Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 8229
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears d'1 d'agost de 2018 per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntaris per proveir places bàsiques vacants de diverses categories de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears
Fets i fonaments de dret
1. L'objecte d'aquesta convocatòria de trasllats voluntaris és permetre la mobilitat del personal estatutari fix, de conformitat amb l'article 37 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.
2. El punt 3 de la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, disposa que excepcionalment, i quan la prestació assistencial pugui resultar afectada per la falta o insuficiència de professionals, pot eximir-se del requisit de coneixements de català al personal estatutari o laboral del Servei de Salut de les Illes Balears.
3. El 22 d'agost de 2017 i, posteriorment, el 7 de febrer de 2018, el director de Recursos Humans i Relacions Laborals del Servei de Salut va emetre un informe en el qual constata la falta o la insuficiència de professionals en les categories professionals objecte d'aquest concurs de trasllats.
Per tot això, una vegada conclosa la negociació amb les organitzacions sindicals i exercint les competències que m'atorga la disposició addicional quarta de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent
Resolució
1. Convocar un concurs de trasllats voluntaris per proveir les places bàsiques vacants de diverses categories de personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears, que s'indiquen en l'annex 3 d'aquesta resolució.
2. Eximir els aspirants que participin en aquest concurs de trasllats del requisit de coneixements de català.
3. Aprovar les bases i el barem de mèrits que regeixen aquesta convocatòria, que figuren com a annexos 1 i 2, respectivament.
4. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— pot interposar-se un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També pot interposar-se directament un recurs contenciós administratiu davant de la jurisdicció contenciosa administrativa en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.
Palma, 1 d'agost de 2018
El director general
Per delegació de la consellera de Salut (BOIB 10/2016)
Julio Miguel Fuster Culebras
Annex 1. Bases de la convocatòria
1. Normes generals
1. Es convoca un concurs de trasllats voluntaris per proveir places bàsiques vacants de les següents categories de personal estatutari: infermer/infermera; infermer/infermera d'urgències en atenció primària; fisioterapeuta; infermer obstetricoginecològic/infermera obstetricoginecològica; tècnic/tècnica especialista d'anatomia patològica; tècnic/tècnica especialista de laboratori; tècnic/tècnica especialista en radiodiagnòstic; tècnic/tècnica especialista en radioteràpia; auxiliar d'infermeria; infermer/infermera de salut mental, especificades en l'annex III d'aquesta resolució.
1.1. Les places ofertes estan associades a un codi d'identificació perquè es puguin consignar clarament en les sol·licituds i que serveix també per adscriure la plaça a la persona que l'obtengui sense afectar el seu nomenament ni limitar les possibilitats de reorganització segons la normativa vigent. En els casos en què s'ofereixi més d'una plaça per codi, s'ha de consignar només una vegada.
1.2. Cada concursant pot sol·licitar per ordre de preferència totes les places de la categoria que li resultin d'interès, sens perjudici del que disposa la base 2.d.
1.3. El concurs es regeix per aquesta normativa:
a) Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.
b) Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social, vigent amb rang reglamentari i sense caràcter bàsic en virtut de la disposició transitòria sisena de la Llei 55/2003.
c) Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública.
d) Reial decret 184/2015, de 13 de març, pel qual es regula el catàleg homogeni d'equivalències de les categories professionals del personal estatutari dels serveis de salut i el procediment de la seva actualització.
2. Participants i requisits
2.1. Pot participar en aquest concurs de trasllats el personal estatutari fix del Sistema Nacional de Salut amb nomenament fix en la categoria a què concursi i que en la data en què venci el termini per presentar sol·licituds estigui en alguna de les situacions següents:
a) Situació de servei actiu o amb reserva de plaça.
b) Situació diferent de la de servei actiu i sense reserva de plaça.
c) Situació de reingrés en el servei actiu amb caràcter provisional.
2.2. Depenent de la situació en què estigui la persona concursant, els requisits per ser admesa en aquest concurs són els següents:
a) En servei actiu o amb reserva de plaça: està en aquesta situació el personal estatutari fix amb un nomenament en la mateixa categoria a què opta i que estigui exercint amb caràcter definitiu o que tengui reserva de plaça d'aquesta categoria en qualsevol servei de salut. Aquest personal ha d'haver pres possessió de la seva plaça amb un any d'antelació, com a mínim, a la data de venciment del termini per presentar sol·licituds.
b) En una situació diferent de la de servei actiu i sense reserva de plaça: el personal estatutari fix que estigui en aquesta situació ha de complir els requisits legals i reglamentaris per incorporar-se al servei actiu el darrer dia del termini per presentar sol·licituds. A més, el personal procedent de la situació d'excedència voluntària prevista en els apartats a i c de l'article 67 de l'Estatut marc ha d'acreditar que ha estat en aquesta situació durant un mínim de dos anys.
