Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 8992
Bases reguladores de les ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò establert a l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores de la convocatòria per a la concessió d’ajudes per al foment de l'esport i de l'activitat física a l'illa d'Eivissa per a l'any 2018, aprovades per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, de data 31 d'agost de 2018, següents:

Bases reguladores de les ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Primera. Justificació

La importància de l’esport va ser recollida en el conjunt de principis rectors de la política social i econòmica de la Constitució espanyola, i en aquest sentit l’article 43.3 estableix que els poders públics fomentaran l’educació física i l’esport, i facilitaran l’adequada utilització del lleure.

La Llei 6/1994, de 13 de desembre, d’atribució de competències als consells insulars en matèria de patrimoni històric, de promoció sociocultural, d’animació sociocultural, de dipòsit legal de llibres i d’esports, estableix al seu article 6 que els consells insulars assumiran, “.../... totes les competències que havien estat assumides per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d'esports.../...” i entre aquestes “.../... 3. Les que determini la llei balear de l'esport..../...”.

Per la seua banda, la Llei 14/2006, de 17 d’octubre, de l’esport de les Illes Balears, ja en la seua exposició de motius, destaca que “L’esport, entès com l’expressió de l’activitat física, reglada o no, és un bé per a la societat i cal tenir-ne cura, potenciar-lo i possibilitar que tota la ciutadania de les Illes tingui opcions de practicar-lo, de forma individual o formant part de les diferents i necessàries organitzacions esportives que el gestionen i que són igualment valorades i necessàries en la societat”.

Així mateix, el seu article 3 diu que “L’activitat física i l’esport són funcions socials que contribueixen al desenvolupament i a la formació integral de les persones i a la millora de la seua qualitat de vida”.

I el seu article 11 estableix que una de les competències dels consells insulars és: “Definir, planificar i executar els programes adreçats a una major pràctica esportiva en els diferents àmbits i sectors socials, i participar-hi”.

Per tot això, el Consell Insular d’Eivissa, mitjançant el seu Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, vol fomentar la pràctica esportiva amb aquestes ajudes i, en aquest sentit, al Pressupost per a l’any 2018 i al Pla estratègic de subvencions per als anys 2018 i 2019 (BOIB núm. 37, de 24 de març de 2018) es varen preveure diverses línies d’ajudes per a la promoció de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018.

Segona. Objecte i modalitats

L’objectiu general d’aquestes ajudes és fomentar l’esport i l’activitat física a l’illa d’Eivissa col·laborant amb les entitats esportives de l’illa d’Eivissa que organitzen esdeveniments esportius de caràcter nacional i internacional que tenen lloc en aquesta illa, per potenciar la participació dels esportistes de l’illa d’Eivissa en esdeveniments nacionals i internacionals, a més d'aquells de fora de l'illa (nacionals i internacionals) que permetin que l'esdeveniment sigui un referent esportiu de la seua modalitat i es consolidi dins del calendari esportiu nacional i internacional.

Els esdeveniments esportius objecte de subvenció seran competitius i adoptaran la forma de competició que millor s'adapti a la modalitat esportiva practicada a l'esdeveniment: carrera, torneig, vetllada, volta, travessia, campionat, etc.

Igualment dins de l'objectiu general de fomentar l'esport i l'activitat física és també objecte d'aquestes ajudes la participació d'equips o d'esportistes d'entitats esportives de l'illa en lligues nacionals, perquè els ciutadans de l'illa gaudeixin de competicions esportives d'alt nivell, que serveixen per incentivar i motivar a l'esport base.

Les activitats objecte d’aquestes ajudes s’han d’haver realitzat entre l’1 de juliol de 2017 i el 30 de juny de 2018.

Amb aquest objectiu es preveuen dues modalitats d’ajuda:

2.1. Modalitat A: Ajuts econòmics per organitzar esdeveniments esportius de caràcter nacional i internacional.

2.2. Modalitat B: Ajuts econòmics per participar en lligues nacionals estatals. Aquesta modalitat es divideix en dues línies:

- Línia 1: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports col·lectius.

- Línia 2: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports individuals.

Tercera. Beneficiaris i obligacions de les entitats beneficiàries

3.1. Podran beneficiar-se de les ajudes establertes en aquestes bases les entitats esportives sense ànim de lucre constituïdes i inscrites legalment al Registre d’Entitats Esportives del Govern de les Illes Balears que desenvolupin la seua activitat esportiva a l’illa d’Eivissa, que hagin realitzat activitats objecte de subvenció incloses en alguna de les modalitats regulades en aquestes bases i que compleixin, a més de les condicions establertes a cada modalitat en concret, els següents requisits:

  • Estar al corrent de les obligacions tributàries amb la hisenda estatal i autonòmica i amb la Seguretat Social i no tenir deutes amb el Consell Insular d’Eivissa.
  • No trobar-se sotmeses a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions establerts a l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i amb l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3.2. Obligacions de les entitats beneficiàries:

a) Dur a terme l’activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.

b) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada.

c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, de seguiment i d’inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d’Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.

d) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.

e) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.

f) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.

g) Adoptar les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l’activitat objecte de l’ajuda, fent constar que l’activitat està subvencionada pel Consell Insular d’Eivissa.

