Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 7887
Bases convocatoria subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat residents a Formentera per l'any 2018
La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió de caràcter Ordinari de 7 de juny de 2018 va adoptar, entre d’altres, el següent acord:
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS INDIVIDUALS PER A PERSONES MAJORS DE 65 ANYS I PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT RESIDENTS A FORMENTERA PER A L’ANY 2018
La Comissió de Govern, ha adoptat, per unanimitat, el següent:
ACORD
Primer.- Aprovar la convocatòria de subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat residents a Formentera per a l'any 2018.
Segon.- Autoritzar la despesa per un import de 16.000,00 euros (setze mil euros) amb càrrec a la partida 2018/1/2311/48000/01 del pressupost de l´any 2018 del Consell Insular de Formentera
Tercer.- Publicar les bases presents al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera i a la pàgina web d'aquesta administració als efectes legals oportuns.
Quart.- Obrir un termini per a la presentació de sol·licituds segons el previst a la base sisena de la present convocatòria.
ANNEX
BASES PER A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS INDIVIDUALS PER A PERSONES MAJORS DE 65 ANYS I PERSONES AMB DISCAPACITAT RESIDENTS A FORMENTERA PER A L’ANY 2018
1. Objecte
És objecte d’aquesta convocatòria de subvencions, establir i regular les ajudes individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat residents a Formentera. Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva.
2. Consignació pressupostària
El pressupost per a aquesta convocatòria, és de setze mil euros (16.000 euros), amb càrrec a la partida pressupostària 2018/1/2311/48000/01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera, per a l’any 2018.
3. Requisits generals i criteris objectius que han de regir l’atorgament de la subvenció
Podran sol·licitar les subvencions regulades en aquesta convocatòria:
- Les persones majors, residents a Formentera, que tinguin 65 anys o més en el moment de presentar la sol·licitud.
- Les persones residents a Formentera, amb una discapacitat física, psíquica i/o sensorial reconeguda, igual o superior al 33 %.
També podran sol·licitar aquesta subvenció, les persones discapacitades institucionalitzades fora de Formentera, sempre que el grup familiar, estigui empadronat a Formentera. En aquests casos i a l’efecte del còmput de la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència, es considerarà que s’hi inclou la persona discapacitada.
Per poder accedir a aquestes subvencions, els ingressos econòmics del beneficiari no poden superar 2,5 vegades el salari mínim interprofessional (SMI).
Només es podrà atorgar una subvenció a aquells sol·licitants que acreditin una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència inferior a 880 euros mensuals, amb excepcions. A efectes d’aquesta convocatòria s’entén per unitat econòmica de convivència el grup familiar que habiti l’habitatge quan entre els components del grup hi hagi un vincle de matrimoni o una altra relació estable anàloga, un vincle per consanguinitat, adopció o afinitat fins al tercer grau. El grau de parentesc es comptarà a partir de la persona beneficiària de la prestació.
La renda per càpita de la unitat econòmica de convivència, s’obtindrà de la suma de la Base Imposable General i la Base imposable de l’estalvi de la declaració de la Renda que se sol·licita a l’apartat 6 de les presents Bases.
Quan s’acrediti per la persona sol·licitant que a la unitat de convivència hi ha dos o més persones, menors de 65 anys, amb discapacitat, el requisit de renda per càpita haurà de ser inferior a 1760 €.
En cas de famílies monoparentals, s’inclourà a efectes de còmput 0,5 membres més a la unitat familiar, per determinar la renda per càpita.
4. Conceptes, activitats subvencionables i import de la subvenció
Seran objecte de subvenció els conceptes i les activitats que es detallen a continuació, i s’han hagut de dur a terme dins el període comprès entre el 1/06/2017 i el 31/05/2018.
El Consell Insular de Formentera, subvencionarà el 65 % del cost, únicament dels conceptes i activitats que a continuació es relacionen, sempre que hi hagi crèdit suficient, i amb un màxim de:
Conceptes subvencionats:
- Adquisició de cadira de rodes 729,00 euros
- Adquisició de cadira de rodes elèctrica 2.652,00 euros
- Rehabilitació 135,00euros/ mes/ tractament
- Adaptació de vehicle 2.652,00 euros
- Adaptació de cadira de rodes 1.106,00 euros
- Adaptació funcional de la llar 2.652,00 euros
Ajudes tècniques:
S’entenen per ajudes tècniques aquells instruments que, actuant com a intermediaris entre les persones i l’entorn (ja sigui amb mitjans mecànics o estàtics), permetin la seva cura, facilitin la seva relació i permetin una major mobilitat i autonomia i així millorar la seva qualitat de vida.
