Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 7946
Registre de Personal. Modificació dels llocs d’Habilitats Estatals de la Secretaria de la Junta de Govern. MF-558
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 27 de juny de 2018, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en els canvis recollits a la proposta MF-558 que figura a l’informe adjunt i es concreten en:
- Modificació de la denominació del lloc de treball de F10080001 Vicesecretari/ària, la Subescala d’adscripció i el Complement de destí i específic que passa de 29 i 89 a 30 i 118 respectivament.
- D’altra banda es modifica la denominació del lloc de feina F10070001 Secretari/ària adjunt director/a de la Junta de Govern, així com el tipus de jornada del mateix.
2. Pel que fa al lloc de Vicesecretari/ària i Director/a de la Secretaria de la Junta de govern, existeix consignació pressupostària suficient a la partida 09.920.00.121.01 per al Complement específic i del vigent pressupost de despeses i 09.920.00.121.00 per al Complement de destí. 3. Aprovar la modificació de funcions que igualment s’adjunta al present Acord.
4. Establir com a data d’efectes la de l’endemà de l’aprovació del present Acord.
5. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 4 de juliol de 2018
Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 558 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
SJG |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
ÒRGAN: |
SJG000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
UNITAT: |
SJG0000000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F10080001 |
Vicesecretari |
1 |
S |
29 |
89 |
L |
HE |
A1 |
JG1 |
H1 |
HE |
3012 - Subescala de Secretaria amb categoria entrada |
B2 |
|
|
F10070001 |
Secretari/ària Adjunt/a I Director/a de la Secretaria de la Junta de Govern |
1 |
S |
30 |
271 |
L |
HE |
A1 |
JEA |
H1 |
HE |
3012 - Subescala de Secretaria amb categoria entrada |
B2 |
OD |
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F10080001 |
Vicesecretari/ària I Director/a de la Secretaria de la Junta de Govern |
1 |
S |
30 |
118 |
L |
HE |
A1 |
JG1 |
H1 |
HE |
3011 - Subescala de Secretaria amb categoria Superior |
B2 |
|
|
F10070001 |
Secretari/Ària Adjunt/A |
1 |
S |
30 |
271 |
L |
HE |
A1 |
JG1 |
H1 |
HE |
3012 - Subescala de Secretaria amb categoria entrada |
B2 |
OD |
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
HE |
HABILITACIÓ ESTATAL |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
JEA |
JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
OD |
ÒRGAN DIRECTIU |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
89 |
34.653,22 € |
118 |
48.045,34 € |
271 |
40.289,90 € |
MODIFICACIÓ 38 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES
ÀREA: |
SJG |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
ÒRGAN: |
SJG000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
UNITAT: |
SJG0000000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
F10070001 |
SECRETARI/ÀRIA ADJUNT/A |
- Col·laboració immediata i auxili a les places de Secretaria. - Funcions reservades que, prèvia autorització del Batle, siguin encomanades pels titulars dels llocs de Secretaria. - Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit. - Qualsevol altra tasca que li sigui encoamanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball. |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
F10080001 |
VICESECRETARI/ÀRIA I DIRECTOR/A DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN |
- Dur a terme les funcions que la Llei 7/1985 Reguladora de les Bases del règim local i la legislació sectorial atribueixen a l'òrgan de recolzament a la Junta de Govern Local i al Regidor/a-Secretari/ària de la mateixa. - Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit. - Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball. |