Quarta. Dotació econòmica

4.1. La quantitat total destinada a aquestes dues línies d’ajudes per al foment de l’esport i l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018 serà de 388.700,00 € (TRES-CENTS VUITANTA-VUIT MIL SET-CENTS EUROS) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 3410 48900 dels pressupostos de l’exercici 2018, distribuïts de la següent manera entre les dues modalitats:

- Modalitat A: Ajuts econòmics per organitzar esdeveniments esportius de caràcter nacional i internacional: 208.700,00 € (DOS-CENTS VUIT MIL SET-CENTS EUROS).

- Modalitat B: Ajuts econòmics per participar en lligues nacionals estatals: 180.000 € (CENT VUITANTA MIL EUROS).

4.2. En el cas que la concessió de les ajudes d’una modalitat o línia no exhaureixi la quantitat que hi està destinada, el sobrant de l’import podrà incorporar-se a la quantitat de l’altra modalitat o línia.

4.3. El càlcul de l’import de l’ajuda a concedir s’obtendrà de l’aplicació de la següent fórmula:

DT

A = ___________x PI

PT

On:

A = Import de l’ajuda a concedir

DT = Dotació econòmica de la modalitat o línia

PT = Suma del total de les puntuacions individuals

PI = Puntuació individual de cada sol·licitud

Una vegada adjudicades les ajudes a partir de la primera prelació, si hi hagués crèdit sobrant, es faria una segona prelació amb aquelles sol·licituds que amb la primera adjudicació no han arribat a cobrir el pressupost sol·licitat. Sobre aquesta segona prelació, que respectaria igualment la valoració obtenguda d’acord amb els criteris de valoració fixats a les bases específiques de cada modalitat d’ajuda, es faria una nova adjudicació i així successivament fins a exhaurir el crèdit disponible a la convocatòria (sempre amb el límit dels 40.000 € per sol·licitud per a la modalitat A i 20.000 € com a màxim per esdeveniment, i 40.000 € per a la modalitat B, o la quantitat de l’ajuda sol·licitada).

D’aquesta manera es justifica que entitats amb la mateixa puntuació obtenguin diferent ajuda.

Cinquena. Règim de les ajudes i compatibilitat

El règim per seleccionar les entitats beneficiàries i per concedir les ajudes vinculades a aquestes modalitats serà el de concurrència competitiva.

S’entén per concurrència competitiva el procediment mitjançant el qual la concessió de les subvencions es realitza per comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d’establir una prelació entre si d’acord amb els criteris de valoració fixats a cadascuna de les línies d’ajuda i adjudicar, amb el límit fixat a les bases, el crèdit disponible segons la valoració obtinguda.

Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedent de qualsevol altra administració, ens públic o privat, nacional o de la Unió Europea o d’organismes internacionals. A tal efecte, el/la beneficiari/ària haurà de comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat.

En cap cas la suma total dels ajuts percebuts no podrà ser superior al cost total de l’activitat subvencionada.

En el cas que les entitats que resultin beneficiàries d’aquestes ajudes n’hagin rebut altres d’altres administracions o d’altres entitats, hauran de tenir en compte si aquelles altres ajudes són compatibles o no amb les del Consell i, en cas que no siguin compatibles, haurien d’optar per l’ajuda que considerin més adient, i si escau, renunciar a alguna d’aquestes.

Sisena. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds de les ajudes es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura a l’annex 1 d’aquestes bases, degudament emplenat.

Es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa i es presentaran en el Registre General del Consell Insular d’Eivissa (avinguda d’Espanya, 49, 07800 Eivissa), en seu electrònica a l’adreça seu.conselldeivissa.es o a la resta de llocs establerts a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Setena. Documentació a presentar

La documentació general per a les dues modalitats que s’ha de presentar, a més de l’específica per a cada línia de subvenció, és la següent:

1. Documentació acreditativa de la identitat de l’entitat sol·licitant i de la seua persona representant legal.

2.  Certificat de nomenament de la persona representant legal de l’entitat sol·licitant de l’ajuda.

3. Certificat del Registre d’Entitats Esportives del Govern de les Illes Balears, acreditatiu de la inscripció de l’entitat en aquest registre.

4. Còpia dels Estatuts de l’entitat esportiva.

5. Si és el cas que a la sol·licitud no s’autoritza el Consell Insular d’Eivissa a consultar si la persona o l’entitat es troba al corrent de les seues obligacions tributàries, documentació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol i amb la Seguretat Social. Si la petició d’ajuda és igual o inferior a 3.000 €, aquesta documentació acreditativa podrà substituir-se per una declaració responsable d’estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol i amb la Seguretat Social, segons el model que figura com a annex 8 d’aquestes bases, tot de conformitat amb l’article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

6. Declaració responsable segons el model de l’annex 2 sobre el compliment de les condicions dels articles 13 i 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i sobre haver sol·licitat o no ajuda econòmica a altres entitats públiques o privades per dur a terme les mateixes actuacions de la present subvenció.

7. Imprès de transferència bancària del Consell Insular d’Eivissa degudament emplenat, signat i segellat per l’entitat bancària. Aquest document es pot obtenir al Consell Insular d’Eivissa i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es. Només s’haurà de presentar si no consta al Consell o bé si s’ha produït alguna modificació en el que ja consta al Consell.

No caldrà presentar els documents esmentats als apartats a, b, c, d i g, quan aquesta documentació ja consti a Consell Insular d’Eivissa i no hi hagi hagut cap canvi; sempre que s’indiqui segons el model de l’annex 7 la data en què es va presentar i no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment pel qual es varen presentar.