a) Per transferències:
- Grua estàndard 1.478,00 euros
- Trapezi 91,00 euros
- Taula de transferències 58,00 euros
- Disc giratori 64,00 euros
- Arnès per a grua 159,00 euros
- Disc giratori amb recolzament de tronc. 319,00 euros
- Grua de bipedestació 1.701,00 euros
- Grua de sostre 2.338,00 euros
b) Per al dormitori (per facilitar el descans)
- Llit hospitalari i/o adaptat/articulat 600 euros
- Carro elevador de llit 531,00 euros
- Baranes de llit 167,00 euros
- Matalàs lateralitzador 2.553,00 euros
- Respatller de llit ajustable 43,00 euros
- Matalàs antiescares 202,00 euros
c) Per facilitar l’accessibilitat
- Cadira per pujar i baixar escales 192,00 euros
- Rampes manuals portàtils 319,00 euros
- Aparell pujaescales portàtil 2.652,00 euros
- Automatisme de portes 766,00 euros
d) Per facilitar el posicionament i/o la mobilitat
- Respatller per a tetraplègics o amb problemes de posició 531,00 euros
- Cadira d’interior de posicionament 638,00 euros
- Falca de posicionament 319,00 euros
- Cadira vertical 2.553,00 euros
- Coixí per aixecar-se 159,00 euros
- Cadira lleugera 703,00 euros
e) Per facilitar la higiene personal i activitats de la vida diària.
- Fusta de bandera 43,00 euros
- Seient giratori de banyera 192,00 euros
- Seient elevador de banyera 957,00 euros
- Barres de paret 96,00 euros
- Cadira/dutxa-vàter 415,00 euros
- Seient abatible de dutxa 159,00 euros
- Alçavàter (alça WC) 64,00 euros
- Barra abatible 115,00 euros
- Alçavàter amb recolzabraços 159,00 euros
- Plataforma abatible de dutxa 680,00 euros
- Hamaca banyera (nens) 636,00 euros
- Reductor seient amb subjeccions (nens) 159,00 euros
- WC- Bidet 447,00 euros
- Sistema de banyera al llit 511,00 euros
- Respatller de WC amb suports laterals de tronc 382,00 euros
- Aparell per menjar 2.445,00 euros
- Cadira dutxavàter basculant amb accessoris 638,00 euros
- Passamans 64,00 euros
- Politges 192,00 euros
- Paral·leles 255,00 euros
- Protector de cap 192,00 euros
f) Altres ajuts:
- Ulleres o lents de contacte 202,00 euros
- Audiòfons 553,00 euros c/u
- Implants coclears 2.652,00 euros
- Obturacions dentals 75,00 euros
- Pròtesis dentals 499,00 euros
- Òrtesis 651,00 euros
- Reparació dels productes tècnics que es subvencionen 553,00 euros
- No es subvencionaran les piles dels ajuts tècnics subvencionats
- En relació a les pròtesis dentals només se subvencionaran els següents conceptes: implants dentals (excepte implants de titani), corones, ponts, pròtesis completa o parcial (dentadura). No s’inclouen els tractaments d’ortodòncia ni altres tractaments dentals que no siguin els descrits en el paràgraf anterior. Així, no se subvencionen les endodòncies, exodòncies, les fèrules, carilles, etc.
Activitats subvencionables per a persones amb discapacitat
a. Rehabilitació: Les ajudes per a rehabilitació tenen per objecte contribuir a sufragar les despeses derivades dels tractaments de psicoteràpia, fisioteràpia, tractaments psicopedagògics, psicomotricitat, logopèdia i estimulació precoç de les persones amb discapacitat.
b. Mobilitat, comunicació i assistència, les quals tenen per objecte facilitar la major autonomia possible, dins l’entorn familiar i social, de les persones amb discapacitat que tinguin problemes greus de mobilitat i comunicació i es podran sol·licitar per aconseguir un augment de la capacitat de desplaçament, per ajudes tècniques, per pròtesis dentals i òrtesis.