c) Al personal nomenat com a estatutari fix en la situació d'excedència voluntària procedent de la situació d'expectativa de destinació en el procediment extraordinari regulat en la Llei 16/2001, segons el que estableix la disposició addicional quarta, no se li exigirà el període mínim de permanència en tal situació per sol·licitar el reingrés.
d) En la situació de reingrés en el servei actiu amb caràcter provisional: el personal estatutari que estigui en la situació de reingrés amb caràcter provisional en alguna plaça dependent d'aquest Servei de Salut està obligat a participar en aquest concurs i ha de sol·licitar almenys totes les places de la mateixa categoria en la mateixa àrea de salut —en la seva modalitat corresponent d'atenció primària o atenció especialitzada— on li va ser concedit el reingrés provisional.
e) Si no s'obté plaça havent sol·licitat totes les convocades en la seva categoria, la seva àrea de salut i en la modalitat d'atenció primària o d'atenció especialitzada, es pot optar per obtenir una nova destinació provisional en alguna de les places que resultin vacants com a conseqüència de la resolució del concurs, o bé passar novament a la situació d'excedència voluntària. Aquesta opció s'ha d'exercir una vegada publicada la resolució definitiva del concurs i, en qualsevol cas, abans que l'adjudicatari prengui possessió de la plaça des de la qual concursa.
f) Els concursants que, estant en la situació de reingrés provisional en alguna plaça d'aquest Servei de Salut, no obtenguin una destinació sense haver sol·licitat totes les vacants ofertes en la seva categoria, en la seva àrea de salut i en la modalitat d'atenció primària o d'atenció especialitzada, o bé no participin en aquest concurs de trasllats, seran declarats d'ofici en la situació d'excedència voluntària i hauran de romandre en aquesta situació durant almenys dos anys abans de poder sol·licitar un nou reingrés provisional a l'efecte de participar en posteriors concursos de trasllats.
g) El personal estatutari que estigui en la situació de reingrés amb caràcter provisional en alguna plaça dependent d'altres serveis de salut pot participar en aquest concurs sense que se li exigeixi el període mínim de permanència en la seva plaça d'adscripció.
2.3. No poden participar en la convocatòria les persones que hagin estat suspeses fermament, mentre estiguin en aquesta situació administrativa.
2.4. Els requisits exigits per participar en aquesta convocatòria s'han de mantenir al llarg de tot el procés selectiu fins a la presa de possessió de la plaça adjudicada. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.
3. Tràmit de sol·licitud
3.1. Els concursants poden emplenar la sol·licitud per mitjà del tràmit telemàtic publicat al web www.ibsalut.es . Una vegada emplenada, han d'imprimir-la i presentar-la en un registre oficial. La simple inscripció telemàtica no té validesa.
3.2. El formulari també està disponible en format d'imprès en paper en els Serveis Centrals del Servei de Salut (c/ de la Reina Esclarmunda, 9, Palma), en les gerències territorials, en la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca i en la Gerència del 061. Aquest formulari també està disponible al web www.ibsalut.es per descarregar-lo.
3.3. Els concursants han de presentar una sol·licitud per cada categoria a què concursin. Al full de sol·licitud de places han de consignar per ordre de preferència les places que sol·liciten segons figuren en l'annex 3.
3.4. Les sol·licituds poden presentar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en els registres generals de les gerències del Servei de Salut o per qualsevol de les vies previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3.5. Tant en la sol·licitud com en el full de sol·licitud de places ha de figurar el segell del registre; l'original ha de quedar en poder de l'Administració i la còpia, en poder del concursant com a justificant. Si es presenta la sol·licitud en una oficina de Correus, ha d'anar dins d'un sobre obert perquè el funcionari de Correus la segelli i la dati abans d'enviar-la per correu certificat.
3.6. El termini per presentar sol·licituds és d'un mes comptador des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si l'últim dia és inhàbil, el termini es prorroga al dia hàbil següent.
3.7. Els concursants poden condicionar la seva sol·licitud de trasllat a la d'un altre concursant per raons de convivència familiar, per a la qual cosa ho han de fer constar en la sol·licitud. Ambdós concursants han d'adjuntar en la seva sol·licitud una fotocòpia de la de l'altre concursant. Les peticions de trasllat quedaran sense efecte si ambdós concursants no resulten adjudicataris de cap plaça.
3.8. Durant el termini per presentar sol·licituds, els concursants poden retirar-les o modificar-les presentant una nova sol·licitud per anul·lar totalment l'anterior.
3.9. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds i fins que venci el termini per formular reclamacions contra la resolució provisional (base 6.4), els concursants poden desistir de la seva sol·licitud. Els que estiguin en la situació de reingrés provisional i desisteixin de participar en el concurs de mobilitat voluntària seran declarats d'ofici en la situació d'excedència voluntària. El desistiment d'un concursant que hagi condicionat la seva sol·licitud de trasllat a la d'un altre concursant segons el que estableix la base 3.7 és personal, per la qual cosa no suposa el desistiment de l'altre concursant, la sol·licitud del qual es tramitarà en el procediment de provisió de places, tret que manifesti el contrari per mitjà d'una declaració expressa i firmada.
