Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ESCORCA

Núm. 9227
Bases Convocatòria places Policia Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per a significar que l’Ajuntament Ple, en sessió extraordinària celebrada el dia 7 de setembre de 2018, va acordar aprovar i publicar les Bases específiques que regiran la convocatòria de 2 places de Policia Local de l’Ajuntament d’Escorca mitjançant el procediment extraordinari del Decret Llei 1/2017, de 13 de gener de 2017:

BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA DE 2 PLACES DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT D’ESCORCA MITJANÇANT EL PROCEDIMENT EXTRAORDINARI DEL DECRET LLEI 1/2017, DE 13 DE GENER 2017

Primera. Objecte, procediment de selecció i normativa

1. L’objecte d’aquesta convocatòria és la convocatòria de dues places d’agent de la Policia Local, pel sistema d’accés de torn lliure, de l’Ajuntament d’Escorca, dotada en els pressuposts i ocupada pel personal funcionari interí, corresponent a l’Oferta Pública d’Ocupació de l’any 2018. Procediment de caràcter extraordinari d’accés a la plantilla de la policia local de l’Ajuntament  mitjançant el sistema de selecció de concurs-oposició.

2. La citada plaça pertanyi a l’escala d’Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe policia local, grup C1.

3. S’aplicarà a aquestes proves selectives la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, la Llei 4/2013, de 17 juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; el Real decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; Decret 11/2017, de 24 de març, de exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d’accés a la funció pública i per a ocupar llocs de feina de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; el Decret 100/2012, de 7 de desembre, que estableix els criteris de revalidació i actualització dels diplomes dels cursos d’aptitud de les policies locals de les Illes Balears; el Decret 28/2015, de 30 d’abril, reglament dels policies locals de les Illes Balears; i altres disposicions legals vigents en matèria de policia local de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, establint prevalença d’aplicació el Decret Llei 1/2007, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, i altres disposicions legals vigents en matèria de policia local de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Segona. Requisits i condicions de les persones aspirants

Per a participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han que complir en la data de finalització del termini per a presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola.

b) Tenir 18 anys complerts.

c) Estar en possessió del certificat en vigor expedit per l’EBAP d’haver superat el curs de capacitació de la categoria de policia.

d) Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic o equivalent, o estar en condiciones de obtenir-lo en la data en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, s’haurà d’aportar la corresponent homologació del “Ministerio de Educación i Formació Professional”, o de una universitat espanyola. La titulació s’ha d’acreditar mitjançant l’expedició dels títols corresponents per l’autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar, també, l’equivalència de títols.

e) No patir ninguna malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi o disminueixi el desenvolupament correcte de les funcions, d’acord amb el requadre d’exclusions que se determinin en  l’annex 5 del Decret 28/2015, de 30 d’abril, reglament dels policies locals de las Illes Balears.

f) No haver estat separat del servei de l’Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat per l’exercici de la funció pública.

g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

h) No estar sotmès a ninguna causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

i) Estar en possessió dels permisos de conducció dels tipus A2 i B.

j) Compromís de portar armes de foc i, si es necessari, a utilitzar-les (es presentarà mitjançant declaració jurada).

k) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell B2 mitjançant certificat emès per l’Escola Balear d’Administració Pública, o expedit o homologat per la Conselleria competent en matèria de política lingüística, o els reconeguts segons l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013.

Amb anterioritat al nomenament com a personal funcionari en pràctiques, la persona interessada ha de fer constar la manifestació que no exerceix cap càrrec o activitat en el sector públic dels que delimita l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retiro o orfandat. En el cas d’exercir activitat privada, ho haurà de declarar en el termini de deu dies des de la toma de possessió, amb la finalitat de què la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.

Si, en qualsevol moment del procés selectiu, el tribunal tingués coneixement de què algun aspirant no compleix un o varis dels requisits exigits en la present convocatòria, prèvia audiència a l’interessat, haurà de proposar la seva exclusió al batle i li comunicarà, als efectes oportuns, les inexactituds o falsedats consignades per la persona aspirant a la sol·licitud d’admissió.

Tercera. Protecció de dades personals

De conformitat a lo que disposa a l’article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s’informa a les persones aspirants que les dades personals continguts en la sol·licitud d’admissió, documentació que s’acompanya a aquesta o que se generi a resultes d’aquesta convocatòria, s’incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal del que es responsable l’Ajuntament d’Escorca, i que te per finalitat, entre d’altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució d’aquesta convocatòria.

En cas de que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades en el BOIB, tauló d’edictes de l’Ajuntament i pàgina web d’aquesta institució (www.ajescorca.net) d’acord amb el dispost en las bases de la present convocatòria i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Es fa constar que, en el supòsit de que l’interessat hagi posat en coneixement de l’Ajuntament dades de salut, autoritza expressament el tractament per el compliment de les finalitats anteriorment exposades.

L’òrgan administratiu davant el qual els interessats puguin, si escau, exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 es la Oficina d’Atenció al Públic de l’Ajuntament d’Escorca, situada a la Plaça Peregrins, 9 d’Escorca.

Quarta. Sol·licitud i documentació

1. Les sol·licituds per a participar en les proves de selecció es dirigiran al Sr. batle de l’Ajuntament i s’hauran d’ajustar al model de sol·licitud (annex IV), es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament, o en la forma establerta en l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de 15 dies hàbils, contats a partir del dia següent al de la data de publicació d’aquesta convocatòria en el BOE. Les sol·licituds que es registrin fora del termini anterior seran excloses i s’arxivaran.

