Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT

Núm. 8685
Resolució Oferta Pública Ocupació 2018. Ajuntament de Maria de la Salut

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vist que per Acord del Ple d'aquesta Corporació, es va aprovar, juntament amb el Pressupost Municipal, la Plantilla d'aquest Ajuntament per a l'any 2018, i publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en data 4 d’agost de 2018.

Vist que en l'esmentada Plantilla i corresponent Relació de Llocs de Treball figura vacant i dotada pressupostàriament una plaça de funcionari, la cobertura es considera necessària en el present exercici per al bon funcionament dels serveis municipals.

Vist l'informe emès pel Secretari-Interventor d'aquesta Corporació que hi figura a l’expedient de referència, així com el que disposen els articles 91 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i en l'article 70 del Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat per Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

De conformitat amb el que estableix l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local,

RESOLC

PRIMER. Aprovar Local l'Oferta d'Ocupació Pública d'aquest Ajuntament per a l'any 2018, que conté els següents llocs de treball:

PERSONAL FUNCIONARI

Corresponent a la taxa addicional per estabilització en el sector de la policia local en les condicions que preveu l'article 19.6 de la Llei 6/2018, de 3 de juliol de pressupostos generals de l'Estat.

Funcionaris de carrera, Escala d'Administració Especial, Serveis Especials:

 GRUP

SUBGRUP

CLASIFICACIÓ

N VACANTS

DENOMINACIÓ

 C

C1 

 Policia Local

1

 Policia Local

SEGON. Es publiqui al tauler d'anuncis de la Corporació, Butlletí Oficial de l'Estat i en el Butlletí Oficial de la Província de Illes Balears.

 

Maria de la Salut, 7 d’agost de 2018.

El Batle-President,
Guillem Jordà Bauzà.