Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 9046
Bases convocatòria borsa treball educadors/es socials
La Junta de Govern, el dia 09 d’agost de 2018, aprovà les bases que a continuació es transcriuen:
“Bases que han de regir a la convocatòria per la constitució d’una borsa de treball d’EDUCADORS/ES SOCIALS per cobrir amb caràcter laboral temporal les places vacants o substitucions a la plantilla de personal d’aquest Ajuntament
1. Objecte
És objecte de la present convocatòria la creació d’una borsa de treball d’EDUCADORS/ES SOCIALS de caràcter laboral temporal per cobrir possibles places vacants o substitucions a la plantilla d’aquest Ajuntament, mitjançant el procediment de concurs oposició.
A causa de la caducitat de la borsa de treball constituïda en el darrer procés selectiu, es fa necessari procedir a la creació d’una nova borsa d’educadors/es socials.
2. Requisits dels/de les aspirants
1. 1. Per prendre-hi part, les persones interessades han de complir els següents requisits:
a. Tenir nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
b. Posseir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques.
c. Tenir complerts 18 anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d. Estar en possessió del Títol de diplomat/a o graduat/da en Educació Social o habilitat pel Col·legi d’Educadors i Educadores Socials.
La titulació s’acreditarà mitjançant l’expedició dels títols corresponents per l’autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar també l’equivalència de títols.
e. Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana nivell B2 (nivell avançat), de conformitat amb el Decret 11/2017, de 24 de març, d’exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d’accés a la funció pública per ocupar llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. En cas de no estar-ne en possessió hauran de presentar-se i superar la prova de coneixements que realitzarà el Servei de Normalització Lingüística d’aquest Ajuntament.
Els coneixements de llengua catalana s’han d’acreditar mitjançant l’aportació d’un certificat corresponent a un nivell igual o superior al que exigeix el Decret 11/2017, expedit o reconegut com a equivalent o que estigui homologat per la Direcció General de Política Lingüística, o bé expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública.
f. Haver satisfet els drets d’examen.
g. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari/a, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupen en el cas de personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
h. Amb caràcter previ a la formalització del contracte, la persona interessada ha de manifestar que no desenvolupa cap lloc de treball o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comptats a partir del dia de la formalització del contracte, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
a. Amb caràcter previ a la formalització del contracte, la persona interessada ha d’aportar el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals que acrediti que no ha estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual, ni per tràfic d'ésser humans (article 13.5 de la LO 1/1996, de 15 de gener modificada per la Llei 26/2015 de 28 de juliol de modificació del sistema de protecció a la infància i l'adolescència).
1. 2. Els/les aspirants han de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes durant tot el procés.
1. 3. De conformitat amb el que disposa l'article 22.2 del Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, que aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat, en l'àmbit de l'ocupació, les condicions bàsiques d'accessibilitat i no discriminació a què es refereix el capítol V seran d'aplicació amb caràcter supletori respecte al que preveu la legislació laboral.
3. Presentació de sol·licituds
1. 1. Participants
1. 1. 1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han d'ajustar al model normalitzat de sol·licitud i s'han de presentar al Registre General de l'Ajuntament, dins del termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i s'han d'adreçar a l'Alcaldia-Presidència de la corporació. També poden presentar-se per les altres formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà d’avisar per correu electrònic a l’adreça: serveissocials@santjosep.org
En cas de presentació d'instàncies a les Oficines de Correus, s'han de lliurar a aquestes dependències, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de Correus. Només així s'entendrà que van tenir la seva entrada el dia de la seva presentació a Correus i per tant podrà ser admès a la convocatòria sempre que s’acompleixi l’esmentat anteriorment.
La no presentació de sol·licituds en temps determina la inadmissió de la persona aspirant al procés selectiu.
1. 1. 2. El model normalitzat de sol·licituds, que s'adjunta com a annex III, es trobarà gratuïtament a disposició de les persones interessades al Registre General d'Entrada d'aquest Ajuntament, i a la pàgina (www.santjosep.org), a partir de l'obertura del termini per a la seva presentació.
1. 1. 3. A més de les dades de caràcter personal i professional que han de constar al model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades hi hauran d’adjuntar la documentació que s’assenyala a continuació:
a. Fotocòpia del document nacional d’identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, fotocòpia del document oficial acreditatiu de la personalitat.
b. Fotocòpia compulsada del títol exigit a la lletra d) de la base anterior o certificat acadèmic que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l’obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets per a la seva expedició, si n’és el cas.
c. Fotocòpia compulsada del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana exigit a la lletra e) de la base anterior.
d. Resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament els drets d'examen. D'acord amb el que preveu l'article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d'examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33%. La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d'examen, en el termini de presentació de sol·licituds, determinarà l'exclusió definitiva de l'aspirant.
e. Relació i l’original o la fotocòpia compulsada o acarada dels documents justificatius dels mèrits al·legats per al concurs d’acord amb el barem establert a l’annex II. L’Òrgan de Selecció no valorarà els mèrits que no s’acreditin juntament amb la instància de sol·licitud per participar en el procés selectiu.