3.10. Els errors de fet que s'adverteixin en les sol·licituds es poden reparar en qualsevol moment dins del termini per presentar-les, d'ofici o a petició de la persona interessada.
3.11. No es tindrà en compte cap sol·licitud que presenti esmenes, ratllades o raspadures que impedeixin identificar alguna de les dades imprescindibles per valorar-la, tant en la sol·licitud com en els fulls de sol·licitud de places o en qualsevol dels documents annexos, sempre que les esmentades esmenes, ratllades o raspadures no estiguin acreditades per alguna firma autoritzada, sens perjudici del que estableix la base 4.11.
4. Documentació
4.1. Tots els concursants han d'adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:
a) Fotocòpia del document d'identitat (DNI, NIE o passaport).
b) Fotocòpia compulsada del nomenament per ocupar una plaça en propietat com a personal estatutari en la categoria a què es concursa.
c) Per valorar els mèrits prevists en l'apartat A del barem: fotocòpia compulsada de la documentació que acrediti el nivell de català.
d) Per valorar els mèrits prevists en els apartats B1, B2, B3 i B4 del barem: certificat original o còpia compulsada dels serveis prestats expedit per la gerència o per la direcció de gestió de la institució a què correspongui. Aquest certificat ha d'especificar com a mínim les dades següents: categoria; tipus de nomenament (fix o temporal); en el seu cas, si els serveis s'han prestat en el model tradicional de quota i zona; situació (servei actiu, promoció interna temporal, serveis especials, excedència per cura de familiars, excedència per raó de violència de gènere, comissió de serveis, serveis sota un altre règim jurídic, excedència per prestar serveis en el sector públic, etc.); dates en què s'han prestat els serveis, indicant els dies o el nombre d'hores quan es tracti de personal de reforços amb nomenament específic per a la prestació d'atenció continuada.
e) La gerència de la destinació actual del concursant pot certificar prestacions de serveis anteriors a la incorporació a aquesta última, sempre que constin en el seu expedient personal o que els acrediti fefaentment.
f) Per valorar els mèrits prevists en l'apartat B5 del barem: certificat original o còpia compulsada dels serveis prestats en altres administracions públiques espanyoles o d'un estat de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu reconeguts a l’efecte d'antiguitat. Aquest certificat ha d'especificar com a mínim les dades següents: administració en la qual es varen prestar els serveis; tipus de relació jurídica (funcionari, estatutari, laboral); categoria, cos o escala; tipus de nomenament; dates en què es varen prestar els serveis, indicant els dies o el nombre d'hores quan es tracti de personal de reforços amb nomenament específic per a la prestació d'atenció continuada, i contingut funcional del lloc de treball.
4.2. Els concursants que estiguin en la situació administrativa de servei actiu o amb reserva de plaça han d'aportar —a més dels documents a què es refereix la base 4.1— una fotocòpia compulsada del document en què figuri la diligència de presa de possessió de l'última plaça ocupada en propietat i, si escau, una fotocòpia compulsada del document que genera el dret a la reserva de plaça.
4.3. Els concursants que estiguin en la situació d'excedència sense reserva de plaça han d'aportar —a més dels documents a què es refereix la base 4.1— la documentació següent:
a) Fotocòpia compulsada de la resolució de la concessió de l'excedència.
b) Declaració de no haver estat separat del servei de qualsevol de les administracions públiques ni d'estar inhabilitat per exercir funcions públiques.
c) El personal excedent procedent d'altres serveis de salut ha de presentar amb la resolució d'excedència un certificat que acrediti que continua en aquesta situació en la data de publicació d'aquesta resolució.
d) El personal excedent procedent del procés extraordinari de consolidació i provisió de places de personal estatutari en les institucions sanitàries de la Seguretat Social dels serveis de salut del Sistema Nacional de Salut establert per la Llei 16/2001 ha d'aportar una còpia del Butlletí Oficial de l'Estat en el qual es va publicar la concessió de l'excedència.
4.4. Els concursants que estiguin en la situació de reingrés al servei actiu amb caràcter provisional han d'aportar —a més dels documents a què es refereix la base 4.1— una fotocòpia compulsada de la resolució de reingrés al servei actiu amb caràcter provisional i la corresponent a la presa de possessió.
4.5. Els concursants que procedeixin de la situació de suspensió de funcions imposada com a conseqüència d'una sentència ferma condemnatòria han d'adjuntar la sol·licitud per participar en el concurs un certificat de l'autoritat judicial que acrediti que s'ha complert la pena imposada.
4.6. La documentació acreditativa dels mèrits avaluables segons l'annex 2 ha d'anar grapada, ordenada i numerada segons l'ordre en què se citen els mèrits en el barem de l'annex 2.
