Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 8638
Tràmit d’audiència en el procediment de resolució de recursos de la convocatòria de proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos auxiliar de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El dia 25 de juny de 2018 el Tribunal Qualificador va emetre un informe en resposta a les al·legacions presentades a la llista provisional de persones aspirants que han superat el segon exercici i a la llista provisional de persones aspirants que han superat la fase d’oposició de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure i pel torn de promoció interna, inclosa la reserva per a persones amb discapacitat, al cos auxiliar de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el qual conclou que:

Finalment, el tribunal considera que els principis de mèrit i capacitat dels aspirants han quedat demostrats, però existeixen dubtes raonables en relació amb el principi d’igualtat. Per tant, el tribunal decideix anul·lar el segon exercici realitzat el passat dia 26 de maig.

Contra aquest acord del Tribunal Qualificador s’han interposat diversos recursos, en els quals se sol·licita que es revoqui l’acord esmentat o que s’estimin al·legacions que es varen desestimar.

D’acord amb el que disposa l’article 118.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades disposen d’un termini de deu dies, comptadors a partir de l’endemà que s’hagi publicat aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, per presentar les al·legacions que considerin oportunes.

Per tal d’obtenir una còpia dels recursos interposats, les persones interessades que ho vulguin hauran de presentar una sol·licitud adreçada a l’Escola Balear d’Administració Pública i indicar-hi una adreça de correu electrònic a la qual es remetrà la documentació.

Aquestes sol·licituds es poden presentar en el Registre General de l’Escola Balear d’Administració Pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per tal d’agilitzar el procediment, es demana a les persones interessades que, una vegada registrada la sol·licitud, n’enviïn una còpia mitjançant correu electrònic a l’adreça <servei.juridic@ebap.caib.es>.

Les persones interessades que no disposin de correu electrònic o no vulguin emprar aquest mitjà de comunicació tenen a la seva disposició els expedients en el lloc i l’horari següent:

De dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h, al Servei de Règim Jurídic, a la seu de l’EBAP (c. del Gremi de Corredors, 10, 3r, polígon de Son Rossinyol, Palma).

Les còpies en paper requereixen el pagament previ de la taxa establerta als articles 70 bis a 70 quinquies de la llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  

Palma, 13 d’agost de 2018

El director gerent
Jaime Tovar Jover