El Consell Insular d’Eivissa podrà sol·licitar, en qualsevol moment, la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

Vuitena. Termini de presentació de sol·licituds i publicitat de la convocatòria

El termini per presentar les sol·licituds serà de DEU (10) DIES hàbils, que s’inicia l’endemà de la data publicació de l’extracte de la convocatòria de les ajudes regulades en aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Una vegada aprovades les bases, es publicaran al BOIB. Posteriorment es remetran la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions, que donarà trasllat al BOIB de l’extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.

Novena. Esmena i millora de la sol·licitud

Després que hagi finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut donarà a conèixer una llista en què es requerirà a les persones interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, que l’esmenin.

Aquesta llista d’esmenes, que contendrà les dades identificatives de l’entitat sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, es publicarà al tauler d’anuncis del Consell i a la pàgina web www.conselldeivissa.es (Convocatòries i ajudes).

D’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de DEU (10) DIES hàbils, comptadors des del dia després d’haver publicat la llista d’esmenes.

Si en el termini de deu dies hàbils la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d’Eivissa, després d’haver pres la resolució pertinent, considerarà que l’entitat interessada desisteix de la seua petició.

Desena. Comissió avaluadora

La comissió d’avaluació és l’òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

  • Estudiar, avaluar i qualificar les sol·licituds, d’acord amb els criteris establerts en aquestes bases per a cadascuna de les modalitats de subvenció.
  • Emetre una acta amb un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

La comissió avaluadora pot instar l’òrgan instructor perquè requereixi a les entitats sol·licitants els informes o els aclariments que es considerin convenients.

La comissió estarà autoritzada a resoldre els dubtes que es presentin i a adoptar els acords necessaris per al bon ordre del procés previst en aquestes bases.

La comissió avaluadora estarà constituïda per:

President/a:

- Titular: José V. Garibo Redolat, cap de Secció del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

- Suplent: Belén Planells Tur, cap de Secció de Medi Ambient.

Secretari/ària (amb veu i sense vot):

- Titular: María del Carmen Marín Carmona, lletrada del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

- Suplent: María José Cardona Muñoz, tècnica d'administració general del Consell Insular d'Eivissa.

Vocal 1:

- Titular: Ricardo Gómez Romero, tècnic superior d’Esports del Consell Insular d’Eivissa.

- Suplent: Francesc Costa García, tècnic de Joventut del Consell Insular d’Eivissa.

Vocal 2:

- Titular: Antoni Suñer Torres, coordinador d’Esports del Consell Insular d’Eivissa.

- Suplent: Antoni Roig Serra, encarregat d’Instal·lacions Esportives del Consell Insular d’Eivissa.

Vocal 3:

- Titular: Miguel Ángel Costa Torres, auxiliar administratiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

- Suplent: María Reyes García Peña, auxiliar administrativa del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

Onzena. Instrucció i resolució

El Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut és l’òrgan competent per instruir aquest procediment de tramitació de les sol·licituds.

Amb fonament en l’informe de la comissió avaluadora, i de conformitat amb l’article 24.4 de la Llei 38/2003, l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació d’entitats beneficiàries per a les quals es proposa la subvenció i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la denegació, s’indicarà la causa d’exclusió o denegació. Aquesta proposta de resolució provisional s’exposarà al tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa i a la pàgina web www.conselldeivissa.es, i s’obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions.

Si alguna de les entitats sol·licitants presenta al·legacions dins del termini establert, la comissió avaluadora les examinarà i emetrà un nou informe en què, de manera raonada, les estimarà o desestimarà. Basant-se en aquest nou informe l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva.

Si no hi ha cap al·legació, l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva.

Amb fonament en la proposta de resolució definitiva de l’òrgan instructor, les ajudes es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut i expressarà la relació d’entitats subvencionades i la quantia de l’ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses i denegades, s’indicarà la causa d’exclusió i de denegació.

D’acord amb l’article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el BOIB.

La notificació de la resolució s’ha de fer amb les exigències i en la forma prevista en els articles 40 a 46 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Dotzena. Forma de pagament i justificació de les ajudes

12.1. El pagament de l’ajuda es realitzarà mitjançant transferència bancària i al número de compte bancari que consti a l’imprès de sol·licitud de transferència bancària.

12.2. Inicialment el pagament de la subvenció es farà de manera fraccionada. Així, l’import de l’ajuda concedida s’abonarà als beneficiaris en dos pagaments:

- un 50 % en el moment que l'entitat beneficiària presenti un compte justificatiu de la despesa ocasionada per la realització de l'activitat subvencionada, que abasti com a mínim el 50% de la quantitat concedida. Per la presentació d'aquest compte justificatiu l'entitat beneficiària disposarà d'un termini de 10 dies des de la notificació de l'ajuda concedida.

- l'altre 50% restant, quan l'entitat beneficiària presenti compte justificatiu que abasti la resta de despeses de l'activitat objecte de subvenció. Per la presentació d'aquest segon compte justificatiu l'entitat beneficiària disposarà d'un termini màxim d'un mes des de l'ingrés del primer 50% de l'ajuda.

12.3. Si fos el cas que l'entitat beneficiària presenta amb el primer compte justificatiu documentació justificativa pel total de l'activitat subvencionada, el pagament de l'ajuda es faria d'una vegada i pel 100% de l'ajuda concedida.

12.4. Les entitats beneficiàries hauran de justificar l’ajuda concedida mitjançant la presentació d'un compte justificatiu simplificat que constarà de:

1. Una memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i els resultats obtenguts.

2. Una relació del total de les despeses i/o les inversions de l’activitat subvencionada, amb identificació del creditor i del document, del concepte, del seu import, de la data d’emissió i de la data de pagament (annex 3).

3. Relació d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada amb indicació de l’import i la seua procedència (annex 3).

12.5. El pagament de les despeses realitzades haurà de realitzar-se abans de finalitzar el corresponent termini de justificació de les ajudes.

12.6. Amb la documentació i amb l’informe tècnic favorable del Departament sobre el compliment de l’objecte de la subvenció i els criteris de les bases d’aquesta convocatòria s'emetrà informe proposta del cap de secció del Departament i de la secretària tècnica de Medi Ambient, Agricultura, Cultura, Educació, Patrimoni, Esports i Joventut sobre el pagament de l'ajuda i, per delegació del Consell Executiu, es farà efectiu el pagament (del 50 % o del 100% de la subvenció concedida) mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

12.7. Si amb la documentació presentada no s’arriba a justificar el 100 % de l’activitat per la qual es va sol·licitar l’ajuda, la quantitat d’ajuda concedida es reduirà proporcionalment a la despesa justificada, de manera que les ajudes cobriran només les despeses justificades.

12.8. L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat de l’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament total o parcial esmentat a la base quinzena, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d’ajudes del Consell Insular d’Eivissa per a la mateixa finalitat, mentre no es faci la devolució de l’import reclamat.

12.9. Són subvencionables les despeses necessàries per dur a terme l’esdeveniment esportiu o la participació en lligues nacionals, excepte les despeses bancàries, protocol·làries i representatives (sopars de benvingudes i de cloenda).

12.10. De conformitat amb l’article 75.3 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, el Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut realitzarà un mostreig i comprovarà el 30 % dels justificants de la subvenció concedida a cada beneficiari, amb requeriment previ.

El termini de presentació de la documentació requerida als beneficiaris serà de DEU DIES comptadors a partir del següent al de la notificació.

Les despeses s’hauran d’acreditar mitjançant factures originals, que han de complir els requisits formals que assenyala la legislació vigent, i/o altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa.

L’acreditació de l’abonament del 30 % dels justificants de les despeses aportats pels beneficiaris s’ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s’indica, depenent dels mitjans de pagament que s’hagin utilitzat:

a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en compte bancari:

- Document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l’ingrés, la data del document, l’import, les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l’emissor de la factura, respectivament.

b) Pagament en metàl·lic:

- Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l’expressió “rebut en metàl·lic” o similar, signada pel proveïdor amb la data i amb indicació del nom i del DNI/NIE de la persona que signa.

c) Pagament mitjançant xec nominatiu:

- Document justificatiu de la despesa (per exemple, factura) amb l’expressió “rebut en xec nominatiu” o similar, signada pel proveïdor amb la data i amb indicació del nom i del DNI/NIE de la persona que signa.

- Extracte del compte corrent del beneficiari de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquest xec.

d) Pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit:

- Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta.

e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:

- Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.

Tretzena. Règim de recursos

L’acord del Consell Executiu que aprovi les bases reguladores d’aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.

La resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut per a la concessió de les ajudes, dictada per delegació, i que s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureix la via administrativa.

Contra l’acord del Consell Executiu d’aprovació de les bases reguladores de les ajudes i la Resolució de concessió del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, dictada per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d’alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d’un mes des de l’endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars i l’article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d’Eivissa (publicat al BOIB núm. 136, de 18/09/10; correcció al BOIB núm. 148, de 14/10/10; modificació al BOIB núm. 48, de 16/04/16). El recurs haurà de resoldre’s en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s’entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

Catorzena. Règim jurídic

El procediment de concessió d’aquestes ajudes s’ha de tramitar d’acord amb els principis de publicitat, d’objectivitat, de transparència, d’igualtat i de no-discriminació.

Aquestes ajudes es regeixen per les presents bases, per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

Respecte de la protecció i el tractament de dades de caràcter personal per a la realització de les activitats objecte d’aquesta convocatòria s’han d’observar les prescripcions contingudes en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4.5.2016), al Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, a la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), en tot allò que no contradigui el Reglament esmentat, a més, del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre pel qual s’aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei orgànica 15/1999.

Quinzena. Revocació i reintegrament de les ajudes

Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

D’acord amb el que disposa l’article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, es revocarà la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió, com a conseqüència de la revocació pertocarà reintegrar totalment o parcialment l’ajuda rebuda per les entitats beneficiàries i, si escau, l’exigència de l’interès de demora, en els casos previstos en l’article 44 del Decret llei 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s’ha de garantir l’audiència a les entitats interessades.

Setzena. Règim d’infraccions i sancions

El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

Dissetena. Condicions específiques per a cada una de les modalitats

A més de les condicions generals contingudes a les clàusules anteriors, cada modalitat està subjecta al compliment de les següents condicions específiques:

A. MODALITAT A: Ajuts econòmics per organitzar esdeveniments esportius de caràcter nacional i internacional:

A.1. Objecte

- Consolidar dins el calendari nacional i internacional els esdeveniments esportius celebrats a Eivissa.

- Potenciar la participació dels esportistes de l’illa d’Eivissa en esdeveniments nacionals i internacionals.

A efectes d’aquestes ajudes s’entén per esdeveniment esportiu de caràcter nacional aquell en el qual participen esportistes de l’illa d’Eivissa amb esportistes provinents de la resta de l’Estat espanyol, i per esdeveniment internacional aquell en el qual participen esportistes de l’illa d’Eivissa amb esportistes provinents d’altres països.

 

A.2. Dotació econòmica

- A aquesta modalitat d’ajudes per a l’any 2018 es destinarà la quantitat de 208.700 € (DOS-CENTS VUIT MIL SET-CENTS EUROS).

- La quantitat màxima per beneficiari d’aquesta ajuda no podrà superar els 40.000 €, ni la quantitat de l’ajuda sol·licitada, amb un límit per esdeveniment de 20.000 €.

A.3. Documentació complementària a presentar

  • Pressupost de l’esdeveniment, signat per la persona representant de l’entitat sol·licitant, indicant-hi ingressos i despeses (annex 4).
  • Memòria de l’esdeveniment programat que arreplegui les dades que es considerin necessàries per poder valorar convenientment els criteris establerts a l’apartat A.4 d’aquestes bases, amb la documentació acreditativa que es consideri oportuna: certificats (segons el model de l’annex 5), documentació acreditativa de l’aparició en mitjans de comunicació (segons allò establert al punt A.4.5. d’aquestes bases), roba esportiva, fotografies, cartells, etc.

A.4. Criteris de valoració que han de servir de base per adjudicar les ajudes

A.4.1. Nombre de persones participants:

- Per cada participant masculí: 0,01 punts fins a un màxim de 5 punts.

- Per cada participant femenina: 0,05 punts fins a un màxim de 5 punts.

A.4.2. L’antiguitat de l’esdeveniment:

- Per cada edició celebrada: 1 punt.

A.4.3. Ús de la llengua catalana: fins a 4 punts:

- Per la retolació de l’equipatge esportiu en llengua catalana: 2 punts.

- Per l’ús de la llengua catalana en l’edició del material de difusió de l’esdeveniment: 2 punts.

A.4.4. Esdeveniments que incloguin proves i categories per a esportistes amb algun tipus de discapacitat o que afavoreixin la integració social:

- Per cada esdeveniment: 1 punt fins a un màxim de 5 punts.

A.4.5. Repercussió mediàtica:

- Per cada notícia apareguda en un mitjà de comunicació local: 0,5 punts fins a un màxim de 6.

- Per cada notícia apareguda en un mitjà de comunicació autonòmic: 1 punt fins a un màxim de 6.

- Per cada notícia apareguda en un mitjà de comunicació nacional: 1,5 punts fins a un màxim de 6.

- Per cada notícia apareguda en un mitjà de comunicació internacional: 2 punts fins a un màxim de 6.

A efectes de valorar la repercussió mediàtica i a efectes d’aquestes ajudes, s’entendrà com a mitjà de comunicació qualsevol mitjà de premsa escrita (diaris, revistes), premsa digital, ràdio i televisió.

La manera de justificar l’aparició en un mitjà de comunicació serà: en mitjans escrits, amb l’aportació de retalls de premsa (en què es pugui veure clarament el nom del mitjà en el qual apareix i la data de publicació); en mitjans audiovisuals (ràdio o TV), amb les gravacions dels programes o l’aportació de l’enllaç a la notícia en digital que permeti comprovar el mitjà i la data d’aparició; en premsa digital, mitjançant l’aportació d’un certificat del mitjà que acrediti el nom de la publicació i la data d’aparició.

En el cas que una mateixa notícia aparegui el mateix dia en un mateix mitjà, tant en la seua versió en paper com en digital, només es valorarà una de les publicacions.

A.4.6. Participació de seleccions, equips representatius de clubs o esportistes individuals, de caràcter nacional o internacional:

- Per cada selecció: 10 punts.

- Per cada equip representatiu de club: 5 punts.

- Per cada esportista individual: 1 punt.

A.4.7. Esdeveniments o proves puntuables per al campionat autonòmic i/o estatal:

- Per cada esdeveniment: 5 punts.

B. MODALITAT B: Ajuts econòmics per participar en lligues nacionals estatals, tant per a esports col·lectius (equip), com esports individuals (esportista)

Aquesta modalitat es divideix en dues línies:

- Línia 1: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports col·lectius.

- Línia 2: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports individuals.

B.1. Objecte

- Donar suport a l’esport d’alt nivell.

- Mantenir els clubs en competicions nacionals a fi de servir de motivació a l’esport base.

- Sufragar les despeses originades per haver participat en lligues nacionals i d’àmbit estatal.

Són subvencionables les despeses originades per participar en lligues nacionals i d’àmbit estatal durant la temporada esportiva 2017-18, amb les següents excepcions:

  • Queden excloses d’aquestes ajudes les activitats físiques que no estiguin reconegudes com a esport dins d’una federació esportiva reconeguda pel Consejo Superior de Deportes (CSD).
  • Queden fora d’aquesta convocatòria les entitats esportives en què l’equip per al qual es demana ajuda econòmica estigui competint en categoria nacional com a conseqüència de la compra de la plaça.

A efectes d’aquestes ajudes s’entén com a lliga la competició esportiva en què cada equip s’ha d’enfrontar a un de la resta d’equips participants dins d’un calendari que té una durada mínima de tres mesos.