4.7. Si, una vegada sol·licitada l'acreditació de mèrits, no es rep a temps el certificat sol·licitat, el concursant ha d'adjuntar una fotocòpia compulsada d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell del registre d'entrada, sens perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat requerit— l'hagi d'aportar per unir-lo a l'expedient.
4.8. Quan l'idioma original dels certificats o de les acreditacions no sigui el català o el castellà, el concursant ha de presentar juntament amb l'original una traducció literal del contingut dels documents feta per un traductor jurat a un dels dos idiomes oficials.
4.9. El concursant queda vinculat a les dades que hagi fet constar a la seva sol·licitud. El domicili que figuri en aquesta es considerarà l'únic vàlid a l'efecte de rebre notificacions i seran responsabilitat exclusiva del concursant els errors comesos en consignar el domicili i el fet de no haver comunicat qualsevol canvi de domicili.
4.10. En qualsevol moment del procés es pot sol·licitar formalment als concursants documentació addicional o aclariments necessaris per comprovar els mèrits, els requisits o les dades al·legades, així com altres que es considerin necessaris per fer una inclusió o una valoració ajustades.
4.11. Es desestimaran sense més tràmit els documents que contenguin esmenes, ratllades o raspadures sempre que no estiguin acreditades per alguna firma autoritzada.
5. Admissió d'aspirants
5.1. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, l'autoritat convocant dictarà una resolució per aprovar les llistes provisionals d'aspirants admesos i d'aspirants exclosos del concurs de trasllats, que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal www.ibsalut.es. En les llistes figuraran el document d'identitat i el nom i els llinatges, i en la llista d'exclosos figurarà també la causa de la seva exclusió.
5.2. Els aspirants exclosos i els que no figurin en cap de les dues llistes disposen d'un termini de quinze dies naturals comptadors des de la data de publicació d'aquesta resolució per formular reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per reparar els defectes apreciats. No es considerarà com a esmena l'aportació de nous certificats de serveis prestats que no s'hagin aportat en el termini establert en la base 3.6. Una reclamació s'ha de considerar rebutjada si la persona interessada no apareix com a admesa en la resolució en la qual es publiquin les llistes definitives.
5.3. Una vegada vençut el termini per presentar reclamacions o reparar defectes, l'autoritat convocant dictarà una resolució per aprovar les llistes definitives d'admesos i d'exclosos del concurs de trasllats, que es publicarà de la mateixa manera que les provisionals.
6. Resolució del concurs
6.1. Les places s'adjudicaran als concursants d'acord amb el barem de mèrits que figura en l'annex 2.
6.2. El còmput del temps de serveis prestats a què es refereix el barem acaba el dia en què es publiqui aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
6.3. Una vegada publicada la resolució a què es refereix la base 5.3, l'autoritat convocant dictarà la resolució provisional del concurs, que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal www.ibsalut.es i en la qual figuraran el document d'identitat i el nom i els llinatges de cada concursant, a més de la puntuació que cadascú hagi obtingut i, si escau, la destinació adjudicada.
6.4. De conformitat amb els articles 18.2.2 i 18.3 del Reial decret llei 1/1999, els concursants disposen d'un termini de quinze dies naturals comptadors des de la data de publicació de la resolució provisional per formular reclamacions, que no tindran caràcter de recurs. Una reclamació s'ha de considerar rebutjada si la persona interessada no apareix com admesa en la resolució definitiva.
6.5. Una vegada vençut el termini per presentar reclamacions, l'autoritat convocant dictarà la resolució definitiva del concurs, que es publicarà de la mateixa manera que la provisional.
6.6. A fi d'agilitar la tramitació del procés, es poden dictar de manera independent i per categories diverses resolucions parcials del concurs de trasllats.
6.7. No es faran notificacions individualitzades, sinó que la publicació de la resolució definitiva servirà com a notificació a tots els concursants. Des de la data de publicació comencen a comptar els terminis establerts perquè els organismes afectats duguin a terme les actuacions administratives oportunes.
6.8. Les places adjudicades són irrenunciables, llevat que la renúncia estigui motivada per l'obtenció d'una plaça en virtut de la resolució d'un procediment de mobilitat voluntària convocat per una altra administració pública, d'acord amb l'article 37.4 de la Llei 55/2003.
7. Cessament i presa de possessió
7.1. Els concursants que hagin obtingut una plaça han de cessar en la plaça que estiguin ocupant en el termini dels tres dies hàbils següents a la data de publicació de la resolució definitiva.