1. 2. Drets d'examen
Els drets d'examen per optar a aquesta convocatòria són de 20,00 euros.
El pagament dels drets d'examen no suposa, en cap cas, el tràmit de presentació de la sol·licitud a l'Administració dins del termini establert.
No és procedent la devolució de l'import íntegre satisfet en concepte de taxa per drets d'examen, en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades. Això no obstant, es procedirà a la devolució de la taxa quan per causes no imputables al subjecte passiu, l'activitat tècnica i/o administrativa que constitueixen el fet imposable de la taxa no es realitzi.
1. 1. 1. El pagament dels drets d’examen es realitzaran exclusivament per Internet, a l’apartat pagament online de tributs (autoliquidacions) de la pàgina web www.santjosep.org dins del termini de presentació de les sol·licituds al registre d’entrada per participar en el procediment.
1. 3. Les persones aspirants han de conservar una còpia segellada i registrada de la seua sol·licitud, per si li fos requerida en qualsevol moment de la realització de les proves selectives.
1. 4. La presentació de la instància implica, als efectes de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, el consentiment de les persones afectades perquè l’Ajuntament de Sant Josep la utilitzi per a la seua gestió, i és obligatòria la seua formalització. Es disposa, en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes previstos en la legislació vigent i és responsable del fitxer l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
1. 5. Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.
4. Admissió d’aspirants
1. 1. L'autoritat convocant o la que en tengui la delegació, ha de dictar resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses al procés selectiu. Aquesta relació es publicarà al tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i al tauler d’anuncis de la pàgina web municipal (www.santjsep.org), amb expressió del document nacional d’identitat de les persones aspirants admeses i excloses i, si escau, de la causa de la no admissió. La corresponent resolució ha d'indicar el lloc, la data i l'hora d'inici del procés selectiu.
Als efectes de l'establert a la present base, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:
1. 2. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar que no només no figuren a la relació de persones excloses sinó que, a més, els seus números de DNI consten a la relació pertinent de persones admeses.
1. 3. Per esmenar el possible defecte, acompanyar els documents que siguin preceptius, o presentar reclamacions, es disposarà d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució indicada al tauler d'anuncis de la corporació i al tauler d’anuncis de la pàgina web municipal. Aquesta esmena no és aplicable als mèrits al·legats però no aportats.
Les persones sol·licitants que dins del termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admeses, seran definitivament excloses del procés selectiu.
Si no es presenten esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses, i no caldrà tornar-la a publicar.
1. 4. Si es presenten reclamacions seran acceptades o recusades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva, que es publicarà, així mateix, als llocs indicats per a la llista provisional.
Aquesta última publicació, servirà de notificació a efectes d'impugnacions i recursos.
1. 5. Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.
5. Òrgan de Selecció
1. 1. L’Òrgan de Selecció estarà constituït per un/a president/a i 2 vocals i suplents i la secretària de la corporació, o persona en qui delegui, amb veu però sense vot.
Les persones membres de l’Òrgan de Selecció han d'estar en possessió d'una titulació acadèmica de nivell igual o superior que l'exigit a les persones aspirants. La meitat de les persones, com a mínim, de les que són membres de l’Òrgan de Selecció, ha de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida a les persones aspirants.
1. 2. L’Òrgan no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a, i les seues decisions s'han d'adoptar per majoria.
1. 3. La designació nominal de les persones membres de l’Òrgan de Selecció, que ha d'incloure la dels/les respectius/ves suplents, s'ha de fer per Decret de l’Alcaldia i s'ha de publicar al tauler d'anuncis de la corporació i al tauler d’anuncis de la pàgina web municipal.
1. 4. L’Òrgan pot disposar la incorporació d'assessors/es o especialistes a les seues tasques.
1. 5. Les persones membres de l’Òrgan de Selecció han d'abstenir-se d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
1. 6. Així mateix, les persones aspirants poden recusar les persones membres de l’Òrgan quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conforme al que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre.
1. 7. L’Òrgan queda classificat, als efectes previstos, segons el Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei.
6. Procés selectiu
El procediment de selecció és el de concurs oposició, ja que es considera el sistema més adequat atès que permet una millor aplicació dels principis de mèrit i capacitat, així com la valoració de l'experiència laboral, i garanteix a la vegada el principi d'igualtat en la selecció. Les proves de selecció s'inicien amb la fase d'oposició i continuen amb una altra posterior de concurs.
