Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 8152
Renovació d'infraestructures al Carrer Sant Josep
Per Decret d’Alcaldia de data 09 de maig de 2018, es va adjudicar el contracte d'obres “Renovació d’infraestructures al Carrer Sant Josep.- Exp2018/001265, i se’n publica la formalització a l’efecte de l’article 154 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.
1.- Entitat adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament de Santa Eulària des Riu.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Contractació.
c) Número d’expedient: EXP2018/001265
d) Adreça d’internet del perfil del contractant: www.santaeulalia.net – www.contrataciondelestado.es
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus: Obra.
b) Descripció: “Renovació d’infraestructures al Carrer San Josep.-
3.- Tramitació i procediment:
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: Negociat sense publicitat
4.- Valor estimat del contracte: 191.363,90 €
5.- Pressupost base de licitació. Import net: 191.363,90 €. Import total: 231.550,32€
6. Formalització del contracte:
a) Data d’adjudicació: 09-05-2018.
b) Data de formalització del contracte: 11-05-2018.
c) Contractista. Hermanos Parrot, S.A.
7.- Import d’adjudicació. Import net: 189.258,90 € Import total: 229.003,27 €
en Santa Eulària des Riu, (Feca de la firma: 26 de julio de 2018
Vicente Alejandro Marí Torres)