7.2. La presa de possessió de la nova plaça s'ha d'efectuar en els terminis següents: dins dels tres dies hàbils següents a la data de cessament si ambdues places estan ubicades en el mateix municipi; en quinze dies hàbils si estan ubicades en municipis diferents però en la mateixa àrea de salut; en un mes si estan ubicades en un municipi i en una àrea de salut diferents o quan impliqui un canvi de servei de salut. Excepte quan la resolució del concurs impliqui el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió —i, si escau, la pròrroga d'aquest— té la consideració de servei actiu, per la qual cosa s'han de percebre els havers corresponents amb càrrec a la plaça de destinació.
7.3. Si l'adjudicatari, en el moment de la presa de possessió, ocupa una plaça en el Servei de Salut de les Illes Balears en règim de comissió de serveis, aquesta destinació serà la que es tindrà en compte a l'hora d'aplicar els terminis per a la presa de possessió establerts en el punt precedent.
7.4. Si l'adjudicació de la plaça implica reingressar en el servei actiu, el termini per prendre possessió és d'un mes comptador des de la data de publicació de la resolució definitiva del concurs.
7.5. El personal que estigui en una situació administrativa que suposi el dret a la reserva de plaça pot optar per romandre en la mateixa situació, la qual cosa ha de comunicar per escrit dins del termini per prendre possessió. En cas contrari, ha d'incorporar-se a la plaça adjudicada.
7.6. El còmput del termini per prendre possessió s'inicia quan finalitzin els permisos, les llicències, les vacances, les situacions d'incapacitat temporal o qualsevol altra circumstància en la qual estigui el personal estatutari que, fins i tot mantenint la situació de servei actiu, impedeixi que presti servei de manera efectiva. Qualsevol concursant que hagi obtingut una plaça està obligat a comunicar per escrit aquestes circumstàncies al Servei de Salut i a adjuntar la documentació que l'acrediti.
7.7. No obstant el que s'ha exposat anteriorment, en els supòsits d'excedència per cura de fills o familiars, per serveis especials, per permís de maternitat o paternitat, o risc per lactància o durant l'embaràs, la persona afectada pot prendre possessió en la data en què declari la seva voluntat d'incorporar-se a la plaça adjudicada, encara que no s'hi incorpori de manera efectiva. En aquests casos ha de comunicar per escrit aquestes circumstàncies als centres afectats (lloc definitiu en el qual cessa i lloc del qual pren possessió) aportant la documentació que acrediti els motius al·legats.
7.8. En virtut de l'article 37.5 de la Llei 55/2003, s'entén que qui no s'incorpori a la plaça obtinguda en el termini establert (o en la pròrroga corresponent) sol·licita l'excedència voluntària per interès particular com a personal estatutari, i serà declarat en tal situació. No obstant això, pot deixar-se sense efecte aquesta situació si l'autoritat convocant —amb l'audiència prèvia de la persona interessada— considera que hi ha causes prou justificades per fer-ho. En aquest cas, la persona interessada s'ha d'incorporar a la seva nova destinació tan aviat com es deixin de presentar les causes que en el seu moment ho hagin impedit.
7.9. Els concursants que no obtenguin plaça en aquest concurs es mantindran en la situació i en la destinació que ocupen, a excepció dels reingressats provisionalment, que —sempre que hagin sol·licitat totes les places convocades en la seva categoria, àrea de salut i modalitat— podran optar per obtenir una nova destinació provisional en alguna de les places que no s'hagin adjudicat com a conseqüència de la resolució del concurs, o bé passar a la situació d'excedència voluntària.
7.10. Els trasllats derivats d'aquest concurs tenen caràcter voluntari i no generen cap dret a rebre l'abonament de cap tipus d'indemnització.
Annex 2. Barem
A) Coneixements orals i escrits de català (màxim, 5 punts)
1. Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) i els expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o els que hagi declarat equivalents, relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 5 punts, d'acord amb els criteris següents:
- Certificat del nivell A1: 0,5 punts.
- Certificat del nivell A2: 1 punts.
- Certificat del nivell B1: 1,5 punts.
- Certificat del nivell B2: 2 punts.
- Certificat del nivell C1: 3 punts.
- Certificat del nivell C2: 4 punts.
- Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA): 1 punt.
2. Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat LA, la puntuació del qual s'acumula a la de l'altre certificat que s'aporti. Si es presenta només el certificat LA, es valora amb 1 punt. Si hi ha dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que se li ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe a l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports.
B) Experiència professional
Es valoraran els serveis prestats que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 95 punts:
1. Serveis prestats com a personal estatutari en la mateixa categoria a què es concursa: 0,2 punts per cada mes complet.
2. Serveis prestats en el model tradicional de quota o de zona o d'urgència, en la mateixa la categoria a què es concursa: 0,15 punts per cada mes complet.
3. Serveis prestats com a personal estatutari en altres categories diferents de la que es concursa: 0,1 punt per cada mes complet.
4. Serveis prestats en el model tradicional de quota o de zona, en una categoria diferent de la que es concursa: 0,075 punts per cada mes complet.
5. Serveis prestats en qualsevol administració pública espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu ocupant llocs de treball amb el mateix contingut funcional que la plaça que és objecte del concurs: 0,025 punts per cada mes complet.
NOTES
1) En cas d'empat en la puntuació total del barem, es resoldrà a favor del concursant que dugui més temps com a personal estatutari fix en la categoria des de la qual concursa. Si es manté l'empat, es resoldrà a favor del concursant amb més temps de serveis prestats en la categoria des de la qual concursa. Si tot i així persisteix l'empat, es resoldrà a favor de l'antiguitat reconeguda, és a dir, el major temps de serveis prestats d'acord amb la Llei 70/1978, de 26 de desembre.
2) Si coincideixen en el temps diversos períodes de serveis prestats, només se’n valorarà un. Si els serveis coincidents es poden valorar en diferents apartats del barem, només es computarà el més favorable. Dins cada any natural, no poden valorar-se més de dotze mesos de serveis prestats.
3) El temps de permanència en situació que comporti de dret a reserva de plaça (comissió de serveis, serveis especials, excedència per cura de familiars, etc.) es quantificarà com a serveis prestats en la plaça reservada.
4) A l'efecte de computar els serveis prestats referits al personal de reforços amb nomenament específic per a la realització d'atenció continuada, se li reconeixerà un mes complet de serveis prestats calculant-los segons les regles següents:
- Un mes o la part que correspongui proporcionalment per cada cent noranta hores o fracció realitzades.
- Si dins un mes natural s'han fet més de cent noranta hores, només pot valorar-se un mes de serveis prestats, sense que l'excés d'hores efectuades durant aquell es pugui aplicar per computar serveis prestats establerts en la regla anterior.
5) Els serveis prestats com a assistència pública domiciliària (personal sanitari local) en nou model d'atenció primària equivalen als serveis prestats en les categories que els corresponguin.
6) Tenen la consideració de serveis prestats com a personal estatutari en la categoria respectiva els serveis prestats amb contracte laboral en les categories estatutàries corresponents.
7) A l’efecte del que disposa el punt 2 de l'apartat B d'aquest annex II, es consideren serveis prestats en la mateixa categoria els que s'indiquen a continuació:
- En la categoria de metge / metgessa d'urgències d'atenció primària: els serveis prestats com a metge/metgessa dels extints serveis normals o especials d'urgències.
- En la categoria d'infermer / infermera d'urgències d'atenció primària: els serveis prestats com a infermer/infermera dels extints serveis normals o especials d'urgències.
8) El còmput del temps de serveis prestats a què es refereix el barem acaba el dia de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Annex 3
INFERMERIA Codi ( 001 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
---|---|---|
HOSPITAL SON ESPASES |
122 |
00101 |
HOSPITAL SON LLÀTZER |
58 |
00103 |
HOSPITAL COMARCAL INCA |
13 |
00102 |
HOSPITAL MANACOR |
34 |
00104 |
HOSPITAL MATEU ORFILA |
17 |
00120 |
HOSPITAL CAN MISSES |
36 |
00110 |
HOSPITAL FORMENTERA |
2 |
00112 |
GERÈNCIA |
PLACES |
UBICACIÓ |
CIAS |
---|---|---|---|
MALLORCA GAP |
1 |
Arquitecte Bennazar |
1401010607S |
MALLORCA GAP |
1 |
Arquitecte Bennazar |
1401010608Q |
MALLORCA GAP |
1 |
Arquitecte Bennazar |
1401010617W |
MALLORCA GAP |
1 |
Camp Redó |
1401040610A |
MALLORCA GAP |
1 |
Camp Redó |
1401040614F |
MALLORCA GAP |
1 |
Capdepera |
1401400607G |
MALLORCA GAP |
1 |
Coll d'en Rabassa |
1401070601W |
MALLORCA GAP |
1 |
Coll d'en Rabassa |
1401070613Z |
MALLORCA GAP |
1 |
Es Pla |
1401260605A |
MALLORCA GAP |
1 |
Es Blanquer |
1401120621C |
MALLORCA GAP |
1 |
Llevant |
1401330610L |
MALLORCA GAP |
1 |
Llevant |
1401330611C |
MALLORCA GAP |
1 |
Marines |
1401160611J |
MALLORCA GAP |
1 |
Migjorn |
1401130602L |
MALLORCA GAP |
1 |
Migjorn |
1401130608W |
MALLORCA GAP |
1 |
Na Burguesa |
1401450601L |
MALLORCA GAP |
1 |
Pere Garau |
1401170602E |
MALLORCA GAP |
1 |
Pere Garau |
1401170614B |
MALLORCA GAP |
1 |
Pere Garau |
1401170615N |
MALLORCA GAP |
1 |
Platja de Palma |
1401210613J |
MALLORCA GAP |
1 |
Platja de Palma |
1401210608P |
MALLORCA GAP |
1 |
Platja de Palma |
1401210611B |
MALLORCA GAP |
1 |
Polígon de Llevant |
1401080604T |
MALLORCA GAP |
1 |
Polígon de Llevant |
1401080605R |
MALLORCA GAP |
1 |
