Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 8635
Registre de Personal. Acord de creació llocs de treball: Oficial i Policies Tutors, i cap de departament de l'Àrea de seguretat ciutadana. MF 512 MF 519
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18 de juliol de2018, es va aprovar el següent:
“1) Aprovar la modificació de la relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en la creació dels llocs de treball d’Oficial i Policies Tutors de l’ÀSC, conforme a la proposta MF512, tal i com figuren a l’informe adjunt.
2) Els llocs de treball d’Oficial i Policies Tutors de l’ÀSC, tenen les funcions específiques que a continuació s’enumeren:
a) Vigilar i actuar en casos d’absentisme escolar en les diferents modalitats.
b) Vigilar i actuar amb menors en edat escolar sense escolaritzar.
c) Vigilar i actuar en casos d'assetjament escolar.
d) Assessorar i col·laborar amb els centres educatius, així com mantenir reunions periòdiques amb els docents, serveis socials i altres institucions; treballant en xarxa, sempre que sigui necessari.
e) Assessorar i actuar en l'ús il·lícit de les Tecnologies de la Informació i Comunicació. TIC: sexting, ciberbulling, Groming, happy slapping, robatori i suplantació d’identitat, etc.
f) Realitzar accions i campanyes preventives conjuntes o unilateralment relacionades amb l’educació viària, l’ús eficient i responsable de les TIC i altres normatives d’interès per al menor.
g) Millorar la seguretat viària a les zones escolars i a les zones més freqüentades per menors, així com la regulació del trànsit en horari de més afluència d’aquestes zones.
h) Vigilar els exteriors dels centres educatius i les zones públiques freqüentades per menors (parcs i jardins preferentment).
i) Col·laborar en la resolució de conflictes privats amb menors d’edat involucrats, tant en l’àmbit escolar com en medi obert i familiar; a petició dels interessats, sempre que els fets no siguin constitutius d’infracció penal.
j) Prevenir i actuar davant de fets delictius comesos per menors d’edat.
k) Especial atenció i protecció a les víctimes menors.
l) Vigilar i actuar el tràfic de drogues, el consum i la tinença de substàncies tòxiques il·legals als voltants i proximitats dels centres educatius, i en l’interior d’aquests quan siguin requerits pels seus responsables.
m) Vigilar i controlar l’accés de menors en locals i establiments públics i la venda i consum de begudes alcohòliques en qualsevol espai públic no permès.
n) Confeccionar els informes penals, on es recullen les primeres diligències.
o) Col·laborar en l’execució de mesures judicials emeses que afectin persones menors d’edat i en l’elaboració d’oficis, cites i altres documents relacionats amb aquest col·lectiu.
p) Gestionar o tenir coneixement de tots els documents emesos pels jutjats i tramitats en les dependències de la policia local que estiguin relacionats amb els menors d’edat.
q) Col·laborar amb la Fiscalia de menors en els temes que siguin requerits.
3) Aprovar la modificació de la relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en la creació del lloc de treball F30170025, cap de Departament de l’Àrea delegada de Seguretat Ciutadana, les característiques del qual estan recollides a la proposta MF519.
4) El lloc de treball de cap de Departament de l’Àrea delegada de seguretat Ciutadana, té les funcions específiques que a continuació s’enumeren:
a) Coordinar la planificació del Pressupost de l’Àrea amb els caps de PL i Bombers, i els òrgans superiors, dins l’àmbit de la seva competència.
b) Coordinar-se amb els diferents serveis i unitats del Departament, i amb la resta de departaments i serveis municipals,en les matèries i programes de caràcter transversal.
c) Elaborar propostes de noves ordenances relacionades amb la Seguretat Ciutadana, així com adaptar i modificar les existents.
d) Representar a l’Àrea en allò que li sigui encomanat pels òrgans superiors.
e) Relacionar-se amb organismes i institucions exteriors, dins l’àmbit de la seva competència.
f) Assessorar i donar suport als òrgans superiors i directius de l’Àrea.
g) Dur a terme les tasques de caràcter jurídic i normatiu que li encarreguin els òrgans superiors.
h) Proposar mesures per a la modernització, simplificació de tràmits i millora de la gestió i mètodes de treball, dins l’àmbit de la seva competència.
i) Proposar al departament de RRHH de l’Àrea, les necessitats del Departament.
5) Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
6) Publicar el contingut de l’Acord en el BOIB.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 19 de juliol de 2018
La Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 512 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
POL |
POLICIA LOCAL DE PALMA |
ÒRGAN: |
POL140 |
PREFECTURA / COMISSARIA DE POLICIA COMUNITARIA |
UNITAT: |
POL1403000 |
UNITAT POLICIA TUTORA |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
[F40061146] |
OFICIAL DE POLICIA TUTOR/A |
1 |
G |
19 |
308 |
C |
AJP |
C1 |
JEA |
HP29 |
AE |
3108 - OFICIAL DE POLICIA LOCAL |
|
B2 |
FLH, RDL |
[F40071914] |
POLICIA TUTOR/A |
9 |
G |
16 |
307 |
C |
AJP |
C1 |
JEA |
HP29 |
AE |
3109 - POLICIA LOCAL |
|
B2 |
FLH, RDL |
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
G |
GENÈRIC |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JEA |
JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
HP29 |
HORARI DE POLICIA TUTOR SEGONS ACORD REGULADOR DE LA UNITAT |
OBS |
OBSERVACIONS |
FLH |
FLEXIBILITAT HORÀRIA |
RDL |
RENÚNCIA DIA LLIURE |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
307 |
17.730,86 € |
308 |
19.777,66 € |
PROPOSTA 519 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
POL |
POLICIA LOCAL DE PALMA |
ÒRGAN: |
POL100 |
PREFECTURA |
UNITAT: |
POL1000000 |
PREFECTURA |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30170026 |
CAP DE DEPARTAMENT DE L'ÀREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
1 |
S |
28 |
251 |
L |
AJP |
A1 |
JEA |
HE37 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
C1 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JEA |
JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
HE37 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ GENERAL+2,5 H/S SEGONS NECESSITATS DEL SERVEI. |
OBS |
OBSERVACIONS |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
251 |
29.369,76 € |