A efectes d’aquestes ajudes s’entén com a lliga nacional d’àmbit estatal la lliga en què s’enfronten equips de diferents comunitats autònomes.

A efectes d’aquestes ajudes s’entén com a esport individual l’esport en què l’activitat es realitza en situacions d’un contra un (o màxim dos contra dos).

A efectes d’aquestes bases s’entén com a esport d’equip aquell en què l’activitat es realitza entre dos equips rivals, formats a partir de tres esportistes cadascun.

B.2. Dotació econòmica

- A aquesta modalitat d’ajudes per a l’any 2018 es destinarà la quantitat de 180.000 € (CENT VUITANTA MIL EUROS), distribuïts en les següents línies:

  • Línia 1: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports col·lectius: 130.000 €.
  • Línia 2: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports individuals: 50.000 €.

- La quantitat màxima per beneficiari no podrà superar els 40.000 €, ni l’ajuda sol·licitada.

B.3. Documentació complementària a presentar

  • Pressupost de la participació de l’entitat sol·licitant en la lliga (annex 4).
  • Memòria de l’esdeveniment programat que arreplegui les dades que es considerin necessàries per poder valorar convenientment els criteris establerts a l’apartat B.4 d’aquestes bases, amb la documentació acreditativa que es consideri oportuna: certificats (segons model de l’annex 6), roba esportiva, fotografies, cartells, etc.

B.4. Criteris de valoració que han de servir de base per adjudicar les ajudes

Tant per a la línia 1, esports col·lectius (equip), com per a la línia 2, esports individuals (esportista).

B.4.1. Categoria esportiva durant la temporada 2017-18:

- Per a un equip/esportista que participi a la primera lliga nacional del seu esport: 30 punts.

- Per a un equip/esportista que participi a la segona lliga nacional del seu esport: 15 punts.

- Per a un equip/esportista que participi a la tercera lliga nacional del seu esport: 8 punts.

- Per a un equip que participi a la quarta lliga nacional del seu esport: 4 punts.

B.4.1.1. En els casos que l’entitat sol·licitant participi amb un equip en lligues femenines s’afegiria a la puntuació obtenguda a la categoria esportiva corresponent a l’equip femení un 50 %.

B.4.2. Estructura esportiva:

- Per cada esportista masculí amb fitxa federativa de categories inferiors (fins a juvenil, inclòs) que pertany a l’entitat sol·licitant: 0,10 punts/esportista.

- Per cada esportista femenina amb fitxa federativa de categories inferiors (fins a juvenil, inclòs) que pertany a l’entitat sol·licitant: 0,15 punts/esportista.

B.4.3. Desplaçaments durant la temporada esportiva 2017-18:

- Per cada desplaçament a Balears: 0,10 punts/esportista o membre de l’equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a Madrid, Barcelona i València: 0,20 punts/esportista o membre de l’equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a la resta de la península Ibèrica: 0,30 punts/esportista o membre de l’equip tècnic amb fitxa federativa.

- Per cada desplaçament a Canàries: 1 punt/esportista o membre de l’equip tècnic amb fitxa federativa.

B.4.4. Nombre de persones associades a les entitats sol·licitants durant la temporada esportiva 2017-18:

- Per cada persona associada a l’entitat sol·licitant durant la temporada esportiva 2017-18: 0,01 punts/per persona.

B.4.5. Temporades de permanència a les lligues de caràcter nacional d’àmbit estatal:

- Segona temporada esportiva de permanència: ………. 10 punts.

- Tercera temporada esportiva de permanència: ………. 15 punts.

- Més de tres temporades esportives de permanència: .. 20 punts.

B.4.6. Resultats esportius aconseguits en la participació en la lliga nacional d’àmbit estatal per a la qual es demana l’ajuda durant la temporada esportiva 2017-18:

- Campió de lliga: ............................................................................. 20 punts.

- Subcampió de lliga: ....................................................................... 15 punts.

- Classificació per jugar les eliminatòries de lliga o fase d’ascens: . 10 punts.

- Campió de la fase d’ascens: .......................................................... 5 punts.

- Classificació per jugar la copa del rei o de la reina: ....................... 5 punts.

- Campió de copa del rei o de la reina: ............................................ 10 punts.

- Subcampió de copa del rei o de la reina: ....................................... 5 punts.

B.4.7. Ús de la llengua catalana: fins a 4 punts.

- Per la retolació de l’equipatge esportiu en llengua catalana: 2 punts.

- Per l’ús de la llengua catalana en l’edició del material de difusió de l’esdeveniment: 2 punts.

  

Annexos:

 ANNEX 1

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Sol·licitud

(emplenada i signada per la persona sol·licitant)

A. Dades de l’entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

B. Dades del representant legal de l’entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

Domicili:

Població:

CP:

Telèfon:

Mòbil:

Adreça electrònica:

SOL·LICIT:

Acollir-me a la convocatòria d’ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física de l’illa d’Eivissa per a l’any 2018 en la següent modalitat (marcau l’opció que correspongui):

O Modalitat A: Ajuts econòmics per organitzar esdeveniments esportius de caràcter nacional i internacional.

O Modalitat B: Ajuts econòmics per participar en lligues nacionals estatals:

  • Línia 1: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports col·lectius.
  • Línia 2: Participació en lligues nacionals d’àmbit estatal per a esports individuals.

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA (segons la base setena i A.3 o B.3):

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Com a representant de l’entitat (marcau la que correspongui):

¨ Autoritz el Consell Insular d’Eivissa, per al compliment de la base 3.1 d’aquesta convocatòria, a accedir a la informació necessària per comprovar si la institució o l’entitat que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d’Eivissa.

 No autoritz el¨ Consell Insular d’Eivissa a demanar la documentació acreditativa de si la institució o l’entitat que represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aport la documentació justificativa del compliment d’aquesta obligació.

¨ L’entitat que represent sol·licita una ajuda igual o inferior a 3.000 € (TRES MIL EUROS) i vol fer valer la declaració responsable prevista a l’article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, com a document acreditatiu d’estar al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol i amb la Seguretat Social, i per això aporta degudament emplenat i signat el document que figura com a annex 8 de les bases reguladores.

¨ Autoritz el Consell Insular d’Eivissa a inscriure les dades de l’entitat que represent a la base de dades d’entitats esportives del Departament d’Educació, Patrimoni, Esports i Joventut, i a utilitzar l’adreça de correu electrònic a dalt facilitada com a mitjà de comunicació, als efectes de rebre informació sobre futures convocatòries d’ajudes i d’esdeveniments organitzats pel Consell Insular d’Eivissa que puguin ser del nostre interès.

(Signatura)

Eivissa, ....... d.................................... de 2018

POLÍTICA DE PRIVADESA

En virtut de l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i l’article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d’aquesta convocatòria s’incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d’Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d’aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i d’oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell Insular d’Eivissa, av. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l’autoritat de control.

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

 

ANNEX 2

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Declaració responsable

(emplenada i signada per la persona sol·licitant)

Nom i llinatges del president o de la presidenta:

DNI:

Entitat:

CIF:

DECLAR QUE:

1. Reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides pe poder sol·licitar la subvenció davant d’aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveuen l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiari/ària, i em compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

2. Em compromet a complir les obligacions dels beneficiaris de subvencions establertes a l’article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Marcau la que correspongui:

  • Que no s’han sol·licitat ajudes a cap altre Departament del Consell Insular o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l’ajut i em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d’Eivissa qualsevol ajuda que demani per la mateixa finalitat durant la present temporada esportiva.
  • Que s’han sol·licitat els ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d’activitats, que estan pendents de resolució:

Entitat

Quantia

  • Que l’entitat ha estat beneficiària dels ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d’activitats per al qual se sol·licita l’ajut:

Entitat

Quantia

(Signatura)

Eivissa, ........ d.......................... de 2018

POLÍTICA DE PRIVADESA

En virtut de l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i l’article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d’aquesta convocatòria s’incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d’Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d’aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i d’oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell Insular d’Eivissa, av. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l’autoritat de control.

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

ANNEX 3

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Compte justificatiu

(emplenat i signat per la persona sol·licitant)

Nom de l’entitat esportiva: ........................................................................................

Activitat subvencionada: ...........................................................................................

Import total del pressupost presentat:

Import de la subvenció concedida pel Consell Insular d’Eivissa:

Import total de la despesa finalment realitzada:

Altres subvencions o ingressos afectats a l’activitat subvencionada concedits per entitats privades o públiques:

Denominació

Import

Relació de totes les despeses realitzades per a l’execució de l’activitat subvencionada:

Núm. factura

NIF

Proveïdor

Descripció de la despesa realitzada

Import

Data de pagament

Import total justificat

El president/La presidenta de l’entitat

Eivissa, ………… d........…….............… de 2018

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

 

ANNEX 4

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Pressupost

(un per cada esdeveniment o participació en lliga nacional, emplenat i signat per la persona sol·licitant)

Entitat:

Esdeveniment:

DESPESES

CONCEPTE

IMPORT

TOTAL

Allotjaments/Manutencions

Desplaçaments

Despeses federatives

Honoraris del personal tècnic

Assegurances

Altres despeses

TOTAL

INGRESSOS

CONCEPTE

IMPORT

TOTAL

Sol·licitud d’ajuda al Consell Insular d’Eivissa

Aportacions privades

Aportació d’altres institucions públiques

Aportació de la mateixa federació

Altres aportacions

TOTAL

Ingressos = Despeses

El president/La presidenta de l’entitat

Eivissa, ………… d........…….............… de 2018

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

 

ANNEX 5

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Certificat per adjuntar a la modalitat A: Ajuts econòmics per organitzar esdeveniments esportius de caràcter nacional i internacional

(un per cada esdeveniment)

El secretari o la secretària, Sr./Sra. ……………………………………………..........................., amb DNI ………………………………, de l’entitat ......................................................................

……………………………………………, amb CIF ......................................................................,

nom. de l’esdeveniment: .........................................................................................................

CERTIFIC (marcau i/o emplenau el que correspongui):

  • Que el nombre d’esportistes masculins que han participat en l’esdeveniment esportiu per al qual se sol·licita ajuda econòmica és: .....................
  • Que el nombre d’esportistes femenines que han participat en l’esdeveniment esportiu per al qual se sol·licita ajuda econòmica és: .....................
  • Que el nombre d’edicions celebrades de l’esdeveniment esportiu per al qual es demana ajuda econòmica és: .............
  • Que l’esdeveniment per al qual es demana ajuda econòmica inclou proves i categories per a esportistes amb algun tipus de discapacitat i/o afavoreixen la integració social.
  • Que l’esdeveniment per al qual es demana ajuda econòmica és una prova puntuable per al campionat autonòmic i/o estatal.
  • Que, als efectes de la base A.4.6, en l’esdeveniment per al qual es demana l’ajuda ha participat la següent selecció, equip representatiu de clubs o esportista individual, de caràcter nacional o internacional:

Nom

Indicau si és selecció, equip representatiu de club o esportista individual

I perquè així consti i als efectes de barem en la sol·licitud d’ajuts per l’organització d’esdeveniments esportius, expedeix i sign aquest certificat.