Polígon de Llevant |
1401080612P |
MALLORCA GAP |
1 |
Pollença |
1401180601Q |
MALLORCA GAP |
1 |
Pont d'Inca |
1401150615E |
MALLORCA GAP |
1 |
Rafal Nou |
1401200608J |
MALLORCA GAP |
1 |
Rafal Nou |
1401200609Z |
MALLORCA GAP |
1 |
Serra Nord |
1401270605X |
MALLORCA GAP |
1 |
Porto Cristo-Manacor |
1401440601R |
MALLORCA GAP |
1 |
Porto Cristo-Manacor |
1401440603A |
MALLORCA GAP |
1 |
Sa Torre |
1401140609K |
MALLORCA GAP |
1 |
Sa Torre |
1401140618F |
MALLORCA GAP |
1 |
Safrà |
1401380603X |
MALLORCA GAP |
1 |
Safrà |
1401380608S |
MALLORCA GAP |
1 |
Santanyí |
1401250606D |
MALLORCA GAP |
1 |
Sant Agustí-Cas Català |
1401430603P |
MALLORCA GAP |
1 |
Santa Catalina |
1401240604N |
MALLORCA GAP |
1 |
Santa Catalina |
1401240607S |
MALLORCA GAP |
1 |
Santa Ponça |
1401030604W |
MALLORCA GAP |
1 |
Santa Ponça |
1401030611D |
MALLORCA GAP |
1 |
S'Escorxador |
1401230609E |
MALLORCA GAP |
1 |
S'Escorxador |
1401230616Y |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Cladera |
1401280607H |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Gotleu |
1401300607P |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Gotleu |
1401300608D |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Gotleu |
1401300613Z |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Pisà |
1401310608G |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Pisà |
1401310610Y |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Rutlan |
1401460605H |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Rutlan |
1401460607C |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Serra-la Vileta |
1401320608E |
MALLORCA GAP |
1 |
Tramuntana |
1401100603N |
MALLORCA GAP |
1 |
Torrent de Sant Miquel |
1401220605T |
MALLORCA GAP |
1 |
Trencadors |
1401390602G |
MALLORCA GAP |
1 |
Trencadors |
1401390606P |
MALLORCA GAP |
1 |
UCA III |
1401000608K |
MALLORCA GAP |
1 |
Xaloc |
1401050605Q |
MENORCA GAP |
1 |
GAP Menorca |
1402000705D |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402030601M |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402030602Y |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402030603F |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402030604P |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402030619T |
MENORCA GAP |
1 |
Es Banyer |
1402010601S |
MENORCA GAP |
1 |
Es Banyer |
1402010610R |
MENORCA GAP |
1 |
Canal Salat |
1402020601X |
MENORCA GAP |
1 |
Canal Salat |
1402020604J |
MENORCA GAP |
1 |
Canal Salat |
1402020607Q |
MENORCA GAP |
1 |
Canal Salat |
1402020609H |
MENORCA GAP |
1 |
Canal Salat |
1402020611C |
MENORCA GAP |
1 |
Canal Salat |
1402020613E |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050601H |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050603C |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050604K |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050605E |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050606T |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050608W |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050609A |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050610G |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050612Y |
MENORCA GAP |
1 |
Verge del Toro |
1402050611M |
MENORCA GAP |
1 |
ESAD |
1402000601C |
EIVISSA GAP |
1 |
Can Misses |
1403020605C |
EIVISSA GAP |
1 |
Can Misses |
1403020614Y |
EIVISSA GAP |
1 |
Can Misses |
1403020604L |
EIVISSA GAP |
1 |
Vila |
1403060605T |
EIVISSA GAP |
1 |
Vila |
1403060606R |
EIVISSA GAP |
1 |
Vila |
1403060607W |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Antoni de Portmany |
1403030616A |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Antoni de Portmany |
1403030617G |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Antoni de Portmany |
1403030615W |
EIVISSA GAP |
1 |
Es Viver |
1403050614Z |
EIVISSA GAP |
1 |
Es Viver |
1403050608P |
EIVISSA GAP |
1 |
Es Viver |
1403050612N |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Jordi |
1403070606L |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Jordi |
1403070603Q |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Jordi |
1403070601Z |
EIVISSA GAP |
1 |
Sta. Eulàlia |
1403040607N |
