Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 8453
Bases de la convocatòria de concessió d'ajudes en matèria d'acció social per associacions i/o entitats privades sociosanitàries sense ànim de lucre corresponents a l'any 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

EXTRACTE DE L'ACORD DE JUNTA DE GOVERN LOCAL DE 27 DE JULIOL DE 2018, PER LA QUAL S'APROVEN LES BASES DE LA CONVOCATÒRIA DE CONCESSIÓ D'AJUDES EN MATÈRIA D'ACCIÓ SOCIAL PER A ASSOCIACIONS I/O ENTITATS PRIVADES SOCIOSANITÀRIES SENSE ÀNIM DE LUCRE DE L'ANY 2018.

BDNS (Identif.): 410.956

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l’extracte de la convocatòria, el text complet de la qual pot consultar-se a la Base de Dades Nacional de Subvencions (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index).

Primer.- Beneficiaris

Les persones jurídiques públiques o privades sense ànim de lucre, ja siguin entitats, grups associatius o organismes legalment constituïts que impulsen l’associacionisme, l’acció i participació social i el voluntariat que reuneixi els següents requisits:

  • Tenir domicili o seu social a la illa d’Eivissa i que coincideixin o treballin directament amb usuaris del municipi de Santa Eulària des Riu. En cas de ser seu social, al menys ha de tenir una antiguitat superior a cinc anys.

  • Estar al corrent de les seves obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

  • No trobar-se sotmès a ningun dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions, establerts en l’article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat per el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre i en l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.

  • No tenir deutes amb l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

  • Estar inscrit en el Registre d’Associacions del Govern Balear.

  • Estar inscrit en el Registre Municipal d’Associacions de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu amb anterioritat a la finalització del període de presentació d’instàncies.

  • Acreditar que les seves activitats beneficien als ciutadans del nostre municipi.

  • En compliment de l’article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes, no estar sancionades o condemnades en els tres darrers anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentencia judicial ferma. A tal efecte, les entitats sol·licitants presentaran el model Annex 1. Declaració responsable, aprovada per aquesta convocatòria.

Segon.- Objecte de la convocatòria

L’objecte d’aquesta convocatòria pública municipal és la regulació de la concessió de subvencions en matèria de benestar social per a l’any 2018, orientada a entitats socials i sociosanitàries les quals desenvolupen actuacions dirigides a la població de Santa Eulària des Riu, per impulsar i recolzar l’associacionisme, la participació social i el voluntariat.

Tercer.- Bases reguladores

Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvenciones estan contingudes en les Bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'any 2018, aprovats inicialment en Ple en sessió ordinària celebrada en data 5 de desembre. de 2017 i publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 150, de data 09/12/2017 i publicada l'aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 007 de 13/01/2018.

Quart.- Dotació econòmica

Per les ajudes objecte d’aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 45.000€, amb càrrec a la partida 2311-48006 de l’exercici pressupostari de l’any 2018. 

Cinquè.- Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds

5.1.- El termini per la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir del dia següent a la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB)

5.2.- Les sol·licituds es presentaran al Registre General de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu, o be a través d’alguna de les formes autoritzades en la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

Sisè. Sol·licitud i documentació necessària

Les sol·licituds es formularan amb un model de sol·licitud d’ajuda econòmica (document model d’instància general de l’Ajuntament, disponible en la pàgina web municipal) i memòria descriptiva del projecte, adjuntant la següent documentació:

  • Fotocòpia del DNI i NIF del representant de l’associació.

  • Còpia compulsada de la targeta d’identificació fiscal (CIF) de l’entitat o associació.

  • Còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat o associació en el corresponent registre, així com còpia compulsada de la resolució d’inscripció o sol·licitud, en cas d’estar en situació de tràmit, en el Registre d’associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

  • Còpia compulsada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d’ànim de lucre així com l’àmbit territorial de l’entitat o associació.

  • Annex 1.- Declaració responsable.

  • Annex 2.- Declaració expressa de les subvencions obtingudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de de comunicar les que s’obtinguin en un futur.

  • Balanç de despeses i ingressos previstos per la realització de l’activitat.

  • Certificat del/la secretari/a amb les dades bancàries pel pagament de l’import de la subvenció.

  • Certificat del número total de persones ateses i del número total de persones ateses del terme municipal de Santa Eulària des Riu.

  • Annex 4. Autorització per sol·licitar certificats tributaris i de la seguretat social.

  • Certificat expedit per l’Agència Tributària de trobar-se al corrent de les seves obligacions, en el cas de no autoritzar a l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar en nom de l’associació dit certificat.

  • Certificat expedit per la Seguretat Social de trobar-se al corrent de les seves obligacions, en el cas de no autoritzar a l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar en nom de l’associació dit certificat.

L’Ajuntament pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

 

Santa Eulària des Riu, (Fecha de la firma: 7 de agosto de 2018)

L’Alcalde,

Vicente Marí Torres