Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA

Núm. 8431
Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 7 d’agost de 2018 per la qual es convoquen ajudes per a la reforma, ampliació i millora dels recintes firals i les seves instal·lacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’article 30.20 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, d’acord amb la redacció feta per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut, atribueix a aquesta Comunitat Autònoma la competència exclusiva en matèria de fires i mercats no internacionals, sens perjudici del que disposen els articles 38, 131 i els números 10 i 13 de l’apartat 1 de l’article 149 de la Constitució, la legislació estatal i europea, i l’establiment i la regulació dels òrgans de defensa de la competència de la Comunitat Autònoma.

L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis (BOIB núm. 52, de 17 d’abril) fixa les bases per a aquesta convocatòria d’ajudes, tot això d’acord amb el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. L’article 2 de l’Ordre esmentada disposa que són susceptibles de subvenció, entre d’altres, la modernització dels serveis i la seva adaptació a criteris de competitivitat i qualitat.

L’article 2.7 del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost de 2015), atribueix a la Direcció General de Comerç i Empresa la matèria de fires.

Les subvencions compreses en aquesta convocatòria estan incloses dins el Pla Estratègic de Subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2018, aprovat per Acord del Consell de Govern de Govern de 9 de març de 2018. En el Pla esmentat figuren, entre d’altres actuacions, els ajuts destinats a promoure la reforma, ampliació o millora dels recintes firals i de les seves instal·lacions, amb l’objectiu de professionalitzar el sector firal de les Illes Balears, necessari per una efectiva vinculació entre el sector firal i el sector econòmic, el qual incideix de forma directa en els sectors comercial, empresarial i industrial, amb la finalitat de promoure la competitivitat de les fires balears en el seu àmbit territorial i sectorial.

El sector ferial de les Illes Balears influeix de manera ferma en l’economia, incidint de manera directa en els sectors comercials, empresarials i industrials, de tal forma que la professionalització de l’activitat ferial és necessària per fer efectiva la vinculació entre el sector ferial i el sector econòmic cap al qual es projecta. Per això, es precisa d’una concentració d’esforços de tipus econòmic, amb la finalitat de promoure la competitivitat de les fires balears en el seu àmbit territorial i sectorial.

En aquesta convocatòria s’apliquen les mesures de simplificació establertes en el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental.

D’acord amb l’article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre; amb l’article 5 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 de abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de promoció industrial, i amb l’article 5 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 de abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de comerç i serveis, correspon aprovar la convocatòria d’aquestes ajudes mitjançant una resolució.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Primer. Objecte

L’objecte d’aquests ajuts és finançar la reforma, ampliació i millora dels recintes firals i les seves instal·lacions per millorar el condicionament dels recintes i les seves instal·lacions per disposar d’infraestructures adequades, per tal de fomentar la cooperació empresarial mitjançant la celebració de fires en recintes adequats.

A l’efecte d’aquesta convocatòria s’entén per recinte aquelles instal·lacions permanents i tancades concebudes inicialment o bé que s’utilitzen per fomentar el desenvolupament de l’activitat firal, en concret per al desenvolupament i millora d’intercanvis comercials a través de la promoció i organització d’exposicions, fires i salons tant de caràcter multisectorial com monogràfic.

Un recinte firal ha de posar a disposició dels usuaris els serveis que puguin necessitar tant tècnics logístics com administratius, amb especial èmfasi en els de recepció, formularis d’inscripció, assistència i informació a expositors i visitants, material publicitari i catàleg del certamen.

Segon. Beneficiaris

2.1. Poden ser beneficiaris dels ajuts els titulars de recintes firals de les Illes Balears, públics i privats.

2.2. Els beneficiaris han de complir amb les obligacions de l’article 15 de l’Ordre de bases de la consellera de Comerç, Indústria i Energia per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis, sense perjudici de les previstes en l’article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i que a més no han estar incloses dins les prohibicions de l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

2.3. El compliment d’aquests requisits s’haurà d’acreditar mitjançant la signatura de les declaracions que inclou la sol·licitud de l’ajut. El fet de presentar aquestes declaracions responsables faculta l’òrgan competent de l’Administració per fer, en qualsevol moment, telemàticament o per altres mitjans, les comprovacions de mostreig o exhaustives per verificar la conformitat de les dades d’aquestes declaracions.