Les ajudes destinades a l’augment de la capacitat de desplaçament aniran destinades a:
- Obtenció carnet de conduir 664,00 euros
- Adquisició de vehicles de motor 2.652,00 euros
Per l’atorgament de subvencions per a l’adquisició de vehicle, cal que la persona beneficiària estigui en possessió del permís de conduir i superi el barem de mobilitat que preveu el Reial Decret 1971/1999 de 23 de desembre, que regula el procediment pel reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat, la qual cosa ha d’estar acreditada per un dictamen emès per l’equip de valoració i orientació corresponent. En relació a les subvencions per a l’obtenció del carnet de conduir també caldrà que se superi el barem abans esmentat.
En cas que la persona beneficiària no pugui obtenir el permís de conduir a causa de la seva discapacitat o edat, podran sol·licitar les subvencions per a l’adquisició de vehicle, els familiars que tinguin cura de la persona discapacitada, quan aquesta superi el barem de mobilitat que preveu l’esmentat Reial Decret 1971/1999, la qual cosa ha d’estar acreditada per un dictamen emès per l’equip de valoració i orientació corresponent.
Per poder rebre aquestes subvencions caldrà que s’acrediti que han transcorregut cinc anys des de la data d’adquisició de l’últim vehicle subvencionat.
- Assistència a centres de dia fora de Formentera
(de l’1/06/2017 al 31/05/2018): 104,00 euros/mensuals
Per l’assistència institucionalitzada a centres d’atenció especialitzada fora de Formentera en règim d’internat (els beneficiaris hauran de ser majors de 10 anys), i transport d’avió o vaixell per la persona beneficiària i familiar de primer grau (s’inclou, també, el trajecte entre les Pitiüses): fins a un màxim anual conjunt de 5.650,00 euros, dels quals fins a un màxim de 5.000,00 euros anuals s’aplicaran a l’assistència institucionalitzada, amb un límit de 500,00 euros mensuals, i fins a un màxim de 650,00 euros s’aplicaran a transport d’avió o vaixell. Tots els bitllets d’avió i vaixell hauran d’especificar el trajecte d’anada o tornada, la data i el preu total. No estaran permesos els bitllets oberts ni de primera classe o anàlegs.
En cap cas la subvenció concedida, tenint en compte la sol·licitada per la persona beneficiària i les atorgades a ella mateixa o a altres membres de la mateixa unitat econòmica de convivència, pot ser superior a 2.652,00 euros, amb les següents excepcions: la que figura en el present punt amb relació a l’assistència institucionalitzada en institucions d’atenció especialitzada en règim d’internat, i transport d’avió o vaixell (5.650,00 euros) i en cas de demanar una subvenció per a l’adquisició i l’adaptació del mateix vehicle el límit del conjunt de les subvencions no pot ser superior a 3.178,00 euros.
c. Assistència durant el període comprès entre el dia 15 de juny i 15 de setembre de 2017 a centres de dia, escoletes, escoles d’estiu i serveis anàlegs de les Pitiüses. Els beneficiaris hauran de ser menors de 13 anys i tenir una discapacitat psíquica o paràlisi cerebral.
5. Règim de les subvencions
Les subvencions seran incompatibles amb qualsevol altra sol·licitada pel mateix concepte a una altra institució.
Les subvencions regulades en aquesta convocatòria no seran incompatibles entre si, sempre dins el límit de la quantitat subvencionable prevista al punt 4 d’aquestes bases.
Aquestes subvencions no generen cap dret a l’obtenció d’altres, en exercicis posteriors.
Queden excloses d’aquestes subvencions aquelles prestacions sanitàries que s’ofereixen en el catàleg general vigent del material ortoprotèsic del sistema nacional de salut o altres sistemes públics de protecció social a les quals la persona beneficiària tingui dret i puguin beneficiar-se’n.
6. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant escrit dirigit a la Presidència del Consell Insular de Formentera presentat en l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull núm. 6 de Sant Francesc Xavier, o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, segons model que figura com annex I d’aquesta convocatòria).
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 30 dies naturals comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria al Butlletí oficial de les Illes Balears (BOIB)
La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de la següent documentació:
- Identificació de la persona sol·licitant. Si escau, la identificació de la persona representant degudament autoritzada.
- Certificat del grau de discapacitat, emès per l’autoritat competent.
- Certificat de convivència.
- Declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d’edat corresponent a l’exercici 2016. En cas de no estar obligat a fer-la, s’haurà d’aportar el certificat de renda expedit per l’Agència Tributària.
