candidats, durant 15 minuts. El tribunal podrà formular les preguntes que estimi oportunes.

Es puntuarà de 0 a 40 punts.

Tots aquells aspirants que no hagin aconseguit els 25 punts quedaran exclosos de la convocatòria.

El projecte serà avaluat de la següent manera:

- A l’apartat d’experiències: 8 punts.

- A l’apartat d’estratègies d’implementació: 12 punts.

- I la part de Pla d’acció d’optimització: 20 punts.

A més a més, es tendrà en compte l’ordre i la claredat en l’exposició, de les idees innovadores, la correcció en l’expressió, la gramàtica i ortografia, la presentació en llengua catalana, i altres que consideri el Tribunal, degudament motivades.

Els aspirants hauran d’acudir a la celebració de la segona fase de l’oposició proveïts del seu DNI o document equivalent.

Els resultats de la fase d’oposició es publicaran en un termini de 3 dies hàbils següents a la celebració de la segona fase de la mateixa, donant a aquells aspirants que volen revisar la seva puntuació un termini de 3 dies hàbils per sol·licitar-ho. Dita revisió serà mitjançant una instància que es presentarà en el registre d’entrada de la Mancomunitat o bé en el correu electrònic: mancomunitat@mancomunitatdesraiguer.net. La resolució de les observacions o reclamacions s’hauran de resoldre dins el termini dels tres dies següents.

Tots aquells aspirants que superin la fase d’oposició hauran de presentar els mèrits que seran valorats a la fase de concurs, en el termini que quedi fixat i publicat a la web de la mancomunitat. Aquests mèrits s'han d'acreditar documentalment mitjançant certificacions, diplomes, títols, etc., originals o fotocòpies compulsades, en la forma indicada a la base vuitena. Els mèrits al·legats però no justificats en la forma indicada a les presents bases no seran valorats pel Tribunal qualificador.

FASE DE CONCURS:

a) Serveis prestats a Administracions Públiques Locals, realitzant una tasca igual o semblat a la plaça oferta: 0'30 per mes treballat, fins un màxim de 9 punts. El temps inferior a un mes no serà computable i es considerarà un mes treballat a partir de 28 dies.

b) Serveis prestats a Administracions Públiques (en general), realitzant una tasca igual o semblat a la plaça oferta: 0'20 per mes treballat, fins un màxim de 4,5 punts. El temps inferior a un mes no serà computable i es considerarà un mes treballat a partir de 28 dies.

c) Serveis prestats en empreses privades o altres organitzacions, realitzant una tasca igual o semblant a la plaça oferta: 0'10 per mes treballat, fins un màxim de 3,5 punts. El temps inferior a un mes no serà computable i es considerarà un mes treballat a partir de 28 dies.

d) Cursos de formació i perfeccionament específics relacionats amb l’especialitat tècnica medi ambiental:

- Cursos  fins a 50  hores: 0,25 punts per curs. Màxim 1 punt.

- Cursos de 50 a 100 hores: 0,30 punts per curs. Màxim 1, 5 punts.

- Cursos de més de 101 hores: 0,50 punts per curs. Màxim 2 punts. En aquest punt es poden incloure estudis de postgrau i màster.

Es valora l’assistència als cursos, jornades i seminaris de formació, d’especialització o de perfeccionament, en funció de la seva homologació o nivell acadèmic i de la relació amb les funcions pròpies del lloc de treball que es convoca. Si el certificat no fitxa les hores aquest no serà avaluat.

e) Estar en possessió d’un nivell de coneixement de català superior  a l’exigit a la convocatòria:

 - Nivell LA (Llenguatge administratiu): 0,5 punts

 - Nivell C2: 1 punt

f) En el cas de l’aportació de llengües estrangeres es valorarà:

- Coneixements mitjans (certificat B): ....................... 0,5 punts

- Coneixements superiors (certificat C): ....................... 1 punt

La puntuació màxima per aquest apart serà de 24 punts.

VUITENA.- FORMA D’ACREDITAR ELS MÈRITS.

Els mèrits presentats pels aspirants s’acreditaran de la següent forma segons els apartats:

a) b) Certificació acreditativa dels serveis prestats expedida per l’Administració pública o entitat. Per a la valoració de l’experiència laboral.

c) per acreditar els serveis prestats per l’empresa privada serà necessari aportar la vida laboral juntament amb el contracte de feina a on figuri la categoria professional.

d) e) f)  Títol o certificació expedida per la institució pública o entitat oficial corresponent.

No seran valorats ni en cap cas puntuaran els mèrits al legats i que no siguin justificats documentalment.

NOVENA.- LLISTA D’APROVATS, ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA.

Acabada la qualificació, el Tribunal publicarà la relació d’aprovats, ordenada de major a menor puntuació; es donarà un termini de 3 dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació del llistat a la pàgina web de la Mancomunitat, per poder sol·licitar revisió del seu expedient.

En el cas d’empat en la puntuació final, l’ordre s’estableix a favor de l’aspirant que obtingui la puntuació més alta a la fase d’oposició.

Un cop transcorregut el termini anterior, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el Tribunal qualificador donarà per finalitzada la selecció, i elevarà a la Presidència la seva proposta definitiva de relació d’aprovats de la borsa de treball, per tal que dicti la corresponent resolució de constitució de la borsa de treball. Aquesta resolució serà publicada al tauler d’anuncis electrònic de la Mancomunitat. Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per la Mancomunitat per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de contractació.

