Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
Núm. 8882
Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 21 d’agost de 2018 per la qual es convoquen subvencions destinades a fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les associacions de productors d’àmbit autonòmic
L’article 30.21 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, d’acord amb la redacció feta per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut, atribueix a aquesta Comunitat Autònoma la competència exclusiva en matèria de foment del desenvolupament econòmic en el territori de la comunitat autònoma, d’acord amb les bases i la coordinació general de l’activitat econòmica, sens perjudici del que disposen els articles 38, 131 i els números 10 i 13 de l’apartat 1 de l’article 149 de la Constitució; la legislació estatal i l’europea, i l’establiment i la regulació dels òrgans de defensa de la competència de la Comunitat Autònoma.
L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis (BOIB núm. 52, de 17 d’abril), fixa les bases per a aquesta convocatòria d’ajuts, i disposa en el seu article 2.1 b) que son objecte de subvenció, entre d’altres, les activitats de foment de la cooperació empresarial, tot això d’acord amb el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
L’article 2.7 del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), modificat pel Decret 1/2016, de 16 de febrer (BOIB núm. 23, de 28 de febrer), atribueix a la Direcció General de Comerç i Empresa el foment en matèria de comerç i empresa.
Les subvencions compreses en aquesta convocatòria estan incloses dins el Pla estratègic de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2018, aprovat per Acord del Consell de Govern de 9 de març de 2018 (BOIB núm. 31, de 10 de març) i modificat per Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques per la qual es modifica l’annex al Pla Estratègic de Subvencions, de 25 de juliol de 2018. Les línies principals d’actuació del Pla estan orientades a fomentar un escenari més competitiu i professional per al desenvolupament del comerç. Hi figura, entre d’altres actuacions, el foment de la cooperació empresarial mitjançant el suport a les associacions de productors d’àmbit autonòmic amb l’objectiu de dotar d’estructura i medis aquestes associacions necessàries per al foment de la cooperació i agrupació dels productors de les Illes Balears i la millora de la seva competitivitat en el mercat.
Per aconseguir els objectius enumerats en els paràgrafs anteriors i els establerts en l’article 2.1 de les bases reguladores abans esmentades, especialment el foment de la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç, el Govern de les Illes Balears vol donar suport a les associacions de productors d’àmbit autonòmic balear.
A aquesta convocatòria se li apliquen les mesures de simplificació establertes en el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental, i en la Llei 2/2012, de 4 d’abril, de suport als emprenedors i les emprenedores i a la micro, petita i mitjana empresa, pel que fa a la simplificació administrativa a emprenedors i a empreses.
D’acord amb l’article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i amb l’article 5 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 de abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de comerç i serveis, correspon aprovar la convocatòria d’aquests ajuts mitjançant resolució.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Primer
Objecte
L’objecte d’aquesta Resolució és aprovar la convocatòria pública de subvencions destinades a fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les associacions de productors d’àmbit autonòmic balear.
Segon
Beneficiaris i requisits
1. Poden ser beneficiàries d’aquesta línia d’ajuts les associacions de productors d’àmbit autonòmic balear, inscrites en el Registre d’Associacions de la CAIB.
2. Les entitats que sol·licitin aquests ajuts han d’estar al corrent de les seves obligacions amb la Seguretat Social i de les seves obligacions tributàries amb l’Estat i amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. Queden excloses les entitats públiques vinculades o dependents, així com els sindicats i patronals.
Tercer
Actuacions subvencionables i quantia dels ajuts
1. Actuacions subvencionables:
a) Despeses derivades d’accions de promoció comercial: jornades tècniques o seminaris, estudis i publicacions monogràfics i altres accions de promoció que tenguin com a objectiu la promoció o l’animació comercial dels productes de les Illes Balears.
b) Despeses de funcionament ordinari: despeses de personal, excepte les indemnitzacions per acomiadament, jubilacions anticipades, lloguer de les seus de les organitzacions, i despeses de subministraments i comunicacions.
2. La quantia dels ajuts serà del 100 % de les despeses justificades fins al màxim fixat d’acord amb el criteris de distribució proporcional expressats en el punt vuitè.
Quart
Import econòmic de la convocatòria
1. L’import econòmic d’aquesta convocatòria és de 125.000,00 euros per a les anualitats 2018 i 2019 , distribuïts de la forma següent:
- 25.000 euros per finançar els ajuts que es regulen en aquesta Resolució, a càrrec de la partida 19301/761A02/48000/00 dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2018.