- Factures originals pagades, emeses entre l’1 de juny de 2017 i el 31 de maig del 2018, a nom de la persona beneficiària justificatives de les despeses originades, objecte de subvenció. En cas que el beneficiari fos un menor, la factura haurà d’anar a nom del sol·licitant (pare, mare o representant legal), indicant el concepte i el nom del menor destinatari de la prestació o servei. En el cas que es concedeixi la subvenció sol·licitada, s’estampillarà sobre l’original de la factura, segell o diligència acreditativa de la quantitat atorgada pel CIF. En cas d’obres, còpia compulsada de la sol·licitud de llicència d’obres corresponent.
- L’imprès TG-002 de sol·licitud de transferència bancària, emplenat i segellat pel director de l’entitat bancària corresponent (podreu trobar aquest document a l’Àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera i a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà), o un altre document acreditatiu de la titularitat del compte bancari, com una fotocòpia de la cartilla o certificat bancari, si escau. Tots aquests documents han d’anar a nom de la persona beneficiària. En cas que el beneficiari fos un menor, els esmentats documents hauran d’anar a nom del sol·licitant (pare, mare o representant legal).
- Document acreditatiu d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la seguretat social davant l’Administració de l’Estat, i les obligacions tributàries o d’altre tipus davant la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Consell Insular de Formentera. Quan aquesta acreditació no es pugui expedir per l’autoritat competent, pot ser substituït per una declaració responsable, que es farà davant del secretari del Consell Insular de Formentera, amb cita prèvia.
- Declaració responsable (Inclosa a l’annex 2 d’aquestes Bases)
- Qualsevol altre document que considereu oportú aportar.
Les sol·licituds de subvencions per a rehabilitació hauran d’anar acompanyades, a més, d’una memòria explicativa del programa a desenvolupar.
- Ajudes tècniques:
En les ajudes tècniques es podrà requerir la presentació de la prescripció tècnica del professional corresponent.
- Pròtesis i ortesis:
Es podrà requerir la presentació de la prescripció tècnica del professional corresponent.
Si la instància o documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular de Formentera (CIF) en requerirà l’esmena o que acompanyi els documents preceptius que hauran d’aportar-se en el termini de deu dies, a partir del corresponent requeriment. Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular de Formentera considerarà que desisteixen de la seva petició, prèvia resolució, d’acord amb l’art. 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
7. Comissió tècnica avaluadora
D’acord amb el que estableix l’article 19 del Decret legislatiu 2/2005,de 28 de desembre, text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, es constituirà la Comissió Tècnica Avaluadora. Es tracta d’un òrgan col·legiat format per cinc membres que designarà el conseller/ la consellera responsable de l’àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera.
La Comissió Tècnica Avaluadora estarà integrada pels següents membres:
- President/a. Treballador/a social de l’àrea de Benestar Social o, si escau, la coordinadora de l’àrea de Benestar Social.
- Secretari/ària: secretari/ària del Consell Insular de Formentera o, si escau, funcionari/ària en qui delegui.
- Vocals: tres tècnics de l’Àrea de Benestar Social.
La Comissió Tècnica Avaluadora té atribuïdes les següents funcions:
- Examinar les sol·licituds.
- Analitzar i valorar les sol·licituds.
- Formular l’informe proposta de concessió o denegació dels ajuts, degudament motivat, que ha de servir de base per elaborar la resolució.
8. Instrucció
L’òrgan instructor del procediment és l’àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.
Correspon a l’òrgan instructor, entre d’altres aspectes:
1. Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.
2. Sol·licitar l’informe a la Comissió Avaluadora.
3. Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.
4. Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.
9. Resolució i notificació
Amb fonament en l’informe proposta de la Comissió Avaluadora, el/la conseller/ra de l’àrea de Benestar Social, elevarà proposta a la Comissió de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l’encarregat de decidir la concessió o denegació de les subvencions, i expressarà la llista de beneficiaris proposats per a l’atorgament de subvenció i la quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió. Posteriorment, i una vegada justificat per part dels sol·licitants les despeses realitzades, es dictarà una Resolució de Presidència amb aquesta llista de subvencions atorgades i denegades, la qual es notificarà a tots els interessats.
La Resolució de Presidència es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, a l’efecte previst a l’art.42 del a Llei 39/2015, d’1 d’octubre, i de conformitat amb l’art. 34.2.c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i també a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat
10. Obligacions de les persones beneficiàries
Els beneficiaris de les subvencions estaran obligats, entre d’altres aspectes, a:
- Destinar l’import de la subvenció a l’objecte per al qual s’ha sol·licitat.
- Facilitar les actuacions de comprovació que efectuï la Conselleria de Benestar Social del Consell Insular de Formentera (CIF).
11. Pagament de la subvenció
El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada realitzades les despeses objecte de subvenció, la qual cosa s’acreditarà mitjançant informe dels tècnics de l’àrea de Benestar Social del CIF.
12. Rescissió de la col·laboració
L’incompliment de les disposicions establertes en aquesta convocatòria per part de les persones beneficiàries, donarà dret al CIF a rescindir la subvenció, amb pèrdua per part de la persona beneficiària de les subvencions corresponents.
13. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquestes subvencions serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.
Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, la persona interessada autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.
14. Règim d’infraccions i sancions
L’incompliment de les obligacions establertes a aquestes bases per part de les persones beneficiaries, pot donar lloc al règim sancionador previst a la normativa vigent.
15. Recursos
La resolució de concessió de les subvencions exhaureix la via administrativa i davant d’aquesta es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós administratiu davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació.
16. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes balears, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i per la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, en tot allò que hi sigui d’aplicació.
17. Publicació i entrada en vigor
Aquestes bases entraran en vigor l’endemà de la seva publicació al Butlletí oficial de les Illes Balears.
Annex 1
Sol·licitud de subvencions públiques individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat |
Persona major de 65 anys
Persona amb discapacitat
Subvencions que se sol·liciten |
Concepte |
Import |
|
|
|
|
|
|
Dades de la persona major o persona amb discapacitat |
Nom i llinatges |
DNI |
Data de naixement |
Estat civil |
Domicili |
Codi postal |
Localitat |
Província |
Nacionalitat |
Telèfon |
Tipus de discapacitat |
Grau |
Província de reconeixement |
Data de certificat |
□ Per a persones amb edat escolar
Centre escolar |
Curs |
Adreça |
|
Comunicació del Consell Insular de Formentera:
En aplicació de l’article 5.2 de la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i en aplicació dels articles 12.2 i 14.2 del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprovà el Reglament que desenvolupa l’esmentada Llei 15/1999 pel Consell Insular de Formentera:
1. Les dades de caràcter personal que s’han de facilitar per a l’obtenció de l’objecte d’aquesta sol·licitud, s’inclouran en la base de dades del Consell de Formentera.
2. Totes les dades tenen caràcter obligatori.
3. La negativa a subministrar les dades indicades a la present sol·licitud comportarà que no sigui acceptada.
Les sol·licituds es poden entregar, amb tots els documents que s’annexen, a la oficina de l’OAC (Oficina d’Atenció Ciutadana). Per a qualsevol informació: Àrea de Benestar Social - Telèfon: 971 32 12 71 – benestarsocial@conselldeformentera.cat
Persones que conviuen amb la persona beneficiària |
Nom i llinatges |
Parentesc |
DNI |
Data de naixement |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dades de la persona representant |
|
Nom i llinatges |
DNI |
Data de naixement |
Estat civil |
Domicili |
Codi postal |
Localitat |
Província |
Nacionalitat |
Telèfon |
Relació amb el sol·licitant |
|
Títol de representació(*) |
*Pàtria potestat, tutor/a, guardador/a de fet, etc.
AUTORITZO:
□ Al Consell Insular de Formentera que sol·liciti certificat de trobar-me al corrent de pagament de les obligacions davant el Consell Insular de Formentera, la Delegació de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i la Tresoreria General de la Seguretat Social, a l’efecte que la mencionada informació sigui adjuntada a l’expedient de sol·licitud de subvencions individuals per a persones majors i persones amb discapacitat.
□ Al Consell Insular de Formentera a comprovar les dades del padró d’habitants del meu domicili.
□ Al Consell Insular de Formentera que sol·liciti la declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d’edat corresponent a l’exercici 2016.
El Hble President del Consell de Formentera
Annex 2
Declaració responsable |
Nom i llinatges |
DNI |
Data de naixement |
Telèfon |
Domicili |
Codi postal |
Localitat |
Província |
Declar, sota la meva responsabilitat:
□ Que reuneixo totes i cadascuna de les condicions exigides en aquestes bases per a poder sol·licitar la subvenció davant aquesta Corporació.
□ Que no incorro en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, per ser persona beneficiària.
La qual cosa, es fa constar per part de la persona interessada, als efectes oportuns.
Formentera, de de 2018
La qual cosa es fa constar per part de la persona interessada, als efectes oportuns.
El Sr. President del Consell Insular de Formentera”
La qual cosa es publica per a generar el coneixement.
Formentera, en data (20 de juny de 2018)
El President,
Jaume Ferrer Ribas