DESENA.- CRIDA I PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ.

En el moment de fer ús de la borsa, es realitzarà la crida per estricte ordre de puntuació.

Es realitzaran, com a màxim, 3 intents telefònics i, si escau, un per correu electrònic. Per tal, els aspirants adjuntaran una adreça electrònica a la seva sol·licitud a efectes de notificacions de les possibles ofertes.

Si en el termini d’un dia hàbil, la persona interessada no manifesta la seva conformitat i disposició a incorporar-se en el termini indicat, o no respon a les crides realitzades, s’entendrà que renuncia a l’oferta i perdrà el seu l’ordre de prelació.

L’aspirant proposat haurà de presentar al Registre General de la Mancomunitat, dins els cinc dies hàbils (5) següents a l’oferta de feina, els documents acreditatius de reunir les condicions establertes a la base segona. L’aspirant que en el termini fitxat, exceptuant els casos de força major, no presenti la documentació o si es comprova que no compleix els requisits establerts a la base segona, no podran ésser contractats i seran anul·lades les actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en que hagi recaigut per falsedat a la seva instància.

Si la documentació presentada és correcta, Presidència podrà procedir a decretar la contractació.

ONZENA.- FUNCIONAMENT DE LA BORSA I VIGÈNCIA.

Els aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita passaran a l’últim lloc de la borsa de treball, excepte que al·leguin i justifiquin documentalment, dins els tres dies hàbils següents al de la renúncia, trobar-se en alguna de les situacions següents:

Estar en període d’embaràs, maternitat o paternitat, adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per cura de fills per qualsevol dels supòsits anteriors.

Trobar-se en servei actiu a una altra administració pública o empresa privada.

Estar en situació d’incapacitat temporal.

Estar exercint funcions sindicals.

Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible, no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada, amb l’obligació de comunicar per escrit la finalització d’aquesta, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de que es produeixi. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.

La persona seleccionada es mantindrà en el mateix ordre de prelació de la borsa quan cessi en el lloc de treball ofert per la Mancomunitat, tret que sigui per renúncia voluntària.

L’incompliment del deure d’incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o  una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l’exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.

Durada de la Borsa de treball: els aspirants formaran part d’una borsa de treball de la categoria de tècnic en medi ambient durant tres anys i podran ésser requerits per a l'ocupació de places de característiques i modalitats contractuals similars.

DOTZENA.- INCIDÈNCIES.

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre  del procés selectiu en tot el que no estigui previst a les bases.

Tots els actes d’aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler d’anuncis i al tauler d’anuncis electrònic de la Mancomunitat des Raiguer, al marge de la seva publicació al BOIB quan estigui prevista.

Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en les bases d’aquesta convocatòria i, en allò que no s’hi prevegi, pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (en endavant EBEP), el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors, la Llei 30/1984, de 2 d’agost, de mesures per a la reforma de la funció pública, la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, el RDL 781/1986, de 18 d’abril, pel que s’aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local i demés legislació estatal o autonòmica aplicable.

Les presents bases i convocatòria podran ser impugnades de conformitat amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, es poden interposar,  alternativament, els recursos següents:

a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del següent de la publicació de la present resolució.

b) El recurs de reposició potestatiu davant la Junta de govern local, en el termini d’un mes, comptador a partir del següent de la publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

TRETZENA. PROTECCIÓ DE DADES.

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s’informa als aspirants que les dades contingudes en la sol·licitud d’admissió i documentació que s’acompanyi a la mateixa o la generada a resultes de la present convocatòria, s’incorporaran a un fitxer de dades personals del que és responsable la Mancomunitat des Raiguer, la finalitat del qual és dur a terme els processos de selecció de personal de la Corporació.

Les dades personals necessàries podran ser utilitzades per dur a terme les publicacions pròpies del procés de selecció.

Els aspirants poden exercir en tot moment els drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició de les seves dades, dirigint-se a la Secretaria de la Mancomunitat.

Binissalem, 11 de setembre de 2018

El President, Nicolau Canyelles Parets.

ANNEX I. MODEL DE SOL·LICITUD

Nom i llinatges:                                                                                                      DNI:

Adreça:

Població i CP:                                                                   Telèfon/s:

Correu electrònic:

EXPÒS:

1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de treball, de personal laboral de caràcter temporal, tècnic/a de medi ambient,  pel sistema de concurs-oposició a la Mancomunitat des Raiguer

2.- Que declaro estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s’exigeixen a la Base Segona de la convocatòria.

3.- Que adjunto en aquesta Sol·licitud el Projecte relacionat amb el tema: “Sistema de recollida selectiva de residus porta a porta: experiències, estratègies d’implementació i pla d’acció d’optimització”, per tal de que sigui valorat en la fase d’oposició.

SOL·LICIT:

Prendre part en el procés de selecció.

Per això demano que realitzats prèviament els tràmits reglamentaris, li sigui concedit el que sol·licito en el present escrit i assenyalo com a domicili a efectes de notificacions.

Binissalem,  _____ de ___________________ de 20_

(Signatura),

SR. PRESIDENT DE LA MANCOMUNITAT DES RAIGUER