Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS

Núm. 8771
Resolució de la consellera de Cultura, Participació i Esports relativa a la concessió i denegació de subvencions per dur a terme projectes d’intervenció, recerca i publicacions de caràcter innovador en matèria de joventut en l’àmbit de les Illes Balears, corresponents a l’exercici 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. En data d'1 de febrer de 2018 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la Resolució de la consellera de Cultura, Participació i Esports per la qual s’aprova la convocatòria de subvencions per dur a terme projectes d’intervenció, recerca i publicacions de caràcter innovador en matèria de joventut en l’àmbit de les Illes Balears, corresponents a l’exercici 2018 (BOIB núm. 15, d’1 de febrer).

2. El 9 de maig de 2018 es va reunir la Comissió Avaluadora prevista al punt 9 de la convocatòria i va aprovar l’informe que ha de servir de base a la proposta provisional de concessió i denegació de subvencions. 

3. D’acord amb el que disposa l’apartat 11.2 de la convocatòria, l’òrgan instructor, vists l’expedient i l’informe de la Comissió Avaluadora, formulà la proposta de resolució provisional de concessió i denegació de subvencions, la qual va ser publicada en el web joventut.caib.es el dia 21 de maig de 2018.

4. La publicació de la proposta de resolució provisional va obrir el tràmit d’audiència per atorgar a les persones i entitats interessades un termini de deu dies per poder examinar l’expedient a la seu de la Secció de Subvencions i presentar-hi al·legacions.

5. Dins el termini habilitat a l'efecte, es varen rebre les al·legacions formulades per part de l'entitat Ben Amics, Associació LGTBI de les Illes Balears (exp. SJ 2/2018 B01), del Sr. Jeroni Sard Brunet (exp. SJ 2/2018 A06) i de la Fundació Maria Ferret (exp. SJ 2/2018 D05).

6. La Comissió avaluadora prevista al punt 9 de la convocatòria es va reunir en sengles sessions de dia 20 de juny i 16 de juliol de 2018 per estudiar les al·legacions presentades i va emetre l'informe que ha de servir de base de la proposta definitiva de l'òrgan instructor, d'acord amb allò previst al punt 11.5 de la convocatòria.

7. En data de 7 d'agost de 2018 el director general d'Esports i Joventut va dictar la proposta de resolució definitiva de concessió i denegació de subvencions. La publicació d'aquesta Resolució en el web joventut.caib.es va obrir un termini de vuit dies naturals perquè les potencials beneficiàries acceptassion o renunciassin a l'ajut proposat, d'acord amb allò previst al punt 10.7 de la convocat`òria. En aquest termini, la Fundació Natzaret, amb G07038714, ha renunciat a l'ajuda, mentre que la resta l'han acceptat.

8. Els serveis tècnics de la Direcció General d'Esports i Joventut han comprovat que les persones i entitats beneficiàries compleixen els requisits establerts a la normativa per poder rebre les subvencions.

Fonaments de dret

1. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre), té per objecte determinar el règim jurídic de les subvencions l’establiment o la gestió de les quals corresponen a l’Administració de la Comunitat Autònoma o a les entitats públiques que en depenen.

2. L’Ordre de la consellera de Presidència i Esports de 15 de setembre de 2003 (BOIB núm. 137, de 2 d’octubre), modificada per l’Ordre de la consellera de Presidència i Esports de 19 de febrer de 2004 (BOIB núm. 29, de 28 de febrer) i per l’Ordre de 8 de març de 2005 (BOIB núm. 48, de 26 de març), estableix les bases reguladores de les subvencions de la Conselleria de Presidència i Esports. L’article 1.2 b) disposa que un dels objectes de les subvencions és el suport als individus i col·lectius beneficiaris de la intervenció dels serveis socials, les entitats i les associacions que hi treballen, i l’article 1.2 c) recull, com un altre objecte de subvenció, el suport en matèria de joventut, voluntariat, temps lliure i participació social.

3. L’article 11 de la Llei 10/2006, de 26 de juliol, integral de la joventut (BOIB núm. 109, de 3 d’agost) —modificada per la Llei 12/2010, de 12 de novembre, de modificació de diverses lleis per la transposició a les Illes Balears de la Directiva 2006/123/CE, de 12 de desembre, del Parlament Europeu i del Consell, relativa als serveis en el mercat interior, i pel Decret llei 10/2012, de 31 d’agost, pel qual es modifica el Decret llei 5/2012, d’1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i d’altres institucions autonòmiques, i s’estableixen mesures addicionals per garantir l’estabilitat pressupostària i fomentar la competitivitat—, disposa que correspon a la conselleria competent en matèria de joventut coordinar i executar accions d’aquest sector d’activitat administrativa. Concretament, l’apartat 10 d’aquest article estableix que correspon a aquesta conselleria potenciar la promoció sociocultural de la joventut.

4. L’article 27 b) de la Llei 10/2006 estableix que l’Administració autonòmica ha de desenvolupar accions per a l’educació en l’ús saludable del temps lliure i, per això, ha d’adoptar, entre altres mesures, la de vincular el temps lliure a la participació, en qualsevol dels àmbits, especialment el cultural, el social i l’esportiu.

5. La Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes, estableix, en l’article 11, les mesures de foment de la igualtat que han d’introduir les convocatòries de subvencions.

6. La Conselleria de Cultura, Participació i Esports, mitjançant la Direcció General d’Esports i Joventut, exerceix les funcions relatives a la promoció de les activitats juvenils, el turisme juvenil i de temps lliure, i la participació i l’associacionisme juvenils, de conformitat amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. L’àmbit territorial i personal d’aquests ajuts són les Illes Balears, atès l'abast suprainsular de la convocatòria i d'acord amb el que preveu l'article 16, apartat 7, de la Llei 21/2006, de 15 de desembre, d’atribució de competències als consells de Menorca i d’Eivissa i Formentera en matèria de joventut i lleure (BOIB núm. 184, de 23 de desembre).

8. La Resolució de la consellera de Cultura, Participació i Esports per la qual s’aprova la convocatòria de subvencions per dur  a terme projectes d’intervenció, recerca i publicacions de caràcter innovador en matèria de joventut en l’àmbit de les Illes Balears, corresponents a l’exercici 2018 (BOIB núm. 15, d’1 de febrer).

Atès tot això, dict la següent:

Resolució

1. Denegar la concessió de subvencions a les persones i entitats que figuren l'annex 1 (expedients SJ 2/2018 A02, SJ 2/2018 A06, SJ 2/2018 A07, SJ 2/2018 A08,  SJ 2/2018 B01, SJ 2/2018 C01, SJ 2/2018 C02, SJ 2/2018 C04, SJ 2/2018 D01 i SJ 2/2018 D05), pels motius que s'indiquen en cada cas.

2. Acceptar la renúncia presentada per la Fundació Natzaret, amb NIF G07038714, a l'ajut de 3.400 € proposada per al projecte «Democràcia per a tots» (SJ 2/2018 A03).

3. Aprovar la concessió de subvencions a les persones i entitats que figuren als annexos 2 i 3 d’aquesta Resolució (expedients SJ 2/2018 A01, SJ 2/2018 A04, SJ 2/2018 A05, SJ 2/2018 A10, SJ 2/2018 A13, SJ 2/2018 A14, SJ 2/2018 B02, SJ 2/2018 C03, SJ 2/2018 D02, SJ 2/2018 D03 i SJ 2/2018 D04) per l’import indicat individualment.

4. Autoritzar i disposar la despesa, reconèixer l’obligació i proposar el pagament a favor de les entitats que apareixen en l'annex 2 (expedients SJ 2/2018 A01, SJ 2/2018 A04, SJ 2/2018 A05 , SJ 2/2018 C03, SJ 2/2018 D02, SJ 2/2018 D03 i SJ 2/2018 D04), amb càrrec a la partida pressupostària  26501 323A01 48000 00 (famílies i institucions sense ànim de lucre) del pressupost de la Comunitat autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2018.

5. Autoritzar i disposar la despesa a favor de les entitats que apareixen en l'annex 3 (SJ 2/2018 A10, SJ 2/2018 A13, SJ 2/2018 A14 i SJ 2/2018 B02), amb càrrec a les partides pressupostàries 26501 323A01 46001 00 (ajuntaments)  i 26501 323A01 46901 00 (altres ens territorials) del pressupost de la Comunitat autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2018.

6. Informar les persones i entitats beneficiàries que el pagament de la subvenció i la justificació de l’aplicació dels fons percebuts s’ha de dur a terme d’acord amb el que preveuen el punts 12 i 13 de la convocatòria, respectivament.

7. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment  administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

D’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, també es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació.

 

  Palma, 20 d'agost de 2018

La consellera de Cultura, Participació i Esports

Francesca Tur Riera

  

  

 

ANNEX 1

Relació de persones i entitats que no compleixen els requisits establerts a la convocatòria i a les que es denega les ajudes sol·licitades

D'acord amb el que preveuen els punts 9.3 i 10.1 a) de la  Resolució de la consellera de Cultura, Participació i Esports per la qual s’aprova la convocatòria de subvencions per a dur a terme projectes d’intervenció, recerca i publicacions de caràcter innovador en matèria de joventut a l’àmbit de les Illes Balears, corresponents a l’exercici 2018, la Comissió Avaluadora estima que els projectes següents no compleixen els requisits establerts a la convocatòria, pels motius que en cada cas s'indiquen:

Exp. SJ 2/2018 A02. Aliad@s (Asociación Amiticia):

La Comissió Avaluadora desestima el projecte a l'empara del punt 1.4 de la convocatòria, que preveu que queden exclosos els projectes habituals i puntuals corresponents al funcionament normal de les entitats.

Exp. SJ 2/2018 A06. Mallorkey. De Mallorca a Estrasburg (Jeroni Sard Brunet):

D'acord amb el punt 1.3 de la convocatòria, s'entenen com a projectes d'intervenció aquells que es duguin a la pràctica en relació amb joves, o bé amb agents que afecten o intervenen en la vida de les persones joves, de manera que en siguin usuàries o beneficiàries, d'una manera directa o mitjançada.

D'acord amb l'anterior, la Comissió Avaluadora considerà que el projecte presentat no contemplava pròpiament un objectiu visible, sinó que es tractava de la sol·licitud d'un ajut per assistir a un esdeveniment. Es considerà que no quedava definida la repercussió de l'activitat, per la qual cosa únicament en resultaria beneficiari el sol·licitant.

Contra la  Proposta de resolució provisional del director general d'Esports i Joventut de 17 de maig de 2018, l'interessat formulà en termini escrit d'al·legacions.

Un cop revisades les al·legacions formulades per la persona interessada en relació amb aquest projecte, la Comissió per majoria dels seus membres es ratifica en el criteri inicialment adoptat i considera que les al·legacions formulades no desvirtuen el criteri adoptat per la Comissió Avaluadora, pels motius que es detallen a continuació:

L’esdeveniment European Youth Event va tenir lloc a Estrasburg els dies 1 i 2 de juny de 2018, i si bé es podria interpretar que es tractava d'una trobada susceptible de millorar la capacitació i la implicació dels participants, es considera que l'assistència a la trobada no la justifica com a projecte d'intervenció de caràcter innovador en matèria de joventut en l'àmbit de les Illes Balears.

D'acord amb la documentació presentada pel sol·licitant, l'objectiu de l'activitat proposada se centra en l'assistència a l'esdeveniment, amb la finalitat d'afavorir la vivència d’una experiència d’un grup de joves participants a un esdeveniment d’abast i rellevància internacional. El motiu del projecte és el de rebre un suport logístic a l’experiència amb la cobertura de les despeses de viatge del grup.

Pel que fa a qüestions de contingut més específiques, no es descriu com s’articula la fase inicial de preparació dels debats i reflexió conjunta;  com s’organitza la fase d’elaboració i divulgació posterior a la participació a l'esdeveniment; com està prevista la divulgació entre altres joves de Mallorca; o com es traslladen a l’àmbit autonòmic i local els resultats dels debats, intercanvis i conclusions

En aquesta tessitura, la Comissió considera que, en síntesi, la sol·licitud de la subvenció té per destinació cobrir les despeses de viatge i allotjament derivades de la participació en aquest esdeveniment, resultant que els beneficiaris directes de la subvenció són els mateixos responsables del projecte: 13 persones joves representades en l’agrupació Mallorkey.

D'acord amb tot l'anterior el projecte presentat no es pot considerar com a projecte d'intervenció de caràcter innovador en matèria de joventut en l'àmbit de les Illes Balears, i que el sol·licitant i l’equip adjunt siguin directament els beneficiaris de l’ajut econòmic sol·licitat no és justificable en una convocatòria de projectes d’intervenció.

Exp. SJ 2/2018 A07. Educadors i educadores empoderades (BAUMA Altres Perspectives, Societat Cooperativa):

La Comissió Avaluadora considera que el projecte presentat va adreçat als educadors i queda fora de l'àmbit de les polítiques en matèria de joventut. Atès que no es pot considerar com un projecte de caràcter innovador en matèria de joventut, la Comissió entén que no té cabuda a la convocatòria.

Exp. SJ 2/2018 A08. Impulsa't (Es Laboratori de Talent Humà):

La Comissió considera que el projecte té un vessant mercantil, en tant que el gruix principal de la subvenció sol·licitada va dirigida a l'adquisició de llicències informàtiques. El punt 4.3 de la convocatòria preveu que no es consideren activitats subvencionables els projectes amb finalitat lucrativa, comercial, mercantil o similar.

Exp. SJ 2/2018 B01. Estudi de percepcions i actituds de la joventut front la diversitat sexual i de gènere de la persona (Ben Amics, Associació LGTBI de les Illes Balears):

La Comissió desestimà inicialment el projecte considerant que no complia els requisits mínims de qualitat o de viabilitat establerts a la convocatòria, a causa de la falta de rigor científic en el mètode d'investigació proposat.

Contra la  Proposta de resolució provisional del director general d'Esports i Joventut de 17 de maig de 2018, l'entitat formulà en termini escrit d'al·legacions.

Revisades les al·legacions formulades per l'associació, la Comissió es ratifica en el criteri inicialment adoptat i considera que les al·legacions formulades no desvirtuen el criteri adoptat per la Comissió Avaluadora, pels motius que es detallen a continuació:

Si bé s'estima que el projecte de recerca presentat ofereix un interès social rellevant, l'estudi no assoleix un nivell de qualitat mínim per a la convocatòria, en tant que és incomplet i està mancat de rigor metodològic.

En tant que el projecte persegueix un objectiu general, es considera que focalitzar la recerca en dos centres educatius evidencia que la mostra no resulta representativa.

Així mateix, la mostra no queda prou definida, en tant que s'indica que es duu a terme sobre un mínim de 500 estudiants (del projecte es desprèn que es tracta d'estudiants d'ESO), però quan es descriu la població objecte de la investigació es parla del total de la població entre 12 i 30 anys. La mostra proposada, per tant, no gaudeix de la representativitat estadística necessària per a que els resultats es puguin fer extensibles a la població de referència.

Per altra banda, no es relacionen els objectius de la recerca amb les variables que es presenten al qüestionari (i caldria que els objectius es trobassin fonamentats mínimament sobre la teoria i la bibliografia de referència). Si bé es podria deduir que aquests objectius es relacionen indirectament amb el procediment d'aplicació del qüestionari, no es justifica com s'assoliran. Així mateix, la col·laboració amb els equips d'orientació prevista al projecte presentat és molt genèrica i es limita a deixar passar els qüestionaris per discutir-los posteriorment i elaborar-ne propostes, però sense plantejar quina és la seva implicació, participació activa, sensibilització o incidència.

Pel que fa al contingut de les preguntes del qüestionari s'aprecia que se centren exclusivament en conductes i/o actituds en relació amb el col·lectiu d'interès, però no contempla i, per tant, no dona resposta a si altres grups, col·lectius o perfils pateixen nivells semblants o superiors d'hostilitat.

Així mateix no s'acredita quin mitjà de control s'exerceix en relació amb els efectes d'inducció de resposta desitjada en relació amb les preguntes del qüestionari.

No es pot perdre de vista tampoc que les dades objectives són imprescindibles per contrastar les possibles respostes del qüestionari i, a tall d'exemple, no es fa referència a cap indicador en relació amb els casos efectivament denunciats en l'àmbit de l'estudi que es pretén abordar. Seguint amb l'exemple proposat, es podrien haver pres en consideració els informes de l’Institut per a la Convivència i l’Èxit Escolar, de la Conselleria d’Educació i Universitat, que té en la diversitat sexual un dels seus eixos d’actuació.

Finalment, s'ha de posar de relleu que el currículum de la persona responsable de l'estudi no acredita cap formació metodològica en recerca social.

D'acord amb tot l'anterior, la Comissió conclou que, la rellevància de la recerca plantejada no pot substituir en cap cas la qualitat que ha de regir el projecte i exigeix, precisament, extremar el rigor en l'estudi, per la qual cosa el disseny deficient de la investigació proposada impedeix que pugui ser subvencionada.

Exp. SJ 2/2018 C01. Construyendo activamente la igualdad de género para las escuelas (Melanie Demonte):

La Comissió Avaluadora considera que el projecte pateix d'indefinició, i que les parts del projecte que es poden prendre en consideració no formen part de l'objecte de la convocatòria, en tant que quedarien fora de l'àmbit de les polítiques de joventut.

La Comissió també aprecia que el projecte presenta una finalitat lucrativa que implica que l'activitat no es pugui considerar com a subvencionable, d'acord amb el previst al punt 4.3 de la convocatòria.

Exp. SJ 2/2018 C02. Atrévete a dibujar Mallorca. Urban sketching (María Martínez García):

La Comissió Avaluadora desestima el projecte considerant que no té cabuda en l'objecte de la convocatòria, en tant que queda fora de l'àmbit de les polítiques de joventut.

La Comissió també aprecia que el projecte presenta una finalitat lucrativa que implica que l'activitat no es pugui considerar com a subvencionable, d'acord amb el previst al punt 4.3 de la convocatòria.

Exp. SJ 2/2018 C04. Estris, la publicació d'educació en el lleure de referència (Fundació Pere Tarrés):

La publicació que forma part del projecte presenta una història i una consolidació en la seva edició que en descarta el caràcter innovador.

Per altra banda, la publicació no compleix amb el punt 1.2 de la convocatòria, que requereix que els projectes que es presentin poden tenir àmbit local, insular i/o autonòmic, o afectar majoritàriament joves de les Illes Balears.

Exp. SJ 2/2018 D01. Arqueocàpsules. Petits vídeos patrimonials (Albert Forés Gómez):

La Comissió Avaluadora considera que el projecte no disposa dels requisits mínims de rellevància o d'interès establerts a la convocatòria, en el marc de les polítiques en matèria de joventut.

Així mateix, s'aprecia una finalitat comercial que implica que l'activitat no es pugui considerar com a subvencionable, d'acord amb el previst al punt 4.3 de la convocatòria.

Exp. SJ 2/2018 D05. Accessibilitat web i APP de Reserves Sense Límits! (Fundació Maria Ferret):

La Comissió desestimà inicialment el projecte considerant que no reunia els requisits mínims de qualitat i de rellevància social prevists a la convocatòria, en tant que la sol·licitud de subvenció es dirigia a cobrir la despesa d'un recurs propi de l'entitat.

Contra la  Proposta de resolució provisional del director general d'Esports i Joventut de 17 de maig de 2018, l'entitat formulà en termini escrit d'al·legacions.

Revisades les al·legacions, la Comissió es ratifica en el criteri inicialment adoptat i considera que les al·legacions formulades no desvirtuen el criteri adoptat per la Comissió Avaluadora.

En síntesi, el projecte presentat proposa una millora de l'accessibilitat a la pàgina web i dels recursos de l'entitat, i tot i que el disseny de la pàgina i la creació d'una APP es presenti en el marc de les TIC, no queda justificat en cap cas el caràcter innovador del projecte.

Pel que fa al pressupost presentat, un gruix important de l'import sol·licitat es pretén destinar a una retribució de caire laboral. Així mateix, s'aprecia que l'entitat ja compta amb un sistema de reserves de les finques que gestiona i que la seva conversió en APP no justifica el pressupost presentat, estimant que  resulta desproporcionat.

 

ANNEX 2

Relació de persones i entitats beneficiàries que compleixen els requisits que estableix la convocatòria, amb la puntuació assolida per cada projecte i la quantia sol·licitada per cadascuna (pagament mitjançant bestreta del 100%, segons punt 12.1 de la convocatòria)

 

Entitat / persona sol·licitant

DNI / CIF

Projecte

Modalitat

Expedient

Pressupost acceptat com a base de la subvenció

Quantia de la subvenció sol·licitada

Puntuació obtinguda

Quantia de la subvenció proposada

Partida pressupostària

CENTRE D'ESTUDIS DE L'ESPLAI

G07197411

COMIC TECA

A

SJ 2/2018 A01

5.000,00 €

4.500,00 €

53,25

4.500,00 €

26501 323A01 48000 00

GERMANES DE LA CARITAT DE SANT VICENÇ DE PAÜL. PROJECTE SOCIOEDUCATIU NAÜM. CASA RELIGIOSA DE PALMA

R0700696H

MIRADA JOVE ALS BONS TRACTES

A

SJ 2/2018 A04

6.500,00 €

5.000,00 €

76,5

5.000,00 €

26501 323A01 48000 00

SOCIEDAD COOPERATIVA DE INICIATIVA SOCIAL Y FORMACIÓN OCUPACIONAL JOVENT

F07444615

ESTIU SOCIOEDUCATIU. ESPAI JUVENIL D'APODERAMENT I PARTICIPACIÓ COMUNITÀRIA

A

SJ 2/2018 A05

9.025,74 €

2.280,00 €

68,25

2.280,00 €

26501 323A01 48000 00

FEDERACIÓ DE PERSONES SORDES DE LES ILLES BALEARS

G57382517

COMUNICA'T AMB NOSALTRES

C

SJ 2/2018 C03

5.000,00 €

5.000,00 €

59

5.000,00 €

26501 323A01 48000 00

ASSOCIACIÓ ACCIÓ TURMEDA

G57521460

CREACIÓ DE LA RÀDIO JOVE PER INTERNET HRJ

D

SJ 2/2018 D02

6.050,00 €

5.000,00 €

54,25

5.000,00 €

26501 323A01 48000 00

FUNDACIÓ DE SOLIDARITAT AMARANTA

G84913946

LES VEUS DEL CENTRE. (RE)PENSANT ELS CENTRE DE MENORS AMB EL TEATRE DE LES OPINIONS

D

SJ 2/2018 D03

5.000,00 €

5.000,00 €

63,17

5.000,00 €

26501 323A01 48000 00

CREU ROJA JOVENTUT

Q2866001G

FLASH DE GÈNERE

D

SJ 2/2018 D04

6.058,80 €

5.000,00 €

59,92

5.000,00 €

26501 323A01 48000 00

   

ANNEX 3

Relació de persones i entitats beneficiàries que compleixen els requisits que estableix la convocatòria, amb la puntuació assolida per cada projecte i la quantia sol·licitada per cadascuna (pagament un cop justificat l'import del pressupost aprovat com a base de la subvenció, segons punt 12.1 de la convocatòria)

Entitat / persona sol·licitant

DNI / CIF

Projecte

Modalitat

Expedient

Pressupost acceptat com a base de la subvenció

Quantia de la subvenció sol·licitada

Puntuació obtinguda

Quantia de la subvenció proposada

Partida pressupostària

AJUNTAMENT DE SELVA

P0705800A

SELVAART

A

SJ 2/2018 A10

5.400,00 €

5.000,00 €

62,33

5.000,00 €

26501 323A01 46001 00

AJUNTAMENT DE BÚGER

P0700900D

ESPAI JOVE

A

SJ 2/2018 A13

5.225,00 €

5.000,00 €

51,42

5.000,00 €

26501 323A01 46001 00

MANCOMUNITAT DES RAIGUER

P0700005B

BUS ESTIU

A

SJ 2/2018 A14

5.450,00 €

5.000,00 €

54,5

5.000,00 €

26501 323A01 46901 00

AJUNTAMENT DE BINISSALEM

P0700800F

ANÀLISI DE LES NECESSITATS EDUCATIVES D'ÀMBIT COMUNITARI DE LA POBLACIÓ JUVENIL DE BINISSALEM

B

SJ 2/2018 B02

10.112,90 €

5.000,00 €

68,1

5.000,00 €

26501 323A01 46001 00