- 100.000 euros per finançar els ajuts a càrrec de la partida pressupostària 19301/761A02/48000/00, o la que pertoqui, dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2019.
2. Sempre que les disponibilitats pressupostàries ho permetin es pot augmentar l’import d’aquesta convocatòria.
Cinquè
Sol·licituds i documentació
1. Les sol·licituds, que han d’anar adreçades al conseller de Treball, Comerç i Indústria, s’han de presentar en el Registre de la Conselleria, en el de les seves delegacions o en qualsevol altre lloc dels que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
De conformitat amb el que estableix l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions per efectuar qualsevol tràmit d’aquest procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:
De conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, si algun dels subjectes als quals fa referència l’article 14.2 i 14.3 presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració Pública requerirà l’interessat perquè l’esmeni mitjançant la presentació electrònica. A l’efecte es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud la data en què hagi estat presentada l’esmena.
2. Els sol·licitants han de presentar la documentació següent:
Pel que fa a aquesta documentació, la sol·licitud d’ajuts recull l’autorització perquè la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria pugui obtenir informació relativa al compliment de les obligacions esmentades. En el cas que es denegui expressament, el sol·licitant haurà d’aportar el certificat corresponent juntament amb la sol·licitud dels ajuts.
e. Dades bancàries del sol·licitant, d’acord amb l’annex 1.
f. Memòria explicativa de les activitats que s’han de dur a terme, que ha d’incloure:
- Despeses derivades d’accions de promoció comercial: una valoració econòmica de les despeses corresponents, mitjançant l’aportació dels pressuposts o les factures proforma. En el cas d’activitats realitzades amb anterioritat a la data de presentació de la sol·licitud però incloses dins el període d’elegibilitat s’han de presentar les factures originals.
- Despeses de funcionament ordinari: una previsió de les despeses corrents durant el període d’elegibilitat. En el cas de despeses ja realitzades i incloses dins el període d’elegibilitat s’han de presentar les factures originals.
g. Acreditació de la inscripció de l’associació en el Registre d’Associacions de la CAIB.
3. Quan les activitats objecte de subvenció incloguin com a despeses elegibles el subministrament de béns d’equipament o la prestació de serveis d’una igual o superior a 15.000 euros s’han de presentar, com a mínim, tres ofertes de distints proveïdors, amb caràcter previ a la contractació llevat que, per les seves característiques especials, no hi hagi entitats suficients per poder fer-les, o que la despesa s’hagi realitzat abans de la sol·licitud de subvenció. Quan l’elecció de les ofertes presentades, que s’ha de fer conforme als criteris d’eficiència econòmica, no hagi recaigut en la proposta econòmica més avantatjosa o quan no es puguin presentar els tres pressuposts esmentats, s’ha de justificar expressament aquesta circumstància mitjançant la presentació d’una memòria explicativa, d’acord amb l’article 40 del Text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears aprovat per Decret legislatiu 2/2005.
4. Si la sol·licitud no compleix els requisits legals i els exigits en l’Ordre de bases reguladores i en aquesta convocatòria es requerirà la persona interessada perquè en el termini de deu dies esmeni la falta o aporti els documents preceptius amb la indicació que, si no ho fa així, es considerarà que desisteix de la petició, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que estableix l’article 21 de la Llei 39/2015.
5. La Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, en qualsevol moment, pot sol·licitar als interessats la documentació i la informació complementària que consideri necessàries per resoldre l’expedient.
6. En el supòsit que algun dels documents esmentats ja s’hagi presentat a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria en ocasió de la tramitació d’altres expedients no és necessari aportar-lo de nou, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què es varen presentar o, si s’escau, en què es varen emetre, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de l’acabament del procediment corresponent i que no hagin sofert modificacions.
7. Als beneficiaris d’aquesta convocatòria se’ls ha d’aplicar la norma dels ajuts de minimis que determina que l’import total d’aquests ajuts a una única entitat no pot ser superior a 200.000 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals (article 3 del Reglament UE núm.1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre).
Sisè
Termini de presentació de les sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds és d’un mes a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Setè
Competència i resolució
1. La Direcció General de Comerç i Empresa és l’òrgan competent per instruir i tramitar els procediments i ha de fer d’ofici totes les actuacions que consideri necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s’ha d’elaborar la proposta de resolució. La directora general de Comerç i Empresa ha d’emetre la proposta esmentada, la qual ha de contenir la llista dels beneficiaris proposats per l’òrgan instructor per atorgar la subvenció, i també dels exclosos, amb indicació del motiu d’exclusió.
