Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS

Núm. 8550
Notificació col·lectiva de liquidacions i anunci de cobrament de determinats tributs de l’Ajuntament de Maria de la Salut corresponents a l’exercici de 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. D’acord amb el que disposa l’article 102.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, a l’efecte de notificació col·lectiva de les liquidacions corresponents, comunicam als contribuents que queden exposats a la seu de l’Ajuntament de Maria de la Salut, durant el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, els padrons corresponents a l’exercici de 2018 de l’impost sobre activitats econòmiques, de la taxa per recollida i eliminació de residus urbans, de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica i d’altres taxes i preus públics de cobrament periòdic anual.

Contra les liquidacions contingudes en els padrons, es pot interposar un recurs de reposició davant el l’Ajuntament de Maria de la Salut, previ  al contenciós administratiu, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver finalitzat el període d’exposició pública dels padrons corresponents (art. 14.2 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març).

2. A l’efecte previst en l’article 24 del Reglament general de recaptació (Reial decret 939/2005, de 29 de juliol ), es comunica als contribuents i als altres interessats de l’Ajuntament de Maria de la Salut que l’Agència Tributària de les Illes Balears, a la qual correspon la funció recaptadora, durà a terme el cobrament, en període voluntari, de l’impost sobre activitats econòmiques, de la taxa per recollida i eliminació de residus urbans,  de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica i d’altres taxes i preus públics corresponents a l’exercici de 2018, en el termini i en les formes que s’indiquen tot seguit:

A) TERMINI DE PAGAMENT: de l’1 d’octubre al 3 de desembre de 2018, ambdós inclosos.

B) FORMES D’OBTENCIÓ DE L’AVÍS DE PAGAMENT:

— Per Internet:

  • Amb el codi de contribuent a través del Carter Virtual d’Avisos (https://www.atib.es > Carter virtual d’avisos).
  • Amb l’avís de pagament de l’exercici anterior (https://www.atib.es > Tributs locals > Obtenció d’avís i pagament de  tributs locals periòdics).
  • Amb certificat digital o Cl@ve, a la Carpeta fiscal (https://www.atib.es > Carpeta fiscal).
  • A través del Servei de Consultes i suggeriments (https://www.atib.es > Consultes i suggeriments).

— De forma presencial: a les oficines de recaptació situades al carrer de Santo Domingo, 16, 07300 Inca, al carrer de Joan Monjo March, 23, 07450 Santa Margalida i al carrer del Peix, 17, 07440 Muro, o a qualsevol oficina de recaptació de l’Agència Tributària de les Illes Balears (es poden consultar les dades de les oficines en el web <https://www.atib.es> o telefonant al 901 201 530), de dilluns a dijous laborables de les 8.15 a les 13.30 hores i de 15.15 a 16.45 hores, i els divendres laborables, de 8.15 a 14.30 hores (durant els mesos de juliol i agost l’horari és de 8.15 a 14.30 hores, de dilluns a divendres laborables). Es recomana sol·licitar cita prèvia, que es pot fer per Internet (https://www.atib.es > Cita prèvia) o telefonant al 971 678 404.

Així mateix, entre els dies 1 d’octubre i 3 de desembre, ambdós inclosos, es podrà obtenir l’avís de pagament o el document d’ingrés a l’Ajuntament de Maria de la Salut, de dilluns a divendres laborables de les 9 a les 13 hores, i el dia 25 d’octubre en horari de 8.30 a 13.30 hores.

C) FORMES DE PAGAMENT:

— Per Internet, en https://www.atib.es > Tributs locals > Pagament de tributs locals de cobrament periòdic, mitjançant el servei de banca electrònica de les entitats col·laboradores en el pagament telemàtic o amb targeta de crèdit o de dèbit, amb independència de l’entitat que l’emeti.

— A qualsevol oficina de les entitats bancàries col·laboradores següents: CaixaBank; Bankia; Banca March; BBVA; Banco Santander; Banco Popular; Targobank; Banc Sabadell; Colonya, Caixa de Pollença; Cajamar – Caja Rural; Ibercaja; Deutsche Bank.

— En els caixers automàtics de CaixaBank, Bankia i BBVA.

— Els rebuts domiciliats en una entitat bancària es remetran a les entitats respectives perquè es carreguin en els comptes dels contribuents. Us recordam que és convenient utilitzar les modalitats de domiciliació de pagament i de gestió d’abonament dels rebuts mitjançant entitats bancàries, d’acord amb el que estableix el Reglament general de recaptació (articles 25.2 i 38).

3. Advertim als contribuents que, d’acord amb el que preveuen els articles 28 i 161 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, un cop transcorregut el termini d’ingrés en període voluntari abans assenyalat, s’iniciarà el període executiu, fet que determinarà l’exigència del recàrrec corresponent i, si escau, dels interessos de demora i de les costes que es produeixin.

 

Palma, 9 d’agost de 2018

L’Administrador tributari

Justo Alberto Roibal Hernández

 (Per delegació –Resolució Directora de l’ATIB de 15/07/2015; BOIB núm. 108, de 17/07/2015–)