EIVISSA GAP |
1 |
Sta. Eulàlia |
1403040615C |
EIVISSA GAP |
1 |
Sta. Eulàlia |
1403040610S |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Josep de sa Talaia |
1403080607S |
EIVISSA GAP |
1 |
Sant Josep de sa Talaia |
1403080604N |
FORMENTERA GAP |
1 |
Formentera |
1403010605W |
FORMENTERA GAP |
1 |
Formentera |
1403010602E |
INFERMER/A URGÈNCIES ATENCIÓ PRIMÀRIA Codi ( 073 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
---|---|---|
MALLORCA GAP |
2 |
07305 |
MENORCA GAP |
2 |
07321 |
061 |
7 |
07330 |
FISIOTERAPEUTA Codi ( 063 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
---|---|---|
HOSPITAL SON ESPASES |
5 |
06301 |
HOSPITAL CAN MISSES |
1 |
06310 |
MENORCA GAP |
1 |
06321 |
INFERMERIA OBSTETRÍCIA-GINECOLOGIA Codi ( 075 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
|||
HOSPITAL SON ESPASES |
2 |
07501 |
|||
HOSPITAL SON LLÀTZER |
2 |
07503 |
|||
HOSPITAL COMARCAL INCA |
1 |
07502 |
|||
HOSPITAL CAN MISSES |
1 |
07510 |
|||
GERÈNCIA |
PLACES |
UBICACIÓ |
CIAS |
||
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401000936G |
||
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401000945J |
||
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401000918D |
||
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401000922J |
||
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401000924S |
||
EIVISSA GAP |
1 |
Sta. Eulalia |
1403000909N |
TÈCNIC ESPECIALISTA D'ANATOMIA PATOLÒGICA Codi ( 097 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
---|---|---|
HOSPITAL SON LLÀTZER |
2 |
09703 |
HOSPITAL COMARCAL INCA |
2 |
09702 |
HOSPITAL MANACOR |
1 |
09704 |
TÈCNIC ESPECIALISTA DE LABORATORI Codi ( 098 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
---|---|---|
HOSPITAL MANACOR |
1 |
09804 |
HOSPITAL CAN MISSES |
1 |
09810 |
TÈCNIC ESPECIALISTA DE RADIODIAGNÒSTIC Codi ( 100 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
---|---|---|
HOSPITAL SON ESPASES |
5 |
10001 |
HOSPITAL COMARCAL INCA |
2 |
10002 |
HOSPITAL MANACOR |
2 |
10004 |
HOSPITAL MATEU ORFILA |
2 |
10020 |
HOSPITAL CAN MISSES |
1 |
10010 |
TÈCNIC ESPECIALISTA DE RADIOTERÀPIA Codi ( 101 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
---|---|---|
HOSPITAL SON ESPASES |
2 |
10101 |
AUXILIAR D'INFERMERIA Codi ( 003 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
|
HOSPITAL SON ESPASES |
91 |
00301 |
|
HOSPITAL SON LLÀTZER |
23 |
00303 |
|
HOSPITAL COMARCAL INCA |
15 |
00302 |
|
HOSPITAL MANACOR |
17 |
00304 |
|
HOSPITAL MATEU ORFILA |
6 |
00320 |
|
HOSPITAL CAN MISSES |
24 |
00310 |
|
HOSPITAL FORMENTERA |
4 |
00312 |
|
GERÈNCIA |
PLACES |
UBICACIÓ |
CIAS |
MALLORCA GAP |
1 |
Arquitecte Bennazar |
1401011203J |
MALLORCA GAP |
1 |
Camp Redó |
1401041202C |
MALLORCA GAP |
1 |
S'Escorxador |
1401231202V |
MALLORCA GAP |
1 |
Na Burguesa |
1401451202E |
MALLORCA GAP |
1 |
Pere Garau |
1401171202R |
MALLORCA GAP |
1 |
Pollença |
1401181201H |
MALLORCA GAP |
1 |
Rafal Nou |
1401201202D |
MALLORCA GAP |
1 |
Santa Catalina |
1401241201B |
MALLORCA GAP |
1 |
Santa Catalina |
1401241202N |
MALLORCA GAP |
1 |
Serra Nord |
1401271201L |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Cladera |
1401281202S |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Gotleu |
1401301201G |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Pisà |
1401311203R |
MALLORCA GAP |
1 |
Son Pisà |
1401311202T |
MALLORCA GAP |
1 |
Valldargent |
1401061202X |
MALLORCA GAP |
1 |
Xaloc |
1401051201Z |
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401001302W |
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401001311B |
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401001312N |
MALLORCA GAP |
1 |
Àrea |
1401001314Z |
MENORCA GAP |
1 |
GAP Menorca |
1402001301F |
MENORCA GAP |
1 |
GAP Menorca |
1402001309K |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402031201F |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402031202P |
MENORCA GAP |
1 |
Dalt Sant Joan |
1402031203D |
MENORCA GAP |
1 |
Ferreries |
1402041201W |
EIVISSA GAP |
1 |
Can Misses |
1403021201H |
EIVISSA GAP |
1 |
Sta. Eulàlia |
1403041201P |
INFERMER/A SALUT MENTAL Codi ( 127 )
GERÈNCIA |
PLACES |
CODI |
MALLORCA GAP |
2 |
12705 |