1. 1. Prova de català
Prèviament a l’inici de les proves, les persones aspirants que no acreditin estar en possessió dels certificats o títols acreditatius del coneixement de la llengua catalana hauran de realitzar una prova per acreditar-ho.
Aquesta prova tindrà caràcter obligatori i el seu resultat serà Apte o No Apte. La qualificació No Apte, o la no compareixença dels/de les aspirants donarà lloc a l’exclusió del concurs de mèrits.
Els resultats obtinguts únicament seran vàlids en l’àmbit de la present convocatòria i no generen cap dret respecte altres processos selectius de qualsevol tipus.
Per a la realització i avaluació de les proves de llengua catalana es comptarà amb els serveis d’una persona tècnica assessora que realitzarà les proves necessàries per determinar l’aptitud de les persones candidates.
1. 2. Fase d’oposició
Aquesta fase consta del següent exercici de caràcter obligatori i eliminatori.
Realització d’una prova pràctica, obligatòria i eliminatòria per a totes les persones aspirants, que consistirà en un supòsit pràctic o en l’execució d’un treball vinculat a les funcions pròpies de la plaça, en relació amb el programa de temes que figuren a l’annex I de les presents bases. Aquestes preguntes podran plantejar-se en llengua catalana o castellana.
L’exercici es valorarà de 0 a 10 punts, i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per superar-lo.
El temps per efectuar aquest exercici serà d’1,5 hores.
Des de l'endemà de la publicació de la llista provisional d'aprovats de la fase d'oposició, les persones aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista al tauler d'anuncis de la corporació i al tauler d’anuncis de la pàgina web municipal, per sol·licitar la revisió del seu examen. Passat aquest termini, l’Òrgan de Selecció publicarà la llista definitiva de les persones aprovades a la fase d'oposició.
1. 3. Fase de concurs
Els mèrits que l’Òrgan de Selecció ha de valorar en la fase de concurs, són els establerts a l'annex II d'aquestes bases.
7. Publicació de les valoracions
1. 1. Conclosa la valoració del procés selectiu, l’Òrgan de Selecció ha de fer públic al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al tauler d’anuncis de la pàgina web municipal una llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants amb indicació del número del document nacional d'identitat. Hi figurarà la puntuació obtinguda a la fase d’oposició, l’obtinguda a la fase de concurs i el resultat de la suma de les dues puntuacions.
Aquesta s'ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.
1. 2. Ordre de prelació. En cas d'empat, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris establerts a l’article 4.4 del Reglament de funcionament de borsins de personal de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 64, de 21/06/16).
1. 3. Les persones aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista al tauler d’anuncis municipal i al de la pàgina web, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del procés selectiu. En cas contrari, s'entendrà elevada a definitiva. L’Òrgan de Selecció ha d'elevar la llista definitiva a la Presidència de la corporació per a la constitució mitjançant decret de la borsa de treball. Aquesta es publicarà al tauler d'anuncis de la corporació i al de la web municipal.
8. Incidències
L’Òrgan de Selecció queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i incidències que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada en tot allò no previst a les bases.
Abans de la constitució de l’Òrgan de Selecció s'atribueix a l'Alcaldia la facultat d'interpretar aquestes bases i de resoldre les incidències i recursos.
9. Impugnació
Les presents bases i tots els actes administratius que se'n derivin, d'aquestes i de les actuacions de l’Òrgan de Selecció, poden ser impugnats conforme al que estableix la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú.”
La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.
Sant Josep de sa Talaia, 24 d'agost de 2018
L’Alcaldesa accidental
Francisca Ribas Ribas
ANNEX I
Temari fase oposició
1. L’educador i educadora social en els Serveis Socials: funcions i àmbits d’intervenció.
2. El projecte educatiu individualitzat.
3. Intervenció amb menors i les seves famílies en risc. Circuit i actuació municipal des dels serveis socials comunitaris.
4. Elaboració i avaluació dels projectes socioeducatius: elements fonamentals, planificació, programació i avaluació.
5. La intervenció comunitària. Concepte i eines metodològiques.
ANNEX II
Barem concurs de mèrits
El barem de mèrits s'estructura en quatre blocs: experiència professional, mèrits acadèmics, accions formatives i coneixements de la llengua catalana.
1. Experiència professional
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 18 punts.
1. Per cada mes complet de serveis efectius prestats en treballs realitzats en qualsevol administració pública com a educador/a social, justificats amb el certificat de serveis prestats expedit per l'Administració pública corresponent acompanyat d’un certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social: 0,50 punts.
En el cas que els serveis s’haguessin prestat a l’Ajuntament de Sant Josep s’acreditarà mitjançant declaració jurada de l’aspirant en la qual s’indicarà el període treballat (annex IV).