D’acord amb l’article 45 de la Llei 39/2015, les actuacions a què es refereix el paràgraf anterior s’han de notificar a les persones interessades mitjançant la publicació en la pàgina web de la Direcció General de Comerç i Empresa i en el tauler d’anuncis de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, situat a la plaça de Son Castelló, núm. 1, de Palma.
2. La resolució expressa del conseller de Treball, Comerç i Indústria finalitza el procediment de concessió de la subvenció; ha de motivar i fixar, amb caràcter definitiu, la quantia individual de la subvenció concedida, i s’ha de notificar als interessats d’acord amb l’article 40 i següents de la Llei 39/2015.
3. La resolució de concessió ha d’especificar els aspectes següents: beneficiari, pressupost total de l’activitat que se subvenciona, import de la subvenció concedida, partida pressupostària a la qual s’aplica, termini per dur a terme l’activitat, justificació de les activitats objecte d’ajut, i termini per presentar els justificants.
4. El termini per resoldre la sol·licitud i notificar la resolució és de sis mesos. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat una resolució expressa la petició s’ha d’entendre desestimada.
5. Les resolucions del conseller de Treball, Comerç i Indústria que concedeixin o deneguin la subvenció sol·licitada posen fi a la via administrativa i, contra aquestes, s’hi pot interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d’un mes, o bé un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà que s’hagin notificat.
Vuitè
Règim de concessió de les subvencions
D’acord amb l’article 17.2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i amb el punt 7.3 de l’Ordre de bases reguladores, per seleccionar les entitats beneficiàries no serà necessari realitzar un concurs, atès que per la naturalesa del règim de concessió no és necessària la comparació i la prelació, en un únic procediment, de totes les sol·licituds entre sí.
Per a la concessió dels ajuts es farà una distribució proporcional directa dels 125.000,00 euros entre les sol·licituds presentades que compleixin amb els requisits establerts en aquesta convocatòria.
Així mateix, la concessió dels ajuts, haurà de respectar la distribució pluriannual del crèdit establerta al punt 4 d’aquesta resolució de convocatòria, sent els percentatges els següents:
Novè
Justificació de les activitats subvencionades i pagament de la subvenció
1. Les activitats o despeses objecte de les sol·licituds s’han d’executar i pagar en el període següent:
– Per a l’any 2018, entre l’1 de setembre de 2018 i el 31 d’octubre de 2018 (ambdós inclosos).
– Per a l’any 2019, entre l’1 de novembre de 2018 i el 31 d’octubre de 2019 (ambdós inclosos).
2. El termini per justificar la realització de les activitats subvencionades i per sol·licitar el pagament de la subvenció finalitza en les dates següents:
- Per a l’any 2018, el 15 de novembre de 2018.
- Per a l’any 2019, el 15 de novembre de 2019.
3. No s’han de tenir en consideració com a justificants de les despeses subvencionades les factures emeses ni els pagaments fets amb anterioritat a l’1de setembre de 2018, ni posteriors al 31 d’octubre de 2019.
4. El pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l’activitat subvencionada, mitjançant la presentació de la documentació següent:
a) Sol·licitud de pagament.
b) Memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, en què es descriguin de manera detallada les activitats que s’han dut a terme i els resultats que s’han obtingut.
c) Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats, que ha de contenir:
Per justificar el pagament de les factures objecte de la subvenció s’ha de presentar la documentació següent:
- Una còpia del document bancari que acrediti la transferència o el pagament domiciliat, en què figurin la data del pagament, l’import pagat, el concepte del pagament de tal manera que s’identifiqui aquest amb la factura, i també les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l’emissor de la factura respectivament.
- Una còpia de l’extracte bancari del beneficiari de l’ajut, en què figurin els càrrecs dels pagaments esmentats.
No s’admeten:
- Factures justificatives inferiors a 100 euros (IVA inclòs).
- Tiquets de caixa.
- Pagaments amb efectiu.
- Els pagaments realitzats mitjançant targeta de crèdit, atesa la dificultat per acreditar en aquest tipus de pagament el número de factura pagada i el concepte de la factura abonada.
Per acreditar de forma clara el pagament es recomana efectuar el pagament mitjançant transferència bancària en la qual coincideixin l’import de la factura abonada, el número de factura abonada, i ordenant i destinatari, respectivament amb beneficiari i emissor de la factura.