Tercer. Dotació Pressupostària

3.1. Les ajudes que es regulen en aquesta resolució es finançaran a càrrec de les partides 19301 761A02 77000.00 i 19301 761A02 78000.00 dels pressupostos de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2018, dins de la línia pressupostària prevista en la Llei de Pressupostos de la CAIB per a l’exercici 2018, i la quantitat global màxima destinada a aquesta convocatòria serà de 80.000,00 euros.

3.2. El crèdit assignat es distribueix de la manera següent:

Partida 19301 761A02 77000.00: 40.000,00 euros.

Partida 19301 761A02 78000.00: 40.000,00 euros.

Aquest crèdit pot ser objecte de redistribució en funció de les necessitats reals de cada programa, una vegada que hagi acabat el termini de sol·licituds.

3.3. Sempre que les disponibilitats pressupostàries ho permetin es pot augmentar l’import d’aquesta convocatòria.

Quart. Projectes o actuacions subvencionables

4.1. Projectes de reforma, ampliació i millora dels recintes firals i les seves instal·lacions.

4.2. Juntament amb la sol·licitud s’haurà de presentar l’annex I complimentat, que haurà de contenir un pressupost desglossat per partides pressupostàries, en concordança amb el projecte presentat i d’acord amb les categories de despeses subvencionables establertes en l’apartat quint d’aquesta Resolució, juntament amb un pressupost del proveïdor que hagi de realitzar cada una de les activitats pressupostades.

4.3. En el supòsit que, al llarg de l’execució del projecte, sorgeixi l’interès per una necessitat no prevista en la sol·licitud de subvenció o en el mateix projecte, o que el proveïdor del qual s’ha presentat el pressupost no pugui realitzar l’activitat pressupostada, s’ha de sol·licitar autorització a la Direcció General de Comerç i Empresa per incloure’l i aportar l’argumentació que sustenti aquesta sol·licitud, sempre que no augmenti l’import subvencionat.

Cinquè. Despeses subvencionables

5.1. Se consideraran despeses subvencionables aquelles que responguin de manera inequívoca a la realització de les activitats subvencionables descrites a l’apartat anterior, sempre que es tracti de despeses per a la realització d’obres d’ampliació, millora o reforma en l’edificació o instal·lacions del recinte ferial.

5.2. No seran objecte de subvenció el pagament d’impostos i taxes.

5.3. Quan l’import de la despesa subvencionable superi les quanties establertes a l’article 118 de la legislació estatal en matèria de contractes del sector públic pels contractes menors, en concret, sigui inferior a 40.000 euros (IVA exclòs), quan es tracti de contractes d’obres, o a 15.000 euros (IVA exclòs), quan es tracti de contractes de subministrament o de serveis, sense perjudici del que disposa l’article 229 amb relació a les obres, serveis i subministrament centralitzats a l’àmbit estatal, el beneficiari ha de sol·licitar com a mínim tres ofertes de proveïdors diferents, amb caràcter previ a la contracció del compromís per a la prestació del servei o el lliurament del bé, llevat que per les seves especials característiques no existeixi en el mercat suficient numero d’entitats que els realitzin, prestin o subministrin, o llevat que la despesa s’hagi efectuat abans de la sol·licitud de la subvenció. L’elecció entre les ofertes presentades, que s’han d’aportar en la justificació o, si escau, en la sol·licitud de la subvenció, s’ha de fer d’acord amb criteris d’eficiència i economia, i l’elecció s’ha de justificar expressament en una memòria quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.

Sisè. Característiques de l’ajut

6.1. Les ajudes que s’estableixen en aquesta Resolució es concedeixen sota la forma de subvenció.

6.2. El percentatge de l’ajut sobre els costos subvencionables ha de ser com a màxim del 50 % del cost elegible (IVA exclòs) fins a un màxim de 40.000,00 euros per empresa.

