Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 8400
Adjudicació i formalització del contracte “Subministrament, transport, posada en marxa i manteniment d’un sistema de control i gestió centralitzat amb parquímetres per la zona d’aparcament regulat en els nuclis urbans de l’illa de Formentera”
De conformitat amb el que estableix l'art. 154.2 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat pel RDL 3/2011 de 14 de novembre, es fa pública l'adjudicació del següent contracte:
1.- Entitat adjudicadora:
– Organisme: Consell Insular de Formentera.
– Dependència que tramita l'expedient: Secretaria del Consell Insular de Formentera.
– Número d'expedient: C11/2017.
– Òrgan de Contractació: Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera.
2.- Objecte del Contracte:
Descripció de l'objecte: “Subministrament, transport, posada en marxa i manteniment d’un sistema de control i gestió centralitzat amb parquímetres per la zona d’aparcament regulat en els nuclis urbans de l’illa de Formentera”.
3.- Tramitació: Ordinària.
4- Procediment: Obert. Oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris de valoració.
5.- Pressupost de licitació: 614.643,70 € IVA inclòs.
- Pressupost net licitació: 507.970,00 € IVA exclòs.
- Impost sobre el valor afegit: 106.673,70 €.
6.- Adjudicació i formalització del contracte:
- Data adjudicació: Acord de Comissió de Govern en sessió ordinària de dia 11 de maig de 2018.
- Data formalització del contracte: 26 de juny de 2018.
- Adjudicatari: PARKEON GROUP SLU.
- Nacionalitat: Espanyola.
- Import Adjudicació: 487.678,40 € IVA inclòs.
- Import net Adjudicació: 403.040,00 € IVA exclòs.
- Impost sobre el valor afegit: 84.638,40 €.
- Durada: Trenta dies.
Formentera, 4 de juliol de 2018
El President
Jaume Ferrer Ribas