5. En el cas que l’expedient de pagament no tengui la documentació necessària per comprovar que s’ha justificat i aplicat la subvenció, l’òrgan competent ha de sol·licitar al beneficiari que esmeni els defectes de la justificació dins els deu dies següents comptadors a partir de l’endemà d’haver rebut el requeriment d’esmena.
6. En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l’activitat subvencionada, però s’hagi complert parcialment la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s’ha de revisar i s’ha de minorar proporcionalment.
7. Tota alteració de les condicions que s’han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
8. La falta de justificació en els termes i en els terminis que estableixi la resolució d’atorgament de la subvenció, la modificació significativa de les activitats presentades sense que aquesta Conselleria les hagi aprovades prèviament, i també la desviació de les subvencions o l’aplicació diferent a la qual estableix la norma determinaran la revocació de la subvenció.
Desè
Obligacions del beneficiari
A més del que estableixen l’article 15 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008, i l’article 11 del Text refós de la Llei de subvencions, els beneficiaris estan obligats a:
Onzè
Normativa d’aplicació
1. La convocatòria es regeix pel que disposen aquesta Resolució i l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis.
2. En tot el que no estableixen aquesta Resolució ni l’Ordre esmentada s’ha d’aplicar el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
Dotzè
Règim de minimis
Aquests ajuts estan sotmesos al règim de minimis en els termes establerts en el Reglament (CE) núm. 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre, relatiu a l’aplicació dels articles 107 i 108 del tractat CE de funcionament de la Unió Europea als ajuts de minimis.
Tretzè
Publicació
Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant el conseller de Treball, Comerç i Indústria en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, i amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 21 d’agost de 2018
El conseller de Treball, Comerç i Indústria
Iago Negueruela i Vázquez
ANNEX I
SOL·LICITUD D’AJUTS DESTINATS A FOMENTAR LA COOPERACIÓ EMPRESARIAL EN L’ÀMBIT DEL COMERÇ MITJANÇANT EL SUPORT A LES ASSOCIACIONS DE PRODUCTORS D’ÀMBIT AUTONÒMIC
1. DADES GENERALS
Nom de l’associació: .................................……………........................................................
CIF: .......…................Telèfon: .…….….....…….......... Fax: ..................................................
Adreça: ……………………………………………………………………..……………………..............…..…
Població: ……………………………………………………………….. Codi postal: ..............…...….…
Adreça electrònica: ..........................................................................................................
Nom i DNI del representant legal: .................................................................................
Persona de contacte: ........................................................................................................
Sector al qual pertany l’associació: ..................................................................................
Registre autonòmic de l’associació: .................................................................................
2. DECLARACIÓ RESPONSABLE
EXPÒS:
Que estic interessat a demanar l’ajut d’aquesta convocatòria corresponent a les accions per fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les associacions de productors d’àmbit autonòmic, que es detallen en la memòria del projecte que s’adjunta, i formula la declaració responsable de veracitat següent:
1. Que no estic en cap dels supòsits establerts en l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i en l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.
2. Que facilitaré totes les possibles actuacions de control que es duguin a terme per a comprovar la realització correcta de l’objecte d’aquests ajuts.
3. Que accept, íntegrament, les condicions de la convocatòria i que totes les dades són certes.
4. Que, per a l’actuació per a la qual sol·licit l’ajut: (assenyalau amb una X el vostre cas)
( ) No he sol·licitat ni he rebut cap altre ajut pel mateix concepte.
( ) Sí he sol·licitat o he rebut una altre ajut pel mateix concepte.
Organisme |
Data de resolució |
Quantia |
---|---|---|
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
5. Que, per a altres actuacions o projectes: (assenyalau amb una X el vostre cas)
( ) No he rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (2015, 2016 i 2017) cap subvenció subjecta al règim de minimis establert en el Reglament (CE) núm.1407/2013 de la Comissió.
( ) He rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (2015, 2016 i 2017) les subvencions subjectes al règim de minimis següents:
Organisme |
Data de resolució |
Quantia |
Tipus de minimis (general, agrari, pesquer) |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Que les meves dades bancàries, a l’efecte de l’ingrés derivat del procediment són:
Entitat
|
Domicili, sucursal o oficina |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
CODI COMPTE |
||||||||||||||||||||||||
País (2 dígits) |
Control IBAN (2 dígits) |
Codi entitat (4 dígits) |
Codi sucursal o oficina (4 dígits) |
DC (2 dígits) |
Núm. del compte o llibreta (10 dígits) |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Que puc acreditar aquestes dades documentalment, en cas que se m’exigeixin.
3. AUTORITZACIÓ
Autoritz:
( ) Que es facin les consultes als fitxers públics per acreditar les dades o els documents esmentats perquè puguin ser obtinguts en nom meu per l’òrgan competent o autoritzat, en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de certificats que les substitueixin.
( ) Que les dades i els documents d’altres administracions inclosos en aquesta comunicació i que no es presenten puguin ser obtinguts per l’òrgan gestor, mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de certificats que les substitueixin, sempre que s’hagi establert per conveni amb l’Administració competent.
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, em don per assabentat o assabentada que les dades personals recollides s’incorporaran i es tractaran en un fitxer específic, a l’efecte de gestionar la tramitació dels ajuts i, en tot cas, a l’efecte estadístic. L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General de Comerç i Empresa.
4. PRESSUPOST SUBVENCIONABLE DEL PROJECTE
Pressupost total subvencionable del projecte: ........................................................... €
S’ha de presentar un pressupost del proveïdor que hagi de realitzar l’activitat per cada una de les despeses pressupostades.
Tipus de despesa |
Pressupost (euros) |
|
|
|
|
TOTAL |
|
5. MEMÒRIA DEL PROJECTE
1. Descripció de la situació actual de l’associació
.........................................................................................................................................................................................
2. Descripció dels objectius que es pretenen assolir amb l’execució del projecte
............................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................
3. Descripció del projecte
El pla ha de estar detallat i justificat, tant en les accions com en el pressupost corresponent.
Data |
Tipus d’activitat subvencionable |
Concepte |
Proveïdor |
Pressupost |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. POLÍTICA DE PRIVACITAT
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, em don per assabentat/da que les dades personals recollides s’incorporaran i es tractaran en un fitxer específic, a l’efecte de gestionar la tramitació dels ajuts i, en tot cas, a efectes estadístics. L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General de Comerç i Empresa.
Per tot això,
SOL·LICIT:
L’ajut destinat a fomentar la cooperació empresarial en l’àmbit del comerç mitjançant el suport a les associacions de productors d’àmbit autonòmic per dur a terme les actuacions següents (enumerau les actuacions i el seu import):
...............................................................................................................................................................................................
....................................................................................
I per un pressupost global de ................................................... €.
…….........…, …… de .............…… de 2018
[Signatura del sol·licitant]
DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
Per tot això,
ANNEX II
COMPTE JUSTIFICATIU RELATIU A LES SUBVENCIONS DESTINADES A FOMENTAR LA COOPERACIÓ EMPRESARIAL EN L’ÀMBIT DEL COMERÇ, MITJANÇANT EL SUPORT A LES ASSOCIACIONS DE PRODUCTORS D’AJUTS AUTONOMICS
1. DADES GENERALS
Nom de l’empresa: .................................……………...........................................................
CIF: .......…................ Telèfon: .…….….....…….......... Fax: ..................................................
Adreça: ……………………………………………………………………..……………………..............…..…
Població: ……………………………………………………………….. Codi postal: ..............…...….…
Adreça electrònica: ..........................................................................................................
Nom i DNI del representant legal: .................................................................................
Persona de contacte: ........................................................................................................
Epígraf de l’activitat econòmica de l’empresa: .............................................................
Núm. de Registre Industrial o núm. de Registre d’Indústries Agràries: ..................................
Sector al qual pertany l’empresa: .............................................................................
Data de concessió: ................
Import de l’ajut concedit: ........................ €
Import d’altres ajuts (pel mateix projecte): ................... €
2. LLISTAT DE DESPESES DERIVADES DE L’EXPEDIENT NÚM. ........................
Normes per a la confecció d’aquest model:
1. Les factures s’agruparan per tipus d’actuació, d’acord amb la classificació feta en el pressupost incorporat a l’annex I.
2. Els justificants de pagament s’han de presentar juntament amb les factures.
Núm. ordre |
Tipus de despesa |
Proveïdor |
Núm. pressupost |
Núm. factura |
Data |
Concepte |
Base imposable |
IVA |
Total |
Data pagament |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aquesta llista correspon al cost total definitiu de la inversió, els justificants de la qual s’adjunten.
Data: ................................
(Signatura del beneficiari de la subvenció)
DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA