Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT

DELEGACIÓ ESPECIAL D'ECONOMIA I HISENDA A LES ILLES BALEARS

Núm. 8192
Inici d'expedient d'investigació patrimonial de l'immoble situat al carrer Andrea Doria, núm. 23, del municipi de Palma (Illes Balears), núm. expedient CIBI 201700700035, segons acord de la Direcció General del Patrimoni de l'Estat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Delegació d'Economia i Hisenda a les Illes Balears en escrit de 12 de juny de 2018, va traslladar a la Direcció General del Patrimoni de l'Estat un expedient de diligències prèvies d'investigació relatiu a l’immoble de què es tracta, amb proposta d'inici d'expedient d'investigació patrimonial.

L'esmentat Centre Directiu, amb data 21 de juny de 2018, ha dictat un acord d'inici d'expedient d'investigació, amb la part dispositiva següent:

"Un cop analitzades les diligències prèvies duites a terme, s'ha considerat que és d'interès per l'Estat exercir l'acció investigadora sobre l'esmentat immoble, i per tant, aquesta Direcció General ACORDA, a la vista del que disposen els articles 45, 46 i 47 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques, l'inici d'un procediment d'investigació per determinar la possible propietat patrimonial de l'Administració General de l'Estat sobre la següent parcel·la:

Finca urbana, CL Andrea Doria 23, del terme municipal de Palma (07014 Illes Balears), amb una superfície de sòl de 137 m2 i una superfície construïda de 150 m2, segons Cadastre, amb titularitat cadastral ‘JUAN MIRÓ BONNÍN’, la referència cadastral és 8203002DD6880C0001UI. Els seus límits són: Sud: finca ref. cadastral 8203004DD6880C0001WI (CL Almirall Gravina 3); Est, finca ref. cadastral 8203003DD6880C0001HI (CL Nuñez de Balboa 2); i Oest, finca ref. cadastral 8203001DD6880C ------ (CL Andrea Doria 25)."

D'acord amb els articles 56 i 57 del Reial Decret 1373/2009, de 28 d'agost pel qual s'aprova el Reglament General de la Llei 33/2003, del Patrimoni de les Administracions Públiques, una còpia de la publicació d'aquest anunci es remetrà a l'Ajuntament del municipi abans indicat per a la seva exposició al tauler d'edictes durant un termini de quinze dies. En el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la finalització del termini d'exposició, podran les persones afectades per l'expedient al·legar per escrit davant aquesta Delegació quant tinguin per convenient i aportar els documents en què fonamentin les seves al·legacions, així com proposar proves.

 

Palma, (Data signatura: 20 de juliol de 2018)

EL DELEGAT D’ECONOMIA I HISENDA,

Luis Antonio Bachiller García.