Si el darrer dia de presentació es en diumenge o festiu, el termini s’entendrà ampliat fins el dia següent hàbil. Els restants i successius anuncis es faran públics únicament en el tauló d’anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament.

El model de sol·licituds estarà a disposició de les persones interessades, en el Registro General d’aquest Ajuntament, i a la pàgina web, a partir de l’apertura del termini per a la seva presentació.

2. La no presentació de sol·licituds en temps i forma determina la no admissió de les persones aspirants al procés selectiu.

3.-Les persones aspirants hauran d’adjuntar a la sol·licitud, correctament complimentada, original o fotocopia compulsada de la documentació que se indica a continuació:

a) Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen totes i cada una de les condiciones exigides en la base segona, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, independentment de que ho acreditin amb posterioritat a la finalització del procés selectiu.

El fet de constar en la llista d’admesos no implica el reconeixement als interessats de que es compleixin els requisits per a participar en aquesta convocatòria. Les persones que superin el procés selectiu hauran de presentar la documentació acreditativa dels requisits generals que s’indiquen en la base segona, amb caràcter previ al seu nomenament.

b) Fotocopia compulsada del Documento Nacional d’Identitat en vigor, o el resguard de la sol·licitud de renovació.

c) Fotocopia compulsada del certificat expedit per l’EBAP d’haver superat el curs de capacitació de la categoria de policia o per  l’òrgan competent i en plena valides.

d) Fotocopia compulsada de la titulació exigida.

e) Fotocopia compulsada de los permisos de conducció A2 i B en vigor, o el resguardo de la sol·licitud de renovació.

f) Relació dels mèrits aportats (segons model annex V), on es recolliran ordenadament els mèrits al·legats, estructurats segons els blocs en els que es divideixen el barems de mèrits recollits a l’annex I d’aquestes bases.

g) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en la forma establerta en la base octava d’aquesta convocatòria. El Tribunal no valorarà els mèrits que no s’acreditin juntament amb la instància de sol·licitud de participació en el procés selectiu.

h) A la sol·licitud hi haurà de constar un correu electrònic i telèfons (fixo i mòbil) a efectes de comunicació amb l’Ajuntament.

i) Fotocòpia compulsada de la certificació en període de valides, d’haver superat les proves físiques convocades de forma periòdica per l’EBAP, en aquells casos en que es posen i es desitgi quedar exempt de realitzar les proves d’aptitud física en el procés selectiu.

j) Fotocopia compulsada de la documentació requerida en la base setena, secció 3ª, en aquells casos en els que la persona aspirant desitgi acollir-se l’exempció de la prova.

Queda exempta de presentació la documentació que ja obre en poder de l’Ajuntament d’Escorca, d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, per la qual s’haurà de fer constar aquest fet de forma expressa a la sol·licitud, aportant suficient informació per a que la documentació al·legada pugui ser localitzada.

Cinquena. Admissió de les persones aspirants

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de 10 dies hàbils, es publicarà en el tauló d’anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament la resolució per la que s’aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, como identitat s’indicarà el número de Document Nacional d’Identitat de l’aspirant.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d’un termini de 10 dies hàbils, contats des del dia següent al de la publicació, per a esmenar el defecte o adjuntar el documento que sigui preceptiu, i se’ls advertirà que se considerarà no presentada la sol·licitud si no se compleix el requeriment. Una vegada finalitzat el termini i esmenat, si escau, les sol·licituds, el batle dictarà resolució, en el termini màxim de 10 dies hàbils, aprovant la llista definitiva de persones admeses i excloses, que serà publicada en el tauló d’anuncis i en la pàgina web de l’Ajuntament.

Sisena. Procés de selecció

El procés de selecció es el de concurs oposició.

Constarà d’una fase d’oposició lliure, una de concurs, en què, únicament participaran les persones aspirants que hagin superat la fase d’oposició, i un altre consistent en un període de pràctiques d’un any, d’acord amb el previst en la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i el Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de mesures en matèria de coordinació de las policies locals de les Illes Balears.

L’ordre d’actuació de les persones aspirants es realitzarà per ordre alfabètic dels llinatges.

D’acord a com s’estableix en la base octava, els aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud de participació els documentes acreditatives dels mèrits a valorar. Els mèrits al·legats i no justificats per els aspirants en la forma indicada no seran valorats.

La data límit per a l’al·legació dels mèrits i la presentació dels documents relatius als mateixos, serà la de finalització del termini de presentació de sol·licituds per a participar en la convocatòria.

La puntuació total s’obtindrà de la suma de les puntuacions en las dos fases. La puntuació de la fase de oposició representarà un 60% de la puntuació assolible en el procés selectiu. La fase de concurso representarà un 40% del total de la puntuació assolible en el procés selectiu.

Setena. Fase d’oposició

La fase de oposició consta de tres proves de caràcter obligatori i eliminatori. S’ha de superar la prova anterior per a poder passar a la següent. En tot el no regulat en aquestes bases o per normativa d’aplicació, les proves es duran a terme a raó del sistema que lliurament estableixi el tribunal.

De realitzar-se les proves en dies diferents, els successius anuncies de la resta de proves es publicaran en el tauló d’anuncis de l’Ajuntament, amb un interval mínim de 48 hores d’antelació al principi de la prova.