El secretari o la secretària Vist i plau,

El president/La presidenta,

Eivissa, ...... d............................... de 2018

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

 

ANNEX 6

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Certificat per adjuntar a la modalitat B: Ajuts econòmics per participar en lligues nacionals estatals

El secretari o la secretària, Sr./Sra. ……………………………………………..............., amb DNI ………………………………, de l’entitat ..........................................................................................

……………………………............………………, amb CIF ..............................................................,

CERTIFIC que (marcau i/o emplenau el que correspongui):

  • Els equips que pertanyen a aquesta entitat i han participat en lligues nacionals d’àmbit estatal durant la temporada esportiva 2017-18 (entre l’1 de juliol de 2017 i el 30 de juny de 2018) són els següents:

Nom de l’equip

Categoria

Masc.

Fem.

  • El nombre d’esportistes amb fitxa federativa, de categories inferiors (fins a juvenil inclòs), que pertanyen a aquesta entitat durant la temporada esportiva 2017-2018 són els/les següents:

Nom de l’equip

Categoria

Masc.

Fem.

  • Els/Les esportistes i membres de l’equip tècnic amb fitxa federativa que pertanyen a aquesta entitat i que han participat en lligues nacionals d’àmbit estatal durant la temporada esportiva 2017-18 (entre l’1 de juliol de 2017 i el 30 de juny de 2018) han realitzat durant aquest període els següents desplaçaments:

Lloc de desplaçament

Núm. de desplaçaments

Núm. d’esportistes amb fitxa federativa desplaçats

Balears

Madrid, Barcelona, València

Resta de la península Ibèrica

Canàries

 

  • El nombre de persones associades a l’entitat sol·licitant durant la temporada esportiva 2017-2018 és d....................
  • El nombre de temporades de permanència a les lligues de caràcter nacional d’àmbit estatal és:

Nom de l’equip

Categoria

Masc.

Fem.

Temporades de permanència

  • Els resultats esportius aconseguits la temporada 2017-18 a les lligues nacionals d’àmbit estatal en què s’ha participat són els següents:

Nom de l’equip

Categoria

Masc.

Fem.

Resultat esportiu aconseguit

I perquè així consti i als efectes de barem en la sol·licitud d’ajuts econòmics per participar en lligues nacionals estatals, expedeix i sign aquest certificat.

El secretari o la secretària Vist i plau,

El president/La presidenta,

Eivissa, ...... d............................... de 2018

 

 

ANNEX 7

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Documentació aportada anteriorment al Consell

A emplenar només per les persones que vulguin fer valer documentació presentada amb anterioritat al Consell Insular d’Eivissa, d’acord amb l’article 53.1.d de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A. Dades de l’entitat sol·licitant

Nom:

CIF:

B. Dades del representant legal de l’entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

La documentació que s’especifica a continuació ja es va presentar al Consell al Departament i en la data que s’esmenten:

Documentació aportada

Departament davant el qual es va presentar

Data de presentació

Número de registre general entrada

(signatura del/de la sol·licitant)

Eivissa, .......... d ...................................... de 2018

POLÍTICA DE PRIVADESA

En virtut de l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i l’article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d’aquesta convocatòria s’incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d’Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d’aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d’accés, de rectificació, de portabilitat, de cancel·lació i d’oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell Insular d’Eivissa, av. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l’autoritat de control.

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

 

ANNEX 8

Ajudes per al foment de l’esport i de l’activitat física a l’illa d’Eivissa per a l’any 2018

Declaració responsable d’estar al corrent de les obligacions tributàries

(emplenada i signada per la persona sol·licitant)

A emplenar només per aquelles entitats que sol·licitin ajudes iguals o inferiors a 3.000 € (TRES MIL EUROS) i vulguin fer valer aquest document acreditatiu, de conformitat amb l’article 11.f del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

A. Dades de l’entitat sol·licitant

Nom:

CIF:

B. Dades del representant legal de l’entitat sol·licitant

Nom:

NIF:

DECLAR QUE:

L’entitat a la qual represent es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d’Eivissa.

(Signatura)

Eivissa, ........ d ........................... de 2018

POLÍTICA DE PRIVADESA

En virtut de l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i l’article 12 del Reial decret 1720/2007, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i el Reial Decret Llei 5/2018, de 27 de juliol, de mesures urgents per a la adaptació del Dret espanyol a la normativa de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d’aquesta convocatòria s’incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d’Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d’aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada, i que no sigui no autoritzada expressament pel seu titular.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d’accés, de rectificació, de portabilitat, de cancel·lació i d’oposició en els termes establerts per la LOPD, dirigint-se per escrit al Consell Insular d’Eivissa, av. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l’autoritat de control.

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

Eivissa, 3 de setembre de 2018

La secretària tècnica de Medi Ambient, Agricultura, Cultura, Educació, Patrimoni, Esports i Joventut

Maria Catalina Tur Torres