2. Per cada mes complet de serveis efectius prestats en treballs realitzats en empresa privada en una categoria igual a la plaça convocada, justificats amb còpies dels contractes de treball o certificat d’empresa, acompanyats obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social: 0,25 punts.
Els serveis prestats es comptabilitzen en dies treballats a jornada completa, i en el cas de realització d'altres tipus de jornades, els serveis prestats es comptabilitzen proporcionalment al temps treballat. No obstant això, en els casos establerts en l'article 56 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes (règim d'excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis per tal de protegir la maternitat i facilitar la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, així com el permís de paternitat) es computa, en tot cas, com a jornada completa.
2. Mèrits acadèmics
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts.
Per estar en possessió d’alguna de les titulacions acadèmiques d’acord amb els criteris següents:
No es valoraran els títols acadèmics que s’hagin presentat com a requisit.
Només es valorarà la titulació acadèmica superior.
3. Accions formatives
Cursos de formació i perfeccionament impartits per l’Institut Nacional d’Administració Pública, per l’Escola Balear d’Administració Pública EBAP), per la Federació d’Entitats Locals de les Illes Balears, pels consells insulars, per la Universitat, pels col·legis professionals, per l’Administració de l’Estat, autonòmica o local, i altres cursos convalidats per l’EBAP amb una duració mínima de 10 hores cadascun. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència, per la qual cosa no seran acumulatius l’assistència i l’aprofitament.
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts, i han de ser cursos relacionats amb el perfil de la borsa que es convoca, d’acord amb els següents criteris:
És convenient adjuntar al certificat del curs/taller el seu programa o temari per valorar si té relació amb l’establert.
4. Coneixements orals i escrits de català
La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
Es valoren els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:
Es valora només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació es pot acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti.
Els mèrits a què es refereixen els paràgrafs anteriors s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la còpia acarada del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé l'original o la còpia acarada dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent.
ANNEX III
Model de sol·licitud
Sol·licitud d’admissió per prendre part en el procés selectiu per la constitució d’una borsa de treball d’educadors/es socials per cobrir amb caràcter laboral temporal les places vacants o substitucions a la plantilla de personal de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
Nom.................................................................................................... Cognoms....................................................
DNI...................................................................................................... Data de naixement......................................
Telèfon fix......................................................................................... Telèfon mòbil..............................................
Correu electrònic............................................................................... .....................................................................
Adreça................................................................................................ ...............................núm..............CP............
Localitat................................................................Província...........................................................................
Expòs:
Que, vistes les bases de la convocatòria per la constitució d’una borsa de treball d’educadors/es socials per cobrir amb caràcter laboral temporal les places vacants o substitucions a la plantilla de personal de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
Declaració jurada:
Declar que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits a la base segona de la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen.
Documentació que s’adjunta:
(Marcau la casella de la documentació que es presenta)
( ) Fotocòpia del document nacional d’identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, fotocòpia del document oficial acreditatiu de la personalitat.
( ) Fotocòpia compulsada del títol exigit a la lletra d) de la base segona de la convocatòria.
( ) Acreditació del nivell de català exigit a la convocatòria.
( ) Resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament els drets d'examen.
( ) Relació i l’original o la fotocòpia compulsada o acarada dels documents justificatius dels mèrits al·legats per al concurs d’acord amb el barem establert a l’annex II.
Núm. |
Document |
Nre. hores (taller i cursos) |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
||
6 |
||
7 |
||
8 |
||
9 |
||
10 |
||
11 |
||
12 |
||
13 |
||
14 |
||
15 |
||
16 |
||
17 |
||
18 |
||
19 |
||
20 |
Sol·licit:
Ésser admès/esa en el procediment selectiu
Sant Josep de sa Talaia, ....... de .......................... de 2018
(Firma)
Sr. Alcalde-President de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia
ANNEX IV
Declaració jurada serveis prestats
Jo ........................................................................... amb DNI núm. ........................
Declar:
1. Que he prestat serveis a l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia en places reconegudes, en els següents períodes:
Data d’inici (dd/mm/aaaa) |
Data final (dd/mm/aaaa) |
Càrrec (educador/a social) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Que he prestat els meus serveis, com a educador/a social a altres administracions públiques o empreses privades, en places reconegudes, en els següents períodes (adjuntar còpies dels contractes de treball o certificat d’empresa, acompanyats del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social):
Nom de l’administració o empresa privada |
Data d’inici (dd/mm/aaaa) |
Data final (dd/mm/aaaa) |
Càrrec (educador/a social) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sant Josep de sa Talaia, ......... d .............................. de 2018
(Firma)