Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 8199
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Bases i convocatòria per a la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, de llocs de treball de personal amb habilitació estatal de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 15.853 d’1 d’agost de 2018, va acordar el següent:

PRIMER.-  Aprovar les bases i la convocatòria per a la provisió definitiva, mitjançant el sistema de lliure designació, dels llocs de treball de SECRETARI/ÀRIA GENERAL DEL PLE, F10010001, VICESECRETARI/ÀRIA I DIRECTOR/A DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN, F10080001 i DIRECTOR/A FINANCER/A TRESORER/A, F10030001 de l’Ajuntament de Palma que figuren a l’Annex de la present Resolució.

SEGON.-  Donar trasllat de les mateixes a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als efectes de la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears i la seva tramesa al Ministeri d’Administracions Públiques per a la seva publicació al Butlletí Oficial de l’Estat.

  

ANNEX

Bases per a la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació de llocs de treball de personal amb habilitació estatal de l’Excm. Ajuntament de Palma.

Primera.- Objecte de la convocatòria

La convocatòria té per objecte la provisió pel sistema de lliure designació de determinats llocs d’habilitació estatal, les característiques dels quals, segons la Relació de Llocs de Treball i Plantilla de personal vigents, son les següents:

LLOC F10010001

Denominació: Secretari/ària General del Ple

Codi:  F10010001

Tipus de lloc:  Singularitzat

Escala:  Habilitació Estatal

Subescala: Secretaria

Categoria:  Superior

Nivell: 30

Complement Específic anual: 48.045,34 euros

Sistema de provisió:  Lliure designació

Nombre de llocs: 1

LLOC F10080001

Denominació: Vicesecretari/ària i director/a de la Secretaria de la Junta de Govern

Codi:  F10080001

Tipus de lloc:  Singularitzat

Escala:  Habilitació Estatal

Subescala: Secretaria

Categoria:  Superior

Nivell: 30

Complement Específic anual: 48.045,34 euros

Sistema de provisió:  Lliure designació

Nombre de llocs: 1

LLOC F10030001

Denominació:  Director/a financer/a tresorer/a

Codi:  F10030001

Tipus de lloc:  Singularitzat

Escala:  Habilitació Estatal

Subescala: Intervenció-tresoreria

Categoria: Entrada o Superior

Nivell: 30

Complement Específic anual: 48.045,34 euros

Sistema de provisió:  Lliure designació

Nombre de llocs:  1

Segona.- Requisits per al seu desenvolupament

Ostentar la condició de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal, pertanyent a la Subescala de Secretaria, Categoria Superior per al lloc de Secretari/ària General del Ple.

Ostentar la condició de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal, pertanyent a la Subescala de Secretaria, Categoria Superior per al lloc de Vicesecretari/ària i director/a de la Secretaria de la Junta de Govern.

Ostentar la condició de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal, pertanyent a la Subescala d’Intervenció-tresoreria, Categoria Entrada o Superior per al lloc de Director/a financer/a tresorer/a.

D’acord amb allò establert a l’article 4 Decret 2/2017, de 13 de gener, pel que es regula l’exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments per a proveir llocs de treball a les entitats locals de les Illes Balears reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, estar en possessió del certificat de coneixements de català nivell B2 o equivalent.

Tercera.- Forma de provisió

La convocatòria per a la provisió dels llocs de treball convocats es regirà pel sistema de lliure designació, conforme al disposat als articles  45 a 47 del R.D 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter nacional.

Quarta.- Participació

Podran participar en la convocatòria el personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal que reuneixen els requisits per a desenvolupar aquest lloc de treball al que es fa referència a la bases segona.

La convocatòria serà remesa a l’òrgan competent de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears i remissió la Direcció General de la Funció Pública del Ministeri de Hisenda i Funció Pública per a la seva publicació al Butlletí oficial de l’Estat, d’acord amb l’article 46 del R.D 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter nacional.

Cinquena.- Sol·licituds

Les instàncies per participar en aquesta convocatòria, es dirigiran al Batle de l’Ajuntament de Palma i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament o en les oficines previstes a l’article 16.4 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dins els quinze dies naturals següents a la data de publicació de la convocatòria al B.O.E., acompanyant currículum vitae de la persona aspirant, en el que constin els títols acadèmics, anys de servei, llocs de treball desenvolupats a l’Administració, estudis i cursos realitzats i altres mèrits que s’estimi oportú posar de manifest, es valoraran els serveis prestats a municipis de gran població.

Al currículum hauran d’acompanyar-se els documents acreditatius dels mèrits al·legats mitjançant certificacions o fotocòpies compulsades.

Sisena.- Resolució

El Molt Honorable Sr. President de la Corporació o la Regidora de Funció Pública i govern interior per delegació, procedirà, en el seu cas, prèvia constatació de la concurrència dels requisits exigits a la convocatòria, a dictar la  resolució corresponent, en el termini del mes següent a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, donant comte al Ple de la Corporació i trasllat de la mateixa a l’òrgan competent de la Comunitat Autònoma per a la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears i tramesa al Ministre d’Administracions Públiques per a la seva anotació i publicació conjunta al Butlletí Oficial de l’Estat.

Setena.- Termini possessori

El termini possessori i la pressa de possessió s’ajustarà a l’establert a l’art. 41 del R.D 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter nacional.

Vuitena.- Norma supletòria

Per a allò no previst a aquestes bases s’estarà a allò disposat a la llei 7/1982, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, Reial Decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter nacional.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 2 d’agost de 2018

El cap de Departament de Personal

p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Antoni Pol Coll