6.3. D’acord amb l’article 3.1 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis, aquestes subvencions són compatibles amb altres ajuts de qualsevol entitat atorgats per dur a terme el projecte d’internacionalització proposat, sempre que, aïlladament o conjuntament, no superin el cost total de l’activitat objecte de subvenció. A aquest efecte s’haurà d’emplenar dins la sol·licitud una declaració responsable per garantir que els ajuts sol·licitats no superen, aïlladament o conjuntament, el cost total de l’activitat objecte de subvenció.

Setè. Termini i forma de presentació de sol·licituds

7.1. El termini de presentació de sol·licituds s’iniciarà a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitzarà quan s’esgoti el pressupost destinat per a l’any 2018 i en tot cas en un termini d’un mes des de la seva publicació.

7.2. La presentació de la sol·licitud duu implícita l’acceptació de les bases i hi inclou allò que s’ha disposat en la convocatòria respectiva.

7.3. El nombre de projectes que es poden presentar és d’un únic projecte per recinte firal.

7.4. En tot cas és obligatòria la presentació de la documentació que a continuació s’indica:

a) Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat (annex I) disponible en l’adreça d’Internet del Govern de les Illes Balears: http://www.caib.es.

La sol·licitud ha de contenir la possibilitat d’autoritzar l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a consultar les dades d’identitat del sol·licitant i la situació quant al compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, sense perjudici que la CAIB en pugui sol·licitar l’aclariment o l’esmena en el cas que la informació obtinguda presenti qualque incidència.

Així mateix, la sol·licitud ha de contenir les declaracions responsables esmentades en l’apartat d) (annex I).

b) Memòria del projecte segons el model disponible en l’adreça d’Internet de la CAIB: http://www.caib.es, o bé incorporada a la mateixa sol·licitud d’ajut.

c) Títol que acrediti la propietat dels edificis on es va a realitzar la inversió, pel finançament de la qual es demana la subvenció, o el contracte que acrediti la cessió d’ús d’aquests solars o edificis a favor de la institució firal i l’autorització del propietari per realitzar obres de reforma.

d) Acreditació d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Agència Tributària Estatal i l’Agència Tributària de les Illes Balears, i certificat d’estar al corrent en les obligacions davant la Seguretat Social en el cas que no hagi autoritzat la CAIB perquè l’obtengui per mitjans electrònics.

e) Declaració responsable d’altres ajuts, subvencions, ingressos o recursos procedents de qualsevol administració o ens públic o privat que s’hagin obtingut o sol·licitat per als mateixos costos subvencionables sotmesos a un reglament d’exempció o a una decisió adoptada per la Comissió, de compliment del règim de minimis, de compliment dels requisits de la convocatòria i de les bases reguladores (annex I).

f) Quant a les obres o reformes hi haurà d’aportar:

- Memòria valorada o projecte de l’obra.

- Pla temporal d’execució de la inversió igualment valorat.

- Pla de finançament de la inversió, indicant subvencions previstes i organismes o entitats que els concedeixen.

La documentació s’ha de presentar en el Registre de la Conselleria, en el de les seves delegacions o en qualsevol altre lloc dels que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7.5. Quan la sol·licitud no disposi dels requisits exigits en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o no s’acompanyi de la documentació que d’acord amb aquesta convocatòria sigui exigible, s’ha de requerir el sol·licitant perquè —en el termini de deu dies hàbils des de l’endemà de la recepció del requeriment— esmeni la falta o adjunti els documents preceptius, amb l’advertència que si no ho fa es considerarà que desisteix de la sol·licitud, amb la resolució prèvia dictada en els termes que preveu la legislació administrativa.

Vuitè. Procediment de concessió d’ajuts

D’acord amb la naturalesa d’aquesta convocatòria no són necessàries ni la comparació ni la prelació de les sol·licituds en un únic procediment, tal i com estableix l’article 17.2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions. Per a la concessió dels ajuts es farà una distribució proporcional directa dels 80.000,00 euros entre les sol·licituds presentades que compleixin amb els requisits establerts en aquesta convocatòria.

Novè. Resolució de la convocatòria

9.1. La Direcció General de Comerç i Empresa és l’òrgan competent per dictar les resolucions d’aprovació o denegació dels ajuts corresponents a aquesta convocatòria, així com també la resolució dels recursos de reposició, atesa la delegació establerta a la Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria, (BOIB núm. 105, de 14 de juliol).

9.2. La resolució de concessió de les subvencions ha d’estar motivada i ha de contenir les dades següents: la identificació de la persona o entitat beneficiaria; la descripció de l’activitat que s’ha de subvencionar; el pressupost total de l’activitat subvencionada; l’import de la subvenció concedida; l’exclusió, si escau, de l’IVA suportat; les obligacions de la persona o entitat beneficiaria; les garanties que la persona o entitat beneficiaria ofereix o la seva exempció; la forma de pagament, i la forma de justificació de l’aplicació dels fons percebuts. Així mateix, les resolucions s’han de notificar als interessats.

9.3. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució és fins el 30 de setembre de 2018. Transcorregut el termini sense que s’hagi notificat la resolució expressa, els sol·licitants han d’entendre desestimades les seves sol·licituds per silenci administratiu, tot això sense perjudici de l’obligació de resoldre expressament que incumbeix a l’Administració.

9.4. La resolució motivada del procediment s’ha de notificar als interessats mitjançant la seva publicació en el BOIB i els ajuts concedits s’han de publicar en la Base de Dades Nacionals de Subvencions (BDNS) en compliment del que estableix la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, amb expressió de la convocatòria, del programa i crèdit pressupostari a què s’imputen, el beneficiari, la quantitat concedida i l’objectiu o finalitat de la subvenció.

9.5. La resolució de concessió o denegació posa fi a la via administrativa. Contra aquesta s’hi pot interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d’un mes, o bé un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà d’haver-se notificat.

Desè. Obligacions de les empreses beneficiàries i justificació

10.1. Les obligacions dels beneficiaris estan especificades en l’article 15 de l’Ordre de bases de la consellera de Comerç, Indústria i Energia per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis, sense perjudici de les previstes en l’article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del Decret legislatiu, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

10.2. En tot cas, els projectes objecte de subvenció s’han d’executar entre el 30 de setembre de 2017 i el 30 de setembre de 2018, i el termini de presentació de la documentació justificativa finalitzarà el 15 d’octubre de 2018.

Les inversions objecte de les sol·licituds s’han de fer i pagar en el període comprès entre el 30 de setembre de 2017 i el 30 de setembre de 2018 (ambdós inclosos). No s’han de tenir en consideració, com a justificants de la inversió subvencionada, les factures emeses ni els pagaments fets amb anterioritat al 30 de setembre de 2017 ni amb posterioritat al 30 de setembre de 2018.

10.3. La justificació de l’ajut s’ha de fer per mitjà del compte justificatiu amb l’aportació de justificants de despesa i pagament, segons la Resolució de la Direcció General de Comerç i Empresa (annex II). En qualsevol cas, ha de comprendre la documentació següent:

a) Memòria que reculli de forma detallada les activitats realitzades.

b) Relació de despeses de l’activitat.

c) Justificants de despesa i pagament.

Per justificar el pagament de les factures objecte de la subvenció s’ha de presentar la documentació següent:

- Una còpia del document bancari que acrediti la transferència o el pagament domiciliat en què figuri la data del pagament, l’import pagat, el concepte del pagament de tal manera que s’identifiqui aquest amb la factura, i el número de factura abonada. També les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l’emissor de la factura, respectivament.

- Una còpia de l’extracte bancari del beneficiari de l’ajut en què figurin els càrrecs dels pagaments esmentats.

No s’admeten:

- Factures justificatives inferiors a 100 euros (IVA inclòs).

- Tiquets de caixa.

- Pagaments amb efectiu.

- Els pagaments realitzats mitjançant targeta de crèdit, atesa la dificultat per acreditar en aquest tipus de pagament el número de factura pagada i el concepte de la factura abonada.

Per acreditar de forma clara el pagament es recomana efectuar els pagaments mitjançant transferència bancària, en la qual coincideixin l’import de la factura abonada, el número de factura abonada, i ordenant i destinatari, respectivament amb beneficiari i emissor de la factura.

10.4. La Direcció General de Comerç i Empresa pot sol·licitar qualsevol justificació addicional de les activitats realitzades quan aquestes no estiguin suficientment acreditades en la memòria.

10.5. En cas que l’expedient de pagament no tengui la documentació necessària per comprovar la justificació i l’aplicació de la subvenció, l’òrgan competent ha de sol·licitar al beneficiari que esmeni els defectes de la justificació dins els deu dies següents comptadors des de l’endemà d’haver rebut el requeriment d’esmena.

10.6. En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l’activitat subvencionada, però s’hagi complert parcialment la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s’ha de revisar i s’ha de minorar proporcionalment.

10.7. Tota alteració de les condicions que s’han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.

La falta de justificació en els termes i els terminis que estableixi la resolució d’atorgament de la subvenció, la modificació del projecte presentat sense que aquesta Conselleria ho hagi aprovat prèviament, com també la desviació de les subvencions o l’aplicació diferent a la qual estableix la norma, determinaran la revocació de la subvenció.

Onzè. Pagament dels ajuts

La Direcció General de Comerç i Empresa ha d’efectuar el pagament de l’ajut una vegada s’hagi executat i justificat el projecte a què estava destinat amb la presentació de la sol·licitud de pagament juntament amb la documentació establerta en el punt 10, dins el termini establert en el punt 10.2 d’aquesta convocatòria.

Dotzè. Normativa d’aplicació

12.1. La convocatòria es regeix per aquesta Resolució i per les Ordres de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008, que estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de promoció industrial i les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis.

12.2. En tot allò que no estableix ni aquesta resolució ni les Ordres esmentades s’ha d’aplicar el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

Tretzè. Règim de minimis

Als beneficiaris d’aquesta convocatòria se’ls ha d’aplicar la norma dels ajuts de minimis, que determina que l’import total dels ajuts de minimis a una única empresa no pot ser superior a 200.000 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals (article 3 del Reglament (CE) núm.1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre).

Catorzè. Publicació

Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 7 d’agost de 2018

El conseller de Treball, Comerç i Indústria

Iago Negueruela Vázquez

ANNEX I

SOL·LICITUD D’AJUTS DESTINATS A LA REFORMA, AMPLIACIÓ I MILLORA DELS RECINTES FIRALS I LES SEVES INSTAL·LACIONS

 1. DADES GENERALS

Nom de l’empresa: .................................……………...........................................................

CIF: .......…................Telèfon: .…….….....…….......... Fax: ...................................................

Adreça: ……………………………………………………………………..……………………..............…..…

Població: ……………………………………………………………….. Codi postal: ..............…...….…

Adreça electrònica: ..........................................................................................................

Nom i DNI del representant legal: .................................................................................

Persona de contacte: ........................................................................................................

Epígraf de l’activitat econòmica de l’empresa: ..............................................................

Núm. de Registre Industrial o núm. de Registre d’Indústries Agràries: ......................

Sector al qual pertany l’empresa.....................................................................................

 2. DECLARACIÓ RESPONSABLE

EXPÒS:

Que estic interessat a demanar l’ajut d’aquesta convocatòria corresponent a les accions de reforma, ampliació i millora dels recintes firals i les seves instal·lacions, que es detallen en la memòria del projecte que s’adjunta, i formul la declaració responsable de veracitat següent:

1. Que no estic en cap dels supòsits establerts en l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions, i en l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.

2. Que facilitaré totes les possibles actuacions de control que es duguin a terme per comprovar la realització correcta de l’objecte d’aquests ajuts.

3. Que accept, íntegrament, les condicions de la convocatòria i que totes les dades són certes.

4. Que, per a l’actuació per a la qual sol·licit l’ajut: (assenyalau amb una X el vostre cas)

( ) No he sol·licitat ni he rebut cap altre ajut pel mateix concepte.

( ) Sí he sol·licitat o he rebut un altre ajut pel mateix concepte.

Organisme

Data de resolució

Quantia

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 5.Que, per a altres actuacions o projectes: (assenyalau amb una X el vostre cas)

( ) No he rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (2015, 2016 i 2017) cap subvenció subjecta al règim de minimis establert en el Reglament (CE) núm. 1407/2013 de la Comissió.

( ) He rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (2015, 2016 i 2017) les subvencions subjectes al règim de minimis següents:

Organisme

Data de resolució

Quantia

Tipus de minimis

(general, agrari, pesquer)

 

 

.