1a) Prova d’aptitud física que es qualificarà com a apte o no apte, que te per objecte comprovar, entre d’altres aspectes, les condicions de força, agilitat, flexibilitat i resistència de les persones aspirants. De caràcter obligatori i eliminatori, consistirà en la superació de las proves físiques que figuren en l’annex II per a totes las categories.

Per a poder efectuar aquesta prova, les persones aspirants hauran de fer entrega al tribunal qualificador, el mateix dia de la prova i abans de l’hora d’inici de les proves físiques, d’un certificat metge en que es faci constar que es reuneixen les condicions físiques necessàries per a poder dur-la a terme. El fet de no presentar la mencionada certificació implica la exclusió automàtica de la persona aspirant a la realització de la prova i del procés selectiu.

Les proves físiques hauran de ser superades globalment, d’acord amb el barem i els mèrits assenyalats en l’annex II. El resultat global d’aquesta prova es donarà amb la superació d’un mínim de 4 de las proves parcials amb una nota mínima de 5 o superior i que, en l’altre prova parcial, la nota sigui igual o superior a 3.

La nota mitjana “d’apte” s’atorgarà sempre que el resultat sigui igual o superior a 5. Si es inferior a 5, serà de “No Apte”.

Les persones que acreditin el certificat en vigor d’aptitud física de l’EBAP segons estableix  l’article 163.3 del Decret 28/2015 estan exemptes de realitzar les proves físiques que figuren en  l’annex II. La validesa del certificat és de dos anys que es contaran des del dia de la superació de les proves

2a) Prova de coneixements tipo test amb una valoració total de 60 punts. De caràcter obligatori i eliminatori. Aquesta prova consta de dos fases que hauran de  superar-se independentment. La valoració de la prova en el cas de superació d’ambdues fases serà el resultat de la suma d’aquestes. Cada fase tendra un valor del 50% de la puntuació total de la prova (30 punts).

Primera fase: consistirà en contestar per escrit un qüestionari de 60 preguntes amb quatre respostes alternatives, de las quals només una es correcta, proposta o validada pel tribunal qualificador entre els 20 temes que figuren a l’annex III. Les preguntes es poden plantejar en llengua catalana o castellana. Cada pregunta que es respongui correctament es valorarà amb 0,500 punts. Les preguntes no resoltes no es valoraran. Las preguntes amb resposta errònia o si figura més d’una resposta es penalitzarà amb un quart del valor assignat a la resposta correcta.

La prova es valorarà de 0 a 30 punts i es te que obtenir un mínim de 15 punts per a superar-la. La duració màxima de la prova serà de 90 minuts.

Segona fase: consisteix en una prova tipus test de coneixements del terme municipal i de les ordenances municipals de l’Ajuntament d’Escorca.

Per accedir a la informació sobre coneixements del terme municipal i les ordenances es pot consultar el portal web de l’Ajuntament d’Escorca.         

Consisteix en respondre un qüestionari de 30 preguntes amb quatre respostes alternatives, de las quals només una es correcta. Las preguntes es poden plantejar en llengua catalana o castellana. Cada pregunta que es respongui correctament es valorarà amb 1 punt. Les preguntes no resoltes no es valoraran. Les preguntes amb resposta errònia o si figura més d’una resposta es penalitzarà amb un quart del valor assignat a la resposta correcta.

La prova es valorarà de 0 a 30 punts i s’ha d’obtenir un mínim de 15 punts para superar-la. La duració màxima de la prova serà de 60 minuts.

3a) Prova d’aptitud psicològica i de personalitat.

Aquesta prova consistirà en l’exploració psicotècnica per acreditar nivells d’aptituds, així com a l’exploració de la personalitat i actituds dels aspirants amb la finalitat de determinar els perfils generals i específics que exigeix l’exercici del lloc de treball policial.

La prova es determinarà per un professional de la psicologia designat per el tribunal en qualitat d’assessor, donant informe de proposta d’aptitud de cada aspirant una vegada realitzada i avaluada. Esta prova es valorarà pel tribunal amb el resultat d’apte o no apte.

Estaran exemptes de realitzar aquesta prova las persones aspirants que acreditin que en els darrers tres anys han superat una prova igual a la exigida en aquest apartat.

A aquests afectes es consideraran  les superades en els darrers tres anys realitzades per l’Escola Balear d’Administració Pública per a accedir al Curs Bàsic de Capacitació per a la Policia Local, per la qual cosa s’haurà d’aportar la certificació de l’EBAP, i les realitzades en los darrers tres anys per ajuntaments dins dels processos selectius de Policia Local que hagin convocat, les quals hauran d’acreditar-se mitjançant el corresponent certificat de l’Ajuntament.

Vuitena. Fase de concurs

1. El tribunal avaluarà els mèrits que les persones aspirants al·leguin i que justifiquin correctament, de acord amb el barem de l’annex I. Aquesta fase no te caràcter eliminatori.

2. Els mèrits que al·leguin les persones aspirants s’hauran d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o de la copia acarada de la documentació següent:

a) Curs de capacitació: certificat en vigor de l’EBAP d’haver superat el curs de capacitació de la categoria a la que se opta.

b) Serveis prestats: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.

c) Estudis acadèmics oficiales: copia acarada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, haurà d’acreditar-se l’homologació concedida per el “Ministerio de Educación, Cultura i Deportes”.

d) Coneixements de llengua catalana: certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o reconeguts conforme a la normativa autonòmica vigent.

e) Coneixement d’altres llengües: certificats expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública, per les escoles oficials d’idiomes (EOI), per les universitats, altres escoles d’administració pública i altres entitats, que siguin equivalents als nivells del Marc comú europeu.

f) Cursos de formació: certificats d’aprofitament, certificats d’assistència i certificats d’impartició de cursos d’accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l’Escola Balear d’Administració Pública o homologades o concertades per l’EBAP, per universitats de l’àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l’Estat espanyol o centres que imparteixin plans de formació continua.

3. Els mèrits hauran d’acreditar-se amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Novena. Òrgan de selecció

1. L’Òrgan encarregat de la selecció es el tribunal qualificador que es determinarà per resolució de l’Ajuntament d’Escorca. Haurà de  publicar-se en el tauló d’anuncis i en la web corporativa, la composició del tribunal qualificador, abans de la publicació de la llista definitiva d’admesos i exclosos.

2. L’Òrgan de selecció serà col·legiat, la seva composició s’ajustarà als principis de imparcialitat i professionalitat dels seus membres i es procurarà, així mateix, la paritat entre dona i home. La seva composició serà predominantment tècnica i els membres hauran d’estar en possessió de titulació o especialització igual o superior a l’exigida per a l’accés a les places convocades.

3. El personal d’elecció o de lliure designació política, els funcionaris interins i el personal eventual no poden formar part dels òrgans de selecció. Tampoc poden formar part dels mateixos els representants dels empleats públics, sense perjudici de les funcions de vigilància i custodia pel bon desenvolupament del procediment selectiu. Els representants sindicals que participen en el procediment selectiu, amb aquestes funciones de vigilància i custodia, hauran d’estar acreditats i com a màxim pot haver-n’hi un per cada sindicat amb un màxim de quatre en cada procediment.

4. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, i no es podrà ostentar en representació o a compte de ningú.

5. El tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres, i haurà de designar-se el mateix número de suplents:

a) President/a: designat per l’Ajuntament entre el personal funcionari de carrera d’experiència reconeguda.

b) Vocals: un vocal proposat per la Direcció General d’Interior competent en matèria de coordinació de policies locals, un altre proposat per l’Escola Balear d’Administració Pública i un designat per l’Ajuntament d’Escorca.

c) Secretari/a: designat/da per l’Ajuntament, amb veu i vot.

6. El tribunal pot acordar la incorporació de personal assessor o especialistes en totes o alguna de las proves, que pot actuar amb veu però sense vot.

7. El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense presidència de secretaria, i les seves decisions s’adoptaran per majoria.

8. Els membres del tribunal poden ser nomenats entre els funcionaris de la Corporació o entre funcionaris al servei de les administracions públiques.

9. Els membres del tribunal s’hauran d’abstenir-se d’intervenir, i ho notificaran a l’autoritat convocant, quan concorri alguna de las circumstàncies previstes en la Llei 40/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

10. Les decisions adoptades pel tribunal es poden recórrer en las condicions que estableixi la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

11. Son funciones del tribunal qualificador:

a) Valorar els mèrits acreditats i les proves realitzades per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.

b) Requerir, si procedeix, a les persones aspirants que hagin acreditat mèrits amb defectes formals a efectes de la seva esmena, o quan necessitin l’aclariment d’algun dels mèrits acreditats dins del termini i en la forma adequada.

c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de las persones aspirants.

d) Resoldre les reclamacions presentades per les persones aspirants en el termini establert i en la forma adequada.

e) Elevar a batlia la composició definitiva de la llista d’aspirants.

f) Expedir els justificants d’assistència corresponents a petició dels aspirants.

12. Els mèrits acreditats per les persones candidates hauran de valorar-se conforme al barem que s’adjunta com annex I.

13. El tribunal adoptarà les mesures oportunes per a garantir, sempre que sigui possible, que tots els exercicis de l’oposició es corregeixin sense conèixer la identitat de l’aspirant.

Desena. Publicació de la relació de persones aprovades

1. Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal publicarà la llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants en ordre de puntuació obtinguda, amb indicació de las qualificacions obtingudes en cada un dels apartats, assignades al número del document nacional d’identitat.

2. Les persones aspirants disposen d’un termini de 3 dies hàbils, des de la publicació, per efectuar las reclamacions oportunes o sol·licitar revisió de la seva puntuació provisional davant el Tribunal, presentant les sol·licituds a través de la seu electrònica o en el Registro General de l’Ajuntament, dins del termini establert. A aquesta revisió podran assistir acompanyades d’una persona en qualitat d’assessora.

3. El Tribunal disposarà d’un termini de 7 dies per a resoldre les reclamacions. Una vegada resoltes publicarà la llista definitiva i elevarà proposta de nomenament de les persones aprovades en el tauló d’anuncis de la seu electrònica i en la web de l’Ajuntament per ordre de puntuació. Aquesta llista no podrà contenir un número de persones aprovades superior al de las places vacants objecte d’aquesta convocatòria.

L’aprovació de la relació d’aspirants que han superat el procés selectiu i que seran nomenats com a personal funcionari en pràctiques serà publicada en el Butlletí Oficial de las Illes Balears i en la pàgina web de l’ajuntament.

Onzena. Presentació de documents

Una vegada publicada la llista de persones aprovades amb plaça en el tauló d’anuncis de la seu electrònica, web municipal i BOIB, les persones aspirants que figuren disposen d’un termini de 20 dies naturals des de la data de publicació per a presentar els documents que acreditin que compleixen els requisits que exigeix la convocatòria. El incompliment d’aquest termini o si de la comprovació de la documentació presentada es dedueix que les persones aspirants no compleixen els requisits exigits en la convocatòria, suspendrà la pèrdua del dret a ser nomenats funcionaris en pràctiques i quedaran sense efecte totes les actuacions relatives al seu nomenament podent ser aprovat el següent aspirant.

Dotzena. Personal funcionari en pràctiques

1. Les persones que superin el procés selectiu i acrediten que compleixen els requisits que exigeix la convocatòria seran nomenats funcionaris/funcionàries en pràctiques de la categoria de policia local. Aquesta situació es mantindrà fins que siguin nomenats funcionaris/funcionàries de carrera, si escau, o obtinguin la qualificació de no aptes.

2. El període de pràctiques tendra una duració d’un any. El tribunal qualificador elevarà al batle la llista definitiva de les persones aspirants declarades aptes i no aptes, i resoldrà i ordenarà la seva publicació en el termini de 15 dies hàbils.

3. En el supòsit de que alguna de las persones aspirants sigui qualificada com a no apte en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà a les persones aspirants resultants del procés selectiu, que hagin aprovat totes les proves, i no hagin obtingut plaça per ordre de puntuació del concurso oposició, per a ser nomenats funcionari/funcionària en pràctiques.

Dita resolució esgotarà la via administrativa i podrà ser recorreguda en los termes establerts en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tretzena. Valoració de la fase de pràctiques

Las pràctiques tenen per objecte valorar l’aptitud per exercir les funciones pròpies de la categoria de policia local. L’avaluació de las pràctiques seguirà el procediment establert en els articles 158 i 159 del Decret 28/2015, de 30 d’abril, per el que s’aprova el Reglament marc de coordinació de las policies locals de las Illes Balears.

ANNEX I

BAREM DE MÈRITS DE LA FASE DE CONCURS

El tribunal haurà d’avaluar els mèrits que les persones aspirants al·leguin i que justifiquin correctament, d’acord amb el barem següent en el que la puntuació màxima, en qualsevol cas, serà de 40 punts.

1. Valoració del curs de capacitació

Valoració del curs de capacitació de la mateixa categoria a la que accedeix. Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) que estigui en vigor. La valoració de la nota obtinguda en el curso bàsic de capacitació per a l’accés a la categoria de policia es el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 1,40 fins un màxim de 8 punts.

2. Valoració dels serveis prestats

Es valoraran els serveis prestats i reconeguts en la policia del municipi on es convoquen les proves i en altres municipis de les Illes Balears. La valoració pels serveis prestats en altres municipis no pot ser inferior a la meitat de la prevista per el municipi on es convoquen les proves.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 24 punts, d’acord amb els següents criteris:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a l’Ajuntament d’Escorca: (0,60 punts) punts per mes, fins un màxim de 24 punts.

b) Per cada mes completo de serveis prestats i reconeguts como policia local o turístic en altres municipis de Illes Balears: (0,30 punts) punts per mes, fins un màxim de 12 punts.

3. Estudis acadèmics oficials

Únicament es valoren els estudis acadèmics oficiales amb valides en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, haurà d’acreditar-se l’homologació concedida pel “Ministerio de Educación, Cultura i Deportes”.

Només es valoraran els estudis acadèmics oficials de nivell superior als que s’exigeixen per a la categoria a la qual s’accedeix. La valoració com a mèrit del títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per a obtenir-lo o el primer cicle que sigui imprescindible per a la seva obtenció, excepte los títols de postgrau , màster i doctor, els quals s’acumularan.

La puntuació màxima en aquest apartat és de 2 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per a cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyances professionals d’arts plàstiques i disseny de grau superior i las ensenyances respectives de grau superior, així com tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,07 punts, fins un màxim de 0,21 punts.

b) Per a cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, ingeriria tècnica o titulació declarada equivalent: 0,14 punts, fins un màxim de 0,42 punts.

c) Per a cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l’ensenyança artística superior: 0,21 punts, fins un màxim de 0,63 punts.

d) Per cada llicenciatura, arquitectura, ingeriria o titulació universitària equivalent: 0,29 punts, fins un màxim de 0,87 punts.

e) Per a cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,04 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins un màxim de 0,24 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d’obtenir els punts de l’apartat c), obtindran 0,07 punts, d’acord amb l’article 12.10 del Real Decret 1393/2007, de 29 d’octubre.

f) Per a cada títol de doctor: 0,21 punts, fins un màxim de 0,63 punts.

4. Valoració dels coneixements de llengües

4.1 Coneixements orals i escrits de llengua catalana.

Es valoren els certificats expedits per l’EBAP, expedits o homologats per  l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, o reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica vigent fins una puntuació màxima d’1 punt, d’acord amb els següents criteris:

– Certificat C1 (abans nivell C) o equivalent: 0,60 punts

– Certificat C2 (abans D) o equivalent: 0,90 punts

– Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA (abans E): 0,10 punts

Només es valora el Certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada. En el cas del Certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s’acumula a la de l’altre Certificat que s’acrediti.

4.2 Coneixements d’altres llengües:

Es valoren los certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o de una llengua estrangera expedits per las escoles oficiales d’idiomes, les universitats, l’EBAP, altres escoles d’administració pública o altres certificats del Marc Comú Europeu considerats equivalents, amb una puntuació màxima d’1 punt segons els criteris que s’indiquen a la taula següent:

Nivells del

Marc Comú Europeu

EOI

Universitats, escoles d’administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació  continua, equivalents als nivells del Marc Comú Europeu

Altres nivells

EBAP

Puntuació

A1

0,30

0,20

1r curs nivell inicial

0,10

A2

0,40

0,30

2n curs nivell inicial

0,20

B1

0,50

0,40

1r curo  nivell elemental

0,30

B1+

0,60

0,50

2n curs nivell elemental

0,40

B2

0,70

0,60

1r curs nivell mitjà

0,50

B2+

0,80

0,70

2n curs nivell mitjà

0,60

C1

0,90

0,80

1r curs nivell superior

0,70

C2

1

0,90

2n curs nivell superior

0,80

Altres certificats equivalents als nivells del Marc Comú Europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes.

5. Valoració dels cursos de formació

Només es valoren els diplomes o certificats d’activitats formatives i cursos impartits per les escoles de formació de las policies locals, els cursos impartits per l’Escola Balear d’Administració Pública o que tinguin la condició de concertades o homologades per l’EBAP, els cursos d’interès policial manifest superats en universitats en l’àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l’Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació continua.

En referència a la formació en línia i a distancia no reglada, només es valora la que imparteixin i homologuin l’EBAP o les universitats de l’àmbit de la Unió Europea i l’efectuada dins els plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial fets abans d’entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.

En aquest apartat també es valora la importació en centres formatius oficials de cursos d’accions formatives relacionades amb les funciones pròpies del lloc al que s’accedeixi, acreditats mitjançant un Certificat en el que consten el curs, les hores i les matèries que han d’impartir-se i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d’expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada.

5.1 Formació relacionada amb l’àrea professional.

5.1.1 Accions formatives relacionades.

Es valora, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual es vol accedí. En concret, només es valoren els cursos referits a las àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per a cada Certificat de aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per a cada Certificat de assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per a cada Certificat d’haver impartit cursos d’accions formatives relacionades amb les funciones pròpies del lloc al que s’accedeix: 0,0075 punts per hora.

En referència als cursos o activitats expressades en crèdits,  s’entén que cada crèdit equival a 10 hores.

No es valoren els certificats que no indiquen el número d’hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

No es valorarà la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per a accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, excepte que s’hagi fet un canvi substancial en el contingut.

5.2 Formació no relacionada amb l’àrea professional

5.1.2 Accions formatives no relacionades.

Es valorarà, per a cada lloc de treball, les acciones formatives que, encara que  estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s’accedeix, es consideren d’interès general. En concret, només es valoraran per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació continua de l’EBAP. La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per a cada Certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora

b) Per a cada Certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora

ANNEX II

Barem de puntuació de las proves físiques per a ingressar en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears les proves físiques, que seran exclusivament les que s’indiquen en aquest annex, són totes obligatòries i eliminatòries.

Prova d’aptitud física

Te com a finalitat comprovar, entre altres condicions, la força, l’agilitat, la rapides i la resistència de l’aspirant.

Consisteix en superar, amb una nota de 5 o superior, las proves físiques que s’indiquen, d’acord amb els barems i els criteris que s’estableixen per l’edat i sexe.

Per a realitzar aquesta prova, l’aspirant entregarà a l’EBAP, o al tribunal, un Certificat metge en el que es faci constar que reuneix les condicions físiques necessàries per a dur-la a terme. El fet de no presentar aquest certificat comporta l’exclusió automàtica de l’aspirant tant de la realització de la prova, com del procés selectiu.

Les proves físiques s’hauran de superar globalment, d’acord amb el barem i els mèrits que es senyalin. El resultat global d’aquesta prova s’ha d’atorgar sempre que l’aspirant hagi superat un mínim de 4 de las proves parcials amb una nota mínima de 5 o superior i que, en l’altre prova parcial, la nota sigui 3 o superior. La nota mitjana d’apte  s’atorgarà sempre que el resultat sigui 5 o superior; si es inferior a 5, serà no apte.

Proves que es realitzaran:

1. Resistència (1.000 m)

L’objectiu d’aquest exercici es mesurar la resistència orgànica i consisteix en recórrer una distancia de 1.000 metres, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca establerta. Només es permet un intent.

Homes:

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

minuts

minuts

minuts

minuts

10

-3,10'

-4,00'

-4,50'

-6,10'

9

-3,20'

-4,10'

-5,00'

-6,20'

8

-3,30'

-4,20'

-5,10'

-6,30'

7

-3,40'

-4,30'

-5,20'

-6,40'

6

-3,50'

-4,50'

-5,35'

-6,50'

5

-4,10'

-5,00'

-5,50'

-7,10'

3

-4,25'

-5,15'

-6,00'

-7,25'

Eliminat

+4,25'

+5,15'

+6,00'

+7,25'

 

Dones:

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

minuts

minuts

minuts

minuts

10

-3,25'

-4,15'

-5,00'

-6,25'

9

-3,35'

-4,25'

-5,05'

-6,35'

8

-3,45'

-4,35'

-5,10'

-6,45

7

-3,55'

-4,45'

-5,35'

-6,55'

6

-4,10'

-5,00'

-5,50'

-7,10'

5

-4,25'

-5,15'

-6,05'

-7,25'

3

-4,40'

-5,30'

-6,20'

-7,40'

Eliminada

+4,40'

+5,30'

+6,20'

+7,40'

2. Velocitat (50 m)

L’objectiu d’aquest exercici es mesurar la velocitat de translació corporal i consisteix en recórrer una distancia de 50 metros, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca establerta. Només es permet un intent.

Dones:

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

segons

segons

segons

segons

10

-8,00"

-8,20"

-9,00"

-10,00"

9

-8,20"

-8,35"

-9,15"

-10,20"

8

-8,30"

-8,50"

-9,30"

-10,50"

7

-8,50"

-9,00"

-9,50"

-11,10"

6

-9,00"

-9,30"

-10,10"

-11,45"

5

-9,10"

-9,50"

-10,50"

-12,00"

3

-9,15"

-10,10"

-11,10"

-12,15"

Eliminada

+9,15"

+10,10"

+11,10"

+12,15"

3. Natació (50 m) estil lliure.

L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la velocitat de translació corporal i consisteix en recórrer una distancia de 50 metros d’estil lliure, en una piscina de 50 metres o be en una de 25 metros, amb anada i tornada, sense tocar el fons ni aferrar-se a les flotacions, en un temps inferior a la marca que s’estableixi. Es permet la realització de dues sortides nul·les i un sol intent.

Homes:

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

segons

segons

segons

segons

10

-35"

-40"

-45"

-50"

9

-37"

-42"

-47"

-52"

8

-39"

-44"

-49"

-54"

7

-41"

-46"

-51"

-56"

6

-43"

-48"

-53"

-58"

5

-45"

-50"

-55"

-60

3

-47"

-55"

-57"

-1,02"

Eliminat

+47"

+55"

+57"

+1,02"

Dones:

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

segons

segons

segons

segons

10

-40"

-45"

-50"

-55"

9

-42"

-47"

-52"

-57"

8

-44"

-49"

-54"

-59"

7

-46"

-51"

-56"

-1,01"

6

-48"

-53"

-58"

-1,03"

5

-50"

-55"

-1,00"

-1,05"

3

-52"

-1'

-1,02"

-1,07"

Eliminada

+52"

+1'

+1,02"

+1,07"

4.Força explosiva del tren superior. Llançament de pilota medicinal

L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la potencia dels músculs superiors principals. Per a realitzar aquesta prova es necessita una pilota medicinal de 5 kg per els homes i un de 2 kg per a les dones. La posició inicial exigeix situar-se darrera la línia on comença el recompte de la distància amb els peus junts al terra i simètrics. En cap moment es pot trepitjar aquesta línia. Una vegada realitzat el llançament, es compte la distància entre la línia de sortida i la marca de la pilota, la qual ha de ser superior a l’establerta a les taules. Per a fer aquesta prova es permeten dos intents.

Homes: pilota 5 kg.

Dones: pilota 2 Kg.

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

metres

metres

metres

metres

10

+6,50

+6,00

+5,50

+5,0

9

+6,30

+5,90

+5,40

+4,90

8

+6,20

+5,70

+5,20

+4,70

7

+6,00

+5,50

+5,00

+4,50

6

+5,70

+5,25

+4,75

+4,25

5

+5,50

+5,00

+4,50

+4,00

3

+5,40

+4,85

+4,35

+3,85

Eliminat/da

-5,40

-4,85

-4,35

-3,85

5. Força explosiva del tren inferior.

Bot amb els peus junts L’objectiu d’aquest exercici és mesurar la potència dels músculs extensors principals de les cames i consisteix en fer un bot en una superfície llisa, on han d’estar marcades les distintes distàncies que es poden aconseguir. La posició inicial exigeix situar-se darrera la línia on comenci el recompte de la distància amb els peus junts al terra i simètrics. En cap moment es poden trepitjar aquesta línia. Una vegada realitzat el bot, es compte la distància entre la línia de sortida i la marca de la darrera part de de suport del cos, que haurà de ser superior a l’establerta en las taules. Per a fer aquesta prova es permeten dos intents.

Homes:

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

metres

metres

metres

metres

10

+2,35

+2,25

+2,15

+1,95

9

+2,30

+2,20

+2,10

+1,90

8

+2,25

+2,15

+2,05

+1,85

7

+2,20

+2,10

+2,00

+1,80

6

+2,15

+2,05

+1,95

+1,75

5

+2,10

+2,00

+1,90

+1,70

3

+2,08

+1,97

+1,87

+1,67

Eliminat

-2,08

-1,97

-1,87

-1,67

 

Dones:

Menors de 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

Punts

metres

metres

metres

metres

10

+2,05

+1,95

+1,85

+1,65

9

+2,00

+1,90

+1,80

+1,60

8

+1,95

+1,85

+1,75

+1,55

7

+1,90

+1,80

+1,70

+1,50

6

+1,85

+1,75

+1,65

+1,45

5

+1,80

+1,70

+1,60

+1,40

3

+1,78

+1,67

+1,57

+1,37

Eliminada

-1,78

-1,68

-1,57

- 1,37

ANNEX III

TEMARI PER EL QUE ES REGIRÁN LES PROVES SELECTIVAS PER A l’ACCÉS A 2 PLACES DE LA CATEGORIA DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT D’ESCORCA.

1. Constitució espanyola de 1978. La Constitució com a norma suprema. Característiques i estructura de la Constitució espanyola. Principis constitucionals bàsics. La reforma constitucional.

2. Els drets fonamentals i les llibertats públiques. Classificació. La protecció i la suspensió dels drets i les llibertats. El Defensor del Poble.

3. Les entitats locals: concepte i característiques. Classes d’entitats. El municipi: concepte i naturalesa jurídica. La potestat reglamentaria de les administracions locals.

