Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)
Núm. 9093
Bases específiques per la convocatòria en règim d’interinitat d’un Tècnic Superior Jurídic per l'Àrea Jurídica de la Fundació Bit (JUR01-18)
Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.
Segona.- S’ofereix un contracte d’interinitat a temps parcial, grup de classificació A, salari brut anual per a temps complet de 32.687,55.-€ dintre del següent horari de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h.
La feina consisteix en gestionar i dirigir els aspectes jurídics de la Fundació BIT: contractació, àrea immobiliària, urbanisme, aspectes fiscals, defensa jurídica, i qualsevol altre tasca relativa a l’activitat de l’ens.
Tercera.- Els candidats hauran de complir els següents requisits:
Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:
President: Miquel Mascaró Artigues (titular), Assessor Tècnic; Eulàlia Mas Espinosa (suplent) cap de Servei de Corporacions Locals.
Vocal: Pilar Romero Otero (titular), Tècnica Superior Jurídica; María José López-Polín Hernanz (suplent) Cap àrea Econòmic-Financer.
Secretari: Raquel Díaz Martín (titular) Responsable Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans.
Quinta.- El procés selectiu constarà de 3 fases:
PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ
La documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l’horari de 09:00h a 13:00h. Tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les persones interessades en participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d’admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.
El Gerent de la entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d’admesos i començarà la següent fase.
Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.
Fase 1 – PROVA (5 PUNTS)
Prova tipus test, EXAMEN, amb 50 preguntes d'opció múltiple (4 opcions). De cada pregunta solament una resposta serà correcta. En l’examen es demanaran preguntes del següent temari:
Aquesta prova tindrà una durada de 60 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,10 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,03 punts.
S'ha de superar el 40% de la puntuació total de la prova per continuar en el procés de selecció.
Fase 2 – ENTREVISTA PERSONAL (1 PUNT)
Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, autonomia i capacitat resolutiva.
Fase 3 – MÈRITS (4 PUNTS)
S’ha d’aportar certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat.
Per superar la selecció s'exigirà una puntuació mínima de 4 punts.
Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s’obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.
La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s’elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.
La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva d’un lloc de feina que podrà ser cridat si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.
Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de l’examen, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.
L’ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s’hi pugui presentar una reclamació davant l’òrgan que dicta aquestes bases.
Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.
(Data signatura: 6 de setembre de 2018)
El Gerent de la Fundació Balear d’ Innovació i Tecnologia
Gabriel Frontera Borrueco