Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 8439
Regidoria de Funció Pública i Govern Interior. Aprovació inicial Ordenança de transparència. Termini per informació pública i audiència.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

A la seva sessió ordinària del 26 de juliol de 2018 el Ple de l’Ajuntament ha acordat aprovar inicialment l’Ordenança de transparència de l’Ajuntament de Palma, atesos l’informe favorable dels Serveis Jurídics municipals, l’acord d’aprovació de la Junta de Govern, la desestimació de les esmenes presentades pel Grup Municipal Popular, l’estimació de l’esmena de correcció tècnica i el dictamen favorable de la Comissió de Comptes, Economia i Recursos Humans.

Conformement al dit acord del Ple i complint l’article 49 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local; l’article 56 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; l’article 102 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears; i l’article 100 del Reglament orgànic del Ple de l’Ajuntament de Palma (BOIB núm. 127, d’11 de setembre de 2004), se sotmet aquesta Ordenança a informació pública i a audiència de les associacions veïnals i de defensa de les persones consumidores i usuàries establertes en aquest terme municipal i inscrites al Registre municipal d’associacions veïnals els fins de les quals guardin relació directa amb l’objecte de l’Ordenança que s’aprova, en els termes de l’article 102 de la dita Llei 20/2006, perquè hi puguin presentar al·legacions durant un termini de trenta dies, comptat des de l’endemà que es publiqui aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears. El text íntegre de l’Ordenança es pot consultar al web de l’Ajuntament i al portal TufasPalma.

Els escrits d’al·legacions es poden presentar d’acord amb la normativa que regula el procediment administratiu comú i a les OAC (oficines d’atenció a la ciutadania) de l’Ajuntament de Palma.

 

Palma, 6 d’agost de 2018

La cap del Departament de Qualitat i Atenció a la Ciutadania
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014
(publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014)