4. Real decret legislatiu 6/2015, de 30 d’octubre, per el que s’aprova el Text refós de la Llei sobre tràfic, circulació de vehicles a motor i seguretat vial. Objecte. Àmbit d’aplicació. Estructura. Distribució de competències. Competències dels municipis en matèria de seguretat vial. Conceptes bàsics.

5. Real decret 1428/2003, de 21 de novembre, per el que s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre tràfic, circulació de vehicles a motor i seguretat vial, aprovada pel Real decret legislatiu 339/1990. Normes generals de comportament en la circulació.

6. Real decreto 1428/2003, de 21 de novembre, per el que s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre tràfic, circulació de vehicles a motor i seguretat vial, aprovat pel Real decret legislatiu 339/1990. La circulació de vehicles.

7. Real decret 1428/2003, de 21 de novembre, per el que s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament text de la Llei sobre tràfic, circulació de vehicles a motor i seguretat vial, aprovat pel Real decret legislatiu 339/1990. altres normes de circulació.

8. Real decret 1428/2003, de 21 de novembre, per el que s’aprova el Reglament general de circulació per a l’aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre tràfic, circulació de vehicles a motor i seguretat vial, aprovat pel Real decret legislatiu 339/1990. La senyalització.

9. Real decret 818/2009, de 8 de maig, per el qual s’aprova el Reglament general de conductors. Les autoritzacions administratives per a conduir.

10. Real decret 2822/1998, de 23 de desembre, per el que s’aprova el Reglament general de vehicles. Normes generals.

11. Real decret 2822/1998, de 23 de desembre, per el que s’aprova el Reglament general de vehicles. Autoritzacions de circulació dels vehicles.

12. Real decret 2822/1998, de 23 de desembre, per el que s’aprova el Reglament general de vehicles. Annex II: definicions i categories dels vehicles.

13. L’accident de trànsit. Definició, tipus, causes i classes d’accidents. L’activitat policial davant els accidents de trànsit. L’ordre cronològic de les actuacions.

14. Decret 28/2015, de 30 d’abril, per el que  s’aprova el Reglament marc de coordinació de las policies locals de las Illes Balears. Ús de l’equipament bàsic d’autodefensa i protecció. Uniformitat i equipament. Normes d’aparença externa, presentació i uniformitat.

15. Llei orgànica 2/1986, de 13 de març, de forces i cossos de seguretat. Principis bàsics d’actuació. Disposicions estatutàries comuns. Característiques i funcions de les policies locals.

16. La policia local com a policia judicial. La detenció. Concepte. Drets i garanties dels detinguts. El procediment del “habeas corpus”.

17. L’inici del procés penal. L’atestat policial. Estructura i valor de l’atestat. Principals diligencies.

18. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Delictes contra el patrimoni i contra l’ordre socioeconòmic.

19. Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi penal. Delictes contra la seguretat vial.

20. L’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears. Estructura i disposicions generals. Títol IV, dels municipis i resta d’entitats locals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 

 

 ANNEX IV

SOL·LICITUD PER A PRENDRE PART EN EL PROCÉS SELECTIU EXTRAORDINARI, PER A LA SELECCIÓ DE 2 PLACES DE POLICIA LOCAL, FUNCIONARI DE CARRERA, MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ, DE L’AJUNTAMENT D’ESCORCA

SOL·LICITANT

NOM I LLINATGES:

DNI:

DIRECCIÓ:

CÒDIG POSTAL:

MUNICIPI:

ILLA:

PROVÍNCIA:

PAIS:

TELÈFON FIXO:

TELÈFON MÒBIL:

CORREU ELECTRÒNIC:

Totes aquestes dades queden protegits en aplicació de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal i de la normativa reglamentària de desenvolupament.

EXPOSA: Que vista la publicació en el BOIB núm. _____ de data ___ de ___________ de 201___ i BOE núm. _____ de data ___ de ___________ de 201___ de la convocatòria per a prendre part en el procés selectiu del concurs-oposició de 2 places de Policia Local, per torn lliure, de l’Ajuntament d’Escorca.

DECLARA: Que compleix totes i cada una de les condicions exigidas en la base segona de la convocatòria, referides a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

SOL·LICITA: Que es tingui per presentada la present sol·licitud dins el termini concedit a l’efecte i sigui admesa per a prendre part en el procés selectiu extraordinari per a la selecció de 2 places de Policia Local de l’Ajuntament d’Escorca.

Lloc, data i signatura

BATLE DE L’AJUNTAMENT D’ESCORCA.

 

 

  ANNEX V

RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS

ASPIRANT (nom, llinatges i DNI):

CURS DE CAPACITACIÓ(Fer constar la nota)

SERVEIS PRESTATS

(fer constar ajuntament i mesos complets)

-

-

ESTUDIS ACADÈMICS OFICIALS

(Fer constar títol)

-

-

-

-

-

CONEIXEMENTS DE LENGUES

(Fer constar idioma i nivell)

-

-

-

-

CURSOS DE FORMACIÓ

(Fer constar títol i hores)

Accions formatives relacionades amb l’àrea professional

-

-

-

-

Accions formatives no relacionades amb l’àrea professional

-

-

-

-

El que s’exposa al públic als efectes de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i el Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

La qual cosa es fa pública als efectes oportuns, sotmetre-les a exposició pública pel termini de 30 dies, als efectes que puguin ser presentades al·legacions o reclamacions.

Si no se’n produeixin s’entendran aprovades definitivament sense necessitat d’adopció de nou acord.

Escorca, 10 de setembre de 2018

El batle

Antoni Solivellas Estrany