 

 

 

 

 

 6.Que les meves dades bancàries, a l’efecte de l’ingrés derivat del procediment són:

Entitat

Domicili, sucursal o oficina

 

 

CODI COMPTE

País

(2 dígits)

Control IBAN

(2 dígits)

Codi entitat (4 dígits)

Codi sucursal o oficina (4 dígits)

DC (2 dígits)

Núm. de compte o llibreta (10 dígits)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7.Que puc acreditar aquestes dades documentalment, en cas que se m’exigeixin.

3. AUTORITZACIÓ

Autoritz:

( ) Que es facin consultes en els fitxers públics per acreditar les dades o els documents esmentats perquè puguin ser obtinguts en nom meu per l’òrgan competent o autoritzat, en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de certificats que les substitueixin.

( ) Que les dades i els documents d’altres administracions inclosos en aquesta comunicació que no es presentin puguin ser obtinguts per l’òrgan gestor mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de certificats que les substitueixin, sempre que s’hagi establert per conveni amb l’administració competent.

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, em don per assabentat/da que les dades personals recollides s’incorporaran i es tractaran en un fitxer específic, a l’efecte de gestionar la tramitació de les ajudes i, en tot cas, a efecte estadístic. L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General de Comerç i Empresa.

4. PRESSUPOST SUBVENCIONABLE DEL PROJECTE

Pressupost total subvencionable del projecte: ..............................................................… €

S’ha de presentar un pressupost del proveïdor que hagi de realitzar l’activitat per cada una de les despeses pressupostades.

Tipus de despesa

Pressupost (euros)

 

 

 

 

TOTAL

 

 5. MEMÒRIA DEL PROJECTE

1. Descripció de la situació actual del recinte firal.

........................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2. Descripció dels objectius que es pretenen assolir amb l’execució del projecte.

........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

3.Descripció del projecte.

El pla ha de ser detallat i justificat, tant en les accions com en el pressupost corresponent.

Data

Tipus d’activitat subvencionable

Concepte

Proveïdor

Pressupost

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Per això,

SOL·LICIT:

L’ajut destinat a la reforma, ampliació i millora dels recintes firals i les seves instal·lacions per dur a terme les actuacions següents (enumerau les actuacions i el seu import):

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ..................................................................................................................

I per un pressupost global de ...................................................€.

…….........…, …… de .............…… de 2018

[Signatura del sol·licitant]

DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA.  CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA

ANNEX II

COMPTE JUSTIFICATIU RELATIU A LES AJUDES DESTINADES A LA REFORMA, AMPLIACIÓ I MILLORA DELS RECINTES FIRALS I LES SEVES INSTAL·LACIONS

1. DADES GENERALS

Nom de l’empresa: .................................……………...........................................................

CIF: .......…................ Telèfon: .…….….....…….......... Fax: ..................................................

Adreça: ……………………………………………………………………..……………………..............…..…

Població: ……………………………………………………………….. Codi postal: ..............…...….…

Adreça electrònica: ..........................................................................................................

Nom i DNI del representant legal: .................................................................................

Persona de contacte: ........................................................................................................

Epígraf de l’activitat econòmica de l’empresa: .............................................................

Núm. del Registre Industrial o núm. del Registre d’Indústries Agràries: ..................................

Sector al qual pertany l’empresa: ..............................................................................

Data de concessió: ................

Import de l’ajut concedit: ........................ €

Import d’altres ajuts (pel mateix projecte): ................... €

2. LLISTAT DE DESPESES DERIVADES DE L’EXPEDIENT NÚM. ........................

Normes per a la confecció d’aquest model:

1. Les factures s’agruparan per tipus d’actuació, d’acord amb la classificació feta al pressupost incorporat en l’annex I.

2. Els justificants de pagament s’han de presentar juntament amb les factures.

Núm.

ordre

Tipus de

despesa

Proveïdor

Núm.

pressupost

Núm.

factura

Data

Concepte

Base

imposable

IVA

Total

Data i forma

de pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Aquesta llista correspon al cost total definitiu de la inversió, els justificants de la qual s’adjunten.

Data: ................................

(Signatura del beneficiari de la subvenció)

DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA