Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 7948
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Acord aprovació modificació de la relació de llocs de feina del personal de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Palma en sessió de 25 de juliol de 2018 va adoptar el següent Acord:

“ Primer. Aprovar la modificació de la relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Palma consistent en la modificació de la quantia del complement específic dels llocs de feina del personal funcionari i la modificació de la quantia del complement retributiu “a compte valoració” dels llocs de feina del personal laboral de la manera següent:

1. Redistribuir els imports que des dels anys 1993 i 2005, avui recollits a l’Acord de 2010, percep el personal de l’Ajuntament de Palma en concepte de retribucions complementàries de la forma que s’assenyala a continuació:

· La quantitat fixa i periòdica que fins ara percebia tot el personal de l’Ajuntament de Palma en concepte de complement de productivitat s’integrarà i augmentarà la quantia del complement específic de cada lloc de feina de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma.

· Aquesta nova redistribució de les retribucions complementàries no suposa augment de despeses, ni increment pressupostari.

2. Per grups i subgrups es realitzaran les següents modificacions a la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Palma:

· Altres agrupacions professionals: disminuir la quantia del complement de productivitat en 1.138,64 euros anuals a tot el personal funcionari i al personal laboral equivalent i modificar i incrementar la quantia del complement específic dels llocs de feina del personal funcionari i el complement retributiu “a compte valoració” del personal laboral equivalent amb aquesta quantia anual.

· SUBGRUP C2: disminuir la quantia del complement de productivitat en 1.244,08 euros anuals a tot el personal funcionari i al personal laboral equivalent i modificar i incrementar la quantia del complement específic dels llocs de feina del personal funcionari i el complement retributiu “a compte valoració” del personal laboral equivalent amb aquesta quantia anual.

· SUBGRUP C1: disminuir la quantia del complement de productivitat en 1.494,80 euros anuals a tot el personal funcionari i al personal laboral equivalent i modificar i incrementar la quantia del complement específic dels llocs de feina del personal funcionari i el complement “a compte valoració” del personal laboral equivalent amb aquesta quantia anual.

· SUBGRUP A2: disminuir la quantia del complement de productivitat en 1.990,86  euros anuals a tot el personal funcionari i al personal laboral equivalent i modificar i incrementar la quantia del complement específic dels llocs de feina del personal funcionari i del complement “a compte valoració” del personal laboral equivalent amb aquesta quantia anual.

· SUBGRUP A1:  disminuir la quantia del complement de productivitat en 2.302,44 euros anuals a tot el personal funcionari i al personal laboral equivalent i modificar i incrementar la quantia del complement específic dels llocs de feina del personal funcionari i del complement “a compte valoració” del personal laboral equivalent amb aquesta quantia anual.

3. Si un identificador de complement específic té correspondència amb diversos subgrups, s’aplicarà l’increment corresponent al subgrup superior per tal de garantir la igualtat de les condicions particulars dels llocs de treball.

4.  Aquesta redistribució i modificació de les quanties de les retribucions complementàries no suposa augment de les despeses.

Tot això, d’acord amb l’Acord pres entre els representants de l’Administració i els representants de les Organitzacions Sindicals en la Mesa General de Negociació de 19 de juliol de 2018, a proposta de la Comissió de Valoració per a la valoració dels llocs de feina de la Relació de Llocs de feina de conformitat amb l’Acord de la Junta de Govern de 5 de novembre de 2017 (BOIB 13/01/2018).

Segon. Aquest Acord tindrà efectes a partir de l’1 de gener de 2019 i no suposa increment de les retribucions.

Tercer. Aquest Acord no suposa increment del Pressupost atès que es redistribueixen les quanties de les retribucions complementàries dels llocs de feina de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma.

Quart. Deixar sense efectes l’Acord de determinació dels criteris objectius per a l’abonament del complement de productivitat del personal de l’Ajuntament de Palma aprovat per la Junta de Govern el 2 de juny de 2010 a partir de l’1 de juliol de 2018, a excepció del factor variable del complement de productivitat establert al punt setè d’aquest Acord que continuarà en vigor.

Cinquè. La Comissió de valoració designada durà a terme la interpretació, seguiment i vigilància de l’aplicació d’Aquest Acord amb la finalitat de garantir l’equitat retributiva a tot el personal,  i en particular, interpretarà els casos de dubtes i divergències que puguin sorgir en la seva aplicació correcta. 

Sisè. Donar compte d’aquest acord a la Secció de Registre de Personal, al Servei de Nòmines i Prestacions i a  l’Intervenció General  pel seu coneixement i efectes oportuns.

Setè. Publicar aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears als efectes escaients.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

              

Palma, 26 de juliol de 2018

El cap de departament de Personal

(Decret de batllia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014,

